Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltasanomien juttu näytti vartalollisesti miesten unelmanaisen, tässä se on, miesten unelmakroppa naiselle:

Vierailija
26.11.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006320641.html

Jos naisella on tuollainen vartalo, aivan sama millainen butterface (but her face) on. Saa miehen kuin miehen.

Visuaalisille miehille vartalo on 99% tärkeydessä naisessa, siis mitä tulee ulkonäköön. Se loput 1% lienee pitkät hiukset.

Aika kova pala nielaista, mutta täyttä totta.

Kommentit (343)

Vierailija
161/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten ???

Nuohan on aivan normaaleja naisia, kuten ne pitäisi kotimaistenkin olla, vaan eivät ole. Kuinka vaikeaa se voikaan olla nykynaiselle näyttää tuollaiselle normaalille naiselle kuin noissa kuvissa ??

Turhaa valittaa kun ei itse pysty vastaamaan huutoon ja kysyntään, asiakkaat ovat aina oikeassa.

Tuollaisten kanssa ei tarvisi edes käydä keskustelua että mennäänkö naimisiin ja hankitaanko lapsia, olisi vain kysymykset A) kuinka nopeasti ja B) kuinka monta hankitaan.

Kenellä normaalilla on kumipallotissit. Toiv miehet ovat valmiit maksamaan kaikki silikoneista aiheutuvat ongelmat unelmanaiselleen.

Itse olen aivan normaali äiti joka käy päivätyössä ja huolehtii kodista sekä lapsista. En tuo itseäni ihmeemmin esille tai kuvaa itseäni usein. Minulla on ollut implantit 7 vuotta. Ei ongelmia.

Vierailija
162/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös jokainen nainen panisi tätä jos saisi. Nuorena mulla oli lyhyt suhde miesmallin kanssa ja vieläkin muistelen kuinka ihana oli kielellä lipoa vatsalihasten mukulakiviä alas. Nyt olen nelikymppinen normi perheenäiti mutta onneksi tuli tuokin koettua. Ihmisissä ketkä elävät ulkonäöstään tai jakavat sitä julkisesti on usein muita haittoja joita kumitissit ei korvaa ja tottakai riippuu siitä mitä suhteelta hakee.

https://www.instagram.com/p/Bxr2mnHJavf/

En kiinnostuisi ulkonäön perusteella, ei ole ollenkaan tyyppiäni. On kyllä komea, sitä en kiistä, ja varmasti monen makuun.

Jep, kyllä ammattijalkapalloilijan kroppa tuon voittaa. Tosin sellaista tuli koettua vasta kolmekymppisenä (ylipainoisena, hui!) sinkkuäitinä :D Kuten myös jääkiekkoilijaa ja uppopallonpelaajaa. Mallipojat ei vetoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui vielä sanoa, että en tunne ketään naista joka olisi halunnut isot rinnat. Urheilijoilla niistä on vain haittaa. Itse olen keskittynyt lähinnä tanssimiseen ja voi pojat että olen ollut tyytyväinen poikkeuksellisen pieniin rintoihini. Silloin kun suorituskyky ratkaisee, ei tahdo ylimääräistä läskiä (tai kumia) pomppimaan rintakehälleen. Kerran lihoin vähän ja taivas että ne tissit oli hankalat sitten.

-sama-

Hah, aika moni nainen haluaa isommat rinnat. 

Joo ei halua. Vaikka saisin ilmaiseksi, niin en ottaisi tai vaikka maksettaisi.

Tunnun kolme naista joilla implantit koska halusivat täytettä ja kokoa lasten jälkeen. Kyllä näitä löytyy vaikka kuinka.

Vierailija
164/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomaiset silikonitissit ovat siis tavoiteltavat. Ei se mitään jos niiden takia saa syövän tai muun sairauden.

Vierailija
165/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui vielä sanoa, että en tunne ketään naista joka olisi halunnut isot rinnat. Urheilijoilla niistä on vain haittaa. Itse olen keskittynyt lähinnä tanssimiseen ja voi pojat että olen ollut tyytyväinen poikkeuksellisen pieniin rintoihini. Silloin kun suorituskyky ratkaisee, ei tahdo ylimääräistä läskiä (tai kumia) pomppimaan rintakehälleen. Kerran lihoin vähän ja taivas että ne tissit oli hankalat sitten.

-sama-

Tunnun kolme naista joilla implantit koska halusivat täytettä ja kokoa lasten jälkeen. Kyllä näitä löytyy vaikka kuinka.

Toivoin että lastensaanti/imetys pienentäisi rintojani, ei tapahtunut. Laihdutin 10kg, ei pienentynyt kuppikoko. Meitä on moneen junaan, silikonijunaan minua ei kyllä saisi kuin korkeintaan syövän takia.

Vierailija
166/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi panostaa naisena ulkonäköön, kun suomalaiset miehet lähes poikkeuksetta ovat helppoja lorttoja, jotka lähtevät lähes kenen tahansa seksiä ehdottavan matkaan.

Kukaan mies ei ole tähän mennessä kieltäytynyt, kun olen tehnyt aloitteen seksiin. Ja muuta en miehistä haluakaan, ihan tarpeeksi olen aiemmin "leikkinyt perheleikkejä".

Jos haluatte tasoa naisilta, kannattaisiko lopettaa se munansa jakaminen kelle vaan, niin olisi naisilla edes jotain motivaatiota panostaa ulkonäköönsä?

Minulta et saisi, vaikka tulisit levittämään toosasi naamani eteen.

M49

Vierailija
167/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jokainen nainen panisi tätä jos saisi. Nuorena mulla oli lyhyt suhde miesmallin kanssa ja vieläkin muistelen kuinka ihana oli kielellä lipoa vatsalihasten mukulakiviä alas. Nyt olen nelikymppinen normi perheenäiti mutta onneksi tuli tuokin koettua. Ihmisissä ketkä elävät ulkonäöstään tai jakavat sitä julkisesti on usein muita haittoja joita kumitissit ei korvaa ja tottakai riippuu siitä mitä suhteelta hakee.

Panisin jos saisin, mutta onko nuo vatsalihakset muka oikeasti aidot? Näyttää jotenkin kovilta ja kulmikkailta... Jos vatsalihakset olisivat astetta pehmeämmät niin silloin olisi täydellinen. On muuten naamasta vähän James Francon näköinen.

Vierailija
168/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, se oliki tuommonen pystyyn nostettu siima vaan.

-M28

Vierailija
169/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama-

Toivoin että lastensaanti/imetys pienentäisi rintojani, ei tapahtunut. Laihdutin 10kg, ei pienentynyt kuppikoko. Meitä on moneen junaan, silikonijunaan minua ei kyllä saisi kuin korkeintaan syövän takia.

Jotkut haluaa, jotkut ei turhapa sitä on väittää suuntaan tai toiseen.

Miksi tekisit poikkeuksen syövän takia jos implantit on kerran niin huono asia?

Vierailija
170/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lol. Perus suomimies valittaa, jos naisella laittautumiseen menee yli 15 min tai yksittäinen kosmetiikkatuote maksaa yli 20 €. Sitten ne haaveilee tuollaisista naisista, vaikka samalla ainoa asia mitä ITSE panostavat omaan olemukseensa on tyyliin hampaiden pesu ja suihkussa käynti.

Paljonkohan rahaa tolla menee kuukaudessa ulkonäköön?  Satanen ripsiin, toinen kulmiin, kolmas kynsiin jne.?

Tuolla naisella ainakin: silarit, nenäleikkaus, jotain leikkauksia ja fillereitä tehty muillekin kasvonosille, huulet on täytetty, tekoripset, tekokynnet, tatuoidut kulmat, veikkaan myös rasvaimuja/mitälie alipainehoitoja kropalle. Toki varmasti liikkuu ja niin pois päin, mutta ei tuollaista kroppaa ja lookkia luonnollisesti saavuteta.

Veikkaan, että tuolla naisella menee ulkonäköön tuhansia euroissa jatkuvalla syötöllä ja lisäksi tuntikausia itsensä laittamista, peilaamista ja kuvien ottamista.

Moniko suomalainen mies/nainen olisi valmis panostamaan itseensä noin paljon? No, ne jotka ovat niin onnea teille, olette median lampaita ja valitettavasti hyvin johdateltavissa olevia tyhmeliinejä.

Vierailija
171/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama-

Yksirintainen en haluaisi olla, etenkin kun on isot rinnat. Mieluummin kuitenkin omasta kudoksesta rakennettu, jos mahdollista.

Nuoresta asti ollut sitä mieltä että leikkauksiin en mene ellei terveys tai toimintakyky ole vaarassa.

Vierailija
172/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten ???

Nuohan on aivan normaaleja naisia, kuten ne pitäisi kotimaistenkin olla, vaan eivät ole. Kuinka vaikeaa se voikaan olla nykynaiselle näyttää tuollaiselle normaalille naiselle kuin noissa kuvissa ??

Turhaa valittaa kun ei itse pysty vastaamaan huutoon ja kysyntään, asiakkaat ovat aina oikeassa.

Tuollaisten kanssa ei tarvisi edes käydä keskustelua että mennäänkö naimisiin ja hankitaanko lapsia, olisi vain kysymykset A) kuinka nopeasti ja B) kuinka monta hankitaan.

Eli haluat feikin muovista kootun naisen? Normaali nainen ei missåän maassa näytä tuolta eikä ole jonkin ihmeellisen ryhdin omaava.

Mitä luulet kuinka terveellisiå muovi ja silikoni on raskaana olevalle ja kehittyvälle lapselle?

Ja eihän se nainen enää tuon näköinen olisi pari.lasta tehtyään, toki muovitäytteitå voi uusia ja ihoa kiristää?

Mikä muuten saa luulemaan ettå ulkonäöstään noin paljon kiinnostunut ja sillä ansaitseva haluaisi lapsia yhtään kenenkään kanssa? Lapsi tai lapsia jonkun miehen kanssa ei kyllä ole monenkaan naisen haave. Miksi haluaisi rääkätä ja venyttää itseään lapsenteolla ja joutua hoitanaan pääosin yksin lapsen tai lapset kun mies loisii ja vapaamatkustaa?

Vierailija
173/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi panostaa naisena ulkonäköön, kun suomalaiset miehet lähes poikkeuksetta ovat helppoja lorttoja, jotka lähtevät lähes kenen tahansa seksiä ehdottavan matkaan.

Kukaan mies ei ole tähän mennessä kieltäytynyt, kun olen tehnyt aloitteen seksiin. Ja muuta en miehistä haluakaan, ihan tarpeeksi olen aiemmin "leikkinyt perheleikkejä".

Jos haluatte tasoa naisilta, kannattaisiko lopettaa se munansa jakaminen kelle vaan, niin olisi naisilla edes jotain motivaatiota panostaa ulkonäköönsä?

M49

Olisihan se tietysti melko erikoinen ja räväkkä iskuyritystapa, mutta pelkkä asian kysyminen mieheltä on tähän mennessä riittänyt ja aina ovat lähteneet.

Vierailija
174/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan lukeminen silloin tällöin tekee hyvää itse kullekin.

https://www.reddit.com/r/Instagramreality/

Vierailija
175/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten ???

Eli haluat feikin muovista kootun naisen? Normaali nainen ei missåän maassa näytä tuolta eikä ole jonkin ihmeellisen ryhdin omaava.

Mitä luulet kuinka terveellisiå muovi ja silikoni on raskaana olevalle ja kehittyvälle lapselle?

Ja eihän se nainen enää tuon näköinen olisi pari.lasta tehtyään, toki muovitäytteitå voi uusia ja ihoa kiristää?

Mikä muuten saa luulemaan ettå ulkonäöstään noin paljon kiinnostunut ja sillä ansaitseva haluaisi lapsia yhtään kenenkään kanssa? Lapsi tai lapsia jonkun miehen kanssa ei kyllä ole monenkaan naisen haave. Miksi haluaisi rääkätä ja venyttää itseään lapsenteolla ja joutua hoitanaan pääosin yksin lapsen tai lapset kun mies loisii ja vapaamatkustaa?

Kuka tässä nyt yleeensäkään mistään kakaroista on yhtään mitään jauhanut, muut kuin sinä. Mistä hitosta olet saanut päähäsi että kaikki niitä painolasteja edes riesoikseen haluaa ?? On vissiinkin elämänpiiri melko ahdas kun tarvii tuollaista ensitöikseen alkaa toimittaa, ja tiedossakin näyttäisi olevan mistä se elämänpiiri koostuu. Ei kaikilla elämä ole noin jumitusta kuin sinulla.

Vierailija
176/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole lähelläkään ihannetta. Aivan liikaa feikkiä, eikä vaan rinnoissa. 

Tuokaa minulle vaikka Anna Nyström tuon tilalle, tai Angie Verona, siinä alkaa olla unelmanaista.

Anna Nyströmistä sen verran, että on ottanut silarit. Mistä tiedän? Koska on mielestäni kaunis ja seurailin häntä pitkän aikaa. Sitten yks kaunis päivä tissien koko oli kasvanut. Mielenkiinto lopahti siihen.

Mitäs alapeukuttelette? Eikö kestä totuutta?

Oman alapeukkuni annoin viimeisen lauseesi takia. Silikonit hän on selvästi ottanut eikä siinä ole mitään pahaa.

Niin eli alapeukutat siitä syystä kun menetän mielenkiintoni naiseen kun nainen ottaa silikonit? Ihme jengiä. Kaikki ei dikkaile kumitisseistä. Sinä ilmeisesti dikkailet.

No niinpä. Luulisi että kaikenlainen luonnottomuus olisi biologisesti luotaantyöntävää.

Hassu oletus. Seksikkäässä naisvartalossahan on useimpien mielestä kurveja juuri siellä, mihin näitä "luonnottomia" täytteitä laitetaan, sillä siis korostetaan ihan luonnollisia ominaisuuksia. Ei se k*lli välitä, onko tämä kiihottava kroppa nyt luomua vai ei.

Vierailija
177/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama-

Yksirintainen en haluaisi olla, etenkin kun on isot rinnat. Mieluummin kuitenkin omasta kudoksesta rakennettu, jos mahdollista.

Nuoresta asti ollut sitä mieltä että leikkauksiin en mene ellei terveys tai toimintakyky ole vaarassa.

Samalla voi napata molemmat rinnat pois niin uusiutumisriskikin pienenee. Mikäli haluat syövän jälkeen implantit tai omasta esim kylkipalasta rakennetut rinnat niin leikkauksia tulee useampia.

Vierailija
178/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Mä ainakaan millekään 49v. vanhukselle levitteliskään, vaan söpöille testosteronia pursuaville nuorukaisille.

eri

Vierailija
179/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö näyttää ihan minulta vartaloltaan vaan sillä erotuksella että en omista silikonitissejä.

Vierailija
180/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, se oliki tuommonen pystyyn nostettu siima vaan.

-M28

Ei ollut. Vaan ihanasti sohvalla makaava joka naisen unelma. Aaaah, mikä mies.Auuuuuu