Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri ketkään naiset eivät käytä arkena korkokenkiä? Nehän ovat ihan tottumiskysymys.

Vierailija
30.11.2019 |

Moni sanoo, että korkkarit sattuvat ja ovat hankalat jne jne. Tiedättekö mitä? Teillä on vain ollut vääränlaiset kengät. Monet korkonilkkurit, saappaat ja sandaalit ovat todella miellyttävät käyttää. Kun etsii hyvin istuvan ja pehmeän mallin, ei ole mitään ongelmaa näyttää hyvältä!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikaudet käyttänyt pääasiassa korkkareita (töissä, kaupungilla jne) eikä niistä ole tullut mitään vaivoja. Korottomista lättäkengistä sen sijaan saan aina selkäni kipeäksi.

Vierailija
22/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka pitkä työmatka sinulla on? Käveletkö sen ja käveletkö korkkareissa?

Minun työmatkani on alle 6 km suunta. Ja kävelen tai juoksen sen useana päivänä viikossa. Korkkareissa ei pysty pitkiä matkoja kävelemään - mikä on pisin matka, jonka kävelet korkkareissa?

Ja kyllä, tanssiessa käytän korkkareita. Ne soveltuvat tanssimiseen, mutta eivät esim.koko päivän seisomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain kinukilla tuntui olevan vaikeuksia juosta entisen miesasiakkaan perässä kantakaupungin mukulakivillä, talvikelit siihen päälle. kaatuilua ja nyyhkytyksiä, 

mutta eihän ole minun akilles. voi "matti" parkaa, kovin kinkkistä, se vuodatus.

Vierailija
24/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin totuttaa itseni johonkin täysin turhaan?

Vierailija
25/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt korkokenkiä vuosikymmeniä, ja sen näköiset ovat jalat. Ok liikavarpaat jo leikattiin, mutta silti rumaa jälkeä on korkkarit tehneet. Hävettää kulkea paljain jaloin, joten en kulje.

Viimeisin miesystävä sanoi, ettei ole koskaan nähnyt niin rumia varpaita kuin minulla.

Vierailija
26/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla ja en keksi yhtään paikkaa missä voisi käyttää korkkareita.

Vierailija
27/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap tai joku linkata niitä pehmeitä ja hyväntuntuisia korkkareita?

Vierailija
28/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat heti kattoo vihaisesti ja aattelee mikä venäläinen se nyt siinäkin menee. Itse ihailen esim espanjalaisten naisten tyyliä kun osaavat käyttää värejä eikä sitä iänikuista mustabeigeä marimekon telttamekkoa ecco-kenkineen.

Vierailija
29/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun työmatkani on alle 6 km suunta. Ja kävelen tai juoksen sen useana päivänä viikossa. Korkkareissa ei pysty pitkiä matkoja kävelemään - mikä on pisin matka, jonka kävelet korkkareissa?

Ja kyllä, tanssiessa käytän korkkareita. Ne soveltuvat tanssimiseen, mutta eivät esim.koko päivän seisomiseen.

Hölmö kysymys mutta vastataan nyt: eikö ole sanomattakin selvää, että pitkät matkat kävellään (juoksemisesta puhumattakaan) juoksukengissä tai kävelyyn soveltuvissa lenkkareissa.

Oman työmatkani on 20 km joten kuljen sen autolla. Hyvissä korkonilkkureissa kävelen päivän mittaan usein noin 2 km matkoja eikä siinä ole mitään ongelmaa.

Ap

Vierailija
30/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaa jalat. Pohjelihas ja akillesjänne lyhenee, tulee vaivasenluut. Jalkoihin voi tulla jännitystiloja/kireyksiä, jotka sitten pahimmassa tapauksessa vetää koko ruodon jumiin.

Tässäpä se syy. Mulla on ihan tarpeeksi fyysisiä kremppoja, en väen väkisin halua lisää. Enkä muutenkaan keksi mitään syitä, miksi mun pitäisi käyttää arjessa juuri korkkareita.

Vierailija
31/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytän aina mm. töissä ja kauppareissuilla. Kenkäni ovat aivan ihanat nahkanilkkurit seitsemän sentin koroilla ja niiden lesti on täydellinen jalkaani.

Koiran kanssa lenkkeillessä käytän lenkkareita, saappaita tai niin kuin tänään, talvilenkkareita, joissa on hyvät pohjat.

No jos 7 cm lasketaan korkkareiksi, niin minäkin käytän joka päivä.

Vierailija
32/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mahdollisimman mukavia kenkiä ja ah nautin. Ihan yx huilee miltä näyttää tai on näyttämättä. Samoin on muukin tyyli. Mahdollisimman mukavat vaatteet

Hyvä olla

Vierailija
33/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyäähän on muodukkaampaa pitää matalapohjaisia. Jopa hameiden kanssa pidetään tennareita. Pidän kohtuullista korkoa joskus. Olen pitkä, ja miespomo näyttää kärsivän pätkän roolistaan vierelläni.

Vierailija
34/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei korkokenkähullu!

Kengät voivat olla kauniit, vaikka niissä ei korkoa olisikaan, ja rumat, vaikka niissä olisi korko.

Minä valitsen kengät tilanteen mukaan. Jos ei tarvitse kilometritolkulla kävellä, saatan arkenakin laittaa kengät, joissa on vähän korkoa. Riippuu toki siitä, millaiset vaatteet on päällä. Käytän kotona ollessani villasukkia, joten jos olen lähes koko päivän kotona, ja lähden vain käväisemään ruokakaupassa, en todellakaan vaihda sukkia sen vuoksi, vaan laitan sellaiset kengät, jotka mahtuvat villasukkien kanssa, ja niissä ei nyt sattumalta ole korkoa. Jos se sinua haittaa, katso toisaalle.

Vierailija
35/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yhtä varma aihe saada mamma tuohduksiin kuin sanomalla vaikka, että kaikilla naisilla pitäisi olla pitkät naiselliset hiukset! Siinä alkaa mammaköörissä käymään kiihtynyt kotkotus ja suurin osa alkaa kiivaasti kotkottaa kaiken maailman kälkätyksiä minkä takia itselle tämä ei sovi. Kotkottakaa siis rauhassa, ketään ei oikeasti kiinnosta teidän touhut.

Vierailija
36/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö kysymys mutta vastataan nyt: eikö ole sanomattakin selvää, että pitkät matkat kävellään (juoksemisesta puhumattakaan) juoksukengissä tai kävelyyn soveltuvissa lenkkareissa.

Oman työmatkani on 20 km joten kuljen sen autolla. Hyvissä korkonilkkureissa kävelen päivän mittaan usein noin 2 km matkoja eikä siinä ole mitään ongelmaa.

Ap

Ennen sidottiin kiinalaistyttöjen jalat niin että ne surkastuivat ja eivät sitten aikuisina päässeet miehiään pakoon. Korkkarit ajavat vähän saman asian, tekevät naisista heikompia ja avuttomampia. Mitä järkeä on pukea sellaiset kengät joilla ei pysty kävelemään niin pitkää matkaa ja niin nopeasti kuin haluaa?

Vierailija
37/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytän aina mm. töissä ja kauppareissuilla. Kenkäni ovat aivan ihanat nahkanilkkurit seitsemän sentin koroilla ja niiden lesti on täydellinen jalkaani.

Koiran kanssa lenkkeillessä käytän lenkkareita, saappaita tai niin kuin tänään, talvilenkkareita, joissa on hyvät pohjat.

No jos 7 cm lasketaan korkkareiksi, niin minäkin käytän joka päivä.

Kyllä se lasketaan korkkariksi. Käytä vain.

Vierailija
38/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan työpäiväni aikana sairaalassa liikuntaa usean kilometrin verran päivässä. Naurattaa ajatuskin, että reisitaskuhousuja ja peltipaitaa muistuttavien työvaatteitteni kanssa käyttäisin korkkareita :) Siinähän kyykkäisin potilaiden edessä upeasti. Työmatkoilla taas tarvitsen tähän aikaan vuodesta lähinnä nastakenkiä huonon hiekoituksen ja aurauksen takia.

T. Röntgenhoitaja

Vierailija
39/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yhtä varma aihe saada mamma tuohduksiin kuin sanomalla vaikka, että kaikilla naisilla pitäisi olla pitkät naiselliset hiukset! Siinä alkaa mammaköörissä käymään kiihtynyt kotkotus ja suurin osa alkaa kiivaasti kotkottaa kaiken maailman kälkätyksiä minkä takia itselle tämä ei sovi. Kotkottakaa siis rauhassa, ketään ei oikeasti kiinnosta teidän touhut.

Sulla tuntuu olevan melko vakavia ongelmia ja tylsä elämä. Yleensä ne, joilla on tylsä elämä, ovat ihan hirveän kiinnostuneita toisten ihmisten tekemisistä sen sijaan, että keskittyisivät omaan elämäänsä.

Vierailija
40/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosikaudet käyttänyt pääasiassa korkkareita (töissä, kaupungilla jne) eikä niistä ole tullut mitään vaivoja. Korottomista lättäkengistä sen sijaan saan aina selkäni kipeäksi.

Saat selkäsi kipeäksi korottomista kengistä koska sun ryhtisi, lihaksistosi ja jänteesi on jo korkokenkien pilaamat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän