Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkissä parisuhteissa olevilla ja uskollisilla naisilla on pakko olla aika matala libido

Vierailija
26.11.2019 |

Itse korkean libidon omaavana naisena jaksan kiinnostua samasta miehestä korkeintaan pari vuotta. Sinänsä aika ristiriitaista kun toivoisin pitkän ja kestävän parisuhteen, mutta libido sanoo muuta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän avoin parisuhde voi olla myös pitkä ja kestävä.

Vierailija
2/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea libido voi kohdistua myös yhteen kumppaniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai voimakas libido välttämättä tarkoita sitä, että halun kohde vaihtuisi koko ajan.

Vierailija
4/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei ole. Tänäänkin kolme kertaa itse helpottanut oloani ja illalla yritän saada mieheltä. Kyllä ajatukset vaeltaa usein. Yhdessä oltu vajaa 2 vuotta.

Vierailija
5/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihan eri asia haluaako seksiä usein vai usean kanssa. Puhumattakaan siitä onko libidon toteuttaminen jonkun kanssa aina se elämänarvoista ykkönen.

Nimim. korkealibidoinen nainen 20v parisuhteessa

Vierailija
6/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh sulla on vain heikko psyyke.

Vierailija
7/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% miehistä ei viehätä laisinkaan

Vierailija
8/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä ei ole. Tänäänkin kolme kertaa itse helpottanut oloani ja illalla yritän saada mieheltä. Kyllä ajatukset vaeltaa usein. Yhdessä oltu vajaa 2 vuotta.

Vajaa 2 vuotta ei ole millään mittapuulla pitkä suhde.

Vierailija
9/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korkea libido mutta seksikumppaneita ollut elämäni aikana vain 3. Kaikkien kanssa monen vuoden suhde ja viimeisin yli 14 vuotta ollut aviomieheni. Ja seksiä on kaikkien kanssa ollut lähes päivittäin ja koskaan ei ole tullut mieleen että vaihtaisin seksin takia tai pettäisin. Saan aina sen mitä tarvitsen niin ei tarvetta vaihtaa.

Vierailija
10/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästymistä tuo on, eikä sillä ole mitään tekemistä libidon kanssa.

Kumppaniin voi kyllästyä nopeasti, oli libido matala tai korkea.

Ihan samalla tavalla libidon voimakkuudesta huolimatta voi sama kumppani kiinnostaa hyvinkin pitkään.

Itse olen yhdeksi pitkän suhteen eduksi kokenut sen, että seksi on muuttunut sitä paremmaksi mitä paremmin toisen on oppinut tuntemaan.

Vierailija
11/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiavioisuus on uskovaisten keksimä juttu. Kukaan jaksa samaa naamaa kauaa katsella.

Vierailija
12/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä tarkoita, että kumppanin pitää vaihtua. Se on niin hyvä kun yhden hyvän ja sopivan löytää!

Vierailija
13/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libido. Lol. :D

Vierailija
14/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Libido. Lol. :D

Häh?

Vierailija
15/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 2 vuotta ei ole millään mittapuulla pitkä suhde.

Meinasin just kommentoida samaa!

Pitkä parisuhde on viisi vuotta vähintään!

Vierailija
16/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän lienee ohjelmoitu geeneihin varsinkin nisäkäsuroksilla https://en.wikipedia.org/wiki/Coolidge_effect

Vierailija
17/17 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan samaa mieltä. Mulla on sama vaiva. Nyt yritän katsoa että olisiko mahdollista nykyisessä avioliitossani saada intohimoa kestämään pidempään. Onhan se vähän surullista ja työlästä vaihtaa kumppania 2 v välein, siis etenkin kun meillä on 2 lasta, niin haluaisin nähdä vaivaa tämän liittoni eteen. Mutta valitettavasti miehelläni on matala libido ja hän on sitä mieltä että pitkässä suhteessa seksi vaan hiipuu. Eli vaihtoehdoksi mulle jää avoin suhde (mies suostuisi tähän), pariterapia (mies ei ole innoissaan) tai ero (kumpikaan ei halua tätä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi