Valtteri ja Emilia Bottas: ERO!
Kommentit (617)
Id*ootit - Se, ettei Mintun sinkkurahoilla hankittu mitään ei kerro muusta kuin lähtökontaisesti epäoikeudenmukaisesta maailmasta. Se, että formulakuski saa miljoonia ja esim. sairaanhoitaja ala arvoista palkkaa, ei kerro muusta kuin paskoista arvoista ja teidän kaltaisista älykääpiöistä, jotka hyväksyy saman. Että täällä riittää tyhmiä ihmisiä, jotka retostelee kenenkin menestyksellä tai menestymättömyydellä ja vajaudessaan unohtaa ihmisarvon riippuvan jostain muusta. Ai niin, kun on vaan niin hengetön sieluton niin idiotismi kukoistaa
Botton Esa kirjoitti:
Emilia oli Valtterille pelkkä kulissi.
Ei ihme et Emilia fiksuna tyttönä väsyi tähän rooliin.
Jokohan nyt Emilia lähdettyä Valtterin kulissit kaatuu?
Kulissi mille? :D
Haluaisinpa tietää, mitä noiden kauniiden silmien takana liikkuu.. Valtterin silmien.
Botton Esa kirjoitti:
Emilia oli Valtterille pelkkä kulissi.
Ei ihme et Emilia fiksuna tyttönä väsyi tähän rooliin.
Jokohan nyt Emilia lähdettyä Valtterin kulissit kaatuu?
Kumpikos heistä nyt olikaan se jättävä osapuoli.
Olin tähän asti saanut Valtterista vähän nössön kuvan. Mutta jätkä on pelimies!
Emilia kyllä paljon kauniimpi kuin tämä mahdollinen uusi Tiffany.
Montako päivää menee,kun selviää,että eron syy oli tää Tiffany. Eli Valtteri oli mies,joka petti,vaikka ei pitänyt olla ns.kolmansia osapuolia kuvioissa..taas vehje vei miestä..
Emilia on jälleen Emilia Pikkarainen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/emilia-bottas-on-historiaa-ex-uimar…
Arvostus kyllä laski Valtteria kohtaan, aika munaton äijä jos ei rehellisesti oo kertonut eron syytä vaimolleen. Kiva lukea jälkeenpäin lehdistä..
Vierailija kirjoitti:
Arvostus kyllä laski Valtteria kohtaan, aika munaton äijä jos ei rehellisesti oo kertonut eron syytä vaimolleen. Kiva lukea jälkeenpäin lehdistä..
Just..eli jos sä et ole lukenut juorulehdistä eron syytä ei sitä emiliakaan tiedä. Pöhkö
Valtterin Insta storysä kävi ilmi hänen olevan taas Australiassa eli aika selvä tapaus. Laski kyllä arvostus Valtteria kohtaan roimasti tämän lennosta vaihtamisen takia. Olen pitänyt häntä asiallisena ja fiksuna tyyppinä, mutta selvästi kaikkea muuta. Teki aika rumasti Emiliaa kohtaan ja tämä Tiffany varsinkin alkanut vikittelemään naimisissa olevaa rahamiestä. Aiemmin valitellut miten naispyöräilijät tienaa huonommin kuin miehet, mutta onneksi nyt se ei ole ongelma, kun elättäjä löytyi.
Mun mielestä on kiva seurata Valtterin uutta onnea.
Enpä olisi tätä Valtteri Bottaksesta uskonut. Tosin en ole häntä jaksanut formuloissa seurata, ei ole kiinnostava tyyppi ollenkaan. Mutta olisi tämän eroasian ehkä voinut fiksumminkin hoitaa. Toivottavasti Emilia löytää uuden, pysyvän onnen.
Vierailija kirjoitti:
Valtterin Insta storysä kävi ilmi hänen olevan taas Australiassa eli aika selvä tapaus. Laski kyllä arvostus Valtteria kohtaan roimasti tämän lennosta vaihtamisen takia. Olen pitänyt häntä asiallisena ja fiksuna tyyppinä, mutta selvästi kaikkea muuta. Teki aika rumasti Emiliaa kohtaan ja tämä Tiffany varsinkin alkanut vikittelemään naimisissa olevaa rahamiestä. Aiemmin valitellut miten naispyöräilijät tienaa huonommin kuin miehet, mutta onneksi nyt se ei ole ongelma, kun elättäjä löytyi.
Voi voi kun ollaan täysin hakoteillä. En pidä Bottaksesta ollenkaan, mutta tämä ero nosti mun silmissä hänen arvoaan. Pikkarainen ei tehny muutakuin eleli Bottaksen rahoilla. Tyhmäkin tietää, että toi sen raviurheilu ei ihan halpaa puuhaa ole. No nyt ei paljon enää hevosista tule kuvia :D Emilia Pikkarainen täysin vitsi, ja todella iso peukku Bottakselle!
Emilia olisi halunnut lapsia. Tässä syy.
Vierailija kirjoitti:
Emilia tulee samalla maitojunalla takasin kun Jenni aikanaan. Siihen junaan ei saa hevosia mukaan.
No kai ny, olis päässy bottaksen rahnuihin kiinni ainiaaksi. On se sellaaneen harakka
N34 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun ollaan täysin hakoteillä. En pidä Bottaksesta ollenkaan, mutta tämä ero nosti mun silmissä hänen arvoaan. Pikkarainen ei tehny muutakuin eleli Bottaksen rahoilla. Tyhmäkin tietää, että toi sen raviurheilu ei ihan halpaa puuhaa ole. No nyt ei paljon enää hevosista tule kuvia :D Emilia Pikkarainen täysin vitsi, ja todella iso peukku Bottakselle!
Kukaan, kuka on edustanut maataan kolmissa olympialaisissa, kuten Emilia Pikkarainen, ei ole vitsi. Kukaan, jolla on mitaleita arvokisoista, kuten Emilia Pikkaraisella, ei ole vitsi. Ja totta kai varakas aviomies kustantaa vaimonsa hevoset, jota tämä tarvitsee uudella kilpailu-urallaan. Jos Emilia olisi elellyt Valtterin rahoilla, hän olisi matkustanut jokaiseen kilpailuun ja brassaillut merkkivaatteilla ja laukuilla. Emilia vaan ei ole sellainen.
N34 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia Pikkarainen ei kilpaile raviurheilussa, vaan ratsastuksessa.
Bottas maksoi Wihurille ensimmäiset vuodet takaisin lainaamiaan miljoonia.Valtteri on tienannut reilusti alle 50 miljoonaa, aiempina vuosina palkka oli muutaman millin.