Valtteri ja Emilia Bottas: ERO!
Kommentit (617)
Ei mahdu järkeen tuo vaihto mulle. Emilian aitous ja aito iloisuus verrattuna takahammashymyyn. Ja kuinka paljon noille pyöräilijöille maksetaan kun varaa lennellä ympäriinsä ja yöpyä Rovaniemen kalleimmassa hotellissa (tonni/yö just nyt), en ole tajunnut että tienaavat niin hyvin.
Toisaalta emilia ei ehkä sopeutunut tuohon f1-puolison asemaan koskaan. Hänellä parempi tulevaisuus ilman valtsua.
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdu järkeen tuo vaihto mulle. Emilian aitous ja aito iloisuus verrattuna takahammashymyyn. Ja kuinka paljon noille pyöräilijöille maksetaan kun varaa lennellä ympäriinsä ja yöpyä Rovaniemen kalleimmassa hotellissa (tonni/yö just nyt), en ole tajunnut että tienaavat niin hyvin.
Toisaalta emilia ei ehkä sopeutunut tuohon f1-puolison asemaan koskaan. Hänellä parempi tulevaisuus ilman valtsua.
No mulle taas käy erittäin hyvin järkeen tuo vaihto. Nyt Bottas voi viettää enemmän aikaa kumppaninsa kanssa juurikin yhteisen harrastuksen myötä ja asuvat vielä samassa paikkaa. Mitä järkeä on asua eri maissa vuositolkulla ja nähdä vain muutaman kerran vuodessa?
Emilian uusi mies, kuka hän on?
Karman lakiko tässä toteutui. Ei kisaa valtterikaan enää. Loppuiko sen sponsorilla rahat vai miten? Loppuukohan formulat nyt ihan kokonaan jatkossa?
Olen muuten kyllä sitä mieltä, että Valtteri vaihtoi parempaa kun alkoi seurustella Tiffanyn kanssa. Ovat molemmat selkeästi onnellisia ja viettävät ihan tavis elämää ja kilpaurheiliijan arkea treeneineen.
Vierailija kirjoitti:
Ratsastaako emilia enää?
Kyllä varmaan. Waltsukin on satulassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten kyllä sitä mieltä, että Valtteri vaihtoi parempaa kun alkoi seurustella Tiffanyn kanssa. Ovat molemmat selkeästi onnellisia ja viettävät ihan tavis elämää ja kilpaurheiliijan arkea treeneineen.
Juu, ja Valtteri valittaa, että vaimokkeelle naispyöräilijänä ei makseta tarpeeksi palkkaa. Mitähän voimme tästä päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja Valtteri valittaa, että vaimokkeelle naispyöräilijänä ei makseta tarpeeksi palkkaa. Mitähän voimme tästä päätellä?
Eukko hankkikoon elantonsa itte. On tässä maailmassa rahanreikiä muutoinkin ja palkkakin on niin pieni!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sopeutui paremmin kuin hyvin, koska raivosi kun heikkopäinen, kun naiselle selvisi, että hänet laitetaan vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Urheilijathan puhuu herkistelystä ja tyhjennysharjoittelusta. Mitä ne sitten merkinnee..?? Kovemmalla temmolla harjoittelustakin puhutaan samoin tasatyönnöistä...
Vierailija kirjoitti:
Ratsastaako emilia enää?
Tuskin, kun ei ole enää sponsoria.
Kisasiko Emilia viime kaudella? Onko hänellä enää hevosia?
"Tyhmäkin" hevosihminen tietää ettei ratsastuksesta ole pakko tehdä niin kallista kuin Emilialla oli sen takia, kun Valtteri oli valmia maksamaan. Ihan normaaleissa töissä käyvillä on myös varaa pitää hevosia ja kilpailla esteratsastuksessa (Emilia ei harrasta raviurheilua valitettavasti). Emilia taisi omistaa lähes kaikki hevosensa ja varmasti ainakin osan pitää. Kisaa ja harrastelee sitten sillä tasolla mihin on varaa.
Emilia tosiaan oli varmasti paljon edullisempi kuin Minttu, jolla joka kisassa eri vaatesuunnitelijan vaatteet, laukut ja kengät. Lisäksi kauneushoitolat, kauneualeikkaukset, lastenvahdit ym osakkuudet Gugguussa on varmasti paljon kalliimpi harrastus kuin Emilian hevosharrastus.