Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssarokotus 2019

Vierailija
30.11.2019 |

Otin influenssarokotteen 27.11, Iltapäivällä, seuraavana aamuna alkoi hirveä flunssa. Tämä jo toinen kerta, kun rokotteesta tulee kova flunssa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kurkku kipeäksi ja nokkosihottumaa.

Vierailija
2/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin alkuillasta, seuraavana aamuna oli kipeä ja voimaton olo. Käsi oli kipeä myös. Särkylääke auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nousi pientä lämpöä (37,3°C) seuraavana päivänä. Oli eka influenssarokotteeni.

Vierailija
4/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Onko sulla ollut ikinä influenssaa? Mua ärsyttää kun valitetaan pienestä flunssasta rokotteen jälkeen, kun sillä voi välttää kahden viikon himoflunssan

Vierailija
5/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siitä tulla oireita, mutta ei se flunssaa voi aiheuttaa.

Vierailija
6/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä otin myös minä, mut aamupäivällä, enkä ole flunssassa eikä noussu kuume eikä ollu pahemmin ees käsi kipeenä pistoksesta. Oletko kuullut itämisajasta? Olet saanut flunssapöpön aikaisemmin eikä liity rokotukseen.

Vierailija
7/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteen jo marraskuun alkupuolella, ei mitään oireita. Ei myöskään puolisollani.

Vierailija
8/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis silloinhan se rokote toimii jos tulee pieniä flunssan kaltaisia oireita. Itselleni myös tuli tänä vuonna pientä flunssaa ja lihassärkyä. Onhan se nyt parempi vaihtoehto kuin kunnon influenssa.

Vierailija
9/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samana päivänä otin myös minä, mut aamupäivällä, enkä ole flunssassa eikä noussu kuume eikä ollu pahemmin ees käsi kipeenä pistoksesta. Oletko kuullut itämisajasta? Olet saanut flunssapöpön aikaisemmin eikä liity rokotukseen.

Lisään vielä, että minulle influenssarokotus on pakollinen perussairauteni vuoksi ja olen sen joka syksy ottanut viimeiset 30 vuotta ilman ongelmia.

Vierailija
10/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänvuotinen lienee ollut jonkin aiemman toisinto, koska ei tullut niin minkäänmoista jälkioiretta. 

Vierailija
11/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oire oli samana iltana/yönä kipu pistopaikassa.

Vierailija
12/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään näköisiä oireita tullut. Yhdellä lapsista pistokohta kipeytyi, toiselle nousi pieni kuume (37,8) joka meni seuraavaan aamuun mennessä ohi.

Vierailija
13/13 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen oli pistoskohta arka, kun seuraavana aamuna heräsin. Ei muuta. Pieni vaiva torjuu paljon suuremman, minusta siis hyvä kauppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä