Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jonka kanssa olen jutellut netissä, laittoi viestin "Eihän sulla ole mitään lisukkeita?" Mitä tarkoitti?

Vierailija
25.11.2019 |

Meidän on tarkoitus tavata ja mennä kahville näin aluksi ainakin, mutta mitä tuo lause tarkoittaa? Siis eikös lisuke ole ruokatermi? Kysyn nyt ensin täältä jos joku vaikka tajuaisi?

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia meinaa. Käytin itse samaa termiä poikamiehenä, yh:ita vältellessäni.

M37

Onpa tyhmästi muotoiltu kysymys. Antaa aika osuvan kuvan kysyjästä.

Mä taas välttelen koko pitkän elämänsä yksin olleita miehiä. Vaikuttaa jotenkin vähän liian oudolta...

Vierailija
122/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän sulla ole mitään lisukkeita?" = Pettynyt lausahdus, kun sinulla ei olekaan silikonitissejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mekään ei ymmärretä mitä se tarkoittaa, niin et tee itsestäsi tyhmäksi kysymällä.

Kysy neutraalisti "mitä tarkoitat?", niin et joudu paljastamaan omia tulkintojasi.

Tai sitten kysyt, että tarkoittaako perunaa / riisiä vai tatuointejä & lävistyksiä vai tekoripsiä ja hiuslisäkkeitä vai silikoneja vai lapsia. Saa mies vähän mietittävää, että kuinka epämääräisesti ilmaisee itseään.

Hehhee! Liputan, että ap kysyy nimenomaan tuolla jälkimmäisellä tavalla. Ja sitten peruu treffit.

Jännää, että tällainen näpäytysehdotus lapsikysymyksen takia on saanut peukkusuhteen 35-0, kun sitten töykeän pituusrasistisen naisen näpäyttäminen tinderissä sai reilun alapeukkuvyöryn.

Niin no, jonakin kauniina päivänä ne lapset kasvavat ja muuttavat pois kotoa. Se alamittainen mies ei kasva koskaan, ja jos huonosti käy, se ei lähde kotoa kulumallakaan.

Minä olen pitkä nainen enkä halua katsoa miestä alaspäin. Haluan, että hän on vähintään samanmittainen. Minusta on ihan selvää, että kaikki miehet eivät halua uudella kumppanilla olevan lapsia (en minäkään haluaisi), jotka vievät kumppanin aikaa, huomiota ja rahaa niin, että joka käänteessä pitää ottaa yhteisissä suunnitelmissa huomioon myös ne eksälapset.

Vierailija
124/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia meinaa. Käytin itse samaa termiä poikamiehenä, yh:ita vältellessäni.

M37

Oletko edelleen sitä mieltä että annoit fiksun vaikutelman kysymykselläsi?

Miksi ihmeessä ei voi kysyä samaa asiaa ihan oikeilla termeillä?

Minä taas ajattelin, että sinänsä lisuke-termi ei välttämättä ole pahantahtoinen ilmaisu, jos sitä käyttää leikkisästi. Mutta ap:n tilanteessa tuo "eihän"-osuus tekee koko kysymyksestä inhottavan, koska kysyjä kokee lapset negatiivisena asiana JA lisäksi käyttää niistä tuollaista outoa termiä, joka viittaa johonkin ylimääräisyyteen tms. Lasten vanhemmalle lapset eivät ole ylimääräisiä tai mitään muutakaan negatiivista, vaan ylpeyden aihe. Jos ei halua lapsia omaavan kanssa treffailla, niin kannattaa kysyä ihan suoraan, että onko lapsia ja sitten kun on, sanoo, että ei periaatesyistä halua tapailla lapsekasta.

- eri

Minusta tuo on ihan OK kysymys. Siinä voi sitten vastata omantunnon mukaan - tarkoitti kysymyksellä mitä tahansa (ja ehkä tarkoittikin "ethän ole tosikko ja vedä tästäkin jo hernettä sieraimeen")

Miten pitäisi kysyä: "onko sulla" neutraalimpi kuin "eihän sulla" ole

-avannepussia

- kikkeliä

-lävistyksiä

-lapsia

-hankalia exiä takinliepeessä

-pakko ottaa kaveri treffeille makutuomariksi

- pyörätuolia

- hämähäkkiripsiä

Jne

Mä vastaisin jotain tyyliin " olipa diffuusi kysymys, mutta jos tätä mun kännykkää ei lasketa niin eipä taida olla mitään merkittäviä lisäkkeitä, mutta tarkennapa ihmeessä mitä kyselet"

En nyt ole ihan varma, mitä tuo listaustasi edeltävä kysymys/virke pitäisi tulkita, mutta tarkoitatko siis, että esim. kysymys "Onko sulla pyörätuolia?" ei olisi sen neuraalimpi kuin "Eihän sulla ole pyörätuolia?" Itse ainakin ajattelen, että pyörätuolissa olevan on huomattavasti kivampi vastata ensimmäiseen kuin toiseen.

Jos se mies on porilainen, se kysyy nimenomaan "eihän sulla ole". Niin Porissa puhutaan, kaikki esitetään kiellon kautta. "Et sää kahvii ottais?" "Et sää ehtis auttaa vähä?" Kielteisesti kysyminen kuulostaa ulkopuolisista töykeältä, mutta siinä annetaan vastakkaiselle osapuolelle perääntymismahdollisuus, kun jo kysyjäkin puoliksi kieltää asian. Tosin tuollainen "eiHÄN"-kysymys on vähän erisävyinen juttu kyllä. Se viittaa jo painokkaasti siihen, että kysyjä todella toivoo, että ei ole.

Itse olen niin pölö, ettei tullut tuosta kysymyksestä lapset mieleenkään. Ajattelin automaattisesti, että kyseessä on jokin irtoripsikama.

Vierailija
125/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, jos miehen kysymykseen vastaisikin ihan vain "joo, on".

Silloin se mieskään ei edes tietäisi kysymättä lisäkysymyksiä, mihin AP edes vastasi myöntävästi. Melkoisen heikosti muotoiltu kysymys siis. Ei kannata hävetä kysyä takaisin, että mitä tarkoitat.

Toi olis loistava vastaus. Saa sitten ukko kynsiä päätään.

Vierailija
126/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan oli torvi kysymys !  Mitä tuohon pitäisi vastata "joo on mulla umpilisäke"....

Kannatan tätä!

Vierailija
127/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulla jotakin lisukkeita? Ihan relevantti kysymys näinä aikoina.

Naisillahan voi olla tatskojen ja läväreiden lisäksi, tekoripsiä, -kynsiä, -rintoja -huulia, -poskia, -peppuja ja vaikka mitä.  En edes naisena enää pysy kärryillä mitä kaikkea keinotekoista voi itseensä ympätä. Peruukit ja hiuslisäkkeet taitavat jo olla ihan tosi vanhanaikaisia.

Vierailija
128/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti varmaan lapsia ja lemmikkejä. Mutta ei jatkoon, täyspäinen osaisi kysyä ihan suoraan ja kohteliaammin.

Vierailija
129/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti tekareita,klasisilmää ja puujalkaa

Vierailija
130/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ratkaisu ap!

Ja niille, jotka mäkättää, et "oisit kysyny heti alkuun siltä itseltään mitä tarkoittaa": ehkä kysymys tuli vaikka jotenkin niin yllättäen/nopeasti, ettei siinä nyt vaan tullut heti kysyttyä.

Vierailija
131/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sulla jotakin lisukkeita? Ihan relevantti kysymys näinä aikoina.

Naisillahan voi olla tatskojen ja läväreiden lisäksi, tekoripsiä, -kynsiä, -rintoja -huulia, -poskia, -peppuja ja vaikka mitä.  En edes naisena enää pysy kärryillä mitä kaikkea keinotekoista voi itseensä ympätä. Peruukit ja hiuslisäkkeet taitavat jo olla ihan tosi vanhanaikaisia.

Monella tuttavallani on hiustenpidennykset. Niitä aina välillä liimaillaan uudelleen.

Vierailija
132/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni täällä toivoo miehen tarkoittaneen tekoripsiä ym. Olishan ikävää tietää että miehet mielummin ottavat naisen tekokynsillä ja tukalla kuin teidät lapsienne kanssa. 

Mutta totuushan on, että varsinkin miehet, joilla on jo lapsia, eivät aina etsi naista, jolla ei vielä olisi koska n. 30-vuotias sinkkunainen tulee todennäköisesti joka tavalla kalliiksi.

Ei todellakaan niin kalliiksi kuin sinä ja lapsilaumasi kultaseni :* Eikä tavarakaan ole enää niin priimaa

Vierailija
133/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vttu luulee että LISUKE TARKOITTAA LASTA XDDDDDDDD Voi ääliöt.

Joo ja ne tekojutut ovat LISÄKKEITÄ 😑

Vierailija
134/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni täällä toivoo miehen tarkoittaneen tekoripsiä ym. Olishan ikävää tietää että miehet mielummin ottavat naisen tekokynsillä ja tukalla kuin teidät lapsienne kanssa. 

No ulkonäkölisäkkeitähän tuo tarkoitti. Aika urpo kutsuisi lapsia lisukkeiksi, kun asian voi kysyä ihan suomeksikin.

Kylän komeimmaksi mieheksi tituleerattu hyväpalkkaisessa työssä oleva fiksu isäpuoleni otti paketin jossa äitini ja 2 lasta, elivät yhdessä 30 vuotta äidin kuolemaan asti. Itse olen avoliitosta eronnut 2 lapsen äiti, mutta ei minua kiinnosta miehiä vongata. Seksiä olisi tyrkyllä useastakin suunnasta, parisuhde tulee joskus jos on tullakseen, yhteen en muuta ennenkun lapset ovat isoja. Meidän suvussa ei ole lisukkeita tarvittu miesten saantiin, ihan luomukurveilla ja hyvällä luonteella pärjätty.

Vierailija
135/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin miehelle, että kyllä minulla on lisukkeita ja jäisin mielenkiinnolla odottamaan hänen seuraavaa kommenttiaan.

Ärsyttävä tommonen ”eihän sulla ole”- kysymys, jossa passiivisagressiivisesti ilmaistaan omaa asennetta jotakin asiaa kohtaan.

Minä ainakin haluan kelvata miehelleni lisukkeilla tai ilman, mitä ikinä ne nyt sitten tarkoittavatkaan :D

Vierailija
136/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Minulla ei ole: vastaisin tuohon, että ei ole ja kävelisin paikalle ihan tahalleen tekoripsillä, tekotatuoinneilla ja -lävistyksillä (feikkikorut) ja kattosin toisen reaktion. Mikä dorka.

Vierailija
137/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun sä nyt järkevänä ihmisenä oot kysynyt tarkentavan kysymyksen, niin tuu kertomaan, mitä mies vastasi?

No nyt kysyin muodossa "Mitä tarkoitat"

Tarkoitti tosiaan kaikkia hiusten/ripsienpidennyksiä, rakennekynsiä yms. Mitään näistä minulla ei ole, mutta en taida lähteä kahville. Jäi ikävä fiilis kysymyksestä.

ap

No kyllä AP voi ihan hyvin treffeille mennä. Itse antaisin miehelle plussaa siitä, ettei tykkää tekoripsistä, rakennekynsistä yms. Itselle tuli ainakin tuosta kysymyksestä nämä asiat mieleen, vaikkei nyt ihan täysin selvästi ollutkaan kysytty.

Vierailija
138/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun sä nyt järkevänä ihmisenä oot kysynyt tarkentavan kysymyksen, niin tuu kertomaan, mitä mies vastasi?

No nyt kysyin muodossa "Mitä tarkoitat"

Tarkoitti tosiaan kaikkia hiusten/ripsienpidennyksiä, rakennekynsiä yms. Mitään näistä minulla ei ole, mutta en taida lähteä kahville. Jäi ikävä fiilis kysymyksestä.

ap

En ymmärrä, miksi tuo kysymys on tuomittu täällä negatiiviseksi. Olisit vain tyytyväinen, että mies hakee luonnollista naista, eikä mitään muovinukkea. Lähtisin varmasti treffeille.

Vierailija
139/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vttu luulee että LISUKE TARKOITTAA LASTA XDDDDDDDD Voi ääliöt.

Joo ja ne tekojutut ovat LISÄKKEITÄ 😑

Kieltä voi käyttää myös kuvaannollisesti.

Vierailija
140/162 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pojat osaavat 10 000 sanaa, tytöt taas 100 000 sanaa... ilmeisesti ongelmia tulee opiskelujen lisäksi parisuhteessa tai sen löytämisessä.