Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko valmis astumaan Kaikkivaltiaan eteen ja vastaamaan kysymykseen; ”Mitä teit elämällä, jonka sinulle annoin”?

Vierailija
23.11.2019 |

En pyri pelottelemaan sinua, mutta oletko koskaan miettinyt, mitä tekisit, jos noutaja ajan rajan tuolle puolen kolkuttaisi ovea ja sanoisi ”On aika lähteä” ? Oletko valmis astumaan Kaikkivaltiaan eteen ja vastaamaan kysymykseen; ”Mitä teit elämällä, jonka sinulle annoin”?

Me ihmiset riitelemme ja olemme eri mieltä monista asioista, mutta olemme yhtä mieltä siitä, että kerran jokainen vuorollamme täältä lähdemme, eikö?

Oletko valmis? Jos et, laita asiat kuntoon Jumalan kanssa.

http://www.tuleuskoon.fi/

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisin: Live, Love, Laugh

Vierailija
82/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jumala kysyisi noin?

Oleellista on se, onko Jeesus Herrani kun kuolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se jumala on olemassa niin eiköhän se tiedä kysymättäkin

Tietää toki, mutta sitä kiinostaakin mitä ihminen itse vastaa. Siksi poliisikin kysyy vaikka tietäisi jo totuuden. t. ei uskovainen

Vierailija
84/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä pitäisi olla väliä, kun vaan uskoo Jeesukseen? Sitä paitsi jos tulee tilanne, jossa on Jumalan edessä, niin silloinhan on automaattisesti uskovainen, koska Jumalan omin silmin näkee ja silloin pääsee tietenkin taivaaseen.

Vierailija
85/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jumala on olemassa ja joskus hänet tapaan niin haluaisin kysyä siltä "laitoitko minut kulkemaan poikasi Jeesuksen elämän polkua ohjaamalla vanhempiani antamaan minulle Jeesuksen nimestä johdetun nimen ja antaen minun kärsiä muiden ihmisten typeryydestä kuten Jeesuskin kärsi jotta voisin opettaa muita kärsimyksieni kautta kuten Jeesuskin teki?"

Vierailija
86/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuohon nyt sitten pitäisi vastata? Nautin? Eikö tuollainen kysymys liity yleensä siihen, että minun olisi pitänyt toimia jotenkin järkevästi, että voin hyödyntää sitä jatkossa. Mutta jos jatkoa ei ole, niin eikö pääasia ole se, että matka oli mukava. Pitääkö herranjestas taivaassakin vielä olla cv? 

Vierailija
87/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole ihan oma asiani, miten elämäni käytin, kun kerran vapaa tahto on annettu. Turha siitä sen jälkeen on kitistä.

Vierailija
88/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole ihan oma asiani, miten elämäni käytin, kun kerran vapaa tahto on annettu. Turha siitä sen jälkeen on kitistä.

Vapaata tahtoa ei ole, luulemme vain niin. Joku minua paljon viisaampi on avannut asian niin että kaltaiseni vajukkikin sen ymmärsi.

Vierailija
89/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun kohtaan oman kaikkivaltiaani eli Saatanan niin bileet vasta alkaa

Vierailija
90/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että "tässä seison enkä muuta voi, ota tai jätä".

Vierailija
91/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. En pelkää Veijo Baltzarin kohtaamista.

Vierailija
92/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on mieletön ja minua on mahdoton pakottaa uskomaan Jumalaan. Kun en usko niin en. Sinä et voi asialle mitään, enkä minäkään. En voi pakottaa itseäni uskomaan asioita joita en usko.

Vierailija
93/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Jumala on siitä, että kirkkoon kuulumisesta joutuu maksamaan syntistä rahaa?

Mitä mieltä Jumala on siitä, että kirkossa pummitaan uskovaisilta syntistä rahaa?

Tekopyhää jengiä.

Vierailija
94/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis myöntämään kaikki.

Herrani olen nuollut miehen pe räaukkoa ja niellyt litroittain spe rmaa.

Herrani olen myös ottanut parrua jokaiseen aukkooni.

Vierailija
95/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 miljardia ihmistä taitaa miettiä mitä vastaa kun ei ole kuullutkaan sinun kaikkivaltiaista.

Vierailija
96/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisten elämien hypnotisoijan mukaan sielulta kysytään kaksi kysymystä taivaan porteilla

1. Mitä opit?

2. Miten kohtelit muita?

Sielulle näytetään koettu elämä kaikkien muiden kanssaeläjien näkökulmasta. Ennenkaikkea elämä on oppitunti ja me sen oppilaita.

Vierailija
97/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sitä kysyisi? Sehän seuraa kaikkia ihmisiä koko ajan 24/7, eiköhän mun tekemiset ole tiedossa.

Vierailija
98/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tyylisellä pelottelulla on pitlät petinteet.

Evlut seurakuntamme jakoi vanhan pyhäkoulukirjan kaikille lapsille.

Iiiihania Raamatun kertomuksia.

Rakastava Taivaan Isä.

Jumalan kämmenellä ei pelkää lintunen eikä ihminen.

Sitten alkaa pelottelu.

Vedenpaisumuksessa Jumals hukutti kaikki paitsi Nooan perheen.

Sodoma ja Gomorra hävitettiin askkaineen? Lukuunottamatta Lootin perhettä.

Lootin caimo kuitenkin katsoi taakseen ja jähmettyi suolapatsaaksi.

Hyvä isä Asbraham oli niin hyvä, että oli valmis uhraamaan poikansa Iisakin jumalan käskystä.

Viime hetkrllä Jumala perui käskynsä, Iisak jo makadi alttarilla ja Aabrahamin veitsi valmiina iskuun.

Joosua hävitti Jumalan käskystä Jerikon ja vain ilotyttö Rahab, joka auttoi Joosuaa, jäi henkiin.

Kiitos seurakuntamme, nuorimman tyttäreni ateismi kiteytyi tuon kirjan ansiosta.

Vierailija
99/99 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta onkohan se?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi