Ostin pöytätietokoneen
Enkä aio tehdä sillä muuta kuin pelata videopelejä.
Kannettava ja älypuhelin kyllä löytyy töitä ja arkea varten.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on vielä täällä vaikka ilmiannoin?
Niin! Itseni siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin! Itseni siis.
Jumankauta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin! Itseni siis.
Jumankauta!
Poistoon.
Ruma sana.
Hieno juttu. Itse ostin käytetyn ps4 pron 220 eurolla. Tajusin että se pyörittää pelejä kuten huiput pelipöytäkoneet ja on kätevämpi
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu. Itse ostin käytetyn ps4 pron 220 eurolla. Tajusin että se pyörittää pelejä kuten huiput pelipöytäkoneet ja on kätevämpi
Ei se todellakaan pyöritä mitään 240hz 1440k pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilmiannoit. Ei se ole pöytäkone vihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilmiannoit. Ei se ole pöytäkone vihaaja.
Pöytätietokoneista ei saa keskustella. Period.
#LegalizeSpeechDesktops
Heh heh... =)
7800x3d+gigabyte 4090 gaming oc+dell alienware AW3423DWF
Hdr ja 4k crystal clearilla ps4 pron peleistä eniten tehoja vaativat pelit ovat mulle ainakin ihan helvetin vaikuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Hdr ja 4k crystal clearilla ps4 pron peleistä eniten tehoja vaativat pelit ovat mulle ainakin ihan helvetin vaikuttavia.
Pc+4090 on ihan eri maailmasta. Ja en kyllä enää pystyisi pelaamaan millään 60 hertsillå.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? 1080p 60fps ja täysin optimoitu konsolille ilman mitään sen kummempia ja automaattisesti vielä.
Ei tarvitse ylikellottaa. Käyttää tunteja asetusten tinkeröintiin. Ei mitään. Toimii suoraan paketista.
Ja toi töllökin oli tarjouksesta muistaakseni 400 e. Samalla tehokkaan pöytäkoneen hinnalla siis saa television, sohvan, suosituimman pleikkarin ja läjän pelejä. Kukin toki tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? 1080p 60fps ja täysin optimoitu konsolille ilman mitään sen kummempia ja automaattisesti vielä.
Ei tarvitse ylikellottaa. Käyttää tunteja asetusten tinkeröintiin. Ei mitään. Toimii suoraan paketista.
Jopas on trollausta. Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja toi töllökin oli tarjouksesta muistaakseni 400 e. Samalla tehokkaan pöytäkoneen hinnalla siis saa television, sohvan, suosituimman pleikkarin ja läjän pelejä. Kukin toki tyylillään.
Juujuu, ihan huvikseen vaan jotkut maksavat tonneja siitä hyvästä ettei tarvitsisi koskea konsoliin
Älkääs ny suututtako ku toinen meni jo törsäämään rahansa. Nyt se vaan vaihtaa ip:tä ja dislikee muiden kommenteista. Nörö kun on.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jos setä on tottunut johonkin kommodere kuusnepaan.