Sivut

Kommentit (407)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemä provo. Nainen ei tekisi tällaisessa aloituksessa mitään yleistyksiä vaan keskittyisi rypemään omassa surkeudessaan.

Minunkin mieheni tykkää atleettisista naisista. Jessica Biel Blade Trinityn aikoihin olisi sille varmaan "kuuminta hottia". Toisaalta se myös tykkää älyttömästi Liv Tylerista Arwenina, joten ota siitä sitten selvää.

Minun (ulkonäöllinen) ihannemieheni on Russell Crowe Gladiaattorin aikoihin ja Sean Bean Boromorina (siitä olisi pitänyt tehdä Konkari, Viggo Mortensen oli aivan surkea.)

Ei ne ihanteet kuulkaas niin vakavia ole. Harva meistä vastaa ulkonäöllisesti täysin kumppanin ihannetta, eikä ole väliksikään.

Sanoisin silti että ulkonäölliset ihanteet ovat kymmenen kertaa tärkeämpia miesten kuin naisten mielestä. Että siinä mielessä ottaisin miehen ihanteet vakavasti, sillä ne ulkonäölliset ihanteet ovat hänelle unelmien täyttymys. Naisten ihanteet eivät ole niin tärkeitä, heille miehissä on niin paljon muutakin.

Miksi ihmeessä haluat välttämättä täällä mustamaalata kaikkien miesten mainetta?

Väittämäsi on ihan hevonkukkua. Minä olen aina ollut parhaimmillanikin omituisen näköinen ja silti minulla on mies joka on komea, mukava, maskuliininen, jämeräleukainen, työsskäyvä, koko ajan lisää kouluttautuva, urheilullinen ja whatnot.

Jos naisen ulkonäkö olisi miehille niin jumalattoman tärkeää, tuollainen mies ei olisi katsonut minuun päinkään. Kun kerran muitakin naisia oli tarjolla.

Mutta niin vaan katsoi ja on katsonut 15 vuotta.

-lainaamasi-

Vierailija

Ei ole tarvinnut kysyä, kun mieheltä meinaa niskat taittua, kun kadulla kävelee hoikka ja pitkätukkainen blondi. Mitä vaaleampi sen parempi. Hyvä, ettei kolaroi, jos on auton ratissa.  Vastaa ulkonäöltään nuoruuden ensirakkautta. Joskus seurustelun alkuvaiheissa huomautin, että ei ole erityisen mukavaa, kun tuijottelet seurassani vieraita nuoria naisia ja melkein kuolaat samalla. Väitti vain kiinnittävänsä huomiota "näyttäviin näkyihin" ja että taatusti minäkin huomioin komeat miehet. No, enpä voi väittää vastaan, mutta on tapoja ja on tapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa tuli esiin, että naiset etsivät elättäjää. Varmasti turhaan, koska yleisin ammatti Suomessa on autonkuljettaja. Sillä palkalla ei ketään elätetä.
Pientä realiteettien tuntemusta toivoisin.

Ollaanko me samassa keskustelussa? 😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehenä väitän että vähemmistön unelmanainen on fitnessnainen, etenkin jos puhutaan 30+ miehistä.

Mutta älä klikkaa yläpeukkua, koska nyt tulee se puoli asiasta jota ette haluaisi kuulla:

Syy miksi fitnessnaiset ovat niin kovassa suosiossa on se että ihmiset ovat jakaantuneet kahteen luokkaan. On urheilijat, himokuntoilijat, fitnessnaiset, jne. Itsekin tunnen näitä. Mutta jos vähemmänkin trimmattu kelpaa, seuraava luokka onkin sitten pulleat herkuttelijat.

Tavalliset mutta hyväkuntoiset naiset ovat ihan oikeasti harvassa. Tavallisella tarkoitan sitä että liikkuu mutta ei mässyttele säännöllisesti, ei ole ylipainoinen ja kropassa on naisellista muutakin kuin rinnat.

Vajaat 20 vuotta sitten juuri kukaan ei haaveillut fitnessnaisista, koska 80% naisista oli normaalipainoisia ja kropaltaan naisellisia. Nyt 20%.

Naiset itse ovat päättäneet että se on joko herkuttelu ja pullahtaminen tai fitness ja urheiluhulluus. Joten minkäs teet?

M/38v

Liikut sitten tosi oudoissa piireissä. Jos vaihtoehdot on fitness tai sohvaperuna. Itse olen N40, ja tuttavapiirini naisista valtaosa (tässä ikäluokassa siis) on normaalipainoisia.

KUKAAN ei harrasta fitnessiä, vaan suunnistusta, hiihtoa, ampumahiihtoa, crossfitiä, juoksemista eri matkoilla, joogaa, kamppailulajeja, uintia, tanssia, pilatesta. Tietysti salilla voidaan käydä oheisharjoitteluna, mutta tosiaan, vaihtoehtoja on paljon muitakin kuin läski tai fitness.

Vierailija

Mun miehen unelmien nainen on Jenni Vartiainen ja Jennifer Lopez . Ei käy mun itsetunnon päälle yhtään, upeita ovat kumpainenkin. Mutta niin olen minäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehenä väitän että vähemmistön unelmanainen on fitnessnainen, etenkin jos puhutaan 30+ miehistä.

Mutta älä klikkaa yläpeukkua, koska nyt tulee se puoli asiasta jota ette haluaisi kuulla:

Syy miksi fitnessnaiset ovat niin kovassa suosiossa on se että ihmiset ovat jakaantuneet kahteen luokkaan. On urheilijat, himokuntoilijat, fitnessnaiset, jne. Itsekin tunnen näitä. Mutta jos vähemmänkin trimmattu kelpaa, seuraava luokka onkin sitten pulleat herkuttelijat.

Tavalliset mutta hyväkuntoiset naiset ovat ihan oikeasti harvassa. Tavallisella tarkoitan sitä että liikkuu mutta ei mässyttele säännöllisesti, ei ole ylipainoinen ja kropassa on naisellista muutakin kuin rinnat.

Vajaat 20 vuotta sitten juuri kukaan ei haaveillut fitnessnaisista, koska 80% naisista oli normaalipainoisia ja kropaltaan naisellisia. Nyt 20%.

Naiset itse ovat päättäneet että se on joko herkuttelu ja pullahtaminen tai fitness ja urheiluhulluus. Joten minkäs teet?

M/38v

Eli väität, että jos koko väestön naisten rasva-%:t taulukoitaisiin, siellä olisi fitness-naiset hyvin vähäisillä rasvoilla, ja sitten toinen ääripää, jolla on puolet kropasta rasvaa. Ja välissä pelkkää tyhjää.

Myös 20v sitten nuo tavalliset naiset herkuttelivat säännöllisesti. Ei joka päivä, mutta säännöllisesti. eri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun miehen ihannenaiset on pitkiä ja tummia. Itse olen lyhyt ja maantienvärinen. Ei tämä kuitenkaan minulle mitenkään itsetunnon päälle ota, koska tiedän itsestäänselvästi, että paljon minua kauniimpia naisia on olemassa, ja jos kysytään julkkiksista ihannenaista, niin eihän niistä tunne kuin ulkonäön eli valkkaa sen perusteella. Olisi mies saanut varmasti tosielämässäkin ulkoisesti ihannettaan lähempänä olevan puolison jos se hänelle olisi kovin tärkeää ollut, mutta ei ilmeisesti ollut kun valitsi minut. Ihmetyttää aina, miten ihmiset kuvittelee että se ulkonäkö olisi niin valtavan tärkeää. Minusta se ei useimmille teini-iän ja nuoruuden jälkeen enää ole.

Ulkonäkö on useimmille tärkeä vain ensi kiinnostuksen herättämisessä. Kun oikeasti tutustuu, ovat muut asiat valtaosalle paljon tärkeämpi. Se ei kuitenkaan poista sitä, että useimmille miellyttävä ulkonäkö puolisossa on kiva asia. Niin kauan kun kuitenkin puhutaan ihan ok eikä luotaan työntävästä ulkonäöstä, se useimmille riittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M/38v

Liikut sitten tosi oudoissa piireissä. Jos vaihtoehdot on fitness tai sohvaperuna. Itse olen N40, ja tuttavapiirini naisista valtaosa (tässä ikäluokassa siis) on normaalipainoisia.

KUKAAN ei harrasta fitnessiä, vaan suunnistusta, hiihtoa, ampumahiihtoa, crossfitiä, juoksemista eri matkoilla, joogaa, kamppailulajeja, uintia, tanssia, pilatesta. Tietysti salilla voidaan käydä oheisharjoitteluna, mutta tosiaan, vaihtoehtoja on paljon muitakin kuin läski tai fitness.

Te olette varmaan tämän hepun mielestä joko niitä "himokuntoilijoita" tai sitten niitä läskejä. Mäkin jo jouduin miettimään kumpikohan olen kun olen normaalipainoinen mutten hoikka ja toisaalta harrastan juoksua. Hän ei vaan ole tajunnut että keski-ikäisen naisen maha ja lanteet pehmenee melkein väkisin ilman todella rankkaa treeniä, ja että vähän pullea ei ole ylipainoinen. En keksi muuta selitystä noin todellisuudesta erkaantuneille luuloille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa tuli esiin, että naiset etsivät elättäjää. Varmasti turhaan, koska yleisin ammatti Suomessa on autonkuljettaja. Sillä palkalla ei ketään elätetä.

Tällä palstalla tulee yllättävän usein mieleen erääseen radio-ohjelmaan toistuvasti soittanut, vanhempi mieshenkilö, jonka mielestä syy kaikkeen oli k apitalismi. Oli aihe sitten lintujen kevätmuutto, joulukuusenkoristeet tai monivuotisten jaloruusujen kylmänkestävyys, niin aina syy oli sama. :) eri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla tulee yllättävän usein mieleen erääseen radio-ohjelmaan toistuvasti soittanut, vanhempi mieshenkilö, jonka mielestä syy kaikkeen oli k apitalismi. Oli aihe sitten lintujen kevätmuutto, joulukuusenkoristeet tai monivuotisten jaloruusujen kylmänkestävyys, niin aina syy oli sama. :) eri

Ennen oli sentään kunnollista ja silloisten palstahullujen vastineiden salaliittoteoriatkin osittain oikeita.

Vierailija

Osta fitnesvermeet ja ala käymään salilla, niin sitten säkin olet. Ei sitä vimpan päälle piukka tarvii olla, kunhan on semmosta asennetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun miehen ihannenaiset on pitkiä ja tummia. Itse olen lyhyt ja maantienvärinen. Ei tämä kuitenkaan minulle mitenkään itsetunnon päälle ota, koska tiedän itsestäänselvästi, että paljon minua kauniimpia naisia on olemassa, ja jos kysytään julkkiksista ihannenaista, niin eihän niistä tunne kuin ulkonäön eli valkkaa sen perusteella. Olisi mies saanut varmasti tosielämässäkin ulkoisesti ihannettaan lähempänä olevan puolison jos se hänelle olisi kovin tärkeää ollut, mutta ei ilmeisesti ollut kun valitsi minut. Ihmetyttää aina, miten ihmiset kuvittelee että se ulkonäkö olisi niin valtavan tärkeää. Minusta se ei useimmille teini-iän ja nuoruuden jälkeen enää ole.

Mulle tuo asetelma olisi epämiellyttävä. Ei sillä, etteikö kauniimpia naisia löydy vaikka olisikin itse ihannenaisen tyyppinen. Mutta jos miehen mieltymys on vahvasti blondeihin, mitä minä en ole, niin alkuhuuman jälkeen tämä asia on arvatenkin molempien tietoisuudessa. Mies tuijottelisi ihaillen ja haaveillen niitä alunperinkin himoitsemiaan blondeja, ja minä ihmettelisin, että miksei sitten pyrkinyt parisuhteeseen sellaisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M/38v

En usko, että tarkoitti lajia Fitness vaan enemmänkin sitä kuntoilu ja terveysintoilua, mikä nykyään on muotia. Se ei ole lajista kiinni vaan siitä sitoutumisen määrästä. Ennen oli monella terveellisempi ruokavalio ja fyysisempi työ. Sillä pysyi kohtuu kunnossa ilman rahkaa ja suunniteltua treeniohjelmaa. Nykyään istumatyö on yleisempää ja pitsat, pikaruoat tai einekset ihan jokapäiväistä ruokaa isolle osalle kansasta. Myös sellaisia harraste kuntoilijoita on vähemmän. Moni ei liiku juuri lainkaan ja vastaavasta  aika moni liikkuu hyvinkin tavoitteellisesti. Ääripäät kasvaa ja se kultainen keskitie on yhä harvemmalle.

Vierailija

Mua taas aina yllättää se, kun kehun joitakin mallin näköisiä naisia kauniiksi ja mies ei tykkää yhtään. Hän oikeasti on aina tykännyt sellaisista pyöreäposkisista naisista, hieman pulleistä ja etenkin Takamus pitää olla iso. Että on tällaisiakin miehiä. Suurin osa toki tykkää hoikista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsinaisvartalo aikuisnännein!

M55

Kuulostaa yhtä kamalalta kuin miestissejään esittelevä rasvasta kiiltävä miesvauvapossu Mantan patsaalla voitetun jalkapallokarsinnan jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo asetelma olisi epämiellyttävä. Ei sillä, etteikö kauniimpia naisia löydy vaikka olisikin itse ihannenaisen tyyppinen. Mutta jos miehen mieltymys on vahvasti blondeihin, mitä minä en ole, niin alkuhuuman jälkeen tämä asia on arvatenkin molempien tietoisuudessa. Mies tuijottelisi ihaillen ja haaveillen niitä alunperinkin himoitsemiaan blondeja, ja minä ihmettelisin, että miksei sitten pyrkinyt parisuhteeseen sellaisen kanssa.

Minua tuollainen asetelma ei haittaisi. En huolisi miestä, jonka harkintakykyyn kumppaninvalinnassa en luottaisi. Jos mies sellaisen blondin ehdottomasti haluaa, hän varmasti osaa kiertää brunetit kaukaa.

Vierailija

Palstallahan oli taannoin se gallup jossa miehet äänestivät suosikkinaisensa.

Sen voitti muotivloggaaja vantoee.

Missit ja fitnessnaiset jäivät lohdutuspalkinnoille.

Vierailija

No en ikinä kysyisi mieheltä mitään naisten kauneudesta ja hänen mieltymyksistään.
Oletettavasti ne on kuitenkin enemmän tai vähemmän p a skat, enkä haluaisi tietää niistä mitään.

Miehiin liittyy paljon sellaista mitä en vaan missään tapauksessa halua tietää.

Miksi joku haluaa?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat