Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltasanomien juttu näytti vartalollisesti miesten unelmanaisen, tässä se on, miesten unelmakroppa naiselle:

Vierailija
26.11.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006320641.html

Jos naisella on tuollainen vartalo, aivan sama millainen butterface (but her face) on. Saa miehen kuin miehen.

Visuaalisille miehille vartalo on 99% tärkeydessä naisessa, siis mitä tulee ulkonäköön. Se loput 1% lienee pitkät hiukset.

Aika kova pala nielaista, mutta täyttä totta.

Kommentit (343)

Vierailija
281/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän silikonit on kauniimmat kuin 95% luomurinnoista.

Mutta minua miehenä - ja etenkin ihmisenä - häiritsee tietää että ne ovat ”muovia”. Samoin kun nuken panemisessa häiritsisi epäihmisyys.

Vierailija
282/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen muovinen barbi... Just joo. Mikä pettymys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kylläkin tutkitusti vähintään yhtä visuaalisia kuin miehet:

https://www.scientificamerican.com/article/universal-desire-men-and-wom…

Http://www.livescience.com/amp/58607-mens-looks-may-matter-more-than-personali…

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201704052200097371

Tuossa nyt muutama linkki aiheesta. Lisääkin löytyy.

Kyllä. Itse seuraan Hunkseja instassa. Jos nämäkin palsta-keijot käyttäisivät senkin ajan, minkä käyttävät täällä ylisemiseen itsestään huolehtimiseen(treenaaminen, ruokavalio, hiukset, sheivaaminen) niin voisi käydä parempi flaksi nollaflaksin sijaan naismaailmassa

Pakko sanoa, että Hunksit edustavat aika monen naisen miehen ulkonäkö ihannetta kropaltaan ja kasvoiltaan. Ei ihme, että menestyvät ja pärjäävät.

Jopa mummot menivät palvelutalossa sekaisin, kun Hunksit kävi niille tanssimassa.....Vai ei naisille miesten ulkonäkö merkkaa. Merkkaa ja paljon!!!

No tämä. Miksi aina puhutaan siitä mitä miehet visuaalisesti haluavat, miksei koskaan siitä mitä naiset haluavat visuaalisesti? Kun on todistettua, että naisetkin ovat kumppaninvalinnassaan visuaalisia (haloo, onhan naisillakin silmät!). Varmaankin siksi, että miehet eivät halua kuulla totuutta. Nyt ip-lehdet aivopesevät miehet kuvittelemaan, että köyhällä läskikeijollakin on mahdollisuus ja jonkinlainen oikeus ap:n kuvan tasoiseen missiin.

Tulipa muuten mieleen, että isoäitini aina mainosti sitä, kuinka valitsi isoisäni lukuisista kosijoistaan luonteen perusteella. P.askapuhetta, sanon minä. Kun katson heidän hääkuvaansa, on melko selvää että todellinen syy oli isoisäni komeus :)

Mainittakoon vielä, että kasvot menevät kropan edelle ulkonäössä aina, vaikka kyllä kaunista vartaloakin mielellään katsoo.

mitä sinä oikein voimajulistat. ei ainakaan miehille ole epäselvää, että naisille ihanne mies on pitkä, tumma ja komea.

Keskimittainen ja vaaleapas. Mutta komea, kyllä. Totta kai.

Vierailija
284/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 sivua jauhantaa tästä?

Meneekö joillain naisilla oikeasti tunteisiin vai miten tästä saa näin pitkän keskustelun?

Toihan edustaa tietyn miestyypin ihannetta siinä missä jotkut hunksit ja aussimiehet tietyn naistyypin miesihannetta.

Jos mun pitäis jostain syystä vaihtaa ulkonäköni, niin toi linkin tyttö ei olisi edes vaihtoehto, kun taas Monica Bellucci olisi ykkönen.

Enkä panisi mitään hunkseja, geneerisiä aussi-fuckboita tai Hollywood-”komistuksia”.

Eivät ole minun miestyyppiäni sitten ollenkaan.

Vierailija
285/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kasvot on sitten.. Rumille?? Tossa on mun kroppa laihana. Haha, ei oo vaikea elämä sitte ku kasvot ku sattuu olee j a uniit vaikka eihän kauneus ketää kiinnosta lol.

Juu tossa on munkin kroppa laihana, treenattuna ja isoilla rinnoilla. Ja hei, kaikkien muidenkin naisten?? Eli pitäisi kelvata kuka vaan 🤭

Vierailija
286/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette pinnallisia idiootteja. Ilmeisesti ette ole ikinä olleet ihmissuhteissa kun jauhatte ulkonäöstä.

Juueihän luonteella ja persoonalla mitään väliä ole, jos se itseltäkin puuttuu.

Vierailija
287/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen haluaisin tietää kuka tässä määrittelee kaikkien miesten unelmavartalon? Ap?

Vierailija
288/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös jokainen nainen panisi tätä jos saisi. Nuorena mulla oli lyhyt suhde miesmallin kanssa ja vieläkin muistelen kuinka ihana oli kielellä lipoa vatsalihasten mukulakiviä alas. Nyt olen nelikymppinen normi perheenäiti mutta onneksi tuli tuokin koettua. Ihmisissä ketkä elävät ulkonäöstään tai jakavat sitä julkisesti on usein muita haittoja joita kumitissit ei korvaa ja tottakai riippuu siitä mitä suhteelta hakee.

https://www.instagram.com/p/Bxr2mnHJavf/

Jaa, se oliki tuommonen pystyyn nostettu siima vaan.

-M28

Onhan teille pojat sanottu sen tuhat kertaa, että ei useimmat naiset niitä turbolihaksia ihaile. Ne on ihan pelkästään miesten oma (hyvin kummallinen) juttu, toisia miehiä varten hankitut.

Hyvin monet naiset tykkää just solakoista, timmeistä miehistä.

Vierailija
289/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös jokainen nainen panisi tätä jos saisi. Nuorena mulla oli lyhyt suhde miesmallin kanssa ja vieläkin muistelen kuinka ihana oli kielellä lipoa vatsalihasten mukulakiviä alas. Nyt olen nelikymppinen normi perheenäiti mutta onneksi tuli tuokin koettua. Ihmisissä ketkä elävät ulkonäöstään tai jakavat sitä julkisesti on usein muita haittoja joita kumitissit ei korvaa ja tottakai riippuu siitä mitä suhteelta hakee.

-M28

Onhan teille pojat sanottu sen tuhat kertaa, että ei useimmat naiset niitä turbolihaksia ihaile. Ne on ihan pelkästään miesten oma (hyvin kummallinen) juttu, toisia miehiä varten hankitut.

Hyvin monet naiset tykkää just solakoista, timmeistä miehistä. <3

Minun makuuni tuo on liian lihaksikas.

Mutta kiva aina nähdä nuorehkoja komeita isejä, nuoret komeat miehet iskäilemässä on erityisen kuuma näky.

Ja tietysti naisetkin on kuumempia äitejä nuorena kuin vanhempana.

Vierailija
290/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 sivua jauhantaa tästä?

Meneekö joillain naisilla oikeasti tunteisiin vai miten tästä saa näin pitkän keskustelun?

Ei, ei mene tunteisiin. Kysyin taas jo monta sivua sitten, että what's in it for me eli mitä iloa siitä minulle olisi, jos minulla olisi tuollainen kroppa.  En ole saanut vastausta. Miestä en nimittäin ole vaihtamassa, enkä näe, että tuo kroppa auttaisi minua ammatissani, lisäisi vapaa-aikaani, nostaisi tulotasoani, lisäisi omaisuuttani, tarjoaisi enemmän lapsen tai läheisteni rakkautta, parantaisi terveyttäni tai mitään muutakaan. Mutta jään jälleen odottamaan, että mitä iloa ja hyötyä minulla olisi tuollaisen kropan hankkimisesta.

Vierailija
291/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet saa vapaasti väittää mitä vaan, mutta toi nainen saisi kyllä seksiä aivan keneltä tahansa. Jopa siltä sun ihanalta kilttikseltä (joka ei ikimaailmassa pettäisi!!!).

N

Kyllähän tuohon työmies tarpeensa tekee. Mutta kun mies valitsee itselleen elämänkumppania kymmeniksi vuosiksi ja tuleville lapsilleen äitiä, niin ei ehkä valinta osu tähän neitokaiseen.

Vierailija
292/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista miten vaikeaa joillekin on edes myöntää että toisella on kaunis vartalo. Itse en näytä tuolta, mutta ei mulla ole mitään ongelmaa nähdä että hän on kaunis. En koe tarvetta vähätellä tai alkaa raivoamaan asiasta.

Vierailija
293/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet saa vapaasti väittää mitä vaan, mutta toi nainen saisi kyllä seksiä aivan keneltä tahansa. Jopa siltä sun ihanalta kilttikseltä (joka ei ikimaailmassa pettäisi!!!).

N

Kyllähän tuohon työmies tarpeensa tekee. Mutta kun mies valitsee itselleen elämänkumppania kymmeniksi vuosiksi ja tuleville lapsilleen äitiä, niin ei ehkä valinta osu tähän neitokaiseen.

Just tällaiset kommentit on ihan omituisia. Ei kukaan ole sanonut että tuossa on kaikkien miesten lasten äiti. Ihmeellisiä olkiukkoja rakennellaan taas.

Vierailija
294/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän silikoni keskusteluun vielä, ihan kuin naisiakaan kiinnostaisi millä aineilla mies on hankkinut lihaksensa salilla. 😀 suurin osa kehonrakentajista ( ja myös tavallisista muskelimaisista saliukoista) käyttää jossakin vaiheessa elämäänsä kiellettyjä lisäaineita, mutta ei sitä halua miettiä kun ne lihakset on niin ihanat. ;-) sama juttu rahan kanssa, ei väliä tuleeko sitä opetushommista vai huumeiden myymisestä alaikäisille, kunhan vaan tulee paljon ja nainen pääsee osuudelle.

Vierailija
295/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän silikoni keskusteluun vielä, ihan kuin naisiakaan kiinnostaisi millä aineilla mies on hankkinut lihaksensa salilla. 😀 suurin osa kehonrakentajista ( ja myös tavallisista muskelimaisista saliukoista) käyttää jossakin vaiheessa elämäänsä kiellettyjä lisäaineita, mutta ei sitä halua miettiä kun ne lihakset on niin ihanat. ;-) sama juttu rahan kanssa, ei väliä tuleeko sitä opetushommista vai huumeiden myymisestä alaikäisille, kunhan vaan tulee paljon ja nainen pääsee osuudelle.

Missä piireissä ihmiselle kasvaa tuollainen maailmankuva?

Vierailija
296/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M28

Hyvin monet naiset tykkää just solakoista, timmeistä miehistä. <3

Kyllä. Miehet ovat niin itsekeskeisiä, että ne kuvittelevat, että heidän miesihanne on naisten miesihanne. Jotain homoeroottista# Tom of Finland - meininkiä minusta siinä on, kun miehet ihailee näitä pumpattuja karjuja. Varmaan salaa haaveilevat, että Karhu kävisi pökkäsemässä tai joyain

Vierailija
297/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Miksei? Tunnetko sinä hänet ja tiedät millainen ihminen hän on tai miten hyvä äiti olisi? Vai mihin perustat tämän mielipiteen?

Vierailija
298/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista miten vaikeaa joillekin on edes myöntää että toisella on kaunis vartalo. Itse en näytä tuolta, mutta ei mulla ole mitään ongelmaa nähdä että hän on kaunis. En koe tarvetta vähätellä tai alkaa raivoamaan asiasta.

Ei olisi mitään vaikeutta myöntää, jos olisin sitä mieltä, että on kaunis vartalo, mutta kun omasta mielestäni ei ole, kun itse ihailen urheilijoiden vartalosta, sekä miehissä, että naisissa.

Vierailija
299/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä piireissä ihmiselle kasvaa tuollainen maailmankuva?

Jossain Temptation Island/jengivaimo-piireissä varmaan.

Ainakin näin kauempaa katsottuna näyttäisi siltä, että niistä piireistä löytyy tuolla ajatus- ja arvomaailmalla varustettuja ihmisiä, kun taas omasta elinpiiristä ei ollenkaan.

Tällä palstalla kaikki nää tän tyyppiset keskustelut keskittyy yleensä nimenomaan noiden piirien nais- ja mieskuvaan.

En ymmärrä miksei noi u l i t vaan ala rikollisiksi, hanki isoja lihaksia ja tatuointeja, Better Bodies/Ed Hardy-kamppeita ja pitbullia, koska selvästi heille ”naiset” on yhtäkuin nämä realitybeibet ja jengivaimot.

Eli näkevät vain sellaiset naiset, eli ilmeisesti myös haluaisivat itselleen sellaisen?

Niiden naisten saamiseksi ei ole muuta tietä kuin pahapoikaus ja possepojuilu epämääräisissä ”jengeissä”.

Vierailija
300/343 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vähättele tai raivoa, toteaa vaan asiallisesti että photoshoppia osataan käyttää.