Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko henkiin, suolejusenkeleihin tai vastaaviin?

30.11.2019 |

En usko Jumalaan, mutta jostain syystä luulen, että minulla on jonkinlainen suojelusenkeli, joka varjelee kun on tarve.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kokemuksen näin YouTubessa, siinä oli nainen (olisiko ollut amerikkalainen, en tiedä/muista) joka sanoi että lapsena hän oli ollut leikkimässä pihalla kaverinsa kanssa, oli alkanut sataa ja kaveri oli jo lähdössä pois mutta hän ei olisi halunnut lähteä vaan jäi viivyttelemään. Yhtäkkiä sade kuulemma alkoi piiskaamaan melkein luonnottomalla tavalla ja hän juoksi sitten sisälle. Sitten tulee tarinan mielenkiintoinen juttu (yök) Hän näki ilmeisesti ikkunasta, että hänen peräänsä oli tullut jokin tuntematon mies ja hän oli juuri päässyt ovesta sisään turvaan. Ei huomannut miestä aiemmin.

Sitä en tiedä miksi kaikille ei käy noin .

Vierailija
102/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne enkelit ovat,kun pieniä lapsia livahtaa kotoaan vanhempen huomaamatta ja hukkuu tai tippuu?Kun pieni vauva lakkaa päivunilla hengittämästä?Kun pe""fiili alkaa seurata pientä tyttöä metsäpolulla ja raahaa ojaan? Älkääkä vetäkö esiin "kaikki on jumalan suunnitelmaa"-korttia. 

Oletko miettinyt sitä että esimerkiksi äitinä saattaisit jakaa negatiivista energiaa lapsiisi, jolloin heille tapahtuu jotain ikävää? Jos manifestoit silmiesi edessä kuolemia, väkival taa, sairauksia ja haluat puhua sellaisista ääneen kaikille, niin tavallaan "kutsut" niitä asioita luoksesi. Sama koskee kateutta. Kateellinen, pahansuopa, valittava ihminen ei tule saamaan mitään parempaa elämässään, koska rypee siinä katkeruudessaan.

Jos ajattelet muista ihmisistä vain hyviä, positiivisia asioita, ja toivot kaikille hyvää, niin vedät puoleesi kaikkea hyvää myös läheisillesi.

Law of Attraction.

Kun aloin noudattaa tätä kaksi vuotta sitten eli ajattelin positiivisia ja toivoin kaikille positiivisia asioita, niin mielialani kohosi sillä olin masentumassa, tapasin unelmieni miehen ja sain hyvän ylennyksen työpaikalla. Paino putosi 7 kiloa kuin itsestään 2 kk aikana eli pääsin ihannepainooni, ilman rääkkiä, koska aineenvaihdunta parani ja aloin syödä pienempiä annoksia lähes huomaamattani. Kuvittelin itseni hoikempana, näin sen silmieni edessä. Myös minun ympärillä olevat tutut ihmiset alkoivat voida paremmin omissa ihmissuhteissaan ja kehoissaan! Kertoivat että tunsivat jotenkin heränneensä minun asennemuutoksen myötä ja halusivat ottaa mallia.

Aloin myös kuvitella että miltä tuntuisi asua erään kivan kadun varressa olevissa viihtyisän näköisissä taloissa, ja meille tuli äskettäin tilaisuus ostaa eräs niistä ja vielä oikein sopivaan hintaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun avaajalle: Tieteellisesti todistettujen näyttöjen puuttuessa en usko.

Vierailija
104/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hoitopuolellakaan uskomushoitoihin vaan lääketieteeseen. Vien johdonmukaisesti tämän loppuun muussakin elämässä eli mihinkään yliluonnolliseen en usko.

Vierailija
105/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon sateenkaari-yksisarviseen:)

Vierailija
106/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon sateenkaari-yksisarviseen:)

Minä näin tuollaisen unessani, ja seuraavana päivänä minulle tapahtui jotain odottamattoman ihanaa :)

On siis positiivinen merkki jos sen näkee.

Vierailija
107/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon kaikkeen tällaiseen koska olen kokenut niitä, ja voin kertoa että olen paljon tasapainoisempi, onnellisempi ja tyytyväisempi elämään kuin minun sukulaiset, kaverit ja tutut jotka eivät usko mihinkään muuhun kuin mitä silmiensä edessä näkevät =)

Vierailija
108/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatkohan nämä enkelit ja muut henget nykykielellä humanoideja? 

En muuten ole uskonut joulupukkiinkaan 70 vuoteen. 

Vierailija
109/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon jumalaan, Jeesukseen, enkeleihin, buddhaan, ja kaikkeen vastaavaan hyvään, valoon ja rakkauteen. Raamattuun, tai muuhun järjestäytyneeseen uskontoon en usko, ne on pelkkiä ihmisten keksimiä sääntöjä, joilla pelotellaan ja luodaan ihan tyhmiä uhkakuvia, ja aiheutetaan negatiivista energiaa. Minä uskon että ollaan täällä vain ottamassa kaikki mahdollinen irti elämästä, parhaalla tavalla, muita satuttamatta. Eikä se edes vaadi uskoa yhtään mihinkään, minun mielestäni siis. Jokainen tekee miten parhaaksi näkee. Energia ei kuole.

Vierailija
110/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko koska esimerkiksi Jumala (Niitäkin olemassa satoja, mistä tiedämme mikä on oikea?) antaa meidän rikkaiden länsimaalaisten elää herroiksi ja heittää syömäkelpoista ruokaa roskiin kun taas samaan aikaan Afrikkalaiset kuolee nälkään/janoon. Miksi siis Jumalan enkelit suojelisi meitä enemmän? Eikös hänen pitäisi olla kaikkia kohtaan hyvä?

Jumala on antanut ihmisille vapaan tahdon. Me olemme kollektiivisena voimana saaneet aikaan tämän tilanteen, joka meillä nyt on. Maailmassa on esim. ruokaa tarpeeksi poistamaan kaikki nälänhätä ja rahaa tarpeeksi poistamaan kaikki köyhyys, mutta me olemme valinneet toimia näin.

Ahneus, itsekkyys, kilpailu, oman edun tavoittelu, ihmisten jakautuminen eri leireihin jne. eli pelosta käsin eläminen ja toimiminen on alemman tason värähtelyissä elämistä. Kun ihminen alkaa ns. herätä henkisesti ja hänen värähtelytasonsa alkaa kohota, hän alkaa elää yhä enemmän luottamuksessa ja rakkaudessa. Hän alkaa toimia rakastavammin kaikkia ja kaikkea kohtaan, koska hän tajuaa, että lopulta me olemme kaikki yhtä, yhtä valtavaa energiakenttää tai hologrammia. Tätä esim. Jeesus tarkoitti, kun hän sanoi että "kaikki mitä olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle".

Vierailija
111/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa tai ei, mutta minusta on upeaa, että aurigonpimennyksessä kuu peittää auringon. Kuu on juuri oikean kokoinen. Yleensä planeetoilla on pikkuruiset kuut, mutta "meidän" kuu on isohko.

Eipä niitä auringonpimennyksiä täällä Suomessa juuri ole, mutta aina välillä muualla maailmassa.

Vierailija
112/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivatkohan nämä enkelit ja muut henget nykykielellä humanoideja? 

En muuten ole uskonut joulupukkiinkaan 70 vuoteen. 

Enkelit eivät ole humanoideja. Avaruudessa on kyllä muutakin elämää kuin me täällä maapallolla, myös ihan fyysisiä eläviä olentoja, joita voisi humanoideiksi kutsua.

Vierailija
113/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon jumalaan, Jeesukseen, enkeleihin, buddhaan, ja kaikkeen vastaavaan hyvään, valoon ja rakkauteen. Raamattuun, tai muuhun järjestäytyneeseen uskontoon en usko, ne on pelkkiä ihmisten keksimiä sääntöjä, joilla pelotellaan ja luodaan ihan tyhmiä uhkakuvia, ja aiheutetaan negatiivista energiaa. Minä uskon että ollaan täällä vain ottamassa kaikki mahdollinen irti elämästä, parhaalla tavalla, muita satuttamatta. Eikä se edes vaadi uskoa yhtään mihinkään, minun mielestäni siis. Jokainen tekee miten parhaaksi näkee. Energia ei kuole.

Sama! <3

Minä uskon elämässä kaikkeen mikä tuo positiivista energiaa ja virtaa. Burnoutin jälkeen aloin meditoida itsekseni, asiat ikäänkuin valaistuivat ympärilläni. Sain rauhaa ja elämäniloa.

Enää en stressaa itseäni rikki.

Vierailija
114/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Eräs sairaanhoitaja sanoi minulle hyvin jyrkästi ei, kun sanoin vitsillä, että haluaisin pelata spiritismiä. Hämmennyin, koska en usko tuollaiseen, mutta olen kuullut kaikenlaisia pelottavia juttuja tuosta pelistä. Liekö sitten totta vai ei. Haluaisin kyllä kokeilla.

Spiritismiä ei kannata kokeilla, koska siinä ei pysty hallitsemaan sitä, mihin henkiin saa yhteyden ja mihin ei. Edes kokeneet okkultistit ym., jotka muuten työskentelevät henkien kanssa, eivät monestikaan halua harrastaa spiritismiä, koska se on epäluotettava ja houkuttelee lähinnä alemman tason negatiivisiä henkiä tai entiteettejä. Sellaisia, jotka haluavat v'ittuilla ihmisille ja tykkäävät pelotella meitä, koska ne saavat energiaa ihmisten pelosta ja ahdistuksesta.

Niitä henkiä ei myöskään "sidota" spiritismin aikana mitenkään, joten ne voivat toimia vapaasti ja villinä ilman mitään rajoitteita. Spiritismilaudat todellakin toimivat portaaleina henkimaailman ja tämän meidän fyysisen ulottuvuuden välillä.

En minäkään suosittele spiritismin kokeilemista kenellekään, joka ei osaa suojautua ja hankkiutua tarpeen tullen eroon negatiivisista hengistä, jotka voivat aiheuttaa kaikenlaista ikävää elämässä, jos niille on antanut pääsyn tähän ulottuvuuteen.

Mä kirjoittelin tuossa aiemmin jo noista vibraatiotasoista ja kanssa tosiaan varoittaisin tosta spiritismistä. Ei ole tullut itse kokeiltua, mutta kuulemma silloin on tosi helppo vetää nimenomaan pahansuopia henkiä puoleensa. Turvallisempi vaihtoehto on esim. nukkumaan mennessä pyytää enkeleiltä antamaan sulle viestin unessa, voit vaikka pyytää apua johonkin tiettyyn kysymykseen, joka painaa mieltäsi. Enkelit viestivät meille päiväaikaankin esim. numerosarjojen avulla. Mulla alkaa korvat usein soimaan, kun enkelit on lähellä. Aluksi on hankala ymmärtää näitä viestejä, mutta kyllä muuttuu ajan mittaa helpommaksi. https://www.ask-angels.com/spiritual-guidance/angel-signs-12-signs-your…

Vierailija
115/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko koska esimerkiksi Jumala (Niitäkin olemassa satoja, mistä tiedämme mikä on oikea?) antaa meidän rikkaiden länsimaalaisten elää herroiksi ja heittää syömäkelpoista ruokaa roskiin kun taas samaan aikaan Afrikkalaiset kuolee nälkään/janoon. Miksi siis Jumalan enkelit suojelisi meitä enemmän? Eikös hänen pitäisi olla kaikkia kohtaan hyvä?

Jumala on antanut ihmisille vapaan tahdon. Me olemme kollektiivisena voimana saaneet aikaan tämän tilanteen, joka meillä nyt on. Maailmassa on esim. ruokaa tarpeeksi poistamaan kaikki nälänhätä ja rahaa tarpeeksi poistamaan kaikki köyhyys, mutta me olemme valinneet toimia näin.

Ahneus, itsekkyys, kilpailu, oman edun tavoittelu, ihmisten jakautuminen eri leireihin jne. eli pelosta käsin eläminen ja toimiminen on alemman tason värähtelyissä elämistä. Kun ihminen alkaa ns. herätä henkisesti ja hänen värähtelytasonsa alkaa kohota, hän alkaa elää yhä enemmän luottamuksessa ja rakkaudessa. Hän alkaa toimia rakastavammin kaikkia ja kaikkea kohtaan, koska hän tajuaa, että lopulta me olemme kaikki yhtä, yhtä valtavaa energiakenttää tai hologrammia. Tätä esim. Jeesus tarkoitti, kun hän sanoi että "kaikki mitä olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle".

Tuo on totta, että värähtelytasosi noustessa, alat toimia joka päiväisessä elämässäsi rakastavammin ja sulla on vahva tunne, että kaikki me olemme yhtä. Juuri ne ilkeät viestit esim täällä vauvapalstallakin ovat ihmisiltä, joiden värähtelytaso on alhainen. Kun olet noussut rakkauden taajudelle, ei sulle tulisi mieleenkää aiheuttaa toiselle pahaa mieltä. Myös omien unelmien manifestoiminen käy helpommaksi ja intuitiosi kasvaa kun värähtelet korkeammalla.

Vierailija
116/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä on olemassa ne eivät vain näyttäydy kaikille.

Vierailija
117/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko noissa lasten kuolema -jutuissa olevan syynä vanhempien negatiivinen energia. Ihmisille vaan sattuu pahoja asioita, vaikka eivät sitä olisi millään tavalla ”ansainneet”.

Ja helppoa tietysti on ajatella positiivista, jos on kaunis ja on kavereita, elämässä rakkautta yms. Jos taas olet ollut koulukiusattu, työtön ja kaiken lisäksi et mikään haluttu kumppani, on helpompaa tuntea katkeruutta, vaikka se ei olisi täysin omaa ansiota.

Vierailija
118/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu mutta jos olet totuudenmukainen, ei kaikki ole pelkkää ihanaa tässä maailmassa. Jeesusta tarvitaan ottamaan synti pois. Kaikki ihmisten pahat teot, hän otti niistä rangaistuksen.

Vierailija
119/123 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu mutta jos olet totuudenmukainen, ei kaikki ole pelkkää ihanaa tässä maailmassa. Jeesusta tarvitaan ottamaan synti pois. Kaikki ihmisten pahat teot, hän otti niistä rangaistuksen.

Aa oho, sanoit että uskot Jeesukseen muttet Raamattuun. Raamattu kuitenkin kertoo Jeesuksesta, siitä miten hän kutsui opetuslapsia esim. Pietarin, sekä Paavalin apostoliksi. He kirjoittavat uudessa testamentissa syntyneille seurakunnille. Mitäköhän näistä et usko?

Vierailija
120/123 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Eräs sairaanhoitaja sanoi minulle hyvin jyrkästi ei, kun sanoin vitsillä, että haluaisin pelata spiritismiä. Hämmennyin, koska en usko tuollaiseen, mutta olen kuullut kaikenlaisia pelottavia juttuja tuosta pelistä. Liekö sitten totta vai ei. Haluaisin kyllä kokeilla.

Spiritismiä ei kannata kokeilla, koska siinä ei pysty hallitsemaan sitä, mihin henkiin saa yhteyden ja mihin ei. Edes kokeneet okkultistit ym., jotka muuten työskentelevät henkien kanssa, eivät monestikaan halua harrastaa spiritismiä, koska se on epäluotettava ja houkuttelee lähinnä alemman tason negatiivisiä henkiä tai entiteettejä. Sellaisia, jotka haluavat v'ittuilla ihmisille ja tykkäävät pelotella meitä, koska ne saavat energiaa ihmisten pelosta ja ahdistuksesta.

Niitä henkiä ei myöskään "sidota" spiritismin aikana mitenkään, joten ne voivat toimia vapaasti ja villinä ilman mitään rajoitteita. Spiritismilaudat todellakin toimivat portaaleina henkimaailman ja tämän meidän fyysisen ulottuvuuden välillä.

En minäkään suosittele spiritismin kokeilemista kenellekään, joka ei osaa suojautua ja hankkiutua tarpeen tullen eroon negatiivisista hengistä, jotka voivat aiheuttaa kaikenlaista ikävää elämässä, jos niille on antanut pääsyn tähän ulottuvuuteen.

Mä kirjoittelin tuossa aiemmin jo noista vibraatiotasoista ja kanssa tosiaan varoittaisin tosta spiritismistä. Ei ole tullut itse kokeiltua, mutta kuulemma silloin on tosi helppo vetää nimenomaan pahansuopia henkiä puoleensa. Turvallisempi vaihtoehto on esim. nukkumaan mennessä pyytää enkeleiltä antamaan sulle viestin unessa, voit vaikka pyytää apua johonkin tiettyyn kysymykseen, joka painaa mieltäsi. Enkelit viestivät meille päiväaikaankin esim. numerosarjojen avulla. Mulla alkaa korvat usein soimaan, kun enkelit on lähellä. Aluksi on hankala ymmärtää näitä viestejä, mutta kyllä muuttuu ajan mittaa helpommaksi. https://www.ask-angels.com/spiritual-guidance/angel-signs-12-signs-your…

Spiritismissä täytyy tietää mitä tekee, pitää siunata ja suojata kaikki ihmiset mielessään ensin joista aikoo kysellä, muuten peliin saattaa tulla ilkeä henki ja heittää kaiken vitsiksi.