Onko sinulle OK että ihmiset käyttävät heidän sukupuoli-identiteettiään vastaavia WC- ja pukutiloja?
Eli transnainen käyttää naisten pukuhuonetta, vaikka näyttäisi ulkoisesti enemmän mieheltä yms.
Kommentit (79)
Sinne mennään, miltä ulkoisesti näytetään. Jos näyttää mieheltä, menee miehen puolelle, jos naiselta, menee naisten puolelle.
Riippuu siitä, näyttääkö enemmän mieheltä vai naiselta. En haluaisi että täysin mieheltä näyttävä "transnainen" tulisi kanssani esim. samaan pukuhuoneeseen. Olen ollut lapsena mm. r*iskauksen uhri eikä luottamus vieraisiin miehiin (tai vaikkapa sitten miehiltä näyttäviin transnaisiin) ole palautunut vieläkään. Lisäksi en halua nähdä peniksiä naisten pukutiloissa.
Oon sen verran vanhanaikainen, että mieluummin pukuhuoneiden ja wc-tilojen kanssa mennään niillä ulkoisilla, olemassa olevilla sukupuolen ilmentymillä, sikäli mikäli tilanne on sellainen että puhtaasti unisex-tiloja ei ole käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Sinne mennään, miltä ulkoisesti näytetään. Jos näyttää mieheltä, menee miehen puolelle, jos naiselta, menee naisten puolelle.
Kuka määrittelee tämän rajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tädillä on munat, täti on setä, ja menee miesten puolelle. Jos sedältä puuttuu munat, setä on täti ja menee naisten puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Oon sen verran vanhanaikainen, että mieluummin pukuhuoneiden ja wc-tilojen kanssa mennään niillä ulkoisilla, olemassa olevilla sukupuolen ilmentymillä, sikäli mikäli tilanne on sellainen että puhtaasti unisex-tiloja ei ole käytössä.
Eli sinulle sopisi, että nämä parrakkaat transmiehet, joilla on naisen genitaalit käyttävät naisten pukuhuoneita ja penikselliset ladyboyt ja muut miesten pukuhuoneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärki. Eniten näkyvä on penis. Jos on penis, menee miesten puolelle. Jos on pinppi, naisten puolelle.
Vessojen kanssa yksi ja sama jos ei pissi ympäriinsä ja muistaa pestä kädet toimituksen jälkeen. Naisten pukutiloissa olisi kivempi, jos ei tarvitsisi nähdä peniksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus oli, että käytetään niitä tiloja jotka vastaavat ulkonäköä. Onko tämä sinulle vain gemitaali asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulle sopisi, että nämä parrakkaat transmiehet, joilla on naisen genitaalit käyttävät naisten pukuhuoneita ja penikselliset ladyboyt ja muut miesten pukuhuoneita?
Mulle kyllä olisi. Olennaista on pippeli/pimppi.
-Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärki. Eniten näkyvä on penis. Jos on penis, menee miesten puolelle. Jos on pinppi, naisten puolelle.
Eli esim Buck Angel menisi naisten puolelle ja se olisi ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tädillä on munat, täti on setä, ja menee miesten puolelle. Jos sedältä puuttuu munat, setä on täti ja menee naisten puolelle.
Ja näitä seksuaalirikosten uhreja ei haittaa, että 100% mieheltä näyttävä ihminen kävelee naisten puolelle, koska hänelle ei ole tehty genitaalialueiden leikkausta vaan hän esim. pitää proteesia?
Mulle on yks sama vaikka poistettaisiin sukupuolitetut vessat ja kaikki kävis missä haluaa. Käyn mä inva vessoissakin vaikka en ole inva.
Kerran uimahallin pukuhuonessa riisuutuessani ihan hädissäni etsin vaatetta suojaksi samalla kun kysyvästi katsoin eikö siihen viereen tuleva mies tajua olevansa väärässä pukukopissa. Kunnes tajusin että se olikin nainen joka ei kyllä millään halunnut ilmentää tätä. En tosiaan haluaisi samaan pukkariin Reiskaa joka päättikin viime viikolla olevansa Reija. Sitäpaitsi, eivät transut välttämättä ole kiinnostuneita oman vanhan sukupuolensa edustajista, niin siksikin voi olla jopa vaarallista
Mitähän mammat tykkäisi, jos miestensä kanssa kuntosalin saunassa istuisi isorintainen ladyboy? Ei hätää, hänellä on penis, joten homma on ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli esim Buck Angel menisi naisten puolelle ja se olisi ok?
Tietysti.
Miten asia ap:n mielestä pitäisi hoitaa?