Sivut

Kommentit (407)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille."

Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?

Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.

Joo varmasti hän on kovin rehellinen tässä asiassa.

Yksikään mies ei sanoisi ei fitnessnaiselle.

Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/

Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".

Ette löydä. Tai löydätte valehtelijan.

Miten ihmeessä sinulle on tullut käsitys että juuri sinä tiedät mitä muut miehet ajattelevat ja haluavat? Kyllä miehillä on ihan oikeasti varsin monenlaisia naismakuja. Ihan kuin sanoisit että kyllä kaikki miehet pitävät blondeista ja ne jotka pitävät tummista tai punapäistä valehtelevat varmasti.

Niin ja olen itse mies jota ei voisi vähempää kiinnostaa joku tyhjäpää fitness-nainen. En minä pidä halvasta näyttävästä sisustuskrääsästäkään vaan klassisesta muotoilusta joten miksi pitäisin muovisista kiiltokuvanaisista?

Kukaan ei pidä tyhjäpäistä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä fitneksen kanssa.

Oma miehenikin väitti kovasti, että ei tykkää fitness-naisista, mutta nyt kun itse olen käynyt vajaa 3v salilla, hänen kopelointinsa kohdistuu rintoja enemmän peppuun ja kehuu paljon. Ehkä häntäkin vaivasi aiemmin ajatus "tyhjäpäistä".

No sanotaan sitten vähän vähemmän provosoivasti että läheskään jokainen mies ei halua elämäänsä naista jonka koko elämä pyörii oman kropan ja sen trimmaamisen ympärillä. Se on aika suuri elämänvalinta jos todella menee siihen fitness-maailmaan mukaan.

Minun elämänarvoni nyt vain ovat ihan toisenlaiset ja haluan ne jakaamaan naisen joka jakaa ne arvot kanssani. Jos koko naisen olemus huutaisi erilaisia arvoja (kuten fitness-naisten olemukset tekevät), en oikein osaa pitää sellaisia kauniina tai haluttavina.

Mitkäs arvot sinulla?

Eri

Arvostan että nainen on älykäs ja monipuolisesti maailmasta tietävä ja sitä seuraava. Lisäksi hän on riittävän paljon "jalat maassa tyyppi" joka ymmärtää mitkä asiat ovat todella tärkeitä elämässä, eli ne rakkaat ihmiset lähellä.

Nämä eivät tietenkään sulje pois sitä ettei naisen ulkonäön pitäisi minua mielyttää tai ettei tarvittaisi sekuaalista vetovoimaa. 

En kyl ymmärrä miten fitness sulkisi tuon kaiken pois?

Eri. Teeskenteletkö tyhmää vai oletko sitä? Ihminen viestii valinnoillaan ja ulkonäöllään koko ajan ympärilleen kuka on ja mitä arvostaa. Fitnessväen viesti nyt vaan on vastenmielinen lähes jokaiselle, joka arvostaa älyä ja sivistystä.

Pitää huolta ulkonäöstään ja keskittyy treenaamiseen viestii että ei voi arvostaa rakkaita ihmisiä ja olla älykäs? Sinä se tässä olet tyhmä jos et tajua miten älytöntä on pitää noita toisensa pois sulkevina.
Osaa edes keskustella ilman nimittelyä.

Vetelet tässä koko ajan ihan naurettavalla tavalla mutkia suoriksi. Kukaan ei ole sanonut että kauneuteen panostaminen ja äly sulkisivat toisensa pois. Kyse on enemmänkin siitä että "omistaa elämänsä ulkonäölleen" ja "ei voi olla sivistynyt useimpien sivistyneiden arvostamalla tavalla" sulkevat.

Ei ole nimittelyä kysyä teeskenteletkö vai oletko oikeasti tyhmä silloin kun se liittyy olennaisesti keskusteluun. On käsittämättömän yleistä että ihminen joka ymmärtää kyllä ihan hyvin asioiden sosiaalisia sävyjä ja merkityksiä mutta ei haluaisi että ne ovat sitä mitä ne ovat väittää että ne ovat jotain muuta, sen sijaan että perustelisi miksi niiden pitäisi olla jotain muuta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoista etä naisten mielestä kuntoilu on p.skaa.

Herkkujen mättäminen taas on sitä "elämistä".

Herkut maistuu hyvältä -> tulee mielihyvää.

Kuntoilu on taas rasittavaa ja tylsää.

Itse asiassa päin vastoin.

Herkut toki tuottavat enemmän mielihyvää jos miettii 5 minuutin aikajänteellä.

Näin.

Kuntoilu parantaa mielialaa pitkällä aikajänteellä ja lyhyelläkin (tuottaa endorfiineja, mutta jos on ihan rapakuntoinen niin sitten välttämättä ei).

Herkut aiheuttavat fyysistä ja psyykkistä pahoinvointia. Ihminen tunnistaa sen lyhytaikaisen mielialapiikin, mutta ei sitä että pitkäaikaisesti mieliala pikkuhiljaa heikkenee koska elimistö tupataan täyteen sokerimoskaa.

-hyväkuntoinen nainen

Niin jos oot tottunut siihen, mutta kun tavat on toiset niin se on päinvastoin.

Ja höpö höpö. Puhut yhä lyhytaikaisesta mielialapiikistä jonka saat sokerista.

Ihan samalla tavalla jos olet tottunut tupakointiin niin tupakointi rauhoittaa ja parantaa mielialaa väliaikaisesti.

Kokeile vuosi liikuntaa ja ilman herkkuja, ja katsotaan sitten uudestaan.

(Itsellä on kokemusta kaikista kolmesta.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mies valitsisi missin tai fitness-mallin jos saisi kenet tahansa, mitä aloittaja oikein odotti?

Ok. Eli kukaan mies ei ole koskaan unelmoinut kenestäkään näyttelijästä, laulajasta, urheilijasta jne.?

Kyllä jos ovat missin tai fitness-mallin näköisiä kuten esim monet näyttelijät/urheilijat ovat.

Vierailija

Tässäkin ketjussa tuli esiin, että naiset etsivät elättäjää. Varmasti turhaan, koska yleisin ammatti Suomessa on autonkuljettaja. Sillä palkalla ei ketään elätetä.
Pientä realiteettien tuntemusta toivoisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin.

Kuntoilu parantaa mielialaa pitkällä aikajänteellä ja lyhyelläkin (tuottaa endorfiineja, mutta jos on ihan rapakuntoinen niin sitten välttämättä ei).

Herkut aiheuttavat fyysistä ja psyykkistä pahoinvointia. Ihminen tunnistaa sen lyhytaikaisen mielialapiikin, mutta ei sitä että pitkäaikaisesti mieliala pikkuhiljaa heikkenee koska elimistö tupataan täyteen sokerimoskaa.

-hyväkuntoinen nainen

Ihan samalla tavalla jos olet tottunut tupakointiin niin tupakointi rauhoittaa ja parantaa mielialaa väliaikaisesti.

Eri. Mulla on kokemusta "puhtaasti syömisestä" ja säännöllisestä treenistä, ja intuitiivisesti syömisestä ja säännöllisestä treenistä. Ja voin sanoa että kyllä herkkujen vetely tuntuu aivan helvetisti paremmalta mennen, tullen ja välissä. Olen myös paljon terveempi nyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?

Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.

Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/

Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".

Ei kukaan tuolla kropalle varmaan ei sanoisikaan, tai maalittomalle naamalle. Mutta maailmassa on oikeasti todella paljon miehiä jotka EI tykkää siitä että nainen on älyttömän turhamainen, treenaa vain näyttääkseen hyvältä, laitattaa huuliinsa täytteitä ja päähänsä lisäkkeitä. Ja kyllä, normaalit miehet tajuaa mikä on luonnollista ja mikä ei.

"Ihannenaiseen" kun sisältyy muutakin kuin ulkonäkö, ja kyllähän tuollainen intsapyllistely kertoo ihmisen luonteesta kaiken tarvittavan.

Ainakin oma mieheni on (ihan kysymättä, en koskaan kysele tällaisia) kommentoinut koko parisuhteemme ajan miten ei voi sietää "mustia silmiä naisella" (smokey eye -meikki, mitä olen itsekin harrastanut). Tai jos kysyn jostain sen työkaverista että millainen se on "no samanlainen maalipytty kuin ne kaikki muutkin".

Ja kyse ei ole siitä että sanoisi mitä haluan kuulla: hän myös ihastelee esim. Kiira Korpea avoimesti (ymmärrän täysin) ja minä olen Kiirasta suurin piirtein yhtä kaukana kuin ahma juhannusruususta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuohon työmies tarpeensa tekisi, mutta viitsisikö ristikseen ottaa on ihan toinen kysymys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mies valitsisi missin tai fitness-mallin jos saisi kenet tahansa, mitä aloittaja oikein odotti?

Ok. Eli kukaan mies ei ole koskaan unelmoinut kenestäkään näyttelijästä, laulajasta, urheilijasta jne.?

Kyllä jos ovat missin tai fitness-mallin näköisiä kuten esim monet näyttelijät/urheilijat ovat.

Missit ovat perinteisesti olleet varsin pitkiä ja laihoja. Moni mies pitää vähän lyhemmistä ja muodokkaammista naisista.

Tuo "missi" tuntuu olevan kauhean venyvä käsite jonka alle voidaan sitten lykätä jokainen kaunis nainen ja sitten väittää että kaikki miehet haluaisivat missin näköisen naisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sinulle on tullut käsitys että juuri sinä tiedät mitä muut miehet ajattelevat ja haluavat? Kyllä miehillä on ihan oikeasti varsin monenlaisia naismakuja. Ihan kuin sanoisit että kyllä kaikki miehet pitävät blondeista ja ne jotka pitävät tummista tai punapäistä valehtelevat varmasti.

Niin ja olen itse mies jota ei voisi vähempää kiinnostaa joku tyhjäpää fitness-nainen. En minä pidä halvasta näyttävästä sisustuskrääsästäkään vaan klassisesta muotoilusta joten miksi pitäisin muovisista kiiltokuvanaisista?

Kukaan ei pidä tyhjäpäistä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä fitneksen kanssa.

Oma miehenikin väitti kovasti, että ei tykkää fitness-naisista, mutta nyt kun itse olen käynyt vajaa 3v salilla, hänen kopelointinsa kohdistuu rintoja enemmän peppuun ja kehuu paljon. Ehkä häntäkin vaivasi aiemmin ajatus "tyhjäpäistä".

No sanotaan sitten vähän vähemmän provosoivasti että läheskään jokainen mies ei halua elämäänsä naista jonka koko elämä pyörii oman kropan ja sen trimmaamisen ympärillä. Se on aika suuri elämänvalinta jos todella menee siihen fitness-maailmaan mukaan.

Minun elämänarvoni nyt vain ovat ihan toisenlaiset ja haluan ne jakaamaan naisen joka jakaa ne arvot kanssani. Jos koko naisen olemus huutaisi erilaisia arvoja (kuten fitness-naisten olemukset tekevät), en oikein osaa pitää sellaisia kauniina tai haluttavina.

Mitkäs arvot sinulla?

Eri

Arvostan että nainen on älykäs ja monipuolisesti maailmasta tietävä ja sitä seuraava. Lisäksi hän on riittävän paljon "jalat maassa tyyppi" joka ymmärtää mitkä asiat ovat todella tärkeitä elämässä, eli ne rakkaat ihmiset lähellä.

Nämä eivät tietenkään sulje pois sitä ettei naisen ulkonäön pitäisi minua mielyttää tai ettei tarvittaisi sekuaalista vetovoimaa. 

Eri. Teeskenteletkö tyhmää vai oletko sitä? Ihminen viestii valinnoillaan ja ulkonäöllään koko ajan ympärilleen kuka on ja mitä arvostaa. Fitnessväen viesti nyt vaan on vastenmielinen lähes jokaiselle, joka arvostaa älyä ja sivistystä.

Pitää huolta ulkonäöstään ja keskittyy treenaamiseen viestii että ei voi arvostaa rakkaita ihmisiä ja olla älykäs? Sinä se tässä olet tyhmä jos et tajua miten älytöntä on pitää noita toisensa pois sulkevina.

Ei vaan että kuitenkin kaikesta huolimatta laittaa ison osan ajastaan treenaamiseen, eikä vietä sitä rakkaittensa kanssa tai kehittämällä itseään älyllisesti. Kyse ei siis ole siitä etteikö treenaava voisi olla älykäs vaan mihin hän sen älynsä ja tarmonsa suuntaa. Minä pidän naisesta joka suuntaa tarmonsa ja aikansa muuhun kuin äärimmäiseen treenaukseen. Ymmärsitkö nyt?

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitkäs arvot sinulla?

Eri

Ei vaan että kuitenkin kaikesta huolimatta laittaa ison osan ajastaan treenaamiseen, eikä vietä sitä rakkaittensa kanssa tai kehittämällä itseään älyllisesti. Kyse ei siis ole siitä etteikö treenaava voisi olla älykäs vaan mihin hän sen älynsä ja tarmonsa suuntaa. Minä pidän naisesta joka suuntaa tarmonsa ja aikansa muuhun kuin äärimmäiseen treenaukseen. Ymmärsitkö nyt?

Ymmärrän. Se on sitten eri asia jos et yksinkertaisesti pidä siitä, aluksi sai vaan sellaisen kuvan että pitäisit noita arvoja jotenkin toisensa pois sulkevina jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemä provo. Nainen ei tekisi tällaisessa aloituksessa mitään yleistyksiä vaan keskittyisi rypemään omassa surkeudessaan.

Minunkin mieheni tykkää atleettisista naisista. Jessica Biel Blade Trinityn aikoihin olisi sille varmaan "kuuminta hottia". Toisaalta se myös tykkää älyttömästi Liv Tylerista Arwenina, joten ota siitä sitten selvää.

Minun (ulkonäöllinen) ihannemieheni on Russell Crowe Gladiaattorin aikoihin ja Sean Bean Boromorina (siitä olisi pitänyt tehdä Konkari, Viggo Mortensen oli aivan surkea.)

Ei ne ihanteet kuulkaas niin vakavia ole. Harva meistä vastaa ulkonäöllisesti täysin kumppanin ihannetta, eikä ole väliksikään.

Sanoisin silti että ulkonäölliset ihanteet ovat kymmenen kertaa tärkeämpia miesten kuin naisten mielestä. Että siinä mielessä ottaisin miehen ihanteet vakavasti, sillä ne ulkonäölliset ihanteet ovat hänelle unelmien täyttymys. Naisten ihanteet eivät ole niin tärkeitä, heille miehissä on niin paljon muutakin.

Vierailija

Mulle on aivan käsittämätöntä että kukaan voisi pitää tuota Nyströmiä erityisen viehättävänä. Kaunishan hän kyllä omalla tavallaan on, niinkuin Valeria Lukyanovakin. Mutta molemmat osuu uncanny valleyyn ja on aivan liian karmivia ollakseen puoleensavetäviä.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin.

-hyväkuntoinen nainen

Missä vaiheessa oon väittänyt että en puhuisi?

Sanoinkin että kun se on tapa niin silloin se tuntuu tuolta eikä sitä ole helppo muuttaa koska se tuntuu pahalta niin vaikea kokeilla vuosi kun se olisi kärsimystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan toiset meistä arvostaa urheilua ja substanssia pyllistelyn ja tekokynsien sijaan. On jotenkin outoa ajatella, että naisia olisi vain kahta lajia: sohvaperunoita ja fitnessharrastajia. Urheilulajeja on kuitenkin lukemattomia ja useimpia niistä harjoitetaan ihan muista syistä kuin että saisi itsestään nättejä kuvia.

Itse treenaan luultavasti tunneissa laskien paljon enemmän kuin instabeibet (kestävyysurheilijan kirous), mutta on vaikea ottaa hemaisevia selfieitä kun on hiestä märkä kuin uitettu koira ja vyötäröä myöden ravassa ja yleensä vähän naarmujakin siellä täällä.

t: suunnistaja

Vierailija

Miehenä väitän että vähemmistön unelmanainen on fitnessnainen, etenkin jos puhutaan 30+ miehistä.

Mutta älä klikkaa yläpeukkua, koska nyt tulee se puoli asiasta jota ette haluaisi kuulla:

Syy miksi fitnessnaiset ovat niin kovassa suosiossa on se että ihmiset ovat jakaantuneet kahteen luokkaan. On urheilijat, himokuntoilijat, fitnessnaiset, jne. Itsekin tunnen näitä. Mutta jos vähemmänkin trimmattu kelpaa, seuraava luokka onkin sitten pulleat herkuttelijat.

Tavalliset mutta hyväkuntoiset naiset ovat ihan oikeasti harvassa. Tavallisella tarkoitan sitä että liikkuu mutta ei mässyttele säännöllisesti, ei ole ylipainoinen ja kropassa on naisellista muutakin kuin rinnat.

Vajaat 20 vuotta sitten juuri kukaan ei haaveillut fitnessnaisista, koska 80% naisista oli normaalipainoisia ja kropaltaan naisellisia. Nyt 20%.

Naiset itse ovat päättäneet että se on joko herkuttelu ja pullahtaminen tai fitness ja urheiluhulluus. Joten minkäs teet?

M/38v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuohon työmies tarpeensa tekisi, mutta viitsisikö ristikseen ottaa on ihan toinen kysymys.

Uskon ja toivon, ettei yksikään nainen lankea kaltaiseesi kuvotukseen. Ei sinulla ole ihmiselle mitään annettavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemä provo. Nainen ei tekisi tällaisessa aloituksessa mitään yleistyksiä vaan keskittyisi rypemään omassa surkeudessaan.

Minunkin mieheni tykkää atleettisista naisista. Jessica Biel Blade Trinityn aikoihin olisi sille varmaan "kuuminta hottia". Toisaalta se myös tykkää älyttömästi Liv Tylerista Arwenina, joten ota siitä sitten selvää.

Minun (ulkonäöllinen) ihannemieheni on Russell Crowe Gladiaattorin aikoihin ja Sean Bean Boromorina (siitä olisi pitänyt tehdä Konkari, Viggo Mortensen oli aivan surkea.)

Ei ne ihanteet kuulkaas niin vakavia ole. Harva meistä vastaa ulkonäöllisesti täysin kumppanin ihannetta, eikä ole väliksikään.

Sanoisin silti että ulkonäölliset ihanteet ovat kymmenen kertaa tärkeämpia miesten kuin naisten mielestä. Että siinä mielessä ottaisin miehen ihanteet vakavasti, sillä ne ulkonäölliset ihanteet ovat hänelle unelmien täyttymys. Naisten ihanteet eivät ole niin tärkeitä, heille miehissä on niin paljon muutakin.

Miesten ihanteet: kauneus, luonne.
Naisten ihanteet: komeus, raha, status, luonne.

Vierailija

Mun mies sanoo, että mä oon, eikä muita ole vaikka ero tulis. Mä uskon häntä, sillä olen ollut maailman kauhein tyttöystävä ja en mikään kauniskaan, mutta hän vaan jaksaa rakastaa ja rakastella minua. Minäkin rakastan häntä, enkä voisi kuvitella ketään muuta hänen tilalleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoo, että mä oon, eikä muita ole vaikka ero tulis. Mä uskon häntä, sillä olen ollut maailman kauhein tyttöystävä ja en mikään kauniskaan, mutta hän vaan jaksaa rakastaa ja rakastella minua. Minäkin rakastan häntä, enkä voisi kuvitella ketään muuta hänen tilalleen.

:D :D 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat