Kamalin huvipuistolaite missÀ olet ollut?
Kommentit (736)
LinnanmÀen Rainbowssa lenteli laidasta laitaan. Ja silti siihen piti pÀÀstÀ jokaisella reissulla :D
Taiga. Meinas tulla pissis housuun :D
LinnanmÀen maailmanpyörÀ. Silloin joskus ikuisuus sitten niissÀ koreissa oli tosi matalat laidat, pelotti ettÀ sieltÀ lentÀÀ alas.
Turkkilainen maailmanpyörÀ. Nitisi, natisi ja huojui.
Lintsin vuoristorata. PelkÀÀn kaikkia huvipuistolaitteita.
Kamalin on tietenkin linnan mÀen karu selli. Kaikenlaisia itsestÀÀn selvyyksiÀ sitÀ kysytÀÀnkin.
Mulle kaikkein pahin on LinnanmÀen LohikÀÀrme. Se jatkuva yhteen suuntaan pyöriminen saa multa pÀÀn niin sekaisin ettÀ menee puoli pÀivÀÀ ennen kuin siitÀ tokenee
Rock'n'Roll rollacouster Orlandossa. TÀmÀn takia olen skipannut sekÀ Taigan ettÀ Junkerin. Ja tykkÀÀn kyllÀ vuoristoradoista. Mutra tuli tunne, ettÀ tipun.
SÀrkÀnniemen lentÀvÀssÀ matossa turvakaaret aukesivat. Ihan jÀrkyttÀvÀÀ ja ihme, ettei kukaan lentÀnyt kyydistÀ. LisebergissÀ oli myös yksi laite, joka pyöri pÀÀ alaspÀin. Olin pieni ja laija ja meinasin luisua pois. OlkapÀÀ meni sijoilta, kun jouduin kÀsivoimin roikkumaan turvakaaressa.
Joo, on paljon kivojakin laitteita.
Mun suosikit oli hampparipaari, vessa, penkki ja ratikka.
Ideaparkissa kun oli vielÀ Funpark, siellÀ oli semmonen laite joka menee u:n muotoista rataa edestakaisin ja pyörii samalla ja se laitteen hoitaja pyörittÀÀ sitÀ kÀsillÀÀn. Siis antaa pyörimisvauhtia. Se pyöritti sitÀ niin lujaa ettÀ meinasin oksentaa ja se kyyti vaan jatkui ja jatkui ja jatkui. Olisin halunnut huutaa sille hoitajalle ettÀ ÀlÀ pyöritÀ noin lujaa mutta en uskaltanut avata suutani koska pelkÀsin ettÀ oksennus lentÀÀ.
Viking laiva ja LentÀvÀ matto. Tukkijoki oli Àllö kun kylmÀÀ vettÀ roiskui pÀÀlle.
Batman, The Ride Illinoisin Gurneessa sijaitsevassa Six Flags Great America,-huvipuistossa. Oli kyllÀ karmaiseva kokemus vaikka aikaa jo se yli 10 vuotta.
SÀrkkiksen Takeoff. Tuossa laitteessa ymmÀrsin, etten enÀÀ kestÀ pyöriviÀ laitteita.
Possujuna! Muihin en edes ole suostunut menemÀÀn.
Powerparkin mustekala piovra. Mul tuli siinÀ paha olo kun se pyöri ihan miten sattuu.
LentÀvÀssÀ matossa heittelehdin jotenkin kummallisesti lapsena. Tuntui ettÀ putoan turvakaaren alta. SiitÀ jÀi pieni trauma. Korkkiruuviin menin silloisen kumppanin painostuksesta myöhemmin.
SÀrkÀnniemen X oli ÀllöttÀvÀ
Vierailija kirjoitti:
LentÀvÀssÀ matossa heittelehdin jotenkin kummallisesti lapsena. Tuntui ettÀ putoan turvakaaren alta. SiitÀ jÀi pieni trauma. Korkkiruuviin menin silloisen kumppanin painostuksesta myöhemmin.
Sama. Mulla on jÀÀnyt lentÀvÀstÀ matosta traumat.
sportgamerherostyles kirjoitti:
Powerparkin mustekala piovra. Mul tuli siinÀ paha olo kun se pyöri ihan miten sattuu.
Onko se samanlainen kuin SÀrkÀnniemen Troika? SiitÀ minÀ tykkÀsin.
https://duckduckgo.com/?q=sÀrkÀnniemi+troika&t=opera&iax=images&ia=images
SĂ€rkĂ€nniemen edesmennyt Jet Star oli KAMALA. Luulin lentĂ€vĂ€ni kyydistĂ€ đł