Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin aikuisen uusavuttomuus mihin olen törmännyt?

Vierailija
26.11.2019 |

Tapailin hetken miestä, joka ei osannut keittää munia. Laitetaanko kuumaan vai kylmään veteen, monta minuuttia pidetään....

Kommentit (387)

Vierailija
101/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma huipentuma oli ehkä se, että jätin jotain likaisia juomalaseja tiskaamatta ennen parin viikon lomalle lähtöä ja ne kasvoi jotain oranssia homekarvaa takaisin tullessa. Ällötti sen verran, että heitin ne vaan roskiin edes yrittämättä pestä niitä.

Vierailija
102/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppanin piti tuoda tamponeita, toi kasvovanua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"nuoret naiset käyttävät vain mikroa"

Hohhoijaa...Mihin ihmeeseen nuoret naiset, jotka kuuluvat ikäluokkaa 15-25 vuotiaat tarvitsevat kokkaustaitoja tai sukan kudontaa, ainakin minä kannustan tyttäriäni kokkoustaitojen sijaan opiskelemaan, harrastamaan ja elämään täysillä huoletonta elämää, kun juuri tuossa iässä sen aika on.

Kokkoustaidot ja sukan kudonnat ehtivät oppia kyllä myöhemminkin.

Kokkaustaitoinen syö paremmin ja halvemmalla.

Perustaidot opitaan kotona siitä alkaen kun kauha kädessä pysyy.

Vierailija
104/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kutakuinkin kädestäpitäen näyttänyt miehelleni miten pyykki pestään. Laittoi aineet aina vääriin lokeroihin. Ikää 30+

Sama, miehellä ikää jo 48v.

Vierailija
105/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri muutti omilleen ja ei ollut hoksannut ostaa vessapaperia. Tajusi vasta siinä kohtaa kun tuli pyyhkimisen aika... käsisuihkuakaan ei ollut, en tiedä mihin se lopulta pyyhki ;D

Vierailija
106/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma huipentuma oli ehkä se, että jätin jotain likaisia juomalaseja tiskaamatta ennen parin viikon lomalle lähtöä ja ne kasvoi jotain oranssia homekarvaa takaisin tullessa. Ällötti sen verran, että heitin ne vaan roskiin edes yrittämättä pestä niitä.

Itselläni kävi vastaavat kun kesällä kahvit jäi pannuun ja homehtui sinne.

Vierailija
107/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen on likainen, näppyinen, tulehduksia usein ym. Ei viitsi tai ymmärrä pestä itteään tarpeeksi usein.

Saattaa myös johtua sairaudesta tai vääränlaisesta ravinnosta.

Vierailija
108/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"nuoret naiset käyttävät vain mikroa"

Hohhoijaa...Mihin ihmeeseen nuoret naiset, jotka kuuluvat ikäluokkaa 15-25 vuotiaat tarvitsevat kokkaustaitoja tai sukan kudontaa, ainakin minä kannustan tyttäriäni kokkoustaitojen sijaan opiskelemaan, harrastamaan ja elämään täysillä huoletonta elämää, kun juuri tuossa iässä sen aika on.

Kokkoustaidot ja sukan kudonnat ehtivät oppia kyllä myöhemminkin.

Nuoret miehet ja naiset tarvitsevat kokkaustaitoja siihen, että osaavat laittaa itselleen ruokaa. Ei siinä mistään sen kummemmasta asiasta ole kyse.

Epäilen, että kirjoittajalla oli ajatuksena, että eihän sitä nuori sinkku mitään kokkaustaitoja tarvitse vain itseään varten, sitten vasta, kun vakiintuu miehen kanssa elämään, niin miehelle kokkaa sitten. Eikö ollutkin? Myönnä pois.

Vierailija
109/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri muutti omilleen ja ei ollut hoksannut ostaa vessapaperia. Tajusi vasta siinä kohtaa kun tuli pyyhkimisen aika... käsisuihkuakaan ei ollut, en tiedä mihin se lopulta pyyhki ;D

Ei tuo niinkään oo uusavuttomuutta, unohdushan siinä vain on käynyt. Voihan kokenutkin muuttaja unohtaa ostaa jotain oleellista. 

Vierailija
110/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole tarpeesta. Kyllä nälkä opettaa. Jos osaa vettä keittää, osaa varmaan sinne sekaan heittää riisiä, makaronia tai puurohiutaleet. :D

Vierailija
111/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kaveri ihmetteli miks ei ketsuppi tuu, ravisti ja puristeli pulloa minkä jaksoi, kunnes kerroin että korkin alla oleva sinetti pitää poistaa.

Vierailija
112/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan fiksu DI mies osannut laittaa ihan mitään ruokaa ennen kun aloimme seurustella. Söi aina hyvin töissä ja viikonloppuisin kävi ulkona syömässä. Ihmetteli alkuun kauppalaskuja kun ihan kaikki mausteista lähtien piti ostaa että sain edes jotakin hänen luonaan kokattua. Vieläkään ei ole kaksinen kokki mutta grillaus onnistuu ja melkein kaikki muut kotityöt niin kokkaan hänelle ihan mielelläni.

Vierailija
113/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina, Veeti.

Vierailija
114/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku aikuinen mies ei osannut plantagenissa itse paketoida ostamaansa kukkaa. Myyjän piti se tehdä.

Plantagen on monsanton kauppa. plant a gene.

Vierailija
115/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei osannu keittää nuudeleita. Laittoi kattilan täyteen vettä ja mausteet perään, ja kun veden kaatoi pois niin tietysti siinä huuhtoutui kaikki makukin pois. Sama kun olis pelkässä vedessä keittäny. Kun yritin neuvoa ettei sitä vettä tarvi litratolkulla laittaa, niin väitti vaan vastaan, että kyllähän näissä makua on. :D

Vierailija
116/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorempana miehen kanssa, joka ei 20-vuotiaana tiennyt edes teorian tasolla miten spaghettia tai kaurapuuroa keitetään. Äiti oli aina tehnyt ihan kaiken.

Vierailija
117/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun oma isä 51 vuotiaana kun ero tuli äiteestä. Ukko ei osannut kokata, pessä pyykkejä, maksaa laskuja. Mutta voiko 50 veetä enää sanoa uusavuttomaksi, eiköhän ole vanha avuton?

Pahin tuntemani kylläkin.

Me tyttäret saatiin sitten opettaa ja avustaa.

Vierailija
118/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät osaa ostaa kala- ja lihatiskistä muuta kuin fileitä ja jauhelihaa.

Ei tajuta edes, että kokonaisen kalan saa siten kuin haluaa: suomustettuna tai fileinä, jopa filesuikaleina. Päästä ja ruodoista keitetään liemi.

Luulliset lihaosat on liian vaikeita, vaikka niistä se kunnollinen keitto, pata tms. syntyy.

En pysty kunnioittamaan ihmistä, joka ei osaa laittaa ruokaa raaka-aineista.

Monikohan ei osaa edes muikkuja perata?

Vierailija
119/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

3 varusmiestä yritti katkaiste lautaa timpurisahalla siinä onnistumatta, mutta sahan turmellen.

Lauta oli betonilattiaa vasten, yksi seisoi laudan päällä, toinen sahasi lautaa ja kolmas nosti laudan päätä noin, että saha puri kiinni lautaan.

Minä katselin meidän kerrostalon pihalla touhuavia raksapuolen harjottelijoita, jotka siirsivät lautanippua pihan toiseen reunaan kääntämällä laudat yksi kerrallaan pystyyn ja kaatamalla sitten vapaalla pudotuksella maahan...

Vierailija
120/387 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osannut kuoria perunoita. Näitä jätkiä näin intissä. Saman kun huomasin naisessa ettei osaa kuoria perunaa niin pikkusen piti sanallisesti pottuilla. Muutama nero oikeen patti luulee vieläkin että alkoholi on haitatonta koska se on laillista. Yks jätkä mietti ääneen mistä sitä tietää kumpaan suuntaan on vasen? Ei juma oikeesti se jätkä oli silloin autokoulussa.

Joskus mietin miten voi olla näin tyhmiä ihmisiä? Niiden onneksi hengittämnen on refleksi. Näitä esimerkkejä tyhmyydestä on valitettavasti niin paljon että niistä voisi tehdä kirjan Sähkökatkon aikana yksi nainen sanoi että keitetään vesi kattilassa kun kahvin keitin ei toimi ilman sähköä. Tuijotin ihan epäuskoisina muutaman sekunnin ja onneksi tajusi ettei sähköllä kuumenevat levyt toimi nekään sähkökatkon aikana.

Voihan se olla jokin karman juttu ja just mua rangaistaan näillä ihan v idareilla. Tuntuu vaan joskus aika epäreilulta. Mietin mä sitäkin mitä pahaa olen mahtanut tehdä edellisessä elämässä?

Kyllähän tuommoisia sattuu varmaan kaikille joskus. Tarkoitan tuota kattilajuttua. Minullekin käynyt esim puhelin ollut hukassa ja käynyt mielessä että soitanpa siskolle ja kysyn että jäikö mun puhelin sen luokse.

Tämä on onneksi vain hajamielisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän