Essayah: Heikoimpiakaan ei unohdeta
Essayahin mukaan hallitus ei ole unohtamassa myöskään heikoimmassa asemassa olevia. Jokaiselle lakisääteinen oikeus (saattohoitoon) kuolla, Essayah lupaa.
Kommentit (28)
Tuokin vois lähteä kävelemään, eikä ikinä pysähtyä. Mielellään idän suuntaan. Malliesimerkki kristitystä, kärsimystä vain toivoo muille.
Miten ihana lupaus. Kun ovat nitistäneet heikoimmat loppuun, sentään lopussa kiitos seisoo. Kiitoksia.
Pelkkä rukous ei riitä, repiikää siitä. Tarvitaan myös ruokaa ja sirkushuveja.
Hihhulit on jalostaneet kaksinaismoraalin huippuunsa.
Uskiksia kiinnostaa lähinnä oma perse.
Itseasiassa koko uskovaisuus on oman edun tavoittelua taivaspaikan toivossa. Uskovaista itsekkäämpää olentoa ei ole olemassa.
Köyhistä ja vähäosaista he paskat nakkaavat, perkeleen lapsia heidän silmissään kaikki muut paitsi oman viiteryhmän "hartaat" uskikset.
Ateistitkin piittaavat lähimmäisistään enemmän kuin ulkokultaiset ja tekopyhät uskovaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä todella ihmettelen kuka enää niitä (KD) äänestää, pitää olla kyllä täysin pihalla mitä Suomessa tapahtuu. Hoitoon joutais koko äänestäjäkunta, kun eivät mistään mitään tajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä todella ihmettelen kuka enää niitä (KD) äänestää, pitää olla kyllä täysin pihalla mitä Suomessa tapahtuu. Hoitoon joutais koko äänestäjäkunta, kun eivät mistään mitään tajuakaan.
Dogmaattinen järjestäytynyt uskonto on verrattavissa kollektiiviseen joukkohypnoosiin.
Myös rehun alvia lasketaan. Saavat köyhätkin syödäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin vois lähteä kävelemään, eikä ikinä pysähtyä. Mielellään idän suuntaan. Malliesimerkki kristitystä, kärsimystä vain toivoo muille.
Hänet voisi oikein saattaa sinne... voitaisiin olla varmoja, että hän todella lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Myös rehun alvia lasketaan. Saavat köyhätkin syödäkseen.
Taitaa olla liian kallista.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän harjoittelun tulos. Erityisesti papit ovat tässä mestareita vuosisataisella kokemuksellaan.
On se Sari kiva. Koko elämäsi ajan on ihan yksi lysti millaista helvettiä kärsit kehossasi ja elämässäsi ja apu voidaan evätä toistuvasti,mutta kun kuolema on tulossa, niin joku tulee vahtimaan että varmasti poistut.
Itse ottaisin mieluusti eutanasian sitten tarpeen tullessa. Kuolinapupakkaus Kelasta, kiitos.
Että tuo Essayah on kaksinaamainen. Äärioikeistolainen, kylmä ja kova. Tiukassa paikassa voi aina pelata jonkun jeesus-kortin, ja sillä livetä vastuusta. Se persujen maalari-Villekin on siedettävämpi. Se on sentään rehellisesti tietämätön. Tai siis ulkomuistista höpöttää ulkoa opittua liturgiaa. Se on nuoren ihmisen etu. Kun muistaa ulkoa helposti tuollaisia pitkiä riimittelyjä, vaikka ei asiasta ole minkäänlaista elämänkokemusta. Mut isot pojat on sanoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on pihalla. Tutuissa on näitä. Ne elää koko elämänsä omassa kuplassaan missä kaikki sujuu kuin strömsöössä. Rahasta ei ole pulaa eikä puutetta ja kun kohtaa jonkun läheisen millä on köyhyyttä ja työkyvyttömyyttä niin sen voi ghostata hiljalleen rumentamasta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin mieluusti eutanasian sitten tarpeen tullessa. Kuolinapupakkaus Kelasta, kiitos.
Hyvä idea. Syntyessä äitiyspakkaus ja elämän lopussa kuolinpakkaus. Tällä kertaa vain pahvilaatikko mihin menet lopullisille unille on hieman suurempi eikä sisällä patjaa.
Ei unohdeta, raipat ja kepit on valmiina: kyykkyyn, ylööös, kyykyyn, ylöööööös
Vierailija kirjoitti:
Miten ihana lupaus. Kun ovat nitistäneet heikoimmat loppuun, sentään lopussa kiitos seisoo. Kiitoksia.
Älä nyt kuitenkaan kuvittele, että kiitos uskovaisten silmissä heikoimmille kuuluu. Ei, heille itselleen se kuuluu. Joka itsensä ylentää se alennetaan.
Päättäjät elävät jossain umpinaisessa hyvinvointikuplassaan, johon ei kantaudu mitään ulkopuolista häiriötä köyhimpien kamppailusta. Siltikään ei tulisi ainakaan itselleni edes mieleen päästää suustaan sellaisia aivopieruja, joita nyt on kuultu Juusolta ja Essayahilta. Mutta ei se mitään, antaa heidän itse hoitaa itsensä oppositioon.
Jokainen köyhä saa esirukouksen. Ei tosin ihan nimeltä mainitusti, mutta köyhien puolesta rukoillaan silloin kun muistetaan.