Oletko valmis astumaan Kaikkivaltiaan eteen ja vastaamaan kysymykseen; ”Mitä teit elämällä, jonka sinulle annoin”?
En pyri pelottelemaan sinua, mutta oletko koskaan miettinyt, mitä tekisit, jos noutaja ajan rajan tuolle puolen kolkuttaisi ovea ja sanoisi ”On aika lähteä” ? Oletko valmis astumaan Kaikkivaltiaan eteen ja vastaamaan kysymykseen; ”Mitä teit elämällä, jonka sinulle annoin”?
Me ihmiset riitelemme ja olemme eri mieltä monista asioista, mutta olemme yhtä mieltä siitä, että kerran jokainen vuorollamme täältä lähdemme, eikö?
Oletko valmis? Jos et, laita asiat kuntoon Jumalan kanssa.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vl kirjoitti:
Ei pelota yhtään, kun synnit ovat anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Kuolenpa huomenna tai 10 tai 50 vuoden kuluttua, jos kuolinhetkenäni minulla on syntini anteeksi, olen pelastettu.
Tämä! Kun ihminen on Kristuksessa niin kaikki on hyvin. Jeesus: ”Joka uskoo minuun ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on siirtynyt kuolemasta elämään.” 👏🏼👏🏼
Eipä ole mikään yllätys että uskovaiset hurmaantuu kristukseen yhtymisestä. Hurmoksellista yhtymistä vaan sinnekin ja lumen. On se varmaan kiva yhtyä muiden yhtymään kristukseen. Tehän uskotte siihenkin, että olette jessen omia kaikki. Naimisissa yhtä kaikki. Moniavioisuus kukoistaa ja itsepetoksen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta parempi kysymys on:
Mitä opit?
Eikös tuo kysymys tule myöhässä? Eihän sillä kuoleman jälkeen ole enää väliä mitä on oppinut. Ei niillä opeilla enää mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nälkään kuollut 8-vuotias afrikkalainen vastaa tuohon kysymykseen?
Puppua koko uskonnot.
Älä prkl jauha pazkaa vaan vastaa omalta osaltasi!
Jumala huolehtii niistä lapsista.
Ei täällä ei missään muussakaan todellisuudessa mikään eikä kukaan huolehdi meistä ihmisistä eikä muistakaan eläimistä.
Eikös sillä munapäällä pitäisi olla jo tiedossa, että mitä elämälläni tein..? Aika m ulkku jos alkaa vielä v ittuilemaan kuoleman jälkeen tuollaisella kysymyksellä
Murskasin vihollisiani, näin heidän lakoavan jalkoihini ja kuuntelin heidän naistensa valitusta.
-Conan Barbaari
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Olemme samaa mieltä siitä, että lähdemme täältä.
Mistään muusta aloituksessa emme olekaan samaa mieltä.
"En halua pelotella..."
Kyllä haluat, mitä muuta tuo on?
Oletetaan, että pelottelun kohteesi ei usko Jumalaan.
Yrität silti pelotella häntä Jumalalla.
Logiikkasi ontuu pahemman kerran.
Jos 13- vuotias lapseni hölmöilee vesillä, häntä on turha pelotella enää Näkillä, vaan vedota järkeen.
Sinun logiikkasi ontuu vielä enemmän, satusankari Näkki ei ole Jumala.
Ei onnu.
On turha pelotella ihmistä sellaisella, johon hän ei usko.
Näkki, Ukko, Tapio, Jumala, gnoomit, Piru...
Satuolentoja kaikki minulle.
Vierailija kirjoitti:
Jep, olen koko elämäni pyrkinyt kehittämään itseäni paremmaksi ihmiseksi ja auttanut muita, niin työssäni kuin yksityiselämässänikin. Ihan satavarmasti olen tehnyt osani sen eteen, että tämä planeetta olisi minun jälkeeni himppasen parempi kuin ennen ja ilman minua.
Olen varma, että tällainen mahdollinen kaikkivaltias olisi tyytyväinen juuri näin käytettyyn elämään, ja pitäisi paljon höpsömpänä elämänsä tuhlaamista joihinkin uskonnollisiin riitteihin ja palvontamenoihin.
Elämästä olen oppinut myös sen, että siinä ei ole mitään pelättävää - paitsi ehkä pelko itse. Oletan saman pätevän myös kuolemaankin. Toivon sydämestäni, että sinäkin ap saat vapautua kadotuksen pelostasi. Kaikki on hyvin. ❤️
Sori. Nyt täytyy sataa hienon paraatisi päälle; Raamattu sanoo: ”Ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.”
Eli vedit miten hyvin tahansa (omasta mielestäsi) jäät vajaaksi. Jos aiot sillä päästä Taivaaseen niin hiljaista on.
Yksi sinulta puuttuu: ”Myy kaikki mitä sinulla on, ja seuraa minua”.
Myy se kuvitelma että vedit hyvin, ja ala tehdä niin kuin Jeesus neuvoo. Aloita vaikka Vuorisaarnasta, sitä mukaa alat ymmärtää että cusessa olet.
Ap:n linkki johti hell-ari- sivustolle, kuinkas muutenkaan.
Evankeliointivelvollisuuttaan täyttää.
Hän antoi kasan paskaa ja mä puristin siitä timantin. Ihmetelköön sitä.
Vierailija kirjoitti:
ei turhia kyselyitä kirjoitti:
Mä olen menossa alakerran grillijuhliin.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä.
Nuorempana sitä tulikin bailattua yötä päivää ja vähän seuraaviakin. Mikäs siinä eipä oo enää perhe ja työt rajoittamassa juhlintaa.
Mun turva on siinä että Jeesus eli täydellisen elämän mun puolesta ja kuoli mun syntien takia ja puolustaa mua Jumalan edessä kun siihen tulen, tunnustaa omakseen, eli en pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sillä munapäällä pitäisi olla jo tiedossa, että mitä elämälläni tein..? Aika m ulkku jos alkaa vielä v ittuilemaan kuoleman jälkeen tuollaisella kysymyksellä
Juuri tuollainen asenne ajaa sinut kadotukseen.
Vastaus on, että elin mukavasti. Seison jokaisen sanani ja tekoni takana.
Sen sijaan en tuhlannut elämääni tekopyhistelyyn ja rankaisun pelossa elämiseen. Kumma kun on, että kun uskikset kieriskelee elämänsä tuskissaan turhan tähden, kun joka puolella ovat näkevinään vaikka mitä kiellettyjä hedelmiä. Oikeasti porukka on loppujen lopuksi melkoisen pervoa, koska nuo näkevät syntiä (=seksiä) jos vaikka missä, missä ei oikeastaan olisi mihinkään seksiin viittaavaakaan. Ja lisäksi se sävy aiheesta keskustellessa on jotenkin oikeasti vähän turhan mehusteleva, melkein kuin runkcufantasiapuhetta.
No mutta, sääli. Itseppähän tuhlaatte oman elämänne. Eip tuolla mitään porttia ja Kaikkivaltiasta ole. Ellei nyt sitten ole kyse John Lennonista. Tämän herran kanssa voisikin jutskata tovin jos toisenkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, olen koko elämäni pyrkinyt kehittämään itseäni paremmaksi ihmiseksi ja auttanut muita, niin työssäni kuin yksityiselämässänikin. Ihan satavarmasti olen tehnyt osani sen eteen, että tämä planeetta olisi minun jälkeeni himppasen parempi kuin ennen ja ilman minua.
Olen varma, että tällainen mahdollinen kaikkivaltias olisi tyytyväinen juuri näin käytettyyn elämään, ja pitäisi paljon höpsömpänä elämänsä tuhlaamista joihinkin uskonnollisiin riitteihin ja palvontamenoihin.
Elämästä olen oppinut myös sen, että siinä ei ole mitään pelättävää - paitsi ehkä pelko itse. Oletan saman pätevän myös kuolemaankin. Toivon sydämestäni, että sinäkin ap saat vapautua kadotuksen pelostasi. Kaikki on hyvin. ❤️
Sori. Nyt täytyy sataa hienon paraatisi päälle; Raamattu sanoo: ”Ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.”
Eli vedit miten hyvin tahansa (omasta mielestäsi) jäät vajaaksi. Jos aiot sillä päästä Taivaaseen niin hiljaista on.
Yksi sinulta puuttuu: ”Myy kaikki mitä sinulla on, ja seuraa minua”.
Myy se kuvitelma että vedit hyvin, ja ala tehdä niin kuin Jeesus neuvoo. Aloita vaikka Vuorisaarnasta, sitä mukaa alat ymmärtää että cusessa olet.
No sori. En usko mihinkään perisyntiin, jossa ihminen syntyy jotenkin syntisenä. Se ei ole tervettä psyykeä tukeva ajatus.
En myöskään usko mihinkään sellaiseen, että ihminen ei pystyisi mitenkään omilla teoillaan ja avuillaan varautumaan synnistään ja kärsimyksestään, vaan olisi jonkun täysin ulkopuolisen armon varassa. Sekään ei ole tervettä psyykeä tukeva ajatusrakennelma.
En myöskään usko mihinkään syntiin. Me ihmiset toimimme monesti todella taitamattomasti ja typerästi, mutta sekään ei ole syntiä. Onneksi voimme myös useimmiten kompensoida niitä huonoja tekojemme koettamalla tehdä niitä hyviä.
Ei kukaan meistä ole cusessa. Meillä kaikilla on asiat hyvin. ❤️ Eikä mitään pelättävää. Tätä on rauha.
Laitan tässä vastaukseksi copy pasten, tekstistä, jonka kirjoitin muualle, lukekoon kuka jaksaa, itse menen näillä, ja tässä on pieni osa kokonaisuutta. Teksti on myös opetus. Jumala tietää toki kysymättäkin.
Kun tässä nyt ollaan niin, alla tulee sanasta sanaan suomennosta "hieroglyfitekstistä, siis suoraan merkeistä. Kirjoitus on kappaleen 125 alku ns. kuolleen kirjasta, siis: Teksti siitä miten tullaan päivään. Koko kappale vertautuu parhaiten Matteus 25, mutta alkaa oikeastaan siitä mihin Matteus 25, siis viimeinen tuomio päättyy. Hieroglyfiteksti alkaa miltei heti kadotettujen tuholla, ja jatkuu eri muodoissa pelastuksena, ja miksi, miten sielun pitää pelastua. Teksti on varmasti tunnettu. Kuitenkin, mitä alla on ehkä korostettuna ja muutenkin esillä, on esimerkiksi se, että egyptiläinen verbi "tehdä": Jr kirjoitetaan silmänä, merkki on silmä, siten se väkisinkin tarkoittaa paitsi fyysistä tekemistä, myos sielun silmin tapahtuvia tekoja. Toinen eroavaisuus tavallisista käännöksistä ovat koska- konjunktiot, jotka esiintyvät käännoksen toisessa kappaleessa. Ne esiintyvät alkuperäisessä tekstissä, ja ovat olennainen osa kokonaisuutta. Edelleen huomaa erikoisesti"Osiriksen" nimi. Nimeen liittyy moninkertainen puhtaus; Pahan torjuminen, ja lisäksi hävittäminen sydämestä, sekä vielä sydämen täyttäminen pahan sijaan hyvällä. Nimi viittaa myos kahteen naiseen, jotka eivät hyväksyneet viattoman kuolemaa, He ovat Aset ja Nebet-het ja he seisovat viattoman takana. Samalla nimi viittaa totuuden jumalattariin kaksossisarmuodossa.
Teksti:
Sielu sydämineen (sielulla on silmät joilla näkee sydämensä, sinä olet sielu.) saapuu saliin ja sanoo:
"Suojelijani, suuri Jumala, synnittömänä ja puhtaana pysyvän kaupungin (Maat-jij(x)) herra. Tulen suusi eteen, herra, astian tuojana, katsomaan kaikkea hyvyyttäsi. Tunnen sinut ja tunnen nimesi ja tunnen neljän kymmenen ja kahden Jumalan nimet, jotka ovat kanssasi täällä synnittömyyden ja puhtauden salissa, he elävät ilkeiden hävittäjinä, juodakseen heidän verensä, tänä päivänä, likaisuuden loppuna, miehuuden, ystävällisen ja hyvän asunon (Wunn-nefer Wsjir:in nimi,(Wsjir; Osiris)) edessä.
Koska Teidän nimenne on herra kahdelle sisarelle, kahdelle rakkaudelle, kahdelle kaksisilmäiselle kobrasisarelle, kahdesta synnittömyydestä ja puhtaudesta (St-jij Mert-jij Nebt jij Neb M´a´at jij ( Wsjir:in; Osiriksen) nimi), koska olen tuonut teille kaiken puhtauden ja hävittänyt Teille kaiken synnin,
en ole tehnyt silmälläni syntiä ihmisiä vastaan,
en ole antanut elämää ihmisten edessä,
en ole tehnyt silmälläni ilkeää pienuutta siellä, missä on valtaistuin kaikelle puhtaalle,
en ole ole nostanut arvottomuutta olemassaoloon (en ole tuntenut arvottomuutta),
en ole tehnyt silmälläni paikkaa ilkeydelle,
en ole tehnyt silmälläni itseäni ensimmaiseksi, päivän, sielujen herraksi, toisten silmissä,
en ole tuonut nimeäni sellaisten johtajien joukkoon jotka lyovät alas puhtaan palvelijan,
jne. jne.jne.
olen puhdas, olen puhdas, olen puhdas, olen puhdas".
Teksti jatkuu lopulta siinäkin muodossa, että sielu kertoo ruokkineensa nälkäiset, vaatettaneensa alastomat, ja antaneensa veneen haaksirikkoiselle.
t. pakana ja hieroglyfi
Minusta tuli henkisesti maailman älykkäin ja pelottomin ihminen, enkä ole sinulle yhtään mitään selityksiä velkaa. Olet sairas sadisti ja sinut pitää jauhaa kosmiseksi tomuksi.
sanoisin hänelle että turhia sinä kyselet, kun kaikkivaltiaana tietät tekemiseni.
Vierailija kirjoitti:
Mun turva on siinä että Jeesus eli täydellisen elämän mun puolesta ja kuoli mun syntien takia ja puolustaa mua Jumalan edessä kun siihen tulen, tunnustaa omakseen, eli en pelkää.
Jesss! Siinä on se vahva turvapaikka ja linna! 🙌🏻
Sama tuli mieleeni. Nykyään varsinkin nuoret naiset on ilkeitä ja röyhkeitä tekoripsineen ja -tisseineen.