Ymmärtääkö nainen että silloin flirtataan takaisin jos mies iskee silmää?
Silmänisku on FLIRTTI ja on hyvien tapojen mukaista vastata siihen joko hymyllä tai muuten. Jos et vastaa siihen mies nolaa itsensä ja kaikki on ihan turhaa...
Kommentit (23)
Mut jos miehellä onkin vain roska silmässä?
Mulla nousee heti hameen etuhelma. Se on selvä vinkkaus toimintaan. Minttu
Uuffff semmoset manospherit sieltä
En vasta flirttiin koska en halua antaa käsitystä että olisin kiinnostunut
Nykyään tehdään somepostaus ällöstä mieskatseesta ja seksuaalisesta häirinnästä, jos joku rohkenee räpäyttääkään silmäänsä ja luoda katseensa homo sapiens-naaraiden suuntaan.
Mies voisi ymmärtää, että nainen haluaa olla rauhassa.
Mulla oli silmässä elohiiri, ja moni mies ilahtui... Jotkut iski silmää takaisin. Pari treffikutsua pusikkoonkin irtosi.
Minä flirttaan takaisin räpäyttämällä persesilmääni.👵
Älä häiriköi naisia limanuljaska.
Ja sinä muistat flirtailla takaisin kun itseäsi päätä pidempi homo tai muuten vain reijän puutteessa oleva pöllypää iskee sinulle silmää?
Sellaista miestä potkaistaan munille.
No meillä ei Suomessa tuollaista kulttuuria ole, että miehen itsetunto on niin heikossa jamassa, että oikein kunniaa voi loukata tuollaisella.
Mulle työkaverin mies (10 vuotta vanhempi) teki noin. En todellakaan tehnyt muuta kuin poistuin paikalta.
Olen naimisissa, en todellakaan ala vastailemaan jonkun random miehen silmäniskuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä muistat flirtailla takaisin kun itseäsi päätä pidempi homo tai muuten vain reijän puutteessa oleva pöllypää iskee sinulle silmää?
Okei. Näin teen.
Ap
Vastaan kun menen kysymään tulta. Viimeistään silloin ukolla lerpahtaa. Tosin on mulla aina ainakin viisi sytkäriä mukana,kamalaa jos ei sais tulta röökiin.
Syöksy sementtiin..