Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
1161/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ja sinisilmäisenä rakastuin mieheen, joka oli 100 % epäluotettava. Minulla meni vain liian paljon aikaa ymmärtääkseni se. Hän perui yhtäkkiä tulonsa luokseni, koska vatsat s oli kipeä. Hänen piti yhtäkkiä lähteä luotani koska piti lähteä katsomaan äitiä tms. Näin jälkeenpäin hieman naurattaa, miten sinisilmäinen ja kiltti olin. Hänen puuhat paljastui, kun sain eräänä päivänä hänen ”toiselta tyttöystävältään” viestin, jossa kerrottiin että kaveri tapailee muitakin - meitä oli siis useita😂 ei ihme, että hänellä kiirettä piti. Järkytyksen jälkeen tajusin, miten onnekas olin kun pääsin hänestä eroon.

Hahah, kuulostaa aivan eräältä Karilta (vaikuttaa nykyään pk-seudulla). Hänelle iski yllättävän usein ripuli, kun tuli tukala tilanne: oli liian monta naista sovittu samalle päivälle tai joku naisista alkoi vaatia selityksiä. Välillä oli flunssaakin toki tai paha tilanne töissä, mutta koki kai ripulin luontevimmaksi yllättäjäksi, täyspska kun oli itsekin. No, huolehdin sitten kerran, että todella sai sen ripulin, ei jäänyt puheeksi.

Vierailija
1162/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin aamutakkini taskusta  pikkuhousut jotka eivät olleet minun, mies meni niin vaikeaksi ett'ä tajusin heti homman nimen. Itkin ja pakkasin, mieskin itki ja hoki että puhutaan vielä mutta otin laukkuni  ja lähdin. 

Ne alushousut olivat jotkin koon xs pitsiunelmat ja itse käytän koon m puuvillapikkareita, en halua edes ajatella millainen nainen  niissä pitsipöksyissä on ollut sisällä.. ja miksi jätti ne minun löydettäväksi. Vitt""lua, miehen käräyttämistä?

Toinen nainen on halunnut nopeuttaa eroanne saadakseen miehesi itselleen. Sitten vaan viaton ilme ja selitys miehelle, että oli puhdas vahinko kun pikkarit piti vaihtaa. Ja mies uskoo.

Tää on kyllä ärsyttävä luulo. En ite huolisi pettäjää, en ole koskaan huolinut. Oon sellaisen kyllä käräyttänyt, järkännyt niin että kumppaninsa sai tietää. Kumppani tietysti luuli just noin, että haluan sen kylämunan itelleni. Varmaan joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjimmiltaan Mynttistä harmittaa vaimonsa typeryys.

Moni pettäjä kokee tiedostamattaan, että jos kumppani on niin typerä, ettei huomaa, niin ansaitseekin tulla petetyksi.

Tuollaisen Mynttisen itse kynin erossa niin, että on vieläkin katkera siitä. Myöhemmältä naiseltaan kuulin, että fantasioi ta pa ttavansa minut. Raha on se, joka näille merkkaa. Ei muu.

Huoh...

Taas näitä analyysejä ja fantasiatarinoita missä uskoton on murhanhimoinen psykopaatti.

Luulen että tälläkin palstalla on useita, jotka ainakin alitajuisesti ovat kateellisia kaltaisilleni, ja edustamalleni elämäntavalle.

Vierailija
1164/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan arvokkaan ohjeen kaikille jotka epäilee puolisoaan uskottomuudesta, ja varsinkin niille jotka on haksahtaneet näihin ”mynttisiin”.

Mitä tahansa teettekin todisteiden löytymiseksi, tehkää se nopeasti!

Ainoa etunne on nimittäin yllätys-momentti!

Nämä mynttiset on ihan uskomattoman taitavia keksimään selityksiä, ja niitähän riittää, varsinkin jos näille antaa hetkenkin aikaa miettiä, kokemusta valitettavasti on :(

Tässä kohtaa voisi jo huutaa BINGO!

Asetelma on siinä mielessä epäreilu, että valheiden maailmassa elävä petturi on tyypillisesti pelissään ja salailussaan taitava, ja osaa lukea myös verrattain hyvin sitä ”naisen vaistoa” ;)

Ihan ensimmäisestä nuoruuteni ”läheltä-piti” tilanteesta selvisin itse asiassa juuri sen ansiosta että huomasin silloisen kumppanini alkaneen epäillä...

Kun huomasin tämän, ensimmäinen ajatus oli että apua, kauanko hän on tiennyt?!?!

Aika nopeasti pystyin haarukoimaan sen ajanhetken kun hänen käytöksensä minua kohtaan alkoi muuttua. Ja kun tämä ajanhetki oli tiedossa, oli aika helppoa myös keksiä vastaus kysymykseen: ”miten kärysin?!”

(tässäkin ketjussa moneen kertaan nähty klassisen typerä kömmähdys)

Samalla pari muutakin hänen käytöksessään ja toiminnassaan tapahtunutta muutosta sai selityksensä, lisätodisteiden metsästys oli selvästikin alkanut, ja tajusin hänen todennäköisesti löytäneen tässä yhteydessä erään toisenkin huolimattomuuttani jättämäni jäljen... :-/

...mutta tässä kohtaa exäni oli tehnyt itsekin jo 2 virhettä, jotka toimi minun edukseni ;)

1) Ei osannut pitää omaa käytöstään normaalina

2) Ei tyytynyt ensimmäiseen vihjeeseen, vaan alkoi etsiä lisätodisteita.

Näiden kahden johdosta siis menetti yllätysmomentti-etunsa.

Ja tässä kohtaa peli alkoi kääntyä minun edukseni ! ;-p

Ja? Miten tarina jatkuu?

Olet nyt ihan tarkoituksella jättänyt tähän sepustukseesi tällaisen typerän ”cliffhangerin”, odottaen että joku siihen tarttuu.

Saat jotain sairasta mielihyvää kerskumalla täällä kuinka taitava kusettaja olet, joten olepa hyvä, kerro satusi loppuun.

Vierailija
1165/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattipettäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä ammattipettäjä mynttisen alter-ego, mutta ihan samalla tavalla ja yhtä umpi-kipeitä molemmat persoonat, hyi vidddu

Eipä tämä väite anonyymillä nettifoorumilla paljoa paina, mutta sanonpa silti, että en ole sama ihminen kuin Mr. Mynttinen :)

Myyntihommissa kuitenkin, eikös?

Vierailija
1166/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Taas näitä analyysejä ja fantasiatarinoita missä uskoton on murhanhimoinen psykopaatti.

Luulen että tälläkin palstalla on useita, jotka ainakin alitajuisesti ovat kateellisia kaltaisilleni, ja edustamalleni elämäntavalle.

”Suuruuskuvitelmia, ja halu olla muiden ihailema ja kadehdittu”

Kuin suoraan oppikirjasta...

Vierailija
1167/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia, Mynttistä. Nimimerkin takana luultavasti keski-ikäinen katkera akka. Trolli jokatapauksessa, minkä on itsekin myöntänyt. Kirjoittelee useammalla persoonalla.

Vierailija
1168/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä ammattipettäjä mynttisen alter-ego, mutta ihan samalla tavalla ja yhtä umpi-kipeitä molemmat persoonat, hyi vidddu

Eipä tämä väite anonyymillä nettifoorumilla paljoa paina, mutta sanonpa silti, että en ole sama ihminen kuin Mr. Mynttinen :)

Ei, työni ei liity varsinaisesti myymiseen.

Vierailija
1169/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin aamutakkini taskusta  pikkuhousut jotka eivät olleet minun, mies meni niin vaikeaksi ett'ä tajusin heti homman nimen. Itkin ja pakkasin, mieskin itki ja hoki että puhutaan vielä mutta otin laukkuni  ja lähdin. 

Ne alushousut olivat jotkin koon xs pitsiunelmat ja itse käytän koon m puuvillapikkareita, en halua edes ajatella millainen nainen  niissä pitsipöksyissä on ollut sisällä.. ja miksi jätti ne minun löydettäväksi. Vitt""lua, miehen käräyttämistä?

Toinen nainen on halunnut nopeuttaa eroanne saadakseen miehesi itselleen. Sitten vaan viaton ilme ja selitys miehelle, että oli puhdas vahinko kun pikkarit piti vaihtaa. Ja mies uskoo.

Tää on kyllä ärsyttävä luulo. En ite huolisi pettäjää, en ole koskaan huolinut. Oon sellaisen kyllä käräyttänyt, järkännyt niin että kumppaninsa sai tietää. Kumppani tietysti luuli just noin, että haluan sen kylämunan itelleni. Varmaan joo.

Hyvin tyypillinen ”toisen naisen” kommentti...

Seksiä harrastetaan ukkomiesten kanssa, mutta omassa toiminnassa ei nähdä mitään väärää, koska itse ollaan sinkkuja.

Et ole yhtään tuota puolisoaan pettävää miestä parempi, vaan ihan yhtä mätä.

Vierailija
1170/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä harrastetaan ukkomiesten kanssa, mutta omassa toiminnassa ei nähdä mitään väärää, koska itse ollaan sinkkuja.

Jep. Nämä toiset naiset on petturimiehiäkin alhaisempia otuksia, kuorii pelkät rusinat pullasta. Miehet sentään jakaa arjen vaimojensa kanssa.

Vierailija
1171/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, työni ei liity varsinaisesti myymiseen.

”Konsultti”. Pillukonsultti.

Vierailija
1172/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja? Miten tarina jatkuu?

Olet nyt ihan tarkoituksella jättänyt tähän sepustukseesi tällaisen typerän ”cliffhangerin”, odottaen että joku siihen tarttuu.

Saat jotain sairasta mielihyvää kerskumalla täällä kuinka taitava kusettaja olet, joten olepa hyvä, kerro satusi loppuun.

No tässä kohtaa aloin tietysti aktiivisesti rakentaa tarinaa, joka selittää viattomasti exäni löytämät jäljet.

Exälläni oli tapana nostaa ns. suuret kysymykset pöydälle niinä viikonloppuina kun lapsensa olivat isällään, tiesin siis että minulla on 5 päivää aikaa ennen ”piinapenkkiin” joutumista.

Tarjoilin siis selityksiä menemisilleni siinä pikkuhiljaa viikolla, arjen lomassa.

Ja tarjoilin ne tietysti siinä muodossa, etteivät ne kuulostaneet selityksiltä. Tapani kertoa yhdistettynä siihen että kerroin asioita kysymättä, muun rupattelun ohessa, lisäsi uskottavuuttani.

Loppujen lopuksi, viikonlopun koittaessa, olin siis jo etukäteen onnistunut taklaamaan aiheet jotka oli nousemassa pöydälle... ;)

Vierailija
1173/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja? Miten tarina jatkuu?

No tässä kohtaa aloin tietysti aktiivisesti rakentaa tarinaa, joka selittää viattomasti exäni löytämät jäljet.

Exälläni oli tapana nostaa ns. suuret kysymykset pöydälle niinä viikonloppuina kun lapsensa olivat isällään, tiesin siis että minulla on 5 päivää aikaa ennen ”piinapenkkiin” joutumista.

Tarjoilin siis selityksiä menemisilleni siinä pikkuhiljaa viikolla, arjen lomassa.

Ja tarjoilin ne tietysti siinä muodossa, etteivät ne kuulostaneet selityksiltä. Tapani kertoa yhdistettynä siihen että kerroin asioita kysymättä, muun rupattelun ohessa, lisäsi uskottavuuttani.

Loppujen lopuksi, viikonlopun koittaessa, olin siis jo etukäteen onnistunut taklaamaan aiheet jotka oli nousemassa pöydälle... ;)

Näin laskelmoiva ja pitkäjänteinen manipulaatio on jo kyllä pirullisen nerokasta! :D

Vierailija
1174/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin laskelmoiva ja pitkäjänteinen manipulaatio on jo kyllä pirullisen nerokasta! :D

Eipäs vaan pirullisen sairasta.

Vain todella vaikeasti häiriintynyt persoona kykenee kutomaan kasaan tällaisen stoorin, siis riippumatta siitä onko näin oikeasti tapahtunut vai ei.

Vierailija
1175/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se toinen nainen siinä parisuhteessa ole, vaan pettävä mies!

Siis yhä edelleen 2020-luvulla pettävän miehen ei tarvitse ottaa vastuuta toiminnastaan, vaan syyllinen aina yhä nainen?! Toinen nainen, oma muija ja kuka vaan.

Että nämä asenteet jaksavat oksettaa. Ei ihme, että miehet pettävät, eihän niiden tarvitse olla vastuussa mistään ja ovat siihen tottuneet. Koirana veräjästä ja sikailua päälle.

Vierailija
1176/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silkkaa psykologiaa...

Suoraan kuulusteluun joutuminen on pahin mahdollinen skenaario, koska kuulustelija jo lähtökohtaisesti epäilee vastausten todenperäisyyttä.

Kun ihan samoja stooreja tarjoilee pro-aktiivisesti, muun jutustelun lomassa, ne uppoavat paljon paremmin koska epäilevä ennakkoasenne puuttuu vastapuolelta näissä tilanteissa :)

Vierailija
1177/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Miten tarina jatkuu?

Oma kehu, paras kehu 🙄

Vierailija
1178/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se toinen nainen siinä parisuhteessa ole, vaan pettävä mies!

Siis yhä edelleen 2020-luvulla pettävän miehen ei tarvitse ottaa vastuuta toiminnastaan, vaan syyllinen aina yhä nainen?! Toinen nainen, oma muija ja kuka vaan.

Että nämä asenteet jaksavat oksettaa. Ei ihme, että miehet pettävät, eihän niiden tarvitse olla vastuussa mistään ja ovat siihen tottuneet. Koirana veräjästä ja sikailua päälle.

Niin just...

Juuri tätä asennetta tarkoitan :(

Osallistut täsmälleen samaan petokseen kuin se mieskin, eli moraalisesti tekosi on ihan yhtä väärä.

Vierailija
1179/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Mynttinen, jos olet todellinen hahmo, saatat olla mieheni.

Se jos mikä olisi kaikessa koomisuudessaan jopa surkuhupaisaa.

Mieheni nimittäin on suunnilleen kaltaisesi kusipää, ja olen sen tiennyt pidemmän aikaa.

Tietäisitpä rakkaani mitä olen suunnitellut tulevaisuudelleni.

Sen verran avaan ettet sinä kuulu siihen.

Mahtaako olla vuorosi viikonloppuna?

Sopiva lomakin meillä, yhdessä ♥️♥️

Vierailija
1180/1332 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ja sinisilmäisenä rakastuin mieheen, joka oli 100 % epäluotettava. Minulla meni vain liian paljon aikaa ymmärtääkseni se. Hän perui yhtäkkiä tulonsa luokseni, koska vatsat s oli kipeä. Hänen piti yhtäkkiä lähteä luotani koska piti lähteä katsomaan äitiä tms. Näin jälkeenpäin hieman naurattaa, miten sinisilmäinen ja kiltti olin. Hänen puuhat paljastui, kun sain eräänä päivänä hänen ”toiselta tyttöystävältään” viestin, jossa kerrottiin että kaveri tapailee muitakin - meitä oli siis useita😂 ei ihme, että hänellä kiirettä piti. Järkytyksen jälkeen tajusin, miten onnekas olin kun pääsin hänestä eroon.

Hahah, kuulostaa aivan eräältä Karilta (vaikuttaa nykyään pk-seudulla). Hänelle iski yllättävän usein ripuli, kun tuli tukala tilanne: oli liian monta naista sovittu samalle päivälle tai joku naisista alkoi vaatia selityksiä. Välillä oli flunssaakin toki tai paha tilanne töissä, mutta koki kai ripulin luontevimmaksi yllättäjäksi, täyspska kun oli itsekin. No, huolehdin sitten kerran, että todella sai sen ripulin, ei jäänyt puheeksi.

No mutta :D Tapailin erästä Karia. Hän tuli minun kotikaupunkiini ja piti viipyä luonani 2 yötä. Yhden yön jälkeen teki lähtöä ja vaadin selitystä, koska ennenkin oli ollut outoa käytöstä. Lopulta sanoi, että tuli ripuli niin pitää lähteä kotiin potemaan :D En halunnut nähdä häntä enää sen jälkeen, koska hän vaikutti epäluotettavalta. Mutta ei käynyt mielessäkään että hänellä olisi muita, niin sinisilmäinen olin nuorempana :D