Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltasanomien juttu näytti vartalollisesti miesten unelmanaisen, tässä se on, miesten unelmakroppa naiselle:

Vierailija
26.11.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006320641.html

Jos naisella on tuollainen vartalo, aivan sama millainen butterface (but her face) on. Saa miehen kuin miehen.

Visuaalisille miehille vartalo on 99% tärkeydessä naisessa, siis mitä tulee ulkonäköön. Se loput 1% lienee pitkät hiukset.

Aika kova pala nielaista, mutta täyttä totta.

Kommentit (343)

Vierailija
341/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat runkanneet itsensä kyvyttömiksi eikä norminainen kiihota. Kumitissit kyllä. Outoja.

Kaverin ex-mies mainosti kerran, että panisi tuhat kertaa mieluummin nuorta, leikeltyä, seksyä transnaista kuin 40+v. perusnaista. Eli panisi siis mieluummin biologista miestä kuin biologista naista. Kuten tässäkin ketjussa joku jo sanoi, ettei k*lli kuulemma välitä onko muodot luotu muovilla vai ei. Jotenki kuulostaa luonnottomalta, mutta tämän tien nykymiehet ovat valinneet...Mun puolesta menkööt polkujaan, en koe menettäväni mitään hyvää.

Vierailija
342/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi panostaa naisena ulkonäköön, kun suomalaiset miehet lähes poikkeuksetta ovat helppoja lorttoja, jotka lähtevät lähes kenen tahansa seksiä ehdottavan matkaan.

Kukaan mies ei ole tähän mennessä kieltäytynyt, kun olen tehnyt aloitteen seksiin. Ja muuta en miehistä haluakaan, ihan tarpeeksi olen aiemmin "leikkinyt perheleikkejä".

Jos haluatte tasoa naisilta, kannattaisiko lopettaa se munansa jakaminen kelle vaan, niin olisi naisilla edes jotain motivaatiota panostaa ulkonäköönsä?

Minulta et saisi, vaikka tulisit levittämään toosasi naamani eteen.

M49

Mä ainakaan millekään 49v. vanhukselle levitteliskään, vaan söpöille testosteronia pursuaville nuorukaisille.

eri

Kyllä sitä ikää sullekin tulee ja toivottavasti opettaa tullessaan.

Tässä on se ero, että naiset ymmärtää vanhentuvansa, miehet eivät. Miehet luulee vielä 5-kymppisinäkin, että nuoria naisia kiinnostaa tuon ikäiset paapat.

Missä tuo itsensä tarjoaja kertoi ikänsä? Sehän olisi voinut olla mua vanhempikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/343 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat runkanneet itsensä kyvyttömiksi eikä norminainen kiihota. Kumitissit kyllä. Outoja.

Kaverin ex-mies mainosti kerran, että panisi tuhat kertaa mieluummin nuorta, leikeltyä, seksyä transnaista kuin 40+v. perusnaista. Eli panisi siis mieluummin biologista miestä kuin biologista naista. Kuten tässäkin ketjussa joku jo sanoi, ettei k*lli kuulemma välitä onko muodot luotu muovilla vai ei. Jotenki kuulostaa luonnottomalta, mutta tämän tien nykymiehet ovat valinneet...Mun puolesta menkööt polkujaan, en koe menettäväni mitään hyvää.

Kaverin vai ”kaverin”?