Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtteri ja Emilia Bottas: ERO!

Kommentit (617)

Vierailija
601/617 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtterin Insta storysä kävi ilmi hänen olevan taas Australiassa eli aika selvä tapaus. Laski kyllä arvostus Valtteria kohtaan roimasti tämän lennosta vaihtamisen takia. Olen pitänyt häntä asiallisena ja fiksuna tyyppinä, mutta selvästi kaikkea muuta. Teki aika rumasti Emiliaa kohtaan ja tämä Tiffany varsinkin alkanut vikittelemään naimisissa olevaa rahamiestä. Aiemmin valitellut miten naispyöräilijät tienaa huonommin kuin miehet, mutta onneksi nyt se ei ole ongelma, kun elättäjä löytyi.

Voi voi kun ollaan täysin hakoteillä. En pidä Bottaksesta ollenkaan, mutta tämä ero nosti mun silmissä hänen arvoaan. Pikkarainen ei tehny muutakuin eleli Bottaksen rahoilla. Tyhmäkin tietää, että toi sen raviurheilu ei ihan halpaa puuhaa ole. No nyt ei paljon enää hevosista tule kuvia :D Emilia Pikkarainen täysin vitsi, ja todella iso peukku Bottakselle!

"Tyhmäkin" hevosihminen tietää ettei ratsastuksesta ole pakko tehdä niin kallista kuin Emilialla oli sen takia, kun Valtteri oli valmia maksamaan. Ihan normaaleissa töissä käyvillä on myös varaa pitää hevosia ja kilpailla esteratsastuksessa (Emilia ei harrasta raviurheilua valitettavasti). Emilia taisi omistaa lähes kaikki hevosensa ja varmasti ainakin osan pitää. Kisaa ja harrastelee sitten sillä tasolla mihin on varaa.

Emilia tosiaan oli varmasti paljon edullisempi kuin Minttu, jolla joka kisassa eri vaatesuunnitelijan vaatteet, laukut ja kengät. Lisäksi kauneushoitolat, kauneualeikkaukset, lastenvahdit ym osakkuudet Gugguussa on varmasti paljon kalliimpi harrastus kuin Emilian hevosharrastus.

Vierailija
602/617 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu järkeen tuo vaihto mulle. Emilian aitous ja aito iloisuus verrattuna takahammashymyyn. Ja kuinka paljon noille pyöräilijöille maksetaan kun varaa lennellä ympäriinsä ja yöpyä Rovaniemen kalleimmassa hotellissa (tonni/yö just nyt), en ole tajunnut että tienaavat niin hyvin.

Toisaalta emilia ei ehkä sopeutunut tuohon f1-puolison asemaan koskaan. Hänellä parempi tulevaisuus ilman valtsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/617 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdu järkeen tuo vaihto mulle. Emilian aitous ja aito iloisuus verrattuna takahammashymyyn. Ja kuinka paljon noille pyöräilijöille maksetaan kun varaa lennellä ympäriinsä ja yöpyä Rovaniemen kalleimmassa hotellissa (tonni/yö just nyt), en ole tajunnut että tienaavat niin hyvin.

Toisaalta emilia ei ehkä sopeutunut tuohon f1-puolison asemaan koskaan. Hänellä parempi tulevaisuus ilman valtsua.

No mulle taas käy erittäin hyvin järkeen tuo vaihto. Nyt Bottas voi viettää enemmän aikaa kumppaninsa kanssa juurikin yhteisen harrastuksen myötä ja asuvat vielä samassa paikkaa. Mitä järkeä on asua eri maissa vuositolkulla ja nähdä vain muutaman kerran vuodessa? 

Vierailija
604/617 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilian uusi mies, kuka hän on?

Vierailija
605/617 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman lakiko tässä toteutui. Ei kisaa valtterikaan enää. Loppuiko sen sponsorilla rahat vai miten? Loppuukohan formulat nyt ihan kokonaan jatkossa?

Vierailija
606/617 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten kyllä sitä mieltä, että Valtteri vaihtoi parempaa kun alkoi seurustella Tiffanyn kanssa. Ovat molemmat selkeästi onnellisia ja viettävät ihan tavis elämää ja kilpaurheiliijan arkea treeneineen.

Vierailija
607/617 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaako emilia enää?

Vierailija
608/617 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, eivät ole eroamassa.

Vierailija
609/617 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastaako emilia enää?

Kyllä varmaan. Waltsukin on satulassa.

Vierailija
610/617 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten kyllä sitä mieltä, että Valtteri vaihtoi parempaa kun alkoi seurustella Tiffanyn kanssa. Ovat molemmat selkeästi onnellisia ja viettävät ihan tavis elämää ja kilpaurheiliijan arkea treeneineen.

Juu, ja Valtteri valittaa, että vaimokkeelle naispyöräilijänä ei makseta tarpeeksi palkkaa. Mitähän voimme tästä päätellä?

Vierailija
611/617 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Bottas pihtas?

Vierailija
612/617 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja Valtteri valittaa, että vaimokkeelle naispyöräilijänä ei makseta tarpeeksi palkkaa. Mitähän voimme tästä päätellä?

Eukko hankkikoon elantonsa itte. On tässä maailmassa rahanreikiä muutoinkin ja palkkakin on niin pieni!

Vierailija
613/617 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sopeutui paremmin kuin hyvin, koska raivosi kun heikkopäinen, kun naiselle selvisi, että hänet laitetaan vaihtoon.

Vierailija
614/617 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilijathan puhuu herkistelystä ja tyhjennysharjoittelusta. Mitä ne sitten merkinnee..?? Kovemmalla temmolla harjoittelustakin puhutaan samoin tasatyönnöistä...

Vierailija
615/617 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastaako emilia enää?

Tuskin, kun ei ole enää sponsoria.

Vierailija
616/617 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaako emilia enää?

Vierailija
617/617 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisasiko Emilia viime kaudella? Onko hänellä enää hevosia?

Ketju on lukittu.