Veijo Baltzar Hesarin artikkeli
Luotko läpi ja mitä ajatuksia herätti? Itse voin pahoin ja on surullinen olo kaikkien niiden tyttöjen puolesta. Miksi kukaan ei tehnyt mitään?
Kommentit (1248)
Noin kymmenessä prosentissa ilmoitetuista tapauksista rikosta ei ole tapahtunut. Osa näistä on perättömiä. Poliisin työn kannalta se on huono asia ja siinä tuhlataan poliisin resursseja. L
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaas asia nyt ensin ennen kuin lynkataan. Naiset ne aina alkavat raivota joukolla jonkun huhun perusteella. Sitä paitsi eihän toi jätkä ole edes ahdistellut teitä. Mulle on ainakin ihan sama, kunhan ei mua ahdistele kukaan. Pitää olla kiveksiä ilmoittaa poliisille jos on ahdisteltu. Naiset vaan ovat niin tyhmiä, että menevät ekana someen ulisemaan. Hankkikaa ahdistelijalle laillinen tuomio.
"Huhun"? HS tutki tapausta vuoden, myös poliisi on tutkinut ja epäilty on pidätettynä.
Vierailija kirjoitti:
Baltzari on suunnitellut uutta proggista ruhtinaan vaatteissa tyttöjen keskellä ja p askat tullu housuun kun poliisin rynnäkkö g mersu on painanut portista läpi! Hyvä mieees!! Miul näytelmäharjootukset kesken! Elä vieee! Raudat käsissä kulttuurineuvoksen on hyvä miettiä maijan kylmällä penkillä tekosiaan...
Hhhahahhahaa!!
Hauska kuvaus. Mutta aika karmeeta toimintaa on baltzar harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähdetään kriminalisoimaan kaikkea mahdollista seksuaalisesti vihjailevaa puhetta, mihin se raja sitten lopulta vedetään? Onko kenties pikkujouluissa heitetty huono vitsi tulevaisuudessa mahdollinen irtisanomisen syy? Tai jos kehut kollegasi ulkonäköä kömpelösti töissä, pitäisikö siitä saada tuomio?[/quot Etkö sinä ymmärrä, että tässä on kyseessä alaikäiset tytöt
Raja vedetään siihen kun kyseessä on pitkään jatkunut, systemaattinen, useaan henkilöön kohdistunut väärinkäytös josta on valitettu useamman henkilön toimesta, mutta joka ei ole johtanut mihinkään. Ei ennen kuin poliisin panssariajoneuvo rysäyttää portista läpi ja kerää mustaan Maijaan laumallisen nuoria, mahdollisen ihmiskaupan uhreja ja vie heidät pois. Siinä on sinulle rautalangasta väännetty raja kömpelön pikkujoulu höpötyksen ja seksuaalisen väärinkäytön välille. Revippä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa tämä mercedes bentson biisi, jossa kertoo baltsarista. Kaikki käy yhteen. Alussa mainitaan "jumala on suuri" näytelmä ja kun näytelmän nimen laittaa googleen löytyy kuva bentsosta lavalla.
Biisi on julkaistu n. Puolivuotta sitten ja on nimeltään qlaire guiltyNyt osu ja upposi.
Aivan mahtava biisi ja etenkin lyriikat! Huippusettiä, tuli kylmät väreet päivän uutisten jälkeen tuon kuuntelusta. Lyriikat oli myös tubessa:
Mä olin ollut puhtaana juuri/ Kuukauden, kun kuulin, että Jumala on suuri/ Pieni mies, vaikka kumarassa kuljit/ Kai silti itseäsi Jumalaksi luulit/
Sanoin, et kun tapasin sut, mulle kävi hyvin/ Sanoit, et sä teet musta Suomen Marilynin/ Jos Marilyn olis vielä elossa/ Niin eihän teillä olis paljoo ikäerookaan/
Every girl needs a da-da-daddy/ Mut sä voisit olla mun isoisäni/ En mä ajatellut silloin ikääsi/ Ja vaikka mulle oli uskoteltu milloin mitäkin/ Mä luulin, et sä haluut tehdä must tähden/ Sä luulit, että tekisin mitä vain sen tähden/ Sä luulit, että tekisin, mitä tahdot/ Mä olin sun synti ja sä mun isähahmo/
"You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun nymfetti ja kaikkeen mist sua syytettiin/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun lolita, et pystyny mua omistaa/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Clare Quilty/"
Jahtasit mua, niinkuin Quilty Doloresta/ Annoit mulle yhden päärooleista/ Et ollut ohjaaja, olit kultinjohtaja/ Mut luulit ostavas, koska tulin pohjalta/
Mä mietin niitä lapsuuteni iltoja/ Kun mä luin sun kirjoja/ En olis uskonut milloinkaan/ Et katsoitkin mua toivoen, et mul ei ois viel rintoja/
Silloinkaan, kun sä tahdoit ottaa kuvia/ En uskonut, et tahdot toteuttaa sun päiväunia/ Pyysit mut viikonlopuks kartanoos/ Sanoit, tahdot sieluni, mut tahdoitkin mun vartalon/
Aloitit sen jo automatkalla/ Sanoit, tulet huoneeseeni illalla jatkamaan/ Sun silmissä olin niin viaton ja liaton/ Illalla raahasin oven eteen pianon/
"You're guilty...
Lights, camera, acción/ Mä päätin, että show must go on/ Sä tahdoit, että mä pukeudun, kuin teini/ Käskit totella ohjaajaa ja mä tein niin/
Mul oli ruutuhame ja letit/ Sä käskit tulla vierellesi petiin/ Sä olit Charles ja mä Linda Kasabian/ Sä tahdoit tietää, mikä on mun fantasia/
Tahdonko, et sidot mut puuhun ja ruoskit/ "Tää näytelmä on tässä", päätin, kun mä ulos juoksin/ En vastannut sun puheluihin enää koskaan/ Mä tiesin, menestys on paras tapa kostaa/
Sä et tehnytkään musta Marilynii/ Mut mul on vieläkin susta äänityksii/ Kuinkahan moni tunnistais sun äänen?/ Jos mä tahdon niin, mä voin tehdä susta tähden/
Vierailija kirjoitti:
Eniten itseäni ärsyttää tässä MeToo-keskustelussa se että nimiä vaan nostetaan julkisuuteen ja alkaa julkinen lynkkaus vaikka edes syytteitä ei olisi nostettu. Heti vaan aletaan lynkata ja väittää ties mitä. Ajatelkaa jos näin kävisi omalle kohdallenne; joku väittäisi teidän olevan tällainen ja sitten kaikki sukulaiset ja läheiset saisivat lehdestä lukea isoin otsikoin. Milläs te siinä itseänne puolustatte?
Puhutko tästä käsillä olevasta keissistä vai jostain muusta? Tässähän on poliisi pari päivää sitten tehnyt rynnäkön epäillyn talolle, ja asianosaista syytetään ihmiskaupasta. Näin raskaaseen prosessiin ei minkään huhupuheiden vuoksi lähdetä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo "assistentit" Nina ja Aino oltu myös löydetty ja "luotu" (Hesarin termi) samalla kaavalla kuin nyt itse etsivät nuoria uhreja. Ilmeisesti A tuli viime hetkillä järkiinsä ja pakeni, nyt löytyy Dromin sivuilta jo toisen toimistoassistentin tiedot, tietysti nuori nainen ja myös mukana näytelmissä... Aivan sairasta touhua. Toivottavasti kaikki mukana olleet selvitetään ja tavoitetaan ja tuomiot tulevat niille, joille ne kuuluvat.
Aikamoiseen valoon asettuu myös Kasimir Baltzarin ja isänsä haastattelut nyt näiden uutisten myötä. (Googlella löytyy) Mahtaakohan Veijo olla muihin lapsiinsa yhteydessä...
Uskomaton myös se Anna-lehden juttu 90-luvulta mistä ainakin Twitterissä kuvia. Ilmeisesti tuolloin ei alaikäisen seuralaisen tuominen Linnan juhliinkaan kiinnostanut ketään?
Mulle on jäänyt tuo 90-luvun juttu linnanjuhlista mieleen, olin itse silloin reilu parikymppinen ja ihmettelin kuviota. Luin myös tuon haastattelun pariskunnasta , tuntui erittäin oudolta että 17 v oli yhdessä yli 5-kymppusen äijän kanssa.
No jos nyt ihan totta puhutaan, niin kyllä nyt on ääneikkäin #metoo-leiri hipihiljaa, kun kotikorneriin pamahti ja vielä vähemmistön edustajan tekemänä.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Kuinka monta esimerkkiä löytyy siitä, että ihmisen elämä on tuhoutunut siitä, että hän on kymmeniä vuosia sitten syyllistynyt hyvin vähäpätöiseen tekoon, joka ei ole ollut tekohetkellä vielä edes rikos? Rikostuomiota tuo henkilö ei siis ainakaan saa, joten miten se elämä muuten on tuhottu? Ja mainittakoon nyt, että esim toisen erogeenisten alueiden kuoriminen tai alaisensa kuoriminen /seksiin painostaminen ei ole mikään hyvin vähäpätöinen teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa tämä mercedes bentson biisi, jossa kertoo baltsarista. Kaikki käy yhteen. Alussa mainitaan "jumala on suuri" näytelmä ja kun näytelmän nimen laittaa googleen löytyy kuva bentsosta lavalla.
Biisi on julkaistu n. Puolivuotta sitten ja on nimeltään qlaire guiltyNyt osu ja upposi.
Aivan mahtava biisi ja etenkin lyriikat! Huippusettiä, tuli kylmät väreet päivän uutisten jälkeen tuon kuuntelusta. Lyriikat oli myös tubessa:
Mä olin ollut puhtaana juuri/ Kuukauden, kun kuulin, että Jumala on suuri/ Pieni mies, vaikka kumarassa kuljit/ Kai silti itseäsi Jumalaksi luulit/
Sanoin, et kun tapasin sut, mulle kävi hyvin/ Sanoit, et sä teet musta Suomen Marilynin/ Jos Marilyn olis vielä elossa/ Niin eihän teillä olis paljoo ikäerookaan/
Every girl needs a da-da-daddy/ Mut sä voisit olla mun isoisäni/ En mä ajatellut silloin ikääsi/ Ja vaikka mulle oli uskoteltu milloin mitäkin/ Mä luulin, et sä haluut tehdä must tähden/ Sä luulit, että tekisin mitä vain sen tähden/ Sä luulit, että tekisin, mitä tahdot/ Mä olin sun synti ja sä mun isähahmo/
"You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun nymfetti ja kaikkeen mist sua syytettiin/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun lolita, et pystyny mua omistaa/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Clare Quilty/"
Jahtasit mua, niinkuin Quilty Doloresta/ Annoit mulle yhden päärooleista/ Et ollut ohjaaja, olit kultinjohtaja/ Mut luulit ostavas, koska tulin pohjalta/
Mä mietin niitä lapsuuteni iltoja/ Kun mä luin sun kirjoja/ En olis uskonut milloinkaan/ Et katsoitkin mua toivoen, et mul ei ois viel rintoja/
Silloinkaan, kun sä tahdoit ottaa kuvia/ En uskonut, et tahdot toteuttaa sun päiväunia/ Pyysit mut viikonlopuks kartanoos/ Sanoit, tahdot sieluni, mut tahdoitkin mun vartalon/
Aloitit sen jo automatkalla/ Sanoit, tulet huoneeseeni illalla jatkamaan/ Sun silmissä olin niin viaton ja liaton/ Illalla raahasin oven eteen pianon/
"You're guilty...
Lights, camera, acción/ Mä päätin, että show must go on/ Sä tahdoit, että mä pukeudun, kuin teini/ Käskit totella ohjaajaa ja mä tein niin/
Mul oli ruutuhame ja letit/ Sä käskit tulla vierellesi petiin/ Sä olit Charles ja mä Linda Kasabian/ Sä tahdoit tietää, mikä on mun fantasia/
Tahdonko, et sidot mut puuhun ja ruoskit/ "Tää näytelmä on tässä", päätin, kun mä ulos juoksin/ En vastannut sun puheluihin enää koskaan/ Mä tiesin, menestys on paras tapa kostaa/
Sä et tehnytkään musta Marilynii/ Mut mul on vieläkin susta äänityksii/ Kuinkahan moni tunnistais sun äänen?/ Jos mä tahdon niin, mä voin tehdä susta tähden/
Hyi hitto.. Tuli ihan kylmät väreet. Osat on nyt tosiaan vaihtuneet ja Bentso vois tehdä Baltsarista tähden.. Näin se karma toimii.
Kunpa tää sontakasa nyt vaan tongittais pohjia myöten... eikä aina ”silmäätekevät” sais ostettua itteensä ulos. Myös entisten ja nykyisten poliitikkojen yhteys tähän keissiin selvitettävä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten itseäni ärsyttää tässä MeToo-keskustelussa se että nimiä vaan nostetaan julkisuuteen ja alkaa julkinen lynkkaus vaikka edes syytteitä ei olisi nostettu. Heti vaan aletaan lynkata ja väittää ties mitä. Ajatelkaa jos näin kävisi omalle kohdallenne; joku väittäisi teidän olevan tällainen ja sitten kaikki sukulaiset ja läheiset saisivat lehdestä lukea isoin otsikoin. Milläs te siinä itseänne puolustatte?
Eihän tämä nyt tullut yllätyksenä, kun jo aiemmin tuomittu samasta asiasta.
Sitä ihmettelen, että hän on ollut opettajana Teatterikorkeakoulussa ja jostain luin, että on käynyt koulua elämänsä aikana peräti kaksi vuotta!
Siis kuka tää Bentso nyt sitten tässä jutussa on?
Kuka tästä kanteli? Oli sovittu, että ollaan hiljaa, ettei Veijon maine mene.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka reilua on, että jotakin syytetään tapahtumista joista voi olla jo yli vuosikymmen? Ihmiset ja maailma muuttuu.
Nämä jututhan ovat aivan uusia ja tuoreita, mistä nyt syytetään.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka tää Bentso nyt sitten tässä jutussa on?
Nuori nainen, rapartisti, taiteilija nimeltään Mercedes Benzo.
nämä ketjut ovat siksikin kiinnostavia, että ne houkuttaa tietyt miestyypin-"valiojoukot", kertomaan ja kommentoimaan omasta ilmeisen muuttumattomasta asennemaailmastaan. On hyvä tietää minkälaisessa maailmassa sitä vieläkin taaperretaan - vaikka se välillä hivenen raskasta luettavaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
No aikanaan olisi jo pitänyt nostaa asioita esiin, jos kerran on tapahtunut niin pahoin ja niiiin monelle! Hiljaa oltiin vaan. Herää epäilys, kun tänä päivänä yhtäkkiä 20 naista alkaa huutaa, että heillä on tämä ongelma. Voi pyhä sylvi... tämä kuulostaa kyllä me too -kampanjan aikaansaamalta joukkoharhaisuudelta. Vanhentunutta asiaa.
Huonoista oloista olevat nuoret eivät ehkä ole tietoisia, että lastensuojelu voi auttaa, jos muuta turvallista paikkaa ei ole. Eikä järki vielä riitä kertomaan, ettei kaikki voi olla tähtiä, eikä sen vuoksi kannata kestää mitä vain. Markkinat sietää muutaman tähden kerrallaan, ei kymmeniä, eikä siihen riitä että taustat on huonot. Valistuneempia nuoria tuskin olisi voinut vedättää.
Mua kiinnostaisi tietää, mistä VB on saanut rahansa miljoonatalojen ostelemiseen. Yhdistyksiä ja harrastajateattereita pyörittämällä kun ei yleensä pääse rahoihin käsiksi.