Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko henkiin, suolejusenkeleihin tai vastaaviin?

30.11.2019 |

En usko Jumalaan, mutta jostain syystä luulen, että minulla on jonkinlainen suojelusenkeli, joka varjelee kun on tarve.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko noissa lasten kuolema -jutuissa olevan syynä vanhempien negatiivinen energia. Ihmisille vaan sattuu pahoja asioita, vaikka eivät sitä olisi millään tavalla ”ansainneet”.

Ja helppoa tietysti on ajatella positiivista, jos on kaunis ja on kavereita, elämässä rakkautta yms. Jos taas olet ollut koulukiusattu, työtön ja kaiken lisäksi et mikään haluttu kumppani, on helpompaa tuntea katkeruutta, vaikka se ei olisi täysin omaa ansiota.

Lapsen kuolemassa voi olla myös kyse siitä että häntä tarvitaan jossain muualla päin maailmaa uudelleen syntyneenä, tekemään jotain suurta ja mullistavaa kuten pelastaa ihmishenkiä.

Vierailija
122/123 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Atlantikseen.

Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Jumalaan, Isään Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan luojaan ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herramme joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas Tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös taivaisiin, istuu Jumalan, Isän kaikkivaltiaan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Ja Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden, syntien anteeksi antamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän