Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?

Vierailija
24.11.2019 |

?

Kommentit (696)

Vierailija
81/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka moniin laitteisiin on 150cm:n pituusraja, niin olen huomannut, että näin n. 155 cm mittaisena naisena niissä on silti epämukavaa olla. Esimerkiksi se Särkänniemen vuoristorata, jossa ollaan ikäänkuin makuuasennossa. Se oli todella epämiellyttävä kokemus, kun jalat eivät yltäneet lattiaan. Sitä oli kädet ihan maitohapoilla, kun piti kannatella itseään pelkästään käsien varassa.

Vierailija
82/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsin rainbow! Olin pieni kundi silloin, ja liukkaat verkkarit jalassa. Tipuin jo siihen lattialle, mutta sain pidettyä kiinni siitä kaiteesta loppumatkan ajan. Jäi kyllä pelot päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhaminan tivolin se korkealla pyörivä narukaruselli. Se korkeus oli pahinta. 

Vierailija
84/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsin Kingi

Vierailija
85/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikoissa Ride Elvis jossa sai ratsastaa pikkareissa vaakatasossa olevan Elvis-nuken naamalla.

Vierailija
86/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkimäellä Idän pikajuna ja sehän on melkein lastenlaite, mutta saakeli kun se kallisteli ja kolisi! 

Vierailija
87/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki maksaa siitä että saa itselleen huonon olon?

Vierailija
88/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkia laitteita missä kastuu, tai ollaan pää alaspäin, tai pudotaan korkealta.

Vierailija
89/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivolissa Crazy Dance, saman tapainen kuin Lentävä  Matto. Karmean siitä teki se,  että heinänuhan takia oli röörit tukossa ja tuntui  että pää räjähtää paineesta! Lisäksi vieressä istunut pikkutyttö alkoi kirkua isäänsä heti kun laite käynnistyi, annoin  tytölle toisen käteni ja siinä sitten olin molemmat kädet tiukasti hikisten pikkukäsien puristuksessa (oma tytär ja vieras tyttö), pää räjähtämäisillään.

Vierailija
90/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Särkän nyt jo edesmennyt Halfpipe. Mulla yleensä nuppi kestää hurjatkin laitteet aika hyvin, mutta tuon kyydissä alkoi jostain syystä vähän etoa.

Vierailija
91/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tivolissa se Ufo on minusta jotenkin ahdistava laite.

Vierailija
92/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalifornian Disneylandissa oli Indiana Jones -adventure, johon kuului kainenlaisia kieputtimia. Yksi oli järkyttävä. Pidettiin itkevää 7-vuotiasta kiinni ja samalla tuntui, että meinasi itse lentää ulos laitteesta. Kauheaa heittelyä laidasta laitaan, vaikka turvakaidekin mukamas oli. Lintsin laitteet ovat kesyjä noiden rinnalla.

Vierailija
93/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nimeä, mutta lintsillä sellainen vekotin, missä oli stongan päissä rakein mutoiset kopit, johon yhteen mahtui kaksi peräkkäin istumaan.

Sitten ne kopit pyöri akselinsa ympäri ja lisäksi sen koko hässäkkää pystyssä pitävän pylvään ympäri.

Välillä se pysähtyi siten että ihminen roikkui pelkän turvavyön varassa pää alaspäin ja lähti siitä päin vastaiseen suuntaan.

Varmaan se on poistettu.

Vierailija
94/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Space shot (nykyinen Raketti). Sisko vei mut siihen enkä yhtään aatellut minkälainen se oli. Pelkäsin että lennän siitä huit kuusee ja kun pääsin lopulta pois, olin ihan shokissa ja loppuajan menin vaan sellasissa mitkä menee matovauhtia maan tasalla.

Vierailija
95/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Powerparkin Typhoon. Siitä hetkestä kun laite lähti liikkeelle pidin silmät kiinni ja toivoin että liike loppuisi mahdollisimman pian. Laitteeesta pois päästyä huimasi ja mahassa kiersi sen verran, että huvipäivä loppui osaltani siihen.

Eikö ole sama, kun särkänniemen X?

Ja muistaakseni tuossa laitteessa kuoli kesätyöntekijä, kun jäi sen alle.

Mulle hirveimpiä olivat tänä vuonna särkänniemessä : Hig voltage jossa sain melkein paniikkikohtauksen javiimeksi tämä sama tapahtui lintsin Taigassa, joka oli alkua lukuunottamatta järkyttävä kokemus😵

Ukkoon en enää uskaltanut, enkä varmasti särkänniemen Hypeenkään.

Ennen oli rainbow hirvein lintsillä, koska meinasin tippua.

Viikingissä taas yrjö lähellä.

Vierailija
96/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porwepark Junker

Tästä olen kuullut, mutta minkälainen laite on?

Vierailija
97/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinkilaiva on ehdoton no no. Tulee paha olo ihan kun vaan ajattelenkin koko laitetta.

Vierailija
98/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentävässä matossa heittelehdin jotenkin kummallisesti lapsena. Tuntui että putoan turvakaaren alta. Siitä jäi pieni trauma. Korkkiruuviin menin silloisen kumppanin painostuksesta myöhemmin.

Sama kokemus lentävästä matosta! Paiskauduin aina ylös, alas, eteen ja taakse ja pidin kiinni henkeni edestä, etten olisi luiskahtanut pois kaaren takaa. Olin aivan mustelmilla laitteen jäljiltä.

Vierailija
99/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noissa laitteissa ei pitäisi joutua itse taistelemaan sen kanssa, että pysyy mukana, eikä putoa. Aika moni on maininnut tuon Lentävän maton ja Viikinkilaivan. istuin Viikinkilaivassa reunassa ja ihan perällä, eli se osa nousi kaikkein korkeimmalle. Siinä piti vähän etsiä asentoa, jossa tuli tunne, että jotenkin pysyy penkillä.  Siinä on pää alaspäin hetken aikaa..

Vierailija
100/696 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Powerparkin Typhoon. Siitä hetkestä kun laite lähti liikkeelle pidin silmät kiinni ja toivoin että liike loppuisi mahdollisimman pian. Laitteeesta pois päästyä huimasi ja mahassa kiersi sen verran, että huvipäivä loppui osaltani siihen.

Eikö ole sama, kun särkänniemen X?

Ja muistaakseni tuossa laitteessa kuoli kesätyöntekijä, kun jäi sen alle.

Mulle hirveimpiä olivat tänä vuonna särkänniemessä : Hig voltage jossa sain melkein paniikkikohtauksen javiimeksi tämä sama tapahtui lintsin Taigassa, joka oli alkua lukuunottamatta järkyttävä kokemus😵

Ukkoon en enää uskaltanut, enkä varmasti särkänniemen Hypeenkään.

Ennen oli rainbow hirvein lintsillä, koska meinasin tippua.

Viikingissä taas yrjö lähellä.

Mikä siinä Taigassa oli järkyttävää?