Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka kanssa olen jutellut netissä, laittoi viestin "Eihän sulla ole mitään lisukkeita?" Mitä tarkoitti?

Vierailija
25.11.2019 |

Meidän on tarkoitus tavata ja mennä kahville näin aluksi ainakin, mutta mitä tuo lause tarkoittaa? Siis eikös lisuke ole ruokatermi? Kysyn nyt ensin täältä jos joku vaikka tajuaisi?

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun sä nyt järkevänä ihmisenä oot kysynyt tarkentavan kysymyksen, niin tuu kertomaan, mitä mies vastasi?

No nyt kysyin muodossa "Mitä tarkoitat"

Tarkoitti tosiaan kaikkia hiusten/ripsienpidennyksiä, rakennekynsiä yms. Mitään näistä minulla ei ole, mutta en taida lähteä kahville. Jäi ikävä fiilis kysymyksestä.

ap

Vierailija
82/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee vaan ja ota sinepit ja ketsepit mukaan ja aiemmin mainitut kurkkusalaatit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun sä nyt järkevänä ihmisenä oot kysynyt tarkentavan kysymyksen, niin tuu kertomaan, mitä mies vastasi?

Tarkoitti tosiaan kaikkia hiusten/ripsienpidennyksiä, rakennekynsiä yms. Mitään näistä minulla ei ole, mutta en taida lähteä kahville. Jäi ikävä fiilis kysymyksestä.

ap

Miehet on outoja. Suurin osa ei edes erota onko nainen meikitön vai ei, saatikka pysty sanomaan onko kynnet aidot vai ei.

En menisi kahville tuollaisen kanssa.

Vierailija
84/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omat hiukset.hampaat.takapuoli.tissit.kynnet.huulet ja onko lapsia.

Vierailija
85/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tai lemmikit tuli ekana mieleen.

Kaikki ei halua lasta tai haisevaa koiraa karvoineen. Varsinkin tuota naisten mieltymystä haiseviin koiriin olen aina ihmetellyt. Käytännössä kaikki koirat haisee pahalle enkä ainakaan omaan kotiin niitä halua.

Vierailija
86/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ajattele kun olisit kysynyt heti kun jää joku epäselväksi etkä tullut tänne vatvomaan asiaa - miten helppoa se olisi ollut. No tällästä tää nyt on, vatvotaan ja mietitään ja aprikoidaan ja kootaan raati pohtimaan "mitähän se tarkoitti"...

Oletko miettinyt mikset voinut heti kysyä jos joku jää epäselväksi? Hyvä keskustelu on sitä että uskaltaa kysyä jos ei ymmärrä, siis heti eikä juoruakkakööreiltä.

Vierailija
87/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekohampaat, peruukki, lävärit123 ja/tai silarit?

Vierailija
88/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiitos kun sä mainitsit miten se päättyi, ettei jääty epävarmuuden valtaan! 

Vaikutti ihan järkevältä ratkaisulta jättää väliin, koska fiilis on fiilis eikä turhia treffejä jaksaisi kauheasti. 

Vierailija
89/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi ei, mitäs jos miehellä on traumoja, jäänyt hiukset käteen kesken ratsastuksen, haavoja liian pitkistä kynsistä....

Vierailija
90/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seka ripsienpidennykset etta "puolifeikit" kynnet (so. omien kynsien paalla kerros akryylia, etteivat katkeile kun ovat aika pitkat) mutta veikkaanpa, etta yhdeksan kymmenesta miehesta ei huomaisi tata. 

AP, hyva kun et lahtenyt, mies vaikuttaa typeralta. 

Vierailija
91/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä palsta kyseessä

Vierailija
92/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jälleen AV päivän nauruista :D

Ja ap:lta oikea päätös olla lähtemättä. Kaikkea sitä kyllä kuulee kun vanhaksi elää.

Vierailija
93/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tarkoittaa tuolla ylimääräisiä kiloja.

Vierailija
94/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Miehet tykkäävät "luonnollisista" naisista. Ensin paasaavat, miten eivät tykkää meikeistä, hiusväreistä tai juurikin "lisäkkeistä". Seuraavaksi ovat palavan rakastuneita naiseen, jolla peroksidiblondatut hiukset, pidennykset sekä taidokkaasti tehty, kaunis meikki.

Moni mies ei preferoi "luonnollisia" naisia, vaan luonnollisen näköisiä naisia, eli sitä että meikki on raikas ja imarteleva eikä tikkurilan värikartta maskina naamalla, hiusväri sopii kantajalleen ja että "lisukkeet" ovat sellaisia, että ne ei paista feikkeinä sadan metrin päähän. Kokemus on kerta toisensa jälkeen osoittanut, että kauniisti laittautunut nainen vetoaa useampiin miehiin. Osa myös pitää Maisa Torppa -tyylistä kovasti ja jopa pitää sitä "luonnollisena". Mitä tästä kannattaa päätellä? Ikinä ei kannata kuunnella mitä mies sanoo, vaan kiinnittää huomiota siihen mitä mies valitsee ja tekee.

Vierailija
95/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovia tisseissä, ripsissä, kynsissä, perseessä, hiuksissa, huulissa. Taitaa kyllä olla muovia myös aivoissa jos et tuota älynnyt mitä tarkoitti, lisukkeet=lisätty ylimääräistä muovia.

Vierailija
96/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli typo? Piti kysyä onko sulla lapsia mutta känny ehdotti sanaa lisukkeita? Ennustava tekstinsyöttö joskus kettuilee 😕

Vierailija
97/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslisäkkeitä, tekoripsiä jne.

Vierailija
98/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mekään ei ymmärretä mitä se tarkoittaa, niin et tee itsestäsi tyhmäksi kysymällä.

Kysy neutraalisti "mitä tarkoitat?", niin et joudu paljastamaan omia tulkintojasi.

Tai sitten kysyt, että tarkoittaako perunaa / riisiä vai tatuointejä & lävistyksiä vai tekoripsiä ja hiuslisäkkeitä vai silikoneja vai lapsia. Saa mies vähän mietittävää, että kuinka epämääräisesti ilmaisee itseään.

Jos ette ymmärrä, että se tarkoittaa lapsia, niin olette yössä. Se on ainoa keskeinen "lisuke" minkä olemassaolo kaikkia miehiä ihmisuhteen perustamisvaiheessa kiinnostaa.

Vierailija
99/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Sukupuolitauteja?

Yllättävän moni nainen tuo treffeille myös esiliinaksi kaverinsa, kertomatta tätä treffikumppanille etukäteen.

En pahalla kysy mutta kysyn kuitenkin,

Kävitkö viimeksi ulkona 1800 luvulla?

Vierailija
100/162 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaisin että, "Kyllä, minulla on "lisuke" , se on 25 cm pitkä, toimii oayyereilla ja Säilytän sitä yöpöydän laatikossa.Miten pitkä sinun "lisukkeesi" on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi