Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin lakkoon, kotona.

Vierailija
24.11.2019 |

En jaksa ukon ja teinin jatkuvaa vittuilua, enkä sotkevaa ja valvottavaa taaperoa. Aloitin lakon. Tänään en tee ruokaa, en pese pyykkiä, en hoida perheemme lemmikkejä, en siivoa. Päätin, että tänään minä en tee mitään. Ja viikon päästä tilipäivänäni, menen kampaajalle (edelliskerrasta onkin jo vuosi vierähtänyt) ja lähden shoppailemaan vain ja ainoastaan itselleni uusia vaatteita.
Teini etsiköön itselleen työpaikan ja maksakoot tarpeensa itse, kk-rahan laitoin poikki, ei saa latin latia tässä kuussa.

Kun viikkoja pelkkää vittuilua ihan joka asiasta, joten minullakin oikeus olla vittumainen.

Ja kyllä, vihaan mun perhettäni.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olis ihan ok, ilman noita lapsia tässä yhtälössä. Ihan itse olet kuule teinisi kasvattanut ja en yhtään ihmettele tulosta. Mm. Kerrot että vihaat perhettäsi, (johon kuuluu viaton taapero)

Senkun lakkoilet, mutta suuri vastuu on itselläsiki, jos et sitä tajua, niin tuo lakko ei auta mitään. Peili käteen!

Ja kasvatusvastuuko on VAIN äidillä? Ap kyllä sanoo opettaneensa teinille peruskotityöt, mutta jos perheessä miehen malli on tuo mikä on, niin kyllä siinä saa päätään seinään hakata.

Hienosti taas tsemppauksen sijaan syyllistetään.

Kyllä tuossa vaiheessa pitää ymmärtää jo katsoa peiliin. Ei mikään oikeuta miehen käytöstä, teini on vielä syyntakeeton vaikka varmasti ei tuosta enää muuksi muutu. Mutta ap on ihan itse valinnut miehensä. Mikään pakko ei ollut häntä ottaa tai tehdä lasta. Halusi kuitenkin joten suostui. Kyllä se oli varmasti hänelläkin tiedossa että miehet on tuollaisia ja niiden luonne pitää joko varmistaa huolella tai olla ottamatta. Tai jos ei ollut niin olisi pitänyt olla kuten laissakin sanotaan. Yleistä tietoa kumminkin.

Vierailija
22/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli vittuilevat teini ja mies ja päätit silti lisääntyä että sait vielä kiukuttelevan taaperon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kerrot perheellesikin reilusti suoraan, että olet lakossa ja lakko loppuu, kun talossa aletsan osoittaa normaalia kohteliaisuutta ja toisen huomioon ottamista?

Oikein hyvää lakkoa ja nautinnolisia shoppailuhetkiä!

Miksi pitäisi kertoa, jos perhe kohtelee noin huonosti? Tajutkoon itse.

Tsemppiä ap!

Niinpä , ihan taaperokin kehtaa olla vahdittava!!!! Kyllä sen ansaitsee tulla vihatuksi ja laiminlyödyksi!

Älä nillitä, taaperollahan on ISÄ ja teini vahtijana.

Hyvä ap.👍

Vierailija
24/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aina epäilen miten lapset on kasvatettu ja opetettu tavoille jos vanhempien kielenkäyttö on yhtä vittusaatanaa. Tulee niin wt-kuva että eiköhän tuo ”vittuilu” ole ihan kolmikantaa tuossa taloudessa ja luultavasti taaperollekin sanotaan vaan ”turpa kiinni sinäki saatana”

Vierailija
25/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset pitkään pieniä ole, veloille sanotaan. Niistä on isompana paljon iloa. Niin näyttää olevan, oi kuinka rakkaus oikein huokuu apn viestistä😂!

Vierailija
26/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kerrot perheellesikin reilusti suoraan, että olet lakossa ja lakko loppuu, kun talossa aletsan osoittaa normaalia kohteliaisuutta ja toisen huomioon ottamista?

Tsemppiä ap!

Niinpä , ihan taaperokin kehtaa olla vahdittava!!!! Kyllä sen ansaitsee tulla vihatuksi ja laiminlyödyksi!

Hyvä ap.👍

Mutta että äiti ilmoittaa vihaavansa tätä??! Minkä puolustuksen keksit siihenkin?

Ihan omaa syytään on tuossa jamassa. Ihan omien valintojen seurausta kaikki.

Vierailija
27/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lapset pitkään pieniä ole, veloille sanotaan. Niistä on isompana paljon iloa. Niin näyttää olevan, oi kuinka rakkaus oikein huokuu apn viestistä😂!

No ei kaikilla ole todellakaan tällaista. Tuossa luultavasti metsä vastaa kun sinne (kirjaimellisesti) huudetaan.

Vierailija
28/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aina epäilen miten lapset on kasvatettu ja opetettu tavoille jos vanhempien kielenkäyttö on yhtä vittusaatanaa. Tulee niin wt-kuva että eiköhän tuo ”vittuilu” ole ihan kolmikantaa tuossa taloudessa ja luultavasti taaperollekin sanotaan vaan ”turpa kiinni sinäki saatana”

Niinpä. Ihan kamalaa.

Vierailija
29/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa syyllistämistä superäideiltä, jotka jaksavat 50-luvun tyyliin paapoa miestä ja patalaiskoja teinejään 24/7 ja kierre jatkuu, kun pojat eivät osaa mitään perusasioita ja taas on tulevaisuuden naiset raatamassa kotitöitä, kun paapotut pojat vetelehtivät kännyköiden ja tietokoneiden kanssa.

Hyvä ap. Eiköhän sitten ala kiinnostaa ruuanlaitto ja muu, kun ei niitä yks kaks olekaan tuosta vaan naaman edessä valmiina.

Ja tosiaan, MIESKIN ON KYKENEVÄINEN TAAPERON JA ELÄIMET HOITAMAAN SIINÄ MISSÄ AP:KIN. Ja tuo wt:ksi haukkuminen ei auta ketään, hienohelmat -.-

Vierailija
30/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te naiset kyllä hölmöjä. Pippelin perässä menette kotiorjiksi ja sitten väsytte.

Kyllä minä ottaisin ennemmin sen lompakon kuin koskisin pitkällä tikullakaan sen p*******n.

Vierailija
31/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaate; minä en yksin täällä asu, syö ja sotke.

-ap

Vierailija
32/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa syyllistämistä superäideiltä, jotka jaksavat 50-luvun tyyliin paapoa miestä ja patalaiskoja teinejään 24/7 ja kierre jatkuu, kun pojat eivät osaa mitään perusasioita ja taas on tulevaisuuden naiset raatamassa kotitöitä, kun paapotut pojat vetelehtivät kännyköiden ja tietokoneiden kanssa.

Hyvä ap. Eiköhän sitten ala kiinnostaa ruuanlaitto ja muu, kun ei niitä yks kaks olekaan tuosta vaan naaman edessä valmiina.

Ja tosiaan, MIESKIN ON KYKENEVÄINEN TAAPERON JA ELÄIMET HOITAMAAN SIINÄ MISSÄ AP:KIN. Ja tuo wt:ksi haukkuminen ei auta ketään, hienohelmat -.-

Onhan ne kykeneväisiä. Ongelma on suostuvaisuudessa. Ja on vaan helvetin tyhmää odottaa että ne saisi siihen jotenkin pakotettua. Ei pidä ottaa sellaista miestä riesoikseen josta et tiedä täydellä varmuudella että haluaa tehdä osansa.

Vierailija
33/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on meitäkin, jotka ollaan alusta asti vaadittu kaikkien osallistumista ja myös lapset on opetettu pienestä asti korjaamaan jälkensä. Miestä ei ole palveltu ennen lapsia eikä myöskään jälkeen. Kas näin ei tarvitse uhriutua, heittäytyä marttyyriksi eikä vihata perhettään.

”Mutta kun mies ei tee” on bullshittiä. Tekee kun on pakko.

Vierailija
34/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap!

Hyvä ap.👍

Mutta että äiti ilmoittaa vihaavansa tätä??! Minkä puolustuksen keksit siihenkin?

Ihan omaa syytään on tuossa jamassa. Ihan omien valintojen seurausta kaikki.

Totrakai sitä alkaa vihaamaan, kun yksin pyörität koko huushollia, väsyt ja turhaudut lopulta. Sitten palaa proput kokonaan ja maan rakoon syyllistetään eron tullessa äitiä, miten tämä on epäonnistunut yh, kun taas mies saa sympatiat ja empatiat ihan sossujenkin toimesta.

Nainen, ja nimenomaan äiti, on aina se paska, huono, epäonnistunut kasvattaja, vaikka kaikkensa perkele tekee jälkikasvunsa eteen.

Äiti on se perheen sontakaivo, jonka päälle kaikki paska kaadetaan, "lapsella on vääränlaiset kengät, lapsella on vääränlainen pipo, taas on teinillä läksyt tekemättä, teini osallistunut liikuntatunnille" ihan jo koulun, päiväkodin ja yhteiskunnan toimesta. Ja sen kyllä näkee tässäkin ketjussa, äiti on syypää kaikkeen ja kaikki on äidin vika, jos ei lapsia ole "kasvatettu oikein".

Vierailija
35/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on periaate; minä en yksin täällä asu, syö ja sotke.

-ap

Mutta tähän asti olet paaponut ja tehnyt kaiken ja nyt uhriudut kun tuli mitta täyteen eikä muut ole valmiita luopumaan saavutetuista eduista?

Vierailija
36/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jotenkin rakennettu miehiin tuo, että vain naiset hoitavat kodin ja lapset. Sitten jos mies tekee jotain, niin pitäisi vähintää patsas pystyttää pihaan, antaa joku palkkio tai jotain.

Olen myös herralle antanut sitä vitun omaa aikaa, mutta minä en saa nukkua edes viikonloppuisin ja miea hoitaisi yöheräilyt, mutta ei, kaikki on kaatunut mun niskaani täysin.

Taidan etsiä oman kämpän kohta ja jättää koko saamarin sakin oman onnensa nojaan. Ei kiinnosta enää hevon vittuakaan yhtään mikään.

Yrittänyt kasvattaa poikaa siten, että osaisi sekin ihan peruskotityöt ja siihen, että minä en ole enää passaamassa, kun 18 täyttää, saa kyllä luvan pärjätä ihan itsekseen. Taidan juhlistaa sitä jollain tapaa, kun pois muuttaa. Pidän perkele bileet saatana.

-ap

Ja sinä olet kiltisti vuosia palvellut. Miksi naiset ovat niin tyhmiä, että suostuvat siihen? Ihan itse olet roolisi rakentanut.

Vierailija
37/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus taas mitä marttyyri pask.aa.

Vierailija
38/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan itse naiset ovat tähän suostuneet.

Minulla oli yliopistossa opiskelukaveri, joka ei tiennyt mikä on valkosipulipuserrin. Ja sanoi, että äiti on tehnyt aina kaiken kotona ja poika ei edes ole päässyt keittiöön.

Vierailija
39/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsille neuvoo ihan taaperosta alkaen että astiat laitetaan koneeseen eikä jätetä pöydälle niin se tapa juurtuu selkärankaan. Jos mies ei ole vielä sitä ymmärtänyt, hänet voi valjastaa esimerkiksi lapsille.

Kun lapset opettaa viemään vaatteet pyykkikoriin ja vastaavasti laittamaan itse puhtaat pyykit kaappiin, sekin hoituu kummemmin kiroilematta.

Imurointiin ja yleiseen siivoukseen voi ottaa mukaan jo pienenkin lapsen, tekee aluksi mitä ja miten osaa. Siinä kohtaa vaaditaan vanhemmilta kärsivällisyyttä ettei sano että eihän tuosta mitään tule, anna kun minä.

Pienikin lapsi voi osallistua ruuanlaittoon ja pöydän kattamiseen, sekä vaativampiin hommiin veitsen ja hellan kanssa kun taito karttuu

Kaikki on kiinni siitä antaako lasten osallistua ihan alusta alkaen vai haluaako itse hoitaa nopeammin ja paremmin, jolloin kaikki oppii ettei äidille kelpaa muiden tekemä

Jos ensin paapoo, tekee puolesta ja ehkä jopa moittii muiden työn jälkeä, on ihan turha odottaa osallistumista myöhemminkään

Vierailija
40/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan itse naiset ovat tähän suostuneet.

Minulla oli yliopistossa opiskelukaveri, joka ei tiennyt mikä on valkosipulipuserrin. Ja sanoi, että äiti on tehnyt aina kaiken kotona ja poika ei edes ole päässyt keittiöön.

Ja kun nainen alkaa poikaa kasvattamaan ja opettamaan perusasioita kotitöistä, tulee muut naiset syyllistämään siitäkin asiasta ja haukkumaan.

Ja tiedoksi, tyhmä ja wt on se, jota muita alkaa haukkumaan tyhmiksi ja wt:ksi vain pönkittääkseen omaa olematonta paremmuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi