Mies jonka kanssa olen jutellut netissä, laittoi viestin "Eihän sulla ole mitään lisukkeita?" Mitä tarkoitti?
Meidän on tarkoitus tavata ja mennä kahville näin aluksi ainakin, mutta mitä tuo lause tarkoittaa? Siis eikös lisuke ole ruokatermi? Kysyn nyt ensin täältä jos joku vaikka tajuaisi?
Kommentit (162)
" Huolimatta siitä, että minulle jäi epäselväksi mikä on tarkoittamasi lisuke, vastaan myöntävästi. Näin ollen voimme hyvässä hengessä todeta, että emme olleet täydellinen match. Hyvää jatkoa! "
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kyllä lähtisi sellaisen miehen kanssa treffeille, jolla olisi lisukkeita, vaikka tekokynnet, tekoripset tai sellaista, että pitäisihän se miehillekin sallia ettei halua lisäkkeellistä naista? kun ne eivät vain kaikkien mielestä ole kauniita...
Oma mieheni (ranskalainen)ei edes harkitse treffejä naisten kanssa, joilla on lävistyksiä tai minkäänlaisia tatuointeja, myös hammaskorut ovat ehdoton ei.
Teillä on ilmeisen avoin suhde. Se teille toki sallittakoon. Tottakai saa vaatia ja haluta ihan mitä haluaa. Normaalipainoa (tuleeko yhtään maajussia mieleen), valmiutta lähteä treffeille vaikka toinen onkin parisuhteessa (ranskalainen miehesi), lisukkeettomuutta (ap:n nettideitti). Samalla pitää vaan myös hyväksyä, että kaikenlainen ehdottomuuskin saattaa olla luotaantyöntävää myös sellaisille, jotka ne omat kriteerit saattaisivatkin täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mietit väärää asiaa. Oikea kysymys on: "Menisitkö treffeille tällaisen tyypin kanssa?" Unohtaisin tämän tapauksen. Olisi edes muotoillut toisin. Jo pelkkä kysymyksen asettelu on niin asenteellinen, että tyyppi ei kuulosta sellaiselta seuralta, johon kannattaa hakeutua.
Minä menisin ainakin mielelläni sellaisen tyypin kanssa treffeille, joka ei kuolaa huulifyllien, tissi-implanttien, tekokynsien, irtoripsien ja hiuspidennysten kyllästämille instapimuille.
Kuukautisten aikana tarvitsee lisukkeita noin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kyllä lähtisi sellaisen miehen kanssa treffeille, jolla olisi lisukkeita, vaikka tekokynnet, tekoripset tai sellaista, että pitäisihän se miehillekin sallia ettei halua lisäkkeellistä naista? kun ne eivät vain kaikkien mielestä ole kauniita...
Oma mieheni (ranskalainen)ei edes harkitse treffejä naisten kanssa, joilla on lävistyksiä tai minkäänlaisia tatuointeja, myös hammaskorut ovat ehdoton ei.
Miten toi kansalaisuus liittyy asiaan? :D
No okei, oma mieheni (iranilainen) taas puolestaan diggailee lavistyksia ja tatuointeja, kaytiin just viime kesana ottamassa samis-tatskat ja samalla reissulla hanelle korvan rustoon lavistys. :) Hammaskoruista en tieda hanen mielipidettaan.
miten kansalaisuus liittyy sinuun, mietipä sitä, ota aivot käteen ensimmäistä kertaa elämässäsi ja mieti...
olet jonkun maan kansalainen, eikö? vai ihanko paperittomana lentelet irakilaisesi kanssa sinne tänne
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sano että sulla on jalkaproteesi, sydämentahdistin ja hammasraudat, ja kysy että haittaako.
Luultavasti vähemmän haittais mitä ne lapset.
Vierailija kirjoitti:
miten kansalaisuus liittyy sinuun, mietipä sitä, ota aivot käteen ensimmäistä kertaa elämässäsi ja mieti...
olet jonkun maan kansalainen, eikö? vai ihanko paperittomana lentelet irakilaisesi kanssa sinne tänne
sivusta
Tyyppi, joka ei osaa edes lukea, kaskee mun ottaa aivot kateen... (En ole puhunut irakilaisista mitaan.)
Niin siis selvennykseksi, etta miten tuo lisukkeiden omaaminen ja ranskalaisuus kuuluu yhteen, sita tassa vahan ajoin takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mekään ei ymmärretä mitä se tarkoittaa, niin et tee itsestäsi tyhmäksi kysymällä.
Kysy neutraalisti "mitä tarkoitat?", niin et joudu paljastamaan omia tulkintojasi.
Tai sitten kysyt, että tarkoittaako perunaa / riisiä vai tatuointejä & lävistyksiä vai tekoripsiä ja hiuslisäkkeitä vai silikoneja vai lapsia. Saa mies vähän mietittävää, että kuinka epämääräisesti ilmaisee itseään.
Jos ette ymmärrä, että se tarkoittaa lapsia, niin olette yössä. Se on ainoa keskeinen "lisuke" minkä olemassaolo kaikkia miehiä ihmisuhteen perustamisvaiheessa kiinnostaa.
Yössä taidat olla itse, ap jo kertoi miehen tarkoittaneen ulkonäkölisäkkeitä. Sitä itsekin veikkasin.
Itse tuon jo alkuun esiin että minulla on lapsia, niin mies voi lähteä kiitämään jo siinä heti jos omaa noin suppean ajatusmaailman. Lisukkeita/lisäkkeitä minulta ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Joko:
- kroppaan liittyviä lisukkeita (ripset, rakennekynnet, kaipa silikonirinnatkin menisi tähän)
tai
- lapsia
Luulen että mies tarkoitti noita lapsia kyllä.
Kuka kysyisi tuota asiaa noin kierrellen? Kyllä on aivovammaisin tapa selvittää onko toisella lapsia, voi jeesus ... Itse olisin tulkinnut, että mies tarkoittaa jotain ylimääräistä, mikä on fyysisesti kiinni naisessa kuten tekotukkaa/pidennyksiä. Ne on usein aika noloja, jopa ällöttäviä. Mitä se mies sitten tarkoitti, onko jo selvinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietit väärää asiaa. Oikea kysymys on: "Menisitkö treffeille tällaisen tyypin kanssa?" Unohtaisin tämän tapauksen. Olisi edes muotoillut toisin. Jo pelkkä kysymyksen asettelu on niin asenteellinen, että tyyppi ei kuulosta sellaiselta seuralta, johon kannattaa hakeutua.
Minä menisin ainakin mielelläni sellaisen tyypin kanssa treffeille, joka ei kuolaa huulifyllien, tissi-implanttien, tekokynsien, irtoripsien ja hiuspidennysten kyllästämille instapimuille.
Well, ikävintä tässä ilmiössä ehkä on se, että ne miekkoset eivät edes itse tajua sitä erilaisten toimenpiteiden ja muokkausten määrää. Kuvittelevat, että kuvissa on geeneiltään huippuunsa hiottu täydellisyys, jonka rinnalla "arkinaiset" ovat melkein puutteellisia tai vammaisia selluliitteineen tai muuten vaan stereotypiasta poikkeavine vartaloineen.
Vierailija kirjoitti:
Harkitseeko miehesi siis treffejä muunlaisten naisten kanssa?
Huomaa että moni täällä toivoo miehen tarkoittaneen tekoripsiä ym. Olishan ikävää tietää että miehet mielummin ottavat naisen tekokynsillä ja tukalla kuin teidät lapsienne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että moni täällä toivoo miehen tarkoittaneen tekoripsiä ym. Olishan ikävää tietää että miehet mielummin ottavat naisen tekokynsillä ja tukalla kuin teidät lapsienne kanssa.
Olen itse naimisissa enkä miestäni antaisi pois. Jos kuitenkin olisi sinkku niin en minulle ole mitenkään arka asia, että minulla on lapsia. Miehen sopisi kysyä sitä ihan suoraan: "Onks sulla lapsia?" "On, kolme alle kouluikäistä, haluan vain treffailla ja seksiä aina kun nähdään, en uusperhettä. Jos etsit muuta niin hei hei!"
Vastaukset kertovat vain siitä kuinka tämän palstan lapsettomat naiset kuvittelevat olevansa kaikkien yläpuolella koska heille kaikenlaiset suhteet olisivat periaatteessa mahdollisia. Mutta totuushan on, että varsinkin miehet, joilla on jo lapsia, eivät aina etsi naista, jolla ei vielä olisi koska n. 30-vuotias sinkkunainen tulee todennäköisesti joka tavalla kalliiksi. Joillekin miehille siis on iso plussa, että naisella on jo lapsia eikä hän siinä elämäntilanteessa haaveile yhteisestä taloudesta. Toisille miehille se on sitten turn off joko koska nainen voi etsiä lapsille isäpuolta tai koska hän haaveilee itse ydinperheestä.
Mutta todellakin taitaa olla niin, että joillekin lapsettomuus on plussa ja joillekin miinus. Se, ettei onnistu kasvattamaan oikeaa tukkaa päähänsä ja pelailee lisukkeilla on harvemmin plussa.
Vierailija kirjoitti:
No, niitä tuo deittimies tarkoitti, mutta kiitos kun jaoit meille ennakkoluulosi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä kysyisin, että mitä hän tarkoittaa tarkalleen niillä lisukkeilla. Ja sitten siitä vastauksesta päättelisin, onko tyyppi niin urpo ettei kahville kannata edes lähteä.
Kyllähän tuo on jo nyt hyvinkin urpo kysymys, että jättäisin menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mekään ei ymmärretä mitä se tarkoittaa, niin et tee itsestäsi tyhmäksi kysymällä.
Kysy neutraalisti "mitä tarkoitat?", niin et joudu paljastamaan omia tulkintojasi.
Tai sitten kysyt, että tarkoittaako perunaa / riisiä vai tatuointejä & lävistyksiä vai tekoripsiä ja hiuslisäkkeitä vai silikoneja vai lapsia. Saa mies vähän mietittävää, että kuinka epämääräisesti ilmaisee itseään.
Hehhee! Liputan, että ap kysyy nimenomaan tuolla jälkimmäisellä tavalla. Ja sitten peruu treffit.
Jännää, että tällainen näpäytysehdotus lapsikysymyksen takia on saanut peukkusuhteen 35-0, kun sitten töykeän pituusrasistisen naisen näpäyttäminen tinderissä sai reilun alapeukkuvyöryn.
Vierailija kirjoitti:
Sano että sulla on jalkaproteesi, sydämentahdistin ja hammasraudat, ja kysy että haittaako.
:,D
Ei herranjumala, mä tyrskin täällä niin että kahvit menee väärään kurkkuun.