Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltasanomien juttu näytti vartalollisesti miesten unelmanaisen, tässä se on, miesten unelmakroppa naiselle:

Vierailija
26.11.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006320641.html

Jos naisella on tuollainen vartalo, aivan sama millainen butterface (but her face) on. Saa miehen kuin miehen.

Visuaalisille miehille vartalo on 99% tärkeydessä naisessa, siis mitä tulee ulkonäköön. Se loput 1% lienee pitkät hiukset.

Aika kova pala nielaista, mutta täyttä totta.

Kommentit (343)

Vierailija
141/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silarien haukkujat, nyt vaan on kateellisia ja katkeria. Itsellä on silarit ja todellakin ovat pehmeät ja oikein kivat puristella.

Miksi kukaan olisi kateellinen. Jokaisella työssä käyvällä on varaa mennä Viroon laitattamaan silarit, mutta niiden haitoista on fiksuilla naisilla sen verran tietoa, että ei kiinnosta.

T. Hoitsu

Vierailija
142/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole lähelläkään ihannetta. Aivan liikaa feikkiä, eikä vaan rinnoissa. 

Tuokaa minulle vaikka Anna Nyström tuon tilalle, tai Angie Verona, siinä alkaa olla unelmanaista.

Anna Nyströmistä sen verran, että on ottanut silarit. Mistä tiedän? Koska on mielestäni kaunis ja seurailin häntä pitkän aikaa. Sitten yks kaunis päivä tissien koko oli kasvanut. Mielenkiinto lopahti siihen.

Mitäs alapeukuttelette? Eikö kestä totuutta?

Oman alapeukkuni annoin viimeisen lauseesi takia. Silikonit hän on selvästi ottanut eikä siinä ole mitään pahaa.

Niin eli alapeukutat siitä syystä kun menetän mielenkiintoni naiseen kun nainen ottaa silikonit? Ihme jengiä. Kaikki ei dikkaile kumitisseistä. Sinä ilmeisesti dikkailet.

Niin, ilmaisin alapeukulla eriävän mielipiteeni. Hänen viehätysvoimansa tai kaunis vartalonsa ei ole mennyt miksikään implantit lisäämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MattiHunttala kirjoitti:

Kateelliset naiset kommentoivat ja kauhistelevat silikonirintoja. Nuohan ovat juuri sen muotoiset kuin lähes  kaikki naiset itselleen haluaisivat.  Eivätkä roiku mahan päällä. Juuri oikealla paikalla. Joskus kun olen saanut silikonitissejä puristella, niin ihan aidoilta ja oikeilta ne tuntuu myös käteen. 

Jos arvon naiset lopettaisivat sen ruokamässäilyn ja alkaisivat hoitaa itseään ja kuntoilemaan ,niin voisi olla mahdollista päästä noihin mittoihin.

Anteeksi nyt vaan, mutta yksikään tervejärkinen nainen ei halua tuollaisia epäkäytännöllisiä ja rumia palloja elämäänsä hankaloittamaan.

Kauneus on katsojan silmässä, mutta implantit eivät ole millään tapaa epäkäytännölliset tai hankalat ellei ole poikkeuksellisen suuret.

Vierailija
144/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä nyt se kuuluisa kalastajan vaimo?

Vierailija
145/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silarien haukkujat, nyt vaan on kateellisia ja katkeria. Itsellä on silarit ja todellakin ovat pehmeät ja oikein kivat puristella.

Miksi kukaan olisi kateellinen. Jokaisella työssä käyvällä on varaa mennä Viroon laitattamaan silarit, mutta niiden haitoista on fiksuilla naisilla sen verran tietoa, että ei kiinnosta.

T. Hoitsu

Joo. Itse olen kateellinen ehkä luomutisseistä, mutta miksi ihmeessä olisin kateellinen kumipalloista, jotka voisin helposti käydä laitattamassa itse niin halutessani?

Vierailija
146/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole lähelläkään ihannetta. Aivan liikaa feikkiä, eikä vaan rinnoissa. 

Tuokaa minulle vaikka Anna Nyström tuon tilalle, tai Angie Verona, siinä alkaa olla unelmanaista.

Anna Nyströmistä sen verran, että on ottanut silarit. Mistä tiedän? Koska on mielestäni kaunis ja seurailin häntä pitkän aikaa. Sitten yks kaunis päivä tissien koko oli kasvanut. Mielenkiinto lopahti siihen.

Mitäs alapeukuttelette? Eikö kestä totuutta?

Oman alapeukkuni annoin viimeisen lauseesi takia. Silikonit hän on selvästi ottanut eikä siinä ole mitään pahaa.

Niin eli alapeukutat siitä syystä kun menetän mielenkiintoni naiseen kun nainen ottaa silikonit? Ihme jengiä. Kaikki ei dikkaile kumitisseistä. Sinä ilmeisesti dikkailet.

No niinpä. Luulisi että kaikenlainen luonnottomuus olisi biologisesti luotaantyöntävää.

Myös sheivatut sääret ja kainalot sekä siistitty bikiniraja taitaa aiheuttaa oksennusrefleksiä sinulle? Luonnotonta olla karvattomat jalat. Jotkut naiset poistavat häpykarvatkin kokonaan, se vasta luonnotonta onkin.

Vierailija
147/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kylläkin tutkitusti vähintään yhtä visuaalisia kuin miehet:

https://www.scientificamerican.com/article/universal-desire-men-and-wom…

Http://www.livescience.com/amp/58607-mens-looks-may-matter-more-than-personali…

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201704052200097371

Tuossa nyt muutama linkki aiheesta. Lisääkin löytyy.

Kyllä. Itse seuraan Hunkseja instassa. Jos nämäkin palsta-keijot käyttäisivät senkin ajan, minkä käyttävät täällä ylisemiseen itsestään huolehtimiseen(treenaaminen, ruokavalio, hiukset, sheivaaminen) niin voisi käydä parempi flaksi nollaflaksin sijaan naismaailmassa

Pakko sanoa, että Hunksit edustavat aika monen naisen miehen ulkonäkö ihannetta kropaltaan ja kasvoiltaan. Ei ihme, että menestyvät ja pärjäävät.

Jopa mummot menivät palvelutalossa sekaisin, kun Hunksit kävi niille tanssimassa.....Vai ei naisille miesten ulkonäkö merkkaa. Merkkaa ja paljon!!!

No tämä. Miksi aina puhutaan siitä mitä miehet visuaalisesti haluavat, miksei koskaan siitä mitä naiset haluavat visuaalisesti? Kun on todistettua, että naisetkin ovat kumppaninvalinnassaan visuaalisia (haloo, onhan naisillakin silmät!). Varmaankin siksi, että miehet eivät halua kuulla totuutta. Nyt ip-lehdet aivopesevät miehet kuvittelemaan, että köyhällä läskikeijollakin on mahdollisuus ja jonkinlainen oikeus ap:n kuvan tasoiseen missiin.

Tulipa muuten mieleen, että isoäitini aina mainosti sitä, kuinka valitsi isoisäni lukuisista kosijoistaan luonteen perusteella. P.askapuhetta, sanon minä. Kun katson heidän hääkuvaansa, on melko selvää että todellinen syy oli isoisäni komeus :)

Mainittakoon vielä, että kasvot menevät kropan edelle ulkonäössä aina, vaikka kyllä kaunista vartaloakin mielellään katsoo.

mitä sinä oikein voimajulistat. ei ainakaan miehille ole epäselvää, että naisille ihanne mies on pitkä, tumma ja komea.

Vierailija
148/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Iltasanomien pitäisi äkkiä tehdä artikkeli unelmamiehestä (naisten mielestä), niin tietäisimme, kuka kelpaisi tälle kalastajaneitokaiselle.

Vierailija
149/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jokainen nainen panisi tätä jos saisi. Nuorena mulla oli lyhyt suhde miesmallin kanssa ja vieläkin muistelen kuinka ihana oli kielellä lipoa vatsalihasten mukulakiviä alas. Nyt olen nelikymppinen normi perheenäiti mutta onneksi tuli tuokin koettua. Ihmisissä ketkä elävät ulkonäöstään tai jakavat sitä julkisesti on usein muita haittoja joita kumitissit ei korvaa ja tottakai riippuu siitä mitä suhteelta hakee.

https://www.instagram.com/p/Bxr2mnHJavf/

Vierailija
150/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen tyrkky.

Vierailija
151/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itse seuraan Hunkseja instassa. Jos nämäkin palsta-keijot käyttäisivät senkin ajan, minkä käyttävät täällä ylisemiseen itsestään huolehtimiseen(treenaaminen, ruokavalio, hiukset, sheivaaminen) niin voisi käydä parempi flaksi nollaflaksin sijaan naismaailmassa

Pakko sanoa, että Hunksit edustavat aika monen naisen miehen ulkonäkö ihannetta kropaltaan ja kasvoiltaan. Ei ihme, että menestyvät ja pärjäävät.

Jopa mummot menivät palvelutalossa sekaisin, kun Hunksit kävi niille tanssimassa.....Vai ei naisille miesten ulkonäkö merkkaa. Merkkaa ja paljon!!!

No tämä. Miksi aina puhutaan siitä mitä miehet visuaalisesti haluavat, miksei koskaan siitä mitä naiset haluavat visuaalisesti? Kun on todistettua, että naisetkin ovat kumppaninvalinnassaan visuaalisia (haloo, onhan naisillakin silmät!). Varmaankin siksi, että miehet eivät halua kuulla totuutta. Nyt ip-lehdet aivopesevät miehet kuvittelemaan, että köyhällä läskikeijollakin on mahdollisuus ja jonkinlainen oikeus ap:n kuvan tasoiseen missiin.

Tulipa muuten mieleen, että isoäitini aina mainosti sitä, kuinka valitsi isoisäni lukuisista kosijoistaan luonteen perusteella. P.askapuhetta, sanon minä. Kun katson heidän hääkuvaansa, on melko selvää että todellinen syy oli isoisäni komeus :)

Mainittakoon vielä, että kasvot menevät kropan edelle ulkonäössä aina, vaikka kyllä kaunista vartaloakin mielellään katsoo.

mitä sinä oikein voimajulistat. ei ainakaan miehille ole epäselvää, että naisille ihanne mies on pitkä, tumma ja komea.

Ei tarvitse olla tumma tai pitkä, riittää että on komea.

Ja kyllä tuo on edelleen todella monelle miehelle epäselvää. Siksihän monet miehet katkeroituvatkin (tai ahdistelevat), kun luulevat että kiltti luonne tai joku status riittää.

Vierailija
152/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten ???

Nuohan on aivan normaaleja naisia, kuten ne pitäisi kotimaistenkin olla, vaan eivät ole. Kuinka vaikeaa se voikaan olla nykynaiselle näyttää tuollaiselle normaalille naiselle kuin noissa kuvissa ??

Turhaa valittaa kun ei itse pysty vastaamaan huutoon ja kysyntään, asiakkaat ovat aina oikeassa.

Tuollaisten kanssa ei tarvisi edes käydä keskustelua että mennäänkö naimisiin ja hankitaanko lapsia, olisi vain kysymykset A) kuinka nopeasti ja B) kuinka monta hankitaan.

Normaali? Kumipallot tisseinä ja lähes anorektinen kroppa, tod.näk. naamaakin rukattu.

Kyllä on miehet sokeita normaalille jos tuo on olevinaan sitä :D

Mieluummin pyöreä vatsa ja isot luomurinnat kuin tuo vaihtoehto..

Vierailija
153/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, on tullut huomattua että joiltain miehiltä (ei kaikilta tietenkään) on ihan täysin kadonnut todellisuudentaju eivätkä ollenkaan hahmota millainen nainen on tavallinen ja millainen ei. Ja millaiseen itsellä voisi realistisesti olla jotain saumaa. Omaa ulkonäköään eivät hahmota ollenkaan.

Vierailija
154/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein täydellinen ja vielä kalastaa se plussaa

Vierailija
155/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Hoitsu

Joo. Itse olen kateellinen ehkä luomutisseistä, mutta miksi ihmeessä olisin kateellinen kumipalloista, jotka voisin helposti käydä laitattamassa itse niin halutessani?

Silikoni ei muuten ole kumia.

Vierailija
156/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin kuuma Nainen tuo on, menisin heti suhteeseen hänen kanssaan.

Harmi kun suomessa ei ole oikein kauniita naisia joten en voi osallistua synnytystalkoisiin perustamalla perhettä.

Ja tosissaan luulet, että tuollainen nainen haluaisi synnytyskoneeksesi? Raskaus on muuten kropalle aika kuluttavaa, synnytyksestä puhumattakaan, piukka alapää on muisto vain. Eikä sektiokaan sen helpompi ole, arvet jää ja vatsa lösähtää molemmista synnytystavoista. Toki jos sinulla on varaa kymppitonneja laittaa synnytysten jälkeisiin kauneusleikkauksiin... silikonirinnoilla ei myöskään paljoa imetetä. No, haaveensa kullakin.

Piukka alapää voi edelleen olla synnytysten jälkeenkin ja silikonien kanssa voi imettää, itse otin omani kyllä vasta lasten jälkeen, mutta tiedän ihmisen joka imettänyt silikoneista huolimatta. Kaikille ei tule raskausarpia, minulle tuli, mutta vatsanahka kyllä palautui eikä roiku.

Vierailija
157/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jokainen nainen panisi tätä jos saisi. Nuorena mulla oli lyhyt suhde miesmallin kanssa ja vieläkin muistelen kuinka ihana oli kielellä lipoa vatsalihasten mukulakiviä alas. Nyt olen nelikymppinen normi perheenäiti mutta onneksi tuli tuokin koettua. Ihmisissä ketkä elävät ulkonäöstään tai jakavat sitä julkisesti on usein muita haittoja joita kumitissit ei korvaa ja tottakai riippuu siitä mitä suhteelta hakee.

https://www.instagram.com/p/Bxr2mnHJavf/

En kiinnostuisi ulkonäön perusteella, ei ole ollenkaan tyyppiäni. On kyllä komea, sitä en kiistä, ja varmasti monen makuun.

Vierailija
158/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaiset ovat ihanteita, niin miksi sitten anorektikot eivät löydä vastakaikua? Ai niin, kun niillä ei ole tekotissejä.

Vierailija
159/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panostaa naisena ulkonäköön, kun suomalaiset miehet lähes poikkeuksetta ovat helppoja lorttoja, jotka lähtevät lähes kenen tahansa seksiä ehdottavan matkaan.

Kukaan mies ei ole tähän mennessä kieltäytynyt, kun olen tehnyt aloitteen seksiin. Ja muuta en miehistä haluakaan, ihan tarpeeksi olen aiemmin "leikkinyt perheleikkejä".

Jos haluatte tasoa naisilta, kannattaisiko lopettaa se munansa jakaminen kelle vaan, niin olisi naisilla edes jotain motivaatiota panostaa ulkonäköönsä?

Vierailija
160/343 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako kenestäkään muusta "miesten unelmakroppa naiselle" vähän oudolta suomeksi?