Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kerrostaloasujat, mitä ihmettä te jyskytätte ja paiskotte pitkin seiniä ja lattioita?

Vierailija
24.11.2019 |

Kertokaa kerrostaloasujat, mitä ihmettä te jyskytätte ja paiskotte pitkin seiniä ja lattioita? Olen muuttanut väliaikaisesti kerrostaloon ja uudet naapurini tuntuvat pitävän jumppa- ja punttisaleja kodeissaan, ainakin äänistä päätellen. Mitä ihmiset tekevät kodeissaan, että jatkuva töminä ja pauke raikaa pitkin taloa? Musiikki ei onneksi raikaa mutta tämä tällainen käsittämätön hakkaamisen tahti ihmetyttää? Talossa ei asu lapsia.

Kommentit (1698)

Vierailija
881/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylänaapuri taas jumppaa. Kyllä jytisee katossani. Menenkö laittamaan lapun?

Sitten ovet paukkuvat. Kumma juttu, kun mulla on tismalleen samanlainen asunto, enkä saa läimäytettyä kaapinovia kiinni niin, että niistä tulisi moista ääntä, sillä sarananoissa on vaimentimet. Kylppärin ovea ei tulisi mieleenkään läimiä, sehän näkyisi pian vauriona karmin pinnassa! Nämä paiskojat taitavat olla enimmäkseen vuokralla-asujia.

Vierailija
882/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskytän itseäni vasten jumppamattoa. Olen myös kömpelö ja tiputtelen vahingossa tavaroita liki päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kuuluu jokapäiväistä ryminää ja kolinaa yläkerrasta. Omituisin on se bassoisa kumaus, joka täräyttää tätä minunkin asuntoani. Kuulostaa aivan siltä, kun joku tahallaan nostaisi ison sohvan toisen pään ilmaan ja tiputtaisi sen lattiaan. Ryminä kuuluu myös öisin.

Vierailija
884/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa teitä ettei se haja-asutusalueellakaan asuminen mitenkään hiljaista ole. Tonttia on pari hehtaaria, mutta tyypillisesti rakennukset sijaitsee tontin reunoilla niin että ne vähät naapurit on melko lähekkäin. Ja kun asutaan vähän kalliolla kukkulalla, niin äänet kantautuu kauempaakin. Jos yhtään aurinko näyttäytyy, ja itse ajattelee mennä omaan pihaan nauttimaan, niin kyllähän siellä aina naapurissa moottorisaha, rälläkkä tai sirkkeli soi. Ihan vaan sen huudattamisen ilosta kai. Ja kun on hyvä rapa- tai loskakeli, lähiseudun kakarat kaivaa crossipyörät ja mönkijät esiin ja tulee rälläämään niillä minun metsääni. Joku naapuri tekee sivutuloja myymällä polttopuuta, joten siellä klapikone lonksuttaa aamusta iltaan. Hyvällä säällä myös paikalliselta lentokentältä lähtee pienkoneet ilmaan, ja tuossa vedetään silmukoita hirveällä pörinällä aivan kattoni yllä (kaupunkilaisia ei suinkaan uskallettaisi häiritä moisella, mutta meillä ei ole niin väliä). Talvella sisällä voi olla hiljaista ainakin öisin, mutta kesällä kun on pakko pitää ikkunoita auki, ei ole pelkoakaan mistään maaseudun rauhasta (eikä kannata suositella ilmalämpöpumppua, siihen on rakenteelliset esteet). Viime kesänäkin joku huudatti stereoita pihallaan läpi yön niin että aamuviideltä piti soittaa poliisit useampana viikonloppuna.

Pitäisi päästä muuttamaan oikeasti syrjään, niin että lähimpään naapuriin olisi ainakin pari kilometriä matkaa.

Vierailija
885/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrosex -trendi on rantautunut Suomeenkin, antavatko sähköä toisilleen?

Vierailija
886/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tönäisin pimeässä ilmanpuhdistinta, jonka etulevy kumahti komeasti parkettiin klo 23.30. Teossa ei ollut mukana suunnitelmallisuutta, mutta varmasti alakerran herkkisnukkuja heräsi. Sori siitä. Pahinta on, että tuo tyyppi menee oikeasti nukkumaan kymmeneltä, tai ainakin sillä silloin valot sammuu. Hirveätä hissutella parhaat hereilläolotuntinsa sillä mielellä, ettei vaan alakerran unitautinen heräisi. Itse mennään nukkumaan yleensä vähän ennen yhtä yöllä. Outoa sinänsä, että minua ei häiritse yhtään kun samainen naapuri kolistelee aamukuudelta itsensä liikkeelle. Joskus havahdun ääneen, mutta nukahdan aina saman tien uudestaan.

Vierailija
887/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne yläkerran naapurit välttämätt metelöi koko aikaa vaan lattia on vaan tehty säästäen. Eli jätetty muoveja pois tai käytetty halvinta, koska mitä eroa niillä muka on? Sitten sieltä kuuluukin kaikki läpi alakertaan pahimmassa tapauksessa puhetta myöten.

Ei muuta kun isännöitsijään yhteys noissa tapauksissa ja aletaan tutkimaan asiaa. Jos noin, niin sitten pitää korjata tilanne. Eli lattia ylös ja kunnon eristykset.

Vierailija
888/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa lapset pelaa sählyä sisällä. Ihan järkyttävä meteli. Kävin ystävällisesti huomauttamassa ja sain pelkkään mulkoilua, haistattelua ja kommentin "normaaleja elämisen ääniä. Kyllä ne lopettaa ennen klo 23". Sama jatkui ja jatkui.

Hommasin itse saksofonin. Sen alkeisharjoittelun kuuntelemisen on pakko olla täyttä helvettiä. NAapuri hakkaa patteria, käy ovella ja mulla on tähän vakiovastaus. "Normaaleja elämisen ääniä, lopetan kyllä ennen klo 23". Valitti isännöitsijälle, joka soitti mulle. Vaan eivät voi mitään. Pari tuntia illassa soittoa on täysin sallittua.

Ja Tindeissäkin on käynyt parempi flaksi kun on saksofoni mukana kuvassa. Eli eräänlainen erävoitto sekin :D

Vierailija
889/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä meluaja on muuttanut kerrostaloon, koska kerrostaloasuminen ei selvästikään sovi hänelle?

Vierailija
890/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä uussuomalaiset mölyävät 24/7, koska heidän ei tarvitse herätä aamuisin töihin. Jos valitat heidän metelöinnistään, saat rasistin leiman otsaan heti. Heitä täytyy ymmärtää. Meitä klo 05.00 herääviä, vanhustenhoitajia, ei tarvitse ymmärtää. Meidän on vain kärsittävä ja ymmärrettävä.

Onko vauhkonen uussuomalainen nimi?

Vierailija
891/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nykyinen vassari sukupolvi on aivan järkyttävä, ihan kuin kerrostalossa asuminen oikeuttaisi metelöimään ja elämöimään miten sattuu!, koska oma kämppä! Monet jopa nauttivat naapureiden kiusaamisesta ja että saavat häiriköidä yökaudet läpeensä!

Ei vassarit ajattele noin. Vassarit on kollektiivisia. Yhteisön etu menee aina itsensä edelle.

Se mistä sinä puhut on oikeistolaista liberaaliutta.

Kun yksilöllä on rahaa, iin hän on vapaa tekemään mitä huvittaa rahoillaan.

Hän on ostanut vapautensa vaikkapa huumeisiin tms, mikä ei suoranaisesti haittaa muita paitsi itseä.

Vierailija
892/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä uussuomalaiset mölyävät 24/7, koska heidän ei tarvitse herätä aamuisin töihin. Jos valitat heidän metelöinnistään, saat rasistin leiman otsaan heti. Heitä täytyy ymmärtää. Meitä klo 05.00 herääviä, vanhustenhoitajia, ei tarvitse ymmärtää. Meidän on vain kärsittävä ja ymmärrettävä.

Onko vauhkonen uussuomalainen nimi?

Pahin meluaja, johon olen ikinä törmännyt oli nimeltään Kaunisto. Oli myös ulkonäöltään hyvin tavallisen suomalaisen näköinen. Soitti bassonjytkettä kaikki yöt, niin että varmasti kukaan 7-kerroksisessa taloyhtiössä ei nukkunut.

Vierailija
893/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nykyinen vassari sukupolvi on aivan järkyttävä, ihan kuin kerrostalossa asuminen oikeuttaisi metelöimään ja elämöimään miten sattuu!, koska oma kämppä! Monet jopa nauttivat naapureiden kiusaamisesta ja että saavat häiriköidä yökaudet läpeensä!

Kuulostaa enemmän Amerikan kapitalismin ihmemaan käytökseltä ja luonteen piirteeltä kuin vasemmistolaisuudesta. Neuvostoliitossa osattiin elää kerrostaloissa ja ottaa naapurit huomioon.

Amerikassa on aseet sitä varten yksilöillä että tiedetään että kaikki ajattelee vain omaan napaansa ja poliisienkin resursseissa on säästetty, kun ei veroja haluta maksaa.

Siksi jengit ja huumeet aiheuttaa jatkuvaa helvettiä.

Vierailija
894/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo yhtiön häiriö ilmoituksesta pitää mennä tieto kelaan joka lopettaa as tuen siitä heti häätö päälle. saavat mesota kuusen alla. suomen asunto politiikka pitää pistää uusiksi nyt paapotaan häirikkö mesoojia vero varoin. häätö heti 3 varoituksen jälkeen

Vierailija
895/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

romut pihalle kirjoitti:

talo yhtiön häiriö ilmoituksesta pitää mennä tieto kelaan joka lopettaa as tuen siitä heti häätö päälle. saavat mesota kuusen alla. suomen asunto politiikka pitää pistää uusiksi nyt paapotaan häirikkö mesoojia vero varoin. häätö heti 3 varoituksen jälkeen

Olen samaa mieltä että oikeistopellet ja yksilönvapauksien möykkääjät voisi ostaa omakotitalon ja painua korpeen häiritsemästä kollektiivista työväenluokkaa rauhaisassa lähiössä.

Vierailija
896/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lohduttaa teitä ettei se haja-asutusalueellakaan asuminen mitenkään hiljaista ole. Tonttia on pari hehtaaria, mutta tyypillisesti rakennukset sijaitsee tontin reunoilla niin että ne vähät naapurit on melko lähekkäin. Ja kun asutaan vähän kalliolla kukkulalla, niin äänet kantautuu kauempaakin. Jos yhtään aurinko näyttäytyy, ja itse ajattelee mennä omaan pihaan nauttimaan, niin kyllähän siellä aina naapurissa moottorisaha, rälläkkä tai sirkkeli soi. Ihan vaan sen huudattamisen ilosta kai. Ja kun on hyvä rapa- tai loskakeli, lähiseudun kakarat kaivaa crossipyörät ja mönkijät esiin ja tulee rälläämään niillä minun metsääni. Joku naapuri tekee sivutuloja myymällä polttopuuta, joten siellä klapikone lonksuttaa aamusta iltaan. Hyvällä säällä myös paikalliselta lentokentältä lähtee pienkoneet ilmaan, ja tuossa vedetään silmukoita hirveällä pörinällä aivan kattoni yllä (kaupunkilaisia ei suinkaan uskallettaisi häiritä moisella, mutta meillä ei ole niin väliä). Talvella sisällä voi olla hiljaista ainakin öisin, mutta kesällä kun on pakko pitää ikkunoita auki, ei ole pelkoakaan mistään maaseudun rauhasta (eikä kannata suositella ilmalämpöpumppua, siihen on rakenteelliset esteet). Viime kesänäkin joku huudatti stereoita pihallaan läpi yön niin että aamuviideltä piti soittaa poliisit useampana viikonloppuna.

Pitäisi päästä muuttamaan oikeasti syrjään, niin että lähimpään naapuriin olisi ainakin pari kilometriä matkaa.

Tai sitten ääntä vaimentavat aidat vois tulla muotiin.

Vierailija
897/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua käy usein kiukuttamaan niin isken muutaman kerran kantapäitä lattiaan oikein voimalla.

Joskus tulee myös ihan huudettua ääneen, ihan vaan sellaista raivohuutoa.

Sekunnin  tai kaksi.

AAArhuaaaaaa!!

Ja kantapäät VOIMALLA lattiaan parikertaa.

Nykypäivä on niin raskasta että melkein kaikki käy vituttamaan.

Vierailija
898/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo, lapset ja perään pikkuesineitä. Normi suomalainen perinnekoti.

Vierailija
899/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini mukaan asunnostani kuuluu taukoamatta huonekalujen raahaamista ja paiskomista. Tätä on selvitetty nyt moneen otteeseen ja viimein se selvisi: 3 kertaa viikossa joogaan olohuoneessani ja siirrän kahden istuttavaa sohvaa noin puoli metriä sivuun. Sohvan siirtäminen kestää 3 sekuntia. Joogatunnin jälkeen siirrän sen takaisin. Viikossa tulee siis raahaamista 3 x 6 = 18 sekuntia.

Naapuri on kuitenkin lietsonut itsensä tästä asiasta niin hirveään raivoon että hänen mielestään melu kuuluu aamusta yöhön seitsemänä päivänä viikossa. 

Tiedän kyllä itsekin, että kun joku ääni tai asia alkaa häiritä, sille allergisoituu ja se saattaa saada suhteettomat mittasuhteet. Näin on tainnut käydä naapurille. Jos lopetan sohvan siirtämisen, luultavasti hänen korvansa poimii jonkun muun äänen jonka kanssa käy sitten samoin.

Vierailija
900/1698 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto kirjoitti:

Minua käy usein kiukuttamaan niin isken muutaman kerran kantapäitä lattiaan oikein voimalla.

Joskus tulee myös ihan huudettua ääneen, ihan vaan sellaista raivohuutoa.

Sekunnin  tai kaksi.

AAArhuaaaaaa!!

Ja kantapäät VOIMALLA lattiaan parikertaa.

Nykypäivä on niin raskasta että melkein kaikki käy vituttamaan.

Kuulostaa nassikka sille, että olet keksinyt karaten.

Anna palaa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä