Mies jonka kanssa olen jutellut netissä, laittoi viestin "Eihän sulla ole mitään lisukkeita?" Mitä tarkoitti?
Meidän on tarkoitus tavata ja mennä kahville näin aluksi ainakin, mutta mitä tuo lause tarkoittaa? Siis eikös lisuke ole ruokatermi? Kysyn nyt ensin täältä jos joku vaikka tajuaisi?
Kommentit (162)
100% varma tietoa, tarkoittaa peenistä eikä tykkää yllätyksistä.
Oma veikkaukseni: olet kaunis nainen, joka pitää huolta itsestään. Mies epäilee, että sulla on silikonit, täytettä huulissa jne., kun hänen mielestään olet niin yliluonnollisen kaunis. JA: mies on todennäköisesti ennakkoluuloinen ja vaativa torvi, mistä voi koitua huomattavaa rasitetta jatkossa. Exäni olisi voinut kysyä vastaavaa.
Kysy siltä, että "eihän sullä ole liiab pieni etuhäntä" ?
Oikeesti, en menis treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä, että "eihän sullä ole liiab pieni etuhäntä" ?
Oikeesti, en menis treffeille.
sulla* liian*
Ettei sulla ole housussa lisukkeita. Nykypäivänä on todella hankala tietää onko nainen vai "nainen" vai ihan vaan henkilö.
Aivan vammainen kysymys, en ymmärrä miksi pitää vääntää kaikesta ihan vammasta kun ei voi kysyä sujuvalla kirjakielellä asiaa
Minulla on peruukkilisäke, sillä ohuet hiukset kun eivät koskaan kasvaneet kunnolla takaisin syöpähoitojen jälkeen. Tuollainen kysymys särähtäisi pahasti korvaan ja en ainakaan lähtisi, jos nyt siis tarkoitti lisukkeella jotain tällaisia.
Mä ymmärtäisin, että on kyse hiuslisäkkeistä, ripsistä, kynsistä, botoksista ym. kauneuden 'lisääjästä'. Tatuoinnit/lävistykset on sitten oma kysymys. Myös lapsista yleensä kysytään suoraan, jos ne on kynnyskysymys. Miten te saatte netissä keskusteltua jos ette voi kysyä takennusta epäselvissä kysymyksissä?
Johan oli torvi kysymys ! Mitä tuohon pitäisi vastata "joo on mulla umpilisäke"....
Mielestäni parasta kysyä suoraan. Ei kannattaisi yhtä sanaa niin kovasti jäädä miettimään. Mun kokemuksen mukaan useimmat miehet ovat juurikin tuollaisia, töksäyttelevät välillä ja puhuvat toisinaan epäselvästi. Johtuu varmasti siitä, että miesten ja naisten tapa ajatella on erilainen. En kyllä hylkäisi treffikumppania pelkästään tämän perusteella.
Jos et sä ymmärrä edes mistä kysytään, niin sillon sulla ei ole lisukkeita.
Ajattele, jos miehen kysymykseen vastaisikin ihan vain "joo, on".
Silloin se mieskään ei edes tietäisi kysymättä lisäkysymyksiä, mihin AP edes vastasi myöntävästi. Melkoisen heikosti muotoiltu kysymys siis. Ei kannata hävetä kysyä takaisin, että mitä tarkoitat.
No kun sä nyt järkevänä ihmisenä oot kysynyt tarkentavan kysymyksen, niin tuu kertomaan, mitä mies vastasi?
Vaikutta urpolta, en vaivautuisi tapaamaan tuollaista ukkoa.
Lapsiahan mies tarkoitti, sillä mies ei ymmärrä mistään tekokynsistä tai tekoripsistä, miehelle meikitön nainen saattaa olla sama kuin todellisuudessa täydessä tällingissä oleva nainen.
Kun kirjoittelee netissä jonkun kanssa, niin olisi kyllä järkevää ilmaista itseään vähän selvemmin. Olisi kiva jos toinen tajuaisi mitä tarkoitetaan, eikä hänen tarvitsisi miettiä, että onkohan tuo yleinenkin sanonta ja olenko nyt tyhmä kun en tajua.
Ei teidän keskustelu ole ollut kovin antoisa kun ette ole saaneet perusasioitakaan selviksi. Sanoisin että kysyjä on tollo, yhtä tollo kuin AP. Aivan uskomatonta tulla kysymään mielipidettä typerään kysymykseen tänne palstalle.
Tämän perusteella sanoisin että sovitte toisillenne erinomaisesti ja suosittelen treffeille menoa lämpimästi.
Huonosti (tyhmästi) muotoiltu kysymys ja epäkorrekti.
Ei kannata vastata mitään tai jos vastaat ja tarkennat kysymystä niin mahdollisen suhteen jatkuessa saat varautua töks töks viesteihin ja käytökseen. Sekä vaatimuksiin ulkomuodon ja muidenkin asioiden menemistä miehen tahdon ja mieltymysten mukaan.
Jos se ei haittaa niin jatka viestittelyä.
Minä en haluaisi tuota miestä, mutta jokainenhan päättää itse mitä haluaa.
Omia sinapeita ja ketsupeita tarkoitti. Älä ota niitä mukaan koska kysyi eihän sanaa käyttäen
No ekana tulee mieleen kaikki keinotekoiset tuunaukset, eli silikonit, botoxit, lävistykset, jne., ja ehkä myös keinoripset, -kynnet, ym.