Kysyin mieheltä kuka olisi hänen unelmanainen, järkytyin vastauksesta
Kysyin ihan hauskuudeksi että jos minua ei voi valita niin kuka olisi unelmanaisesi. Sanoi erään tunnetun suomalaisen fitnessnaisen. En sano sitä nimeä tähän, mutta olipa taas kuin lyönti kasvoja vasten. Mies haaveilee fitnessnaisesta, enkä minä ole ollenkaan sellainen.
Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten naisihanne ei ole ylipainoinen persjalkainen mitätön myssy, joita te suurin osa olette.
-Sama kuin naiset väittäisi, että "Timo Soini on komeampi kuin David Beckham ja Timo Soini on miesihanteeni".
-Nyt valoja päälle naiset, me miehet tykätään ikävä kyllä juurikin niistä kireistä, hyvä kroppaisista ja hyvä perseistä kauniista naisista.
-Toki vaimolle väitetään, että "juu juu, juuri sinä olet naisihanteeni", mutta eihän se niin ole.
Vai naiset valitsetteko itse Timo Soinin mieluumin kuin David Beckhamin?
AIVAN.
No miksi olet vaimosi kanssa kun et hänestä tykkää etkä selvästi häntå rakastakaan? Ai kun et saa muita. Mistähän se johtuisi?
Ja teistä suomalaisista miehistä suurin osa on sitä tyyliä timo soini ei david beckham ja kehtaatte luetella ettå te tykkäätte timmeistä naisista. Itse tarjoatte naisille laardiläskiå ettekä halua ollenkaan ymmärtåä että teistä suurin osa on lihavia. Naisille on todella vaikeaa löytää normaalipainoista miestä, toisin päin kyllä onnistuu.
Sorry nyt vaan että joudut pettymään, mutta olen onnellisesti naimisissa ja molemmat harrastetaan salia, vaimo fittnesiä harrastuksena ja minä harrastan kehonrakennusta, ollaan molemmat fittejä ja hyvin rakastuneita.
-Ja todellakaan se naisihanne ei ole mikään ylipainoinen zuwacci, päinvastoin ja näin se on 90% meistä miehistä.
Sua nyt varmaan harmittaa, kun et osunut maaliin.
-Joskus kannattaa lukea ja katsoa ennen kuin tekee itsestään pellen olettamalla asioita, jotka eivät ole tosia.
-Vaimolta kanssa terkut sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä en viitsi kysyä. Tiedän vastauksen, koska kertoo sitä ihan itse ääneen aivan riittävän usein.
"Nainen on aina paras ja kaunein 17-vuotiaana. Sellanen hyväkroppainen, kaunis, ihana ja iloinen. Jokainen mies haluaa sellaisen."
Uskon kyllä. Varmasti haluaa, ainakin 95% miehistä. Nää jutut nyt on vaan pakko hyväksyä ja elää eteenpäin.
Kun mietin työssä tapaamiani 17v tyttöjä eli lapsia niin harvalla on hyvä kroppa ja harva on iloinen, ennemminkin kulmat kurtussa epäluuloisia ja muotojansa isoilla paidoilla peittäviä. Ja ovat ihan kaikin puolin terveitä.
Omassa lukion kuvassakaan ei kovin montaa kaunista 17v tyttöä näy. Se kaunistuminen tapahtuu oikeasti noin 20-25- vuotiaana kun itsevarmuutta alkaa tulla ja oma tyyli löytyy.
Paras mies on muuten aina semmoinen alle 30v tiukkakroppainen mies jolla kalu jöpöttää pystyssä toimintakykyisenä aamusta iltaan. Jokainen nainen vaihtaisi tuosta vaan sen erektiovaivaisen ikääntyneen miehen alle 30v mieheen.Ihan paskaa taas, naiset ne on ne, joilla on "pää kipiä" tai muutatekosyytä, ettei voi taas panna.
-Itse panen monta kertaa päivässä ja ikää on yli 40v.
Vaimolta lupa vieraisiin.
Missä ne kaikki 30v "erektiovaivaiset" oikein on, kun omassa kaveripiirissä kaikilla miehillä sama ongelma, että pillua ei tule suhteessa tarpeeksi, koska nainen ei jaksa.
Sitten osa joutuu vieraisiin, kuten itsekin, mutta minä luvalla.
Kyllä ne ongelmat seksittömyydessä on yleensä naisista kiinni, esim yhden kaverin vaimo lihonnut 20kg, eikä kehtaa enää olla alasti miehen nähden eikä seksiäkään voi siis harrastaa ja tuota jatkunut 4vuotta, jonka saman ajan vaimonsa on luvannut laihduttaa.
No tuleeko mieleen miksi se vaimo ei halua? Kun se seksi on niin huonoa.
Ja mitåhän se rakas mies on sanonut sille lihoneelle vaimolle?
Meillä molemmat saa seksissä, yleensä siten että vaimo ensin ja sitten minä.
-Huonoa seksiä tarjoat todennäköisesti sinä, koska olet äärettömän itsekäs ja luulet, että on vain miehen tehtävä tyydyttää nainen, mutta ei toisinpäin.
-Siksi oletkin yksinäinen ja katkera, kuten kirjoituksestasi huomaa.
Vaimolta taas terkut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten naisihanne ei ole ylipainoinen persjalkainen mitätön myssy, joita te suurin osa olette.
-Sama kuin naiset väittäisi, että "Timo Soini on komeampi kuin David Beckham ja Timo Soini on miesihanteeni".
-Nyt valoja päälle naiset, me miehet tykätään ikävä kyllä juurikin niistä kireistä, hyvä kroppaisista ja hyvä perseistä kauniista naisista.
-Toki vaimolle väitetään, että "juu juu, juuri sinä olet naisihanteeni", mutta eihän se niin ole.
Vai naiset valitsetteko itse Timo Soinin mieluumin kuin David Beckhamin?
AIVAN.
No miksi olet vaimosi kanssa kun et hänestä tykkää etkä selvästi häntå rakastakaan? Ai kun et saa muita. Mistähän se johtuisi?
Ja teistä suomalaisista miehistä suurin osa on sitä tyyliä timo soini ei david beckham ja kehtaatte luetella ettå te tykkäätte timmeistä naisista. Itse tarjoatte naisille laardiläskiå ettekä halua ollenkaan ymmärtåä että teistä suurin osa on lihavia. Naisille on todella vaikeaa löytää normaalipainoista miestä, toisin päin kyllä onnistuu.Sorry nyt vaan että joudut pettymään, mutta olen onnellisesti naimisissa ja molemmat harrastetaan salia, vaimo fittnesiä harrastuksena ja minä harrastan kehonrakennusta, ollaan molemmat fittejä ja hyvin rakastuneita.
-Ja todellakaan se naisihanne ei ole mikään ylipainoinen zuwacci, päinvastoin ja näin se on 90% meistä miehistä.
Sua nyt varmaan harmittaa, kun et osunut maaliin.
-Joskus kannattaa lukea ja katsoa ennen kuin tekee itsestään pellen olettamalla asioita, jotka eivät ole tosia.
-Vaimolta kanssa terkut sulle!
Zuwacci? Eli olet lihava, huono sängyssä ja vielä persu?
Ei ihme ettå ei naista löydy mutta onneksi sinulla on netti.
Ollakseen hyvännäköinen nainen ei tarvitse harrastaa käytännössä yhtään mitään . Normaalin alarajan BMI on avain KAIKKEEN. Vyötäröni kapein kohta on 61cm lantion levein 88cm. En omista autoa, joten kävely ja hyötyliikunta ja 2-3 ateriaa päivässä on salaisuuteni. Erittäin monet luulevat, että teen sitä ja tätä, mutta en tee joskus kesäisin säiden salliessa saatan käydä lenkillä, mutta sekin rusketuksen ja kivan ilman takia. On suuri harha ajatella, että hyvissä mitoissa PYSYMINEN edellyttää jotain erikoista ohjelmaa. Menkää eurooppaan katsomaan hoikki etelä-eurooppalaisia, eivät hekään juuri mitään tee toisin kuin nämä pohjolan daamit.
Vierailija kirjoitti:
Ollakseen hyvännäköinen nainen ei tarvitse harrastaa käytännössä yhtään mitään . Normaalin alarajan BMI on avain KAIKKEEN. Vyötäröni kapein kohta on 61cm lantion levein 88cm. En omista autoa, joten kävely ja hyötyliikunta ja 2-3 ateriaa päivässä on salaisuuteni. Erittäin monet luulevat, että teen sitä ja tätä, mutta en tee joskus kesäisin säiden salliessa saatan käydä lenkillä, mutta sekin rusketuksen ja kivan ilman takia. On suuri harha ajatella, että hyvissä mitoissa PYSYMINEN edellyttää jotain erikoista ohjelmaa. Menkää eurooppaan katsomaan hoikki etelä-eurooppalaisia, eivät hekään juuri mitään tee toisin kuin nämä pohjolan daamit.
Ja olen jo 30 täyttänyt, joten heitot "kyllä sinä vielä lihot" voi unohtaa. Kyllähän ihmisen nälkäkin muuttuu tilanteen ja iän mukaan. Joskus syön kokonaisen pizzan ja joskus en ole syönyt vielä yhtään mitään iltapäivään mennessä. Ihmisen keho ei todellakaan hajoa, vaikka energiansaanti vaihtelee ellei viikkojen nälkiintymisestä puhuta. Sama pätee miehiinkin: 180cm miehelle sopiva paino (poisluetaan nyt ne "pelkkää lihasta olijat") 70-75kg, koska silloin normaalikin mies tavallisella lihasmäärällä näyttää tarpeeksi hyvältä. En mitenkään arvosta sellasta ylimäärästä pumpattua yläkroppaa, jota sitten verhoaa kylkirasva tai pienikään maha. Hoikkuus on aina etu.
No tuleeko mieleen miksi se vaimo ei halua? Kun se seksi on niin huonoa.
Ja mitåhän se rakas mies on sanonut sille lihoneelle vaimolle?