Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun "halpis" vihkisormukselle naureskeltiin

Vierailija
27.11.2019 |

Mentiin miehen kanssa hyvin pienimuotoisesti naimisiin, sillä ollaan aikuisia enkä haaveile prinsessapäivästä (liitto on kuitenkin molemmille ensimmäinen). Valitsin vihkisormukeksi omasta mielestäni kauniin mutta edullisen valkokultaisen timanttisormuksen. Sormus on siro ja timantteja vain muutama, eikä ole mitään "kallista" merkkiä, joten maksoi alle 300e.
Pahoitin vähän mieleni, kun kaverini ihmetteli ettei panostettu sormukseen, vaikka häihin ei muuten mennyt juuri lainkaan rahaa. Itsellään on yli tonnin vihkisormus. Onko oma "halppissormukseni" nyt joku kihlasormukseksi tarkoitettu etikettimoka, vai oliko kaveri vain törppö? Vai ovatko nuo halvemmat sormukset huonolaatuisia? Kullassa on kuitenkin samat karaatit kuin niissä tonnin sormuksissa.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko samanlainen ja hintainen kihlasormus, josta naimisiinmennessämme tulee myös samalla vihkisormus, koska en halua kahta sormusta. Äiti taisi mainita, että mieheni pääsee hommassa halvalla ja yksi kaveri on kysellyt minkälaista vihkisormusta olen ajatellut, mutta en ole kuullut mitään kuittailuja sormuksestani. Ja ihan sama mitä toiset sormuksestani ajattelevat, koska olen itse ollut siihen tyytyväinen.

Vierailija
82/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis sormus voi pudota tai kadota, ehkä kolhiintua. 300 sormus on kallis muiden mittapuulla ja varmasti hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja vaimollani ei ole sormuksia lainkaan ja tuollaisen m**kun heivaisimme pois kavereidemme joukosta.

Vierailija
84/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on törppöä lesoilla sormuksen arvolla, vaikka se olisi ollut kalliskin. Tai vaatia miestä ostamaan kallis sormus, vaikka tämä olisi perusduunari (näitäkin on nähty).

Mulla teki joskus ihan pahaa, kun katsoin Satuhäitä tms. ohjelmaa, jossa nuori morsian kävi sovittamassa sormuksia kultasepänliikkeessä. Naureskeli sitten jälkeenpäin kameroille, kuinka sulhasen luonnollisesti täytyy käydä valittu sormus maksamassa...ja se ahdistuneen oloinen poika-parka oli tyyliin automekaanikko.

Vierailija
85/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on törppöä lesoilla sormuksen arvolla, vaikka se olisi ollut kalliskin. Tai vaatia miestä ostamaan kallis sormus, vaikka tämä olisi perusduunari (näitäkin on nähty).

Mulla teki joskus ihan pahaa, kun katsoin Satuhäitä tms. ohjelmaa, jossa nuori morsian kävi sovittamassa sormuksia kultasepänliikkeessä. Naureskeli sitten jälkeenpäin kameroille, kuinka sulhasen luonnollisesti täytyy käydä valittu sormus maksamassa...ja se ahdistuneen oloinen poika-parka oli tyyliin automekaanikko.

Hassu kommentti. Mulla on kalliimpi sormus (yli tonnin) ja sen osti ajoneuvoasentaja. Tosin se kyllä tienaakin kyllä paremmin kuin esimerkiksi hoitajat 😁

Vierailija
86/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin 22v naimisiin ja sormus maksoi kuukauden palkan, 230e joka oli silloin opintotukisumma kuukaudessa. Sormus on nyt jäänyt pieneksi joten kuljen pelkkä 70e maksanut kihlasormus sormessa.

Nykyään ollaan varakkaita mutta rahan laittaminen sormukseen tuntuu turhalta. Hukkaisin sen varmaan tai jotain.

Vierailija
87/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu kommentti. Mulla on kalliimpi sormus (yli tonnin) ja sen osti ajoneuvoasentaja. Tosin se kyllä tienaakin kyllä paremmin kuin esimerkiksi hoitajat 😁

Painostitko miehesi ostamaan kalliimman sormuksen, vai ostiko omasta aloitteestaan? Siitä tuossa kai oli kysymys.

Vierailija
88/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painostitko miehesi ostamaan kalliimman sormuksen, vai ostiko omasta aloitteestaan? Siitä tuossa kai oli kysymys.

En tietenkään painostanut 😊 Naureskelin vaan tuolle kommentille automekaanikosta.

Vierailija
89/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos loppuelämäkseen haluaa sormuksen valita niin kyllä laatu on tärkeintä eli materiaali ja jalokivet. Toki jossei ole varaa niin minkäs sille mahtaa :)

Minkä sille mahtaa jos on kiinnostunut vain rahasta.

Vierailija
90/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse ajattelen että mies joka ostaa alle tonnin sormuksen naiselle, ei nyt ihan liikaa toista rakasta ja arvosta 😅

Voi sua. Toivottavasti ymmärrät vielä joskus, miten se rakkaus ja arvostus oikeasti ilmenee.

Niin että halutaan Tarjota parasta sille Toiselle. Toki jos ei parempaan ole varaa niin minkäs sille sitten tekee....

Vierailija
91/91 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käytöstapoja ihmisellä, joka arvostelee toisen vihkisormusta.

Sanon tän varsin isotuloisena ihmisenä. Ihmiset hankkivat sellaisen sormuksen kuin heille sopii, hinnaltaan ja ulkonäöltään.

Ystävien, tuttujen ja suvun paikka asiassa on vain onnitella sydämellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi