Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri ketkään naiset eivät käytä arkena korkokenkiä? Nehän ovat ihan tottumiskysymys.

Vierailija
30.11.2019 |

Moni sanoo, että korkkarit sattuvat ja ovat hankalat jne jne. Tiedättekö mitä? Teillä on vain ollut vääränlaiset kengät. Monet korkonilkkurit, saappaat ja sandaalit ovat todella miellyttävät käyttää. Kun etsii hyvin istuvan ja pehmeän mallin, ei ole mitään ongelmaa näyttää hyvältä!

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän joka päivä.

Vierailija
2/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä koska en halua. Kun välillä haluan käyttää, osaan kyllä kävellä eikä satu tai muuta. Mutta minun tyyliäni tai ulkonäköäni eivät muut ihmiset päätä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsisin korkoja? Mukavimmillaankin lyhentävät pohjelihasta.

Vierailija
4/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään tarvetta näyttää hyvältä. eikä minua haittaa vaikka miehet eivät käytä arkena pukua ja kravattia.

Vierailija
5/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän aina mm. töissä ja kauppareissuilla. Kenkäni ovat aivan ihanat nahkanilkkurit seitsemän sentin koroilla ja niiden lesti on täydellinen jalkaani.

Koiran kanssa lenkkeillessä käytän lenkkareita, saappaita tai niin kuin tänään, talvilenkkareita, joissa on hyvät pohjat.

Vierailija
6/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa jalat. Pohjelihas ja akillesjänne lyhenee, tulee vaivasenluut. Jalkoihin voi tulla jännitystiloja/kireyksiä, jotka sitten pahimmassa tapauksessa vetää koko ruodon jumiin.

Vierailija
7/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin miksi moni mieskään ei käytä korkkareita.

Vierailija
8/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin 15 vuotta ja totesin että elämää ei eletä miesten takia. Ei yksinkertaisesti kiinnosta sipsutella korkkareissa työ- kortti- sali väliä vaan lenkkareissa. :)

Vierailija
9/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee liikavarpaat ja vanhana saa kärsiä, ja on myöhäistä katua.

Vierailija
10/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin 15 vuotta ja totesin että elämää ei eletä miesten takia. Ei yksinkertaisesti kiinnosta sipsutella korkkareissa työ- kortti- sali väliä vaan lenkkareissa. :)

"Koti

Vierailija
11/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta itselle on ihan mahdotonta löytää mitään kenkiä, jotka sopisivat kunnolla. Korot vielä vaikeuttavat hommaa, koska usein korko on minulle jotenkin oudossa paikassa, jolloin ne lonksuvat. Sillä tarkoitan sitä, että askelta otettaessa jalka tuntuu pysyvän suorassa, mutta kenkä kääntyy alta. Korot voivat olla aika paksutkin ja silti näin tapahtuu. En tiedä mistä se johtuu. Minulla on aika isot jalat, mutta ovatko ne sitten kantapäistä kapeat???

Pidän joka päivä hameita ja mekkoja, ja minua harmittaa, että kauniita, mutta hyviä kenkiä tuntuu olevan mahdotonta löytää. Ja korolliset kengät tuntuvat usein vielä liian pieniltä, koska jalka liukuu kävellessä liikaa eteenpäin.

Vierailija
12/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän hyvältä. En mä siihen ole korkkareita koskaan tarvinnut tai tarvitse. Eikä kukaan muukaan.

Vierailija
13/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua kiinnostaisi hyvältä näyttäminen?

Vierailija
14/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, en suostuisi käyttämään korkokenkiä. Näen työssäni osteopaattina miten vahingolliset ne ovat.

Vierailija
15/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin korkkareita? En oikeasti keksi yhtäkään syytä.

Vierailija
16/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatomia on täysin yksilöllistä. Jos korkokengät on teille tottumiskysymys niin se pätee vain teihin itseenne. Korkkarit aiheuttaa monille jalkoihin pysyviä vammoja jotka tekee niiden käytön lopulta mahdottomaksi, joten se olisi syytä vaan uskoa jos joku sanoo ettei pysty.

Mä en käytä siksi että olen kestävyysjuoksija ja joudun säännöstelemään jalan luiden rasitusta. Eikä kyllä ole erityisempää halua tai tarvettakaan tehdä terveydelleni mitään vahinkoa siksi että näyttäisin hyvältä.

Vierailija
17/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmettelem, miksei miehet käytä korkokenkiä, kun aina ovat täällä narisemassa, etteivät saa naista lyhyytensä vuoksi. Kokeilisivat edes.

Vierailija
18/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman rajallisen ja rajoiuneen havaintoni mukaan kyllä naisen joukosta löytyy useampi jotka käyttävät korkokenkiä kuin miehiä. Miksihän ihmeessä, kun kuitenkin parisuhteissakin tavataan suosia sitä, että mies on se, jonka oletetaan okevan pidempi.    

Vierailija
19/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla koettaa, tottuisinko. Suvussa on taipumusta vaivaisenluihin, ja lisäksi tarvitsen terveitä jalkoja useisiin urheilulajeihin.

Vierailija
20/71 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun siten kuin itse itselleni parhaaksi katson. En muita miellyttääkseni ja aivan tasan tarkkaan en pukeudun miesten silmää miellyttäen. 

En käytä korkoja arkena enkä juhlana. Osittain myös siksi että vanhan vamman jäykistämä nilkka ei taivu edes viiden sentin korkoihin. Se kipu ei ole vaivan arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän