Mies jonka kanssa olen jutellut netissä, laittoi viestin "Eihän sulla ole mitään lisukkeita?" Mitä tarkoitti?
Meidän on tarkoitus tavata ja mennä kahville näin aluksi ainakin, mutta mitä tuo lause tarkoittaa? Siis eikös lisuke ole ruokatermi? Kysyn nyt ensin täältä jos joku vaikka tajuaisi?
Kommentit (162)
Sano että sulla on jalkaproteesi, sydämentahdistin ja hammasraudat, ja kysy että haittaako.
Parempi vaikuttaa uunolta, kuin turhaan lähtä treffeille, jos on k.o lisukkeita.
Ainoa järkevä selitys taitaa olla lapset. Mies myös vaikuttaa aika kohtuullisen torvelta. Vaikka olisi itse vankasti sitä mieltä, että ei halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolla on lapsia, ei sitä noin kysytä. Kysymys on töykeä ja epäselvä ja mies on mitä todennäköisimmin idiootti.
Minulla ei ole mitään lisukkeita, jos niillä tarkoitetaan teko-mitätahansa, mutta en vaivautuisi tapaamaan miestä, joka töksäyttää tuollaisen kysymyksen. Next!
Kun mekään ei ymmärretä mitä se tarkoittaa, niin et tee itsestäsi tyhmäksi kysymällä.
Kysy neutraalisti "mitä tarkoitat?", niin et joudu paljastamaan omia tulkintojasi.
Tai sitten kysyt, että tarkoittaako perunaa / riisiä vai tatuointejä & lävistyksiä vai tekoripsiä ja hiuslisäkkeitä vai silikoneja vai lapsia. Saa mies vähän mietittävää, että kuinka epämääräisesti ilmaisee itseään.
Keinotekoisesti turvotetut ankkahuulet, botox-pärstä, huomiota herättävän suuret tatuoinnit, silikonirinnat, huomiota herättäviä lävistyksiä.
Yleisesti häpyhuulista käytetty leikkisä ilmaus.
Siis hänen mielestään sinun häpyhuulet eivät olleet isot kun hän tutustui vaginaasi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia meinaa. Käytin itse samaa termiä poikamiehenä, yh:ita vältellessäni.
M37
Oletko edelleen sitä mieltä että annoit fiksun vaikutelman kysymykselläsi?
Miksi ihmeessä ei voi kysyä samaa asiaa ihan oikeilla termeillä?
Vierailija kirjoitti:
Kun mekään ei ymmärretä mitä se tarkoittaa, niin et tee itsestäsi tyhmäksi kysymällä.
Kysy neutraalisti "mitä tarkoitat?", niin et joudu paljastamaan omia tulkintojasi.
Tai sitten kysyt, että tarkoittaako perunaa / riisiä vai tatuointejä & lävistyksiä vai tekoripsiä ja hiuslisäkkeitä vai silikoneja vai lapsia. Saa mies vähän mietittävää, että kuinka epämääräisesti ilmaisee itseään.
Hehhee! Liputan, että ap kysyy nimenomaan tuolla jälkimmäisellä tavalla. Ja sitten peruu treffit.
Mies yrittää kysyä oletko kyborgi. Sinuna jättäisin väliin ja kokeilisin seuraavaa.
Sellainen kaksonen jonka jalka törröttää selästäsi?
Vastaa että sulla on ladypenis mutta muuten olet ihan tavallinen nainen ilman lisukkeita ja odotat _kovasti_ tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Meidän on tarkoitus tavata ja mennä kahville näin aluksi ainakin, mutta mitä tuo lause tarkoittaa? Siis eikös lisuke ole ruokatermi? Kysyn nyt ensin täältä jos joku vaikka tajuaisi?
Kysymykseen voi aina vastata vastakysymyksellä, esim:
Ai sinulla on kokemuksia ladyboy'sta? Miten ihmeessä he osaavat meikata niin hyvin? Moni menee varmaan harhaan mutta muista ettei kerta kenestäkään h0m0a tee!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia meinaa. Käytin itse samaa termiä poikamiehenä, yh:ita vältellessäni.
M37
Oletko edelleen sitä mieltä että annoit fiksun vaikutelman kysymykselläsi?
Miksi ihmeessä ei voi kysyä samaa asiaa ihan oikeilla termeillä?
Minä taas ajattelin, että sinänsä lisuke-termi ei välttämättä ole pahantahtoinen ilmaisu, jos sitä käyttää leikkisästi. Mutta ap:n tilanteessa tuo "eihän"-osuus tekee koko kysymyksestä inhottavan, koska kysyjä kokee lapset negatiivisena asiana JA lisäksi käyttää niistä tuollaista outoa termiä, joka viittaa johonkin ylimääräisyyteen tms. Lasten vanhemmalle lapset eivät ole ylimääräisiä tai mitään muutakaan negatiivista, vaan ylpeyden aihe. Jos ei halua lapsia omaavan kanssa treffailla, niin kannattaa kysyä ihan suoraan, että onko lapsia ja sitten kun on, sanoo, että ei periaatesyistä halua tapailla lapsekasta.
- eri
Vastaa että ei enään kun kävin sukupuolenvaihdosleikkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa järkevä selitys taitaa olla lapset. Mies myös vaikuttaa aika kohtuullisen torvelta. Vaikka olisi itse vankasti sitä mieltä, että ei halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolla on lapsia, ei sitä noin kysytä. Kysymys on töykeä ja epäselvä ja mies on mitä todennäköisimmin idiootti.
Tosimies olisi heti heittänyt; ''mulla on vasektomia tehtynä, haittaako?'' = ei lapsia
Huoh! Ukot voisivat välillä tehdä selväksi mitä eivät todellakaan ole vailla. Näin jäisi katkerat parisuhteet syntymättä ja kumpainenkin saisi tahoillaan etsiä mieluisampaa seuraa.
Mitä sitten vaikka olisi? Tollo mies. Ei halua tutustua itse ihmiseen eikä osaa edes ilmaista itseään.
Vastaa sille, että toivottavasti sulla on.
Kurkkusalaattia ja etikoitua punasipulia. Mies ei tykkää niistä.