Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin lakkoon, kotona.

Vierailija
24.11.2019 |

En jaksa ukon ja teinin jatkuvaa vittuilua, enkä sotkevaa ja valvottavaa taaperoa. Aloitin lakon. Tänään en tee ruokaa, en pese pyykkiä, en hoida perheemme lemmikkejä, en siivoa. Päätin, että tänään minä en tee mitään. Ja viikon päästä tilipäivänäni, menen kampaajalle (edelliskerrasta onkin jo vuosi vierähtänyt) ja lähden shoppailemaan vain ja ainoastaan itselleni uusia vaatteita.
Teini etsiköön itselleen työpaikan ja maksakoot tarpeensa itse, kk-rahan laitoin poikki, ei saa latin latia tässä kuussa.

Kun viikkoja pelkkää vittuilua ihan joka asiasta, joten minullakin oikeus olla vittumainen.

Ja kyllä, vihaan mun perhettäni.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tsemppiä ap. Älä luovuta!

Vierailija
82/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vuosia sitten sain mittani täyteen teinipojan pyykkien pesemisestä ja talutin pojan pesuhuoneeseen, löin pyykkikoneen ohjekirjan käteen ja sanoin että netistä löytyy ohjeita. Paiskoi kännykkäänsä hetken mutta opetteli ja osaa nyt. Joskus pitää pistää kova kovaa vastaan. Ilmeisesti pyykkäilee omassa kodissaankin nykyään. Ruokaa osaa myös laittaa, jos viitsii. Kyllähän toiset hyväksi käyttää jos kaikkeen suostuu, niin kotona kuin töissäkin. Suurin osa kuitenkin on patalaiskoja luusereita jotka haluaa helppoa elämää ja palveluja ilmaiseksi.

Muistaa varmaan lopun ikänsä kuinka lapsellinen olit. Näen oikein mielessäni kuinka talutat teiniä ja lyöt ohjekirjan käteen jne. Ajattele itsesi vaikka uuteen työpaikkaan. On kone mitä et osaa käyttää. Työkaveri tulee ja taluttaa (!) sut koneen ääreen, lyö käyttöohjeet käteen ja sanoo perään, että netistäkin voit katsoa ohjeita. Aikuismaista ja fiksua käytöstä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vuosia sitten sain mittani täyteen teinipojan pyykkien pesemisestä ja talutin pojan pesuhuoneeseen, löin pyykkikoneen ohjekirjan käteen ja sanoin että netistä löytyy ohjeita. Paiskoi kännykkäänsä hetken mutta opetteli ja osaa nyt. Joskus pitää pistää kova kovaa vastaan. Ilmeisesti pyykkäilee omassa kodissaankin nykyään. Ruokaa osaa myös laittaa, jos viitsii. Kyllähän toiset hyväksi käyttää jos kaikkeen suostuu, niin kotona kuin töissäkin. Suurin osa kuitenkin on patalaiskoja luusereita jotka haluaa helppoa elämää ja palveluja ilmaiseksi.

Muistaa varmaan lopun ikänsä kuinka lapsellinen olit. Näen oikein mielessäni kuinka talutat teiniä ja lyöt ohjekirjan käteen jne. Ajattele itsesi vaikka uuteen työpaikkaan. On kone mitä et osaa käyttää. Työkaveri tulee ja taluttaa (!) sut koneen ääreen, lyö käyttöohjeet käteen ja sanoo perään, että netistäkin voit katsoa ohjeita. Aikuismaista ja fiksua käytöstä? 

Ihan oikein teki ja oikeat oli metodit ja puheet. Ei nykyajan nuoriso muuta kuin kuppaisi ja loisisi vaikka vanhempansa he ngiltä jos ei laita kova kovaa vasten. Niin se elämässäkin menee että etsi tietosi itse ja päättele itse, ei ole kukaan auttamassa, ei töissä, ei kotona eikä missään elämänvaiheessa. Siinä teki vanhempi oikein ja opetti miten tämä maailma makaa. Yksin on pärjättävä, ei tule kukaan per_settä pyyhkimään eikä kädestä pitämään loputtomiin.

Vierailija
84/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut takomaan kotitöiden tasavertaisuutta vasaralla kalloon.. omalle äidilleni. Hän on vanhan kansan ihminen, jonka mielestä epäsiisti koti on vain naisen häpeä. Minua hän pitää täysin epäonnistuneena, koska mieheni tekee kotitöitä ihan täysin itsenäisesti ja oma-alotteisesti. Sehän tarkoittaa, että miehen on pakko koska minä olen laiska ja äitiä hävettää muun suvun edessä koska hänen kupeittensa hedelmä on tämmöinen. Koska meillä on aina perussiistiä kun jokainen hoitaa oman osansa, äidin mielestä se on vain mieheni ansiota

Meillä on 2 tytärtä ja poika. Joka ikinen kerta äiti sanoo ” tulkaas tytöt auttamaan mummia niin siivotaan/ laitetaan ruokaa/ leivotaan”. Meillä on tapana, että jokainen viikkaa omat pyykkinsä kaappiinsa, äidin mielestå on tyttöjen tehtävä huolehtia myös veljen pyykit. Onneksi nuoriso osaa suhtautua huumorilla mummin kotkotuksiin ja poika onkin mummin silmissä oikea herrasmies kun kantaa kauppakassit sisälle tai käy tomuttamassa mummin matot.

Vierailija
85/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa sisustus samaksi kuin naapurissa. Matkikaa joka asiassa joissa voitte niitä keitä oikeasti haluaisitte olla. Se auttaa kuulemma persoonallisuushäiriöön vähän.

Vierailija
86/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te parempi väki. Lahjoitan mielelläni perheeni teille, myös miehenkin teille kasvatettavaksi. Hyvä idea, kiitti, kenelle lähetän matkahuollon kautta, kun posti on lakossa?

Minä kun olen epäkelpo tähän hommaan, niin lahjoitan mielelläni perheeni jollekin paremmalle ja kasvatustaitoisemmalle.

-ap

Ainakin tuo viaton taapero pitäisi saada jonnekin muualle kotoasi. Tiedät varmaan mihin voit ottaa yhteyttä pienokaisen muualle sijoitusta varten. Hän tarvitsee rakkautta ja lämpöä ympärilleen.

Vierailija
87/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsempää olisi istuttaa perhe keskustelemaan yhdessä kipukohdistasi. Mikä loukkaa, mitä toivot jne.

Teinille kk-raha sidonnaiseksi kotitöihin osallistumiseen.

Miten miehesi osallistuu arjen pyöritykseen ja pikulapsen hoitoon? Ovatko miehesi ja teini lyöttäytyneet yhdessä sinua vastaan?

Muiden vittuilu asiatonta, pakko kysyä ap mistä syystä he aikovat sinulle päätä? Nalkutatko sinä heille vuorostasi ja miten vastaat heidän haukkumisiin?

Vierailija
88/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmottautuu se toinen kuukauden lakkoillut vielä.

Tuota vaan, että meillä jo mies ihmetteli viime perjantaina imuroidessaan että miten nää siivouspäivät tuntuu tulevan niin usein. Vastahan hän siivosi (todellisuudessa viikko sitten ).Niinhän ne tulee, huomattu on.

Tässä laiskotellen odottelen nyt, laittaa tuolla lipeäkalaa lounaaksi. Kivaa tämä perheen ”uroksena” oleminen.

Millä tavalla sä nyt koet olevas parempi?

Oisko molempien aika opetella hoitamaan arkea ja kotitöitä YHDESSÄ?

Vierailija
89/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmottautuu se toinen kuukauden lakkoillut vielä.

Tuota vaan, että meillä jo mies ihmetteli viime perjantaina imuroidessaan että miten nää siivouspäivät tuntuu tulevan niin usein. Vastahan hän siivosi (todellisuudessa viikko sitten ).Niinhän ne tulee, huomattu on.

Tässä laiskotellen odottelen nyt, laittaa tuolla lipeäkalaa lounaaksi. Kivaa tämä perheen ”uroksena” oleminen.

Millä tavalla sä nyt koet olevas parempi?

Oisko molempien aika opetella hoitamaan arkea ja kotitöitä YHDESSÄ?

Eiköhän tuon kirjoittajan mies huomaa jossain vaiheessa, että kotityöt on kivempi tehdä yhdessä. Se vaan pitää miehen itse hoksata, naisen sanominen ei auta.

Vierailija
90/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein teki ja oikeat oli metodit ja puheet. Ei nykyajan nuoriso muuta kuin kuppaisi ja loisisi vaikka vanhempansa he ngiltä jos ei laita kova kovaa vasten. Niin se elämässäkin menee että etsi tietosi itse ja päättele itse, ei ole kukaan auttamassa, ei töissä, ei kotona eikä missään elämänvaiheessa. Siinä teki vanhempi oikein ja opetti miten tämä maailma makaa. Yksin on pärjättävä, ei tule kukaan per_settä pyyhkimään eikä kädestä pitämään loputtomiin.

Sama vanha kysymys: Kuka sen nykynuorison (väittämäsi) on noin hirveäksi kasvattanut? Joulupukki, ufo, kelju kojootti?

Vierailija
91/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se teini tähän saakka saanut kuukausirahansa tekemättä mitään?? Miksi.....?

Vierailija
92/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te parempi väki. Lahjoitan mielelläni perheeni teille, myös miehenkin teille kasvatettavaksi. Hyvä idea, kiitti, kenelle lähetän matkahuollon kautta, kun posti on lakossa?

Minä kun olen epäkelpo tähän hommaan, niin lahjoitan mielelläni perheeni jollekin paremmalle ja kasvatustaitoisemmalle.

-ap

Ainakin tuo viaton taapero pitäisi saada jonnekin muualle kotoasi. Tiedät varmaan mihin voit ottaa yhteyttä pienokaisen muualle sijoitusta varten. Hän tarvitsee rakkautta ja lämpöä ympärilleen.

Kyllähän äidin viha vaurioittaa lapsen kehitystä valtavasti. On yksi syy huostaanottoon. Käsittämätöntä miten julmia ihmiset ovat kun alapeukuttavat ehdotusta lapsen suojelemiseksi ja hoidon turvaamiseksi.

Vierailija
93/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kyllähän äidin viha vaurioittaa lapsen kehitystä valtavasti. On yksi syy huostaanottoon. Käsittämätöntä miten julmia ihmiset ovat kun alapeukuttavat ehdotusta lapsen suojelemiseksi ja hoidon turvaamiseksi.

Ovat kai itse noita lastensa vihaajia.

Vierailija
94/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hvyä. Kyllä ne pikkuhiljaa huomaa ettei enää passata :)

Vierailija
95/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran parisuhteessa lakkoon ja sillä aikaa mies etsi uuden. Näin jälkeen päin ajateltuna se oli hyvä asia. Siinä näkee, haluaako mies jatkaa suhdetta vai ei. Mitkä on ne kriteerit, joiden vuoksi on valmis satsaamaan ja mitä asioita kunnioittaa naisessa. 

Vierailija
96/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana "viha" bongattu. Fobba oi fobba (joku teistä sadoista) missä sinä olet. xD

Missäs kohtaa vihattiin jotain syrjittyä vähemmistöä?

Kyllä omaa perhettä saa vihata välillä täysillä, jos perhe kohtelee äitiä orjana. Tsemppiä, oot mun toteemieläin ap!

Vierailija
97/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vanha kysymys: Kuka sen nykynuorison (väittämäsi) on noin hirveäksi kasvattanut? Joulupukki, ufo, kelju kojootti?

Laiska isä antanut mallin. On naiivia väittää, että kasvattaminen olisi pääasiassa tietoista toimintaa. Paljon isompi rooli on omalla esimerkillä. Ja arvaa, kumpaa esimerkkiä mukula mieluummin noudattaa: mukavuudenhaluisen ukkelin vai aina ahertavan äidin?

Vierailija
98/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi mennä yleislakkoon, ainakin viikoksi.

Saatte mennä lakkoon vaikka loppuvuodeksi, sitä teidän suunaukomista ja käsienheiluttelua ei kaipaa kukaan. Eikä kyllä kukaan edes huomaa että olette "lakossa".

Vierailija
99/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallioppiminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Laiska isä antanut mallin. On naiivia väittää, että kasvattaminen olisi pääasiassa tietoista toimintaa. Paljon isompi rooli on omalla esimerkillä. Ja arvaa, kumpaa esimerkkiä mukula mieluummin noudattaa: mukavuudenhaluisen ukkelin vai aina ahertavan äidin?

Tämä, varsinkin kun on kyseessä poikalapsi. Monet 40 ja vieläpä 50 luvulla syntyneet naiset ovat kasvattaneet poikansa siihen uskoon että heitä kuuluu vaimojen palvella ja passata. Moni anoppiviha on tästä kotosin. Ei voida vaatia mitään siltä omalta rakkaaltaan mutta vihataan anoppia koska on pojastaan tämmösen tehnyt. Näitten ikäluokkien naiset passaavat tänäpäivänä ukkojaan, eivät osaa edes teevettä keittää. Oletan että täällä on ollut paljon just näitä kommentoimassa, eihän heidän pojiltaan saa mitään vaatia, aikusenakaan.

Vierailija
100/116 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aina epäilen miten lapset on kasvatettu ja opetettu tavoille jos vanhempien kielenkäyttö on yhtä vittusaatanaa. Tulee niin wt-kuva että eiköhän tuo ”vittuilu” ole ihan kolmikantaa tuossa taloudessa ja luultavasti taaperollekin sanotaan vaan ”turpa kiinni sinäki saatana”

Se on kuule vittusaatana epäilevä nirppanokka sillä tavalla, että me kiroilijat ollaan sekä älykkäämpää että rehellisempää sakkia kuin te sievistelijät.

https://tieku.fi/ihminen/aivot/alykkyys/alykkyys-kiroilu-on-merkki-alyk…

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/07/17/kuusi-syyta-miksi-kiroilu-on-s…

Että antaa mennä vaan, ap! Teen ajoittain ihan saman. Annan pyykin ja sotkun olla. Ja jos joku tekee ruokaa, syön sitten sitä. Muutoin huristan hakemaan jotain hyvää vain itselleni, puuhaan omiani ja nappaan teiniltä käyttöön myös kuulokkeet ja viihdyn omissa oloissani äänikirjaa tai musiikkia kuunnellen. Toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi