Menin lakkoon, kotona.
En jaksa ukon ja teinin jatkuvaa vittuilua, enkä sotkevaa ja valvottavaa taaperoa. Aloitin lakon. Tänään en tee ruokaa, en pese pyykkiä, en hoida perheemme lemmikkejä, en siivoa. Päätin, että tänään minä en tee mitään. Ja viikon päästä tilipäivänäni, menen kampaajalle (edelliskerrasta onkin jo vuosi vierähtänyt) ja lähden shoppailemaan vain ja ainoastaan itselleni uusia vaatteita.
Teini etsiköön itselleen työpaikan ja maksakoot tarpeensa itse, kk-rahan laitoin poikki, ei saa latin latia tässä kuussa.
Kun viikkoja pelkkää vittuilua ihan joka asiasta, joten minullakin oikeus olla vittumainen.
Ja kyllä, vihaan mun perhettäni.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin rakennettu miehiin tuo, että vain naiset hoitavat kodin ja lapset. Sitten jos mies tekee jotain, niin pitäisi vähintää patsas pystyttää pihaan, antaa joku palkkio tai jotain.
Olen myös herralle antanut sitä vitun omaa aikaa, mutta minä en saa nukkua edes viikonloppuisin ja miea hoitaisi yöheräilyt, mutta ei, kaikki on kaatunut mun niskaani täysin.
Taidan etsiä oman kämpän kohta ja jättää koko saamarin sakin oman onnensa nojaan. Ei kiinnosta enää hevon vittuakaan yhtään mikään.
Yrittänyt kasvattaa poikaa siten, että osaisi sekin ihan peruskotityöt ja siihen, että minä en ole enää passaamassa, kun 18 täyttää, saa kyllä luvan pärjätä ihan itsekseen. Taidan juhlistaa sitä jollain tapaa, kun pois muuttaa. Pidän perkele bileet saatana.
-ap
Ja sinä olet kiltisti vuosia palvellut. Miksi naiset ovat niin tyhmiä, että suostuvat siihen? Ihan itse olet roolisi rakentanut.
Sinuakaan ei ole käytöstavoilla pilattu, ja varmaan ihan äitisi toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa syyllistämistä superäideiltä, jotka jaksavat 50-luvun tyyliin paapoa miestä ja patalaiskoja teinejään 24/7 ja kierre jatkuu, kun pojat eivät osaa mitään perusasioita ja taas on tulevaisuuden naiset raatamassa kotitöitä, kun paapotut pojat vetelehtivät kännyköiden ja tietokoneiden kanssa.
Hyvä ap. Eiköhän sitten ala kiinnostaa ruuanlaitto ja muu, kun ei niitä yks kaks olekaan tuosta vaan naaman edessä valmiina.
Ja tosiaan, MIESKIN ON KYKENEVÄINEN TAAPERON JA ELÄIMET HOITAMAAN SIINÄ MISSÄ AP:KIN. Ja tuo wt:ksi haukkuminen ei auta ketään, hienohelmat -.-
No ihan itse naiset ovat tähän suostuneet.
Minulla oli yliopistossa opiskelukaveri, joka ei tiennyt mikä on valkosipulipuserrin. Ja sanoi, että äiti on tehnyt aina kaiken kotona ja poika ei edes ole päässyt keittiöön.Ja kun nainen alkaa poikaa kasvattamaan ja opettamaan perusasioita kotitöistä, tulee muut naiset syyllistämään siitäkin asiasta ja haukkumaan.
Ja tiedoksi, tyhmä ja wt on se, jota muita alkaa haukkumaan tyhmiksi ja wt:ksi vain pönkittääkseen omaa olematonta paremmuuttaan.
”Kuka toista haukkuu on ite” really? Et muuta keksinyt?
Ihan oikein ap.
Miehen on aika alkaa kantaa vastuuta.
Ihmettelen osaa negatiivisista kommenteista, ne ovat joko lusmumiesten kirjoittamia tai sitten sellaisten naisten kateellista kitkeryyttä, jotka haluaisivat tehdä kuten.sinä teit, mutteivät uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kerrot perheellesikin reilusti suoraan, että olet lakossa ja lakko loppuu, kun talossa aletsan osoittaa normaalia kohteliaisuutta ja toisen huomioon ottamista?
Oikein hyvää lakkoa ja nautinnolisia shoppailuhetkiä!
Kyllä. Tein asian harvinaisen selväksi ja sanoin teinillekin, että ruokaohjeita löytyy Googlestakin, jos osaa sitäkään käyttää.
-ap
Hienolla asenteella olet liikkeellä. Mistähän teinisi on oppinut noin veemäiseksi?
Hyvin kasvatetut naiset haukkuvat muita wtksi ja tyhmiksi? Ei ole käytöstavoissa kehumista teilläkään 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein ap.
Ihmettelen osaa negatiivisista kommenteista, ne ovat joko lusmumiesten kirjoittamia tai sitten sellaisten naisten kateellista kitkeryyttä, jotka haluaisivat tehdä kuten.sinä teit, mutteivät uskalla.
Tai sitten kaikki naiset eivät ole niin tyhmiä, että suostuvat vuosiksi kotiorjaksi, kunnes kamelin selkä katkeaa.
Ap on ihan itse valinnut miehensä ja kasvattunat lapsen huonoille tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin rakennettu miehiin tuo, että vain naiset hoitavat kodin ja lapset. Sitten jos mies tekee jotain, niin pitäisi vähintää patsas pystyttää pihaan, antaa joku palkkio tai jotain.
Olen myös herralle antanut sitä vitun omaa aikaa, mutta minä en saa nukkua edes viikonloppuisin ja miea hoitaisi yöheräilyt, mutta ei, kaikki on kaatunut mun niskaani täysin.
Taidan etsiä oman kämpän kohta ja jättää koko saamarin sakin oman onnensa nojaan. Ei kiinnosta enää hevon vittuakaan yhtään mikään.
Yrittänyt kasvattaa poikaa siten, että osaisi sekin ihan peruskotityöt ja siihen, että minä en ole enää passaamassa, kun 18 täyttää, saa kyllä luvan pärjätä ihan itsekseen. Taidan juhlistaa sitä jollain tapaa, kun pois muuttaa. Pidän perkele bileet saatana.
-ap
Ja sinä olet kiltisti vuosia palvellut. Miksi naiset ovat niin tyhmiä, että suostuvat siihen? Ihan itse olet roolisi rakentanut.
Sinuakaan ei ole käytöstavoilla pilattu, ja varmaan ihan äitisi toimesta.
Lässyn lässyn. Joskus vain pitää sanoa asiat niin kuine on. Toki on hhvä että ap jo nyt havahtuu tilanteeseen, mutta ihan itse on soppansa keittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa syyllistämistä superäideiltä, jotka jaksavat 50-luvun tyyliin paapoa miestä ja patalaiskoja teinejään 24/7 ja kierre jatkuu, kun pojat eivät osaa mitään perusasioita ja taas on tulevaisuuden naiset raatamassa kotitöitä, kun paapotut pojat vetelehtivät kännyköiden ja tietokoneiden kanssa.
Hyvä ap. Eiköhän sitten ala kiinnostaa ruuanlaitto ja muu, kun ei niitä yks kaks olekaan tuosta vaan naaman edessä valmiina.
Ja tosiaan, MIESKIN ON KYKENEVÄINEN TAAPERON JA ELÄIMET HOITAMAAN SIINÄ MISSÄ AP:KIN. Ja tuo wt:ksi haukkuminen ei auta ketään, hienohelmat -.-
No ihan itse naiset ovat tähän suostuneet.
Minulla oli yliopistossa opiskelukaveri, joka ei tiennyt mikä on valkosipulipuserrin. Ja sanoi, että äiti on tehnyt aina kaiken kotona ja poika ei edes ole päässyt keittiöön.Ja kun nainen alkaa poikaa kasvattamaan ja opettamaan perusasioita kotitöistä, tulee muut naiset syyllistämään siitäkin asiasta ja haukkumaan.
Ja tiedoksi, tyhmä ja wt on se, jota muita alkaa haukkumaan tyhmiksi ja wt:ksi vain pönkittääkseen omaa olematonta paremmuuttaan.
”Kuka toista haukkuu on ite” really? Et muuta keksinyt?
Niinhän se yleensä menee, kuten vanha kansa sanoo. Se, joka ensimmäisenä on jotakuta tyhmäksi sanomassa, on useimmiten itse tyhmä.
Eikä sinulla näytä olevan mitään käytöstapoja. Eikö ole äitis opettanut?
"Valinnut itse miehensä ja liiba laaba". Teille muille sitten varmaan on äitinne miehet valinnut tai ehkä kasvattanutkin? XD
Kaikki eivät muuten itse sitä miestä valitse ;)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla oli vittuilevat teini ja mies ja päätit silti lisääntyä että sait vielä kiukuttelevan taaperon?
Tämä. Naapurissa on viisi lasta ja äiti aina valittaa kun on niin rankkaa, mutta ihan itse on valintansa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kotitöitä tekevä mies on h o m o.
Mitä tämä kertookaan sinkkumiehistä... hmmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein ap.
Tai sitten kaikki naiset eivät ole niin tyhmiä, että suostuvat vuosiksi kotiorjaksi, kunnes kamelin selkä katkeaa.
Ap on ihan itse valinnut miehensä ja kasvattunat lapsen huonoille tavoille.
Onko se lasten kasvatus yhä vain ja ainoastaan äitien tehtävä? Isän ei tarvitse osallistua kasvattamiseen lainkaan, niinkö?
Ei ole sunkaan äitis onnistunut kasvattaja, kun tuommosta paskaa kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
"Valinnut itse miehensä ja liiba laaba". Teille muille sitten varmaan on äitinne miehet valinnut tai ehkä kasvattanutkin? XD
Mikähän oli pointtisi? Jos itse alkaa parisuhteeseen tuollaisen mihen kanssa ja tekee vielä pari lasta, niin kyllä se on ihan oma valinta. Sama kuin löisi itseään vasalla päähän ja sitten tulee vinkumaan tänne, kun pää on kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä kertookaan sinkkumiehistä... hmmm...
Ainakin se selittää miksi ne on sinkkuja :-D mutta miltä mahtaa näyttää houmouparin huushollissa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein ap.
Ap on ihan itse valinnut miehensä ja kasvattunat lapsen huonoille tavoille.Onko se lasten kasvatus yhä vain ja ainoastaan äitien tehtävä? Isän ei tarvitse osallistua kasvattamiseen lainkaan, niinkö?
Ei ole sunkaan äitis onnistunut kasvattaja, kun tuommosta paskaa kirjoittelet.
Ja itse jatkat samalla tavalla. Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten meillä on ollut sen verran älliä, että jos mies ei seurusteluaikana tee mitään kotitöitä vaan odottaa palvelua niin seurustelua ei kovin kauaa kestä. Siitä kun voi päätellä ettei tilanne ainakaan parane yhteen muuton tai lisääntymisen jälkeen
Kyllä se kotitöiden tekeminen ja vastuun jakaminen tulee pitkälti jokaisen lapsuudenkodista eli sieltä se kasvatustyö lähtee. Jos rassaa se ettei omat vanhemmat opeta poikaansa tai tyttöään tekemään kotitöitä, voi sentään vaikuttaa seuraavaan sukupolveen ja kasvattaa omansa
Onpa todella sivistynyttä ja asiallista keskustelua. Haukutaan toista äitiä ties miksikä, syyllistetään ja vähän lisää syyllistetään.
Kyllä se kasvatus, vastuut lapsista ja kotityöt kuuluvat kyllä mieheillekin.
Ja lukutaidottomille tiedoksi, äiti on poikaansa yrittänyt kasvattaa tekemään kotitöitä yms ja viikkoja jo potkinut ukkoakin hanuriin, että häntäkin tarvitaan kotitöihin ja kasvattamaan siittiöitään. Ja kyllä, vihan tunne on luonnollista. Tunteitaan ei pidä tukahduttaa, ne pitää näyttää.