Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltasanomien juttu näytti vartalollisesti miesten unelmanaisen, tässä se on, miesten unelmakroppa naiselle:

Vierailija
26.11.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006320641.html

Jos naisella on tuollainen vartalo, aivan sama millainen butterface (but her face) on. Saa miehen kuin miehen.

Visuaalisille miehille vartalo on 99% tärkeydessä naisessa, siis mitä tulee ulkonäköön. Se loput 1% lienee pitkät hiukset.

Aika kova pala nielaista, mutta täyttä totta.

Kommentit (343)

Vierailija
121/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten ???

Nuohan on aivan normaaleja naisia, kuten ne pitäisi kotimaistenkin olla, vaan eivät ole. Kuinka vaikeaa se voikaan olla nykynaiselle näyttää tuollaiselle normaalille naiselle kuin noissa kuvissa ??

Turhaa valittaa kun ei itse pysty vastaamaan huutoon ja kysyntään, asiakkaat ovat aina oikeassa.

Tuollaisten kanssa ei tarvisi edes käydä keskustelua että mennäänkö naimisiin ja hankitaanko lapsia, olisi vain kysymykset A) kuinka nopeasti ja B) kuinka monta hankitaan.

Nainen, haluaisitko tällaisen miehen? Et varmaankaan. Jolle olet vain vartalo ja palveluntarjoaja. Ei Emilykään ottaisi.

Vierailija
122/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vau! Tuo on myös minun unelmavartalo, mutta en tule sitä ikinä saamaan. Kova mimmi, itse en uskaltaisi edes koskea ahveneen : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät kalastelevan Epsteinin kulmilla ja kun se eilinkeivo loppuu niin ammatti vaihtuu. Lady gagahan oli Epsteinin vieraita saarellakin.

Eli siellä kannatti käydä, sai suhteita jolla avautui ura popstarana myöhemmin?

Vierailija
124/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten ???

Nuohan on aivan normaaleja naisia, kuten ne pitäisi kotimaistenkin olla, vaan eivät ol...

Niin, entäs sitten ???

Nuohan on aivan normaaleja naisia, kuten ne pitäisi kotimaistenkin olla, vaan eivät ole. Kuinka vaikeaa se voikaan olla nykynaiselle näyttää tuollaiselle normaalille naiselle kuin noissa kuvissa ??

Turhaa valittaa kun ei itse pysty vastaamaan huutoon ja kysyntään, asiakkaat ovat aina oikeassa.

Tuollaisten kanssa ei tarvisi edes käydä keskustelua että mennäänkö naimisiin ja hankitaanko lapsia, olisi vain kysymykset A) kuinka nopeasti ja B) kuinka monta hankitaan.

No mutta hyvä mies, asiaan on olemassa ratkaisu, jos "kotimaiset" naiset eivät sinun krpääsi kiihota. Eikös tuo jutun Kaikkonen ole Amerikasta. Muuta sinne.

Mutta sitten ongelmaksi tulee tietysti se, että tommosen vaatii "samanlaista laatua" myös mieheltä, eli tuskin sitä kiihottaa joku hailakkasilmäinen ja harvahiuksinen persjalkainen pakastebroilerin värinen tankeroenglantia vääntävä jurpo soomesta.

Vierailija
125/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, heittäisin takaisin mereen tuollaisen sintin.

M42.

Miks tätä yläpeukutetaan?? Aina huudetaan sitä et miehet ei saa naisia arvostella ja sit ”yök” kommentti saa suhteellisen paljon kannatusta, koska kyseessä on ”kuuma” nainen? V*ttu miten tekopyhää.

Vierailija
126/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että miehet unelmoi muovitisseistä. Kauniit sääret kyllä ja kapea vyötärö.

Mietin ihan samaa, että onko ne silarit nyt sitten must?

Vierailija
127/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MattiHunttala kirjoitti:

Kateelliset naiset kommentoivat ja kauhistelevat silikonirintoja. Nuohan ovat juuri sen muotoiset kuin lähes  kaikki naiset itselleen haluaisivat.  Eivätkä roiku mahan päällä. Juuri oikealla paikalla. Joskus kun olen saanut silikonitissejä puristella, niin ihan aidoilta ja oikeilta ne tuntuu myös käteen. 

Jos arvon naiset lopettaisivat sen ruokamässäilyn ja alkaisivat hoitaa itseään ja kuntoilemaan ,niin voisi olla mahdollista päästä noihin mittoihin.

Tiesitkö että yhdelläkään urheilijalla ei ole tuollainen kroppa? Ei edes langanlaihoilla korkeushyppääjillä. Koska tuollainen kroppa on saatu aikaan ensisijaisesti nälkiinnyytämällä. Terve ja lihaksikas keho ei näytä tuolta.

Googlaa vaikkapa Yaroslava Mahuchikh, jos hoikista naisista tykkäät. Siinä on täydellisen suloinen, terve ja urheilullinen naisihminen, tuo pallotissikalastajasi ei vedä sille mitenkään vertoja.

Oikeasti miehet, katsokaa yleisurheilua, telinevoimistelua tms. siellä ne oikeasti kauniit naiset ovat.

t: itsekin nainen

Nykypäivänä ei nälkiinnytä. Kuva on rankalla kädellä muokattu. Ei siinä en ihmeempiä.

Vierailija
128/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes lukea ketjua vaan kysyn heti: mitä hyötyä minulle tuollaisesta vartalosta olisi? (En ole etsimässä miestä, minulla on jo hyvä ja rakastava puoliso.)

Vierailija
129/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MattiHunttala kirjoitti:

Kateelliset naiset kommentoivat ja kauhistelevat silikonirintoja. Nuohan ovat juuri sen muotoiset kuin lähes  kaikki naiset itselleen haluaisivat.  Eivätkä roiku mahan päällä. Juuri oikealla paikalla. Joskus kun olen saanut silikonitissejä puristella, niin ihan aidoilta ja oikeilta ne tuntuu myös käteen. 

Jos arvon naiset lopettaisivat sen ruokamässäilyn ja alkaisivat hoitaa itseään ja kuntoilemaan ,niin voisi olla mahdollista päästä noihin mittoihin.

Tiesitkö että yhdelläkään urheilijalla ei ole tuollainen kroppa? Ei edes langanlaihoilla korkeushyppääjillä. Koska tuollainen kroppa on saatu aikaan ensisijaisesti nälkiinnyytämällä. Terve ja lihaksikas keho ei näytä tuolta.

Googlaa vaikkapa Yaroslava Mahuchikh, jos hoikista naisista tykkäät. Siinä on täydellisen suloinen, terve ja urheilullinen naisihminen, tuo pallotissikalastajasi ei vedä sille mitenkään vertoja.

Oikeasti miehet, katsokaa yleisurheilua, telinevoimistelua tms. siellä ne oikeasti kauniit naiset ovat.

Nykypäivänä ei nälkiinnytä. Kuva on rankalla kädellä muokattu. Ei siinä en ihmeempiä.

Kyllä minä voisin käyttää aikani kauniina ja sairaallousen hoikkana pysymiseen, jos joku mulle siitä maksaisi. Ja Voisin instabeibinä sitten naama pakkelissa vaikka ahvenen kanssa iltapäivälehdissä tai seiskassa poseerata.

Vierailija
130/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtui vielä sanoa, että en tunne ketään naista joka olisi halunnut isot rinnat. Urheilijoilla niistä on vain haittaa. Itse olen keskittynyt lähinnä tanssimiseen ja voi pojat että olen ollut tyytyväinen poikkeuksellisen pieniin rintoihini. Silloin kun suorituskyky ratkaisee, ei tahdo ylimääräistä läskiä (tai kumia) pomppimaan rintakehälleen. Kerran lihoin vähän ja taivas että ne tissit oli hankalat sitten.

-sama-

Hah, aika moni nainen haluaa isommat rinnat. 

Vierailija
131/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silarien haukkujat, nyt vaan on kateellisia ja katkeria. Itsellä on silarit ja todellakin ovat pehmeät ja oikein kivat puristella.

En mä ole kateellinen. Kiva, että olet tyytyväinen omaan kroppaasi.

Mutta ei se luonnollista ole.

Vierailija
132/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök, heittäisin takaisin mereen tuollaisen sintin.

M42.

Miks tätä yläpeukutetaan?? Aina huudetaan sitä et miehet ei saa naisia arvostella ja sit ”yök” kommentti saa suhteellisen paljon kannatusta, koska kyseessä on ”kuuma” nainen? V*ttu miten tekopyhää.

Siksi, että jossain pikkuriikkisellä saarella on aivan todella pikkiriikkinen heinäsirkka, joka soittaa maaiman pienintä viulua sun tuskalle. Se ei vaan kuulu tänne asti.

Vierailija
133/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyylin perusteella usko ap:n olevan mies vaan pikemminkin katkera vanhapiika agendalla "kaikki miehet ovat sikoja".

Vierailija
134/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MattiHunttala kirjoitti:

Mun oma henk. koht suokkarini naiskorkeushyppääjistä: Blanka Vlašić

Vierailija
135/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten ???

Kenellä normaalilla on kumipallotissit. Toiv miehet ovat valmiit maksamaan kaikki silikoneista aiheutuvat ongelmat unelmanaiselleen.

Vierailija
136/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui vielä sanoa, että en tunne ketään naista joka olisi halunnut isot rinnat. Urheilijoilla niistä on vain haittaa. Itse olen keskittynyt lähinnä tanssimiseen ja voi pojat että olen ollut tyytyväinen poikkeuksellisen pieniin rintoihini. Silloin kun suorituskyky ratkaisee, ei tahdo ylimääräistä läskiä (tai kumia) pomppimaan rintakehälleen. Kerran lihoin vähän ja taivas että ne tissit oli hankalat sitten.

-sama-

Hah, aika moni nainen haluaa isommat rinnat. 

Joo ei halua. Vaikka saisin ilmaiseksi, niin en ottaisi tai vaikka maksettaisi.

Vierailija
137/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, tuollainen nainen on treenannut kroppaansa vähintäänkin yhtä paljon kuin se naisten ihanne vahva V-kroppainen mieskin. Ei se unelmakroppa pullaa mussuttamalla tule kenelläkään. Jos jotkut laiskat laardikasat kuolaa sellaisia jotka näkevät vaivaa vartalonsa eteen, niin omapa on häpeänsä "ylähyllylle kurkotellessa".

Vierailija
138/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kylläkin tutkitusti vähintään yhtä visuaalisia kuin miehet:

https://www.scientificamerican.com/article/universal-desire-men-and-wom…

Http://www.livescience.com/amp/58607-mens-looks-may-matter-more-than-personali…

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201704052200097371

Tuossa nyt muutama linkki aiheesta. Lisääkin löytyy.

Kyllä. Itse seuraan Hunkseja instassa. Jos nämäkin palsta-keijot käyttäisivät senkin ajan, minkä käyttävät täällä ylisemiseen itsestään huolehtimiseen(treenaaminen, ruokavalio, hiukset, sheivaaminen) niin voisi käydä parempi flaksi nollaflaksin sijaan naismaailmassa

Pakko sanoa, että Hunksit edustavat aika monen naisen miehen ulkonäkö ihannetta kropaltaan ja kasvoiltaan. Ei ihme, että menestyvät ja pärjäävät.

Jopa mummot menivät palvelutalossa sekaisin, kun Hunksit kävi niille tanssimassa.....Vai ei naisille miesten ulkonäkö merkkaa. Merkkaa ja paljon!!!

No tämä. Miksi aina puhutaan siitä mitä miehet visuaalisesti haluavat, miksei koskaan siitä mitä naiset haluavat visuaalisesti? Kun on todistettua, että naisetkin ovat kumppaninvalinnassaan visuaalisia (haloo, onhan naisillakin silmät!). Varmaankin siksi, että miehet eivät halua kuulla totuutta. Nyt ip-lehdet aivopesevät miehet kuvittelemaan, että köyhällä läskikeijollakin on mahdollisuus ja jonkinlainen oikeus ap:n kuvan tasoiseen missiin.

Tulipa muuten mieleen, että isoäitini aina mainosti sitä, kuinka valitsi isoisäni lukuisista kosijoistaan luonteen perusteella. P.askapuhetta, sanon minä. Kun katson heidän hääkuvaansa, on melko selvää että todellinen syy oli isoisäni komeus :)

Mainittakoon vielä, että kasvot menevät kropan edelle ulkonäössä aina, vaikka kyllä kaunista vartaloakin mielellään katsoo.

Vierailija
139/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kylläkin tutkitusti vähintään yhtä visuaalisia kuin miehet:

https://www.scientificamerican.com/article/universal-desire-men-and-wom…

Http://www.livescience.com/amp/58607-mens-looks-may-matter-more-than-personali…

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201704052200097371

Tuossa nyt muutama linkki aiheesta. Lisääkin löytyy.

Kyllä. Itse seuraan Hunkseja instassa. Jos nämäkin palsta-keijot käyttäisivät senkin ajan, minkä käyttävät täällä ylisemiseen itsestään huolehtimiseen(treenaaminen, ruokavalio, hiukset, sheivaaminen) niin voisi käydä parempi flaksi nollaflaksin sijaan naismaailmassa

Pakko sanoa, että Hunksit edustavat aika monen naisen miehen ulkonäkö ihannetta kropaltaan ja kasvoiltaan. Ei ihme, että menestyvät ja pärjäävät.

Jopa mummot menivät palvelutalossa sekaisin, kun Hunksit kävi niille tanssimassa.....Vai ei naisille miesten ulkonäkö merkkaa. Merkkaa ja paljon!!!

No tämä. Miksi aina puhutaan siitä mitä miehet visuaalisesti haluavat, miksei koskaan siitä mitä naiset haluavat visuaalisesti? Kun on todistettua, että naisetkin ovat kumppaninvalinnassaan visuaalisia (haloo, onhan naisillakin silmät!). Varmaankin siksi, että miehet eivät halua kuulla totuutta. Nyt ip-lehdet aivopesevät miehet kuvittelemaan, että köyhällä läskikeijollakin on mahdollisuus ja jonkinlainen oikeus ap:n kuvan tasoiseen missiin.

Tulipa muuten mieleen, että isoäitini aina mainosti sitä, kuinka valitsi isoisäni lukuisista kosijoistaan luonteen perusteella. P.askapuhetta, sanon minä. Kun katson heidän hääkuvaansa, on melko selvää että todellinen syy oli isoisäni komeus :)

Mainittakoon vielä, että kasvot menevät kropan edelle ulkonäössä aina, vaikka kyllä kaunista vartaloakin mielellään katsoo.

Kyllä. Näiden palsta- keijojen on enää turha yhtään kertaa välistä täällä meille naisille lastikkopääjykeväleukaisista hunkseista - antaa keijojen haave olla virheistä, mutta antakaa meidän haaveilla hunkseista. Yhtä vähän meidän naisten on tyytyminen johonkin sammakkovartloiseen perunanenäiseen perus- perttiin. Eli kiitos tästä ketjusta- nyt loppui miesten vinkuminen ja vinkuminen siitä, että " laskekaa naiset tadoanne" no ei kun nostetaan

Vierailija
140/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jumalatar-vatsa. Se on lopulta kuin Aset:in (Isik-sen) patsaasta yli 3500 vuoden takaa. Osasivat veistää nuo lihakset jo silloin aika hyvin. Muuten hän ei ole tosin jumalatarta nähnytkään.

t. pakana ja hieroglyfi