Oletko valmis astumaan Kaikkivaltiaan eteen ja vastaamaan kysymykseen; ”Mitä teit elämällä, jonka sinulle annoin”?
En pyri pelottelemaan sinua, mutta oletko koskaan miettinyt, mitä tekisit, jos noutaja ajan rajan tuolle puolen kolkuttaisi ovea ja sanoisi ”On aika lähteä” ? Oletko valmis astumaan Kaikkivaltiaan eteen ja vastaamaan kysymykseen; ”Mitä teit elämällä, jonka sinulle annoin”?
Me ihmiset riitelemme ja olemme eri mieltä monista asioista, mutta olemme yhtä mieltä siitä, että kerran jokainen vuorollamme täältä lähdemme, eikö?
Oletko valmis? Jos et, laita asiat kuntoon Jumalan kanssa.
Kommentit (99)
Mitä vittu a selität ensinnäkään et mitään elämää antanut, otit vaan, saa tanan sadisti.
Jep, olen koko elämäni pyrkinyt kehittämään itseäni paremmaksi ihmiseksi ja auttanut muita, niin työssäni kuin yksityiselämässänikin. Ihan satavarmasti olen tehnyt osani sen eteen, että tämä planeetta olisi minun jälkeeni himppasen parempi kuin ennen ja ilman minua.
Olen varma, että tällainen mahdollinen kaikkivaltias olisi tyytyväinen juuri näin käytettyyn elämään, ja pitäisi paljon höpsömpänä elämänsä tuhlaamista joihinkin uskonnollisiin riitteihin ja palvontamenoihin.
Elämästä olen oppinut myös sen, että siinä ei ole mitään pelättävää - paitsi ehkä pelko itse. Oletan saman pätevän myös kuolemaankin. Toivon sydämestäni, että sinäkin ap saat vapautua kadotuksen pelostasi. Kaikki on hyvin. ❤️
Mä olen menossa alakerran grillijuhliin.
Vl kirjoitti:
Ei pelota yhtään, kun synnit ovat anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Kuolenpa huomenna tai 10 tai 50 vuoden kuluttua, jos kuolinhetkenäni minulla on syntini anteeksi, olen pelastettu.
Se joka pysyy Kristuksessa pelastuu. Toivon pysyväni loppuun asti. Hänen ansioillaan menemme Taivaan Kotiin.
Ap ei taida olla? Tälläisiä ajattelee vain ne ketkä eivät ole valmiita ja eivät ole oikeasti sinut itsensä tai muidenkaan kanssa. Wn ole uskossa. Olen animisti-agnostikko ja vakaasti uskonkin että sellaisena pysyn viimeiseen hengen vetooni saakka. Jos sitten osoittautuu, että on joku "jumala" niin olen sinut sen kanssa ja olen sinut senkin kanssa etten ole elänyt niin kuin hän ajatteli. Mitä tuntemuksia tämä sinussa Ap herätti? Pystytkö sinä myöntämään ettet itse ole valmis?
Assburger kirjoitti:
Olemme samaa mieltä siitä, että lähdemme täältä.
Mistään muusta aloituksessa emme olekaan samaa mieltä.
"En halua pelotella..."
Kyllä haluat, mitä muuta tuo on?
Oletetaan, että pelottelun kohteesi ei usko Jumalaan.
Yrität silti pelotella häntä Jumalalla.
Logiikkasi ontuu pahemman kerran.
Jos 13- vuotias lapseni hölmöilee vesillä, häntä on turha pelotella enää Näkillä, vaan vedota järkeen.
Kyllä mä voin kahvit keittää ja itestäni kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vl kirjoitti:
Ei pelota yhtään, kun synnit ovat anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Kuolenpa huomenna tai 10 tai 50 vuoden kuluttua, jos kuolinhetkenäni minulla on syntini anteeksi, olen pelastettu.
Tuo toimii vain katoliselle että tunnustaa synnit pikapikaa kuolinvuoteellaan. Luterilaisen on oikeasti nöyrryttävä ja uskottava jeesukseen, jotta voisi pelastua.
Valehtelet.
Raamatusta varmaan monet muistavat, miten ryöväri ristillä pelastui, koska sanoi :
Lk 23:
42 Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
Assburger kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Olemme samaa mieltä siitä, että lähdemme täältä.
Mistään muusta aloituksessa emme olekaan samaa mieltä.
"En halua pelotella..."
Kyllä haluat, mitä muuta tuo on?
Oletetaan, että pelottelun kohteesi ei usko Jumalaan.
Yrität silti pelotella häntä Jumalalla.
Logiikkasi ontuu pahemman kerran.
Jos 13- vuotias lapseni hölmöilee vesillä, häntä on turha pelotella enää Näkillä, vaan vedota järkeen.
Sinun logiikkasi ontuu vielä enemmän, satusankari Näkki ei ole Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Minusta parempi kysymys on:
Mitä opit?
Opin että vain lapset ja lemmikit ovat rehellisiä ja uskollisia ystäviä. Vain niihin kannattaa panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nälkään kuollut 8-vuotias afrikkalainen vastaa tuohon kysymykseen?
Puppua koko uskonnot.
Älä prkl jauha pazkaa vaan vastaa omalta osaltasi!
Jumala huolehtii niistä lapsista.
ei turhia kyselyitä kirjoitti:
Juhlista ei ole kyse, koska olet itse se, jota grillataan - aina uudestaan ja uudestaan.
Ilm 14:
10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vl kirjoitti:
Tuo toimii vain katoliselle että tunnustaa synnit pikapikaa kuolinvuoteellaan. Luterilaisen on oikeasti nöyrryttävä ja uskottava jeesukseen, jotta voisi pelastua.
Valehtelet.
Raamatusta varmaan monet muistavat, miten ryöväri ristillä pelastui, koska sanoi :
Lk 23:
43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
Toisen miehen paratiisi on toisen helvetti.
Vl kirjoitti:
Tämä! Kun ihminen on Kristuksessa niin kaikki on hyvin. Jeesus: ”Joka uskoo minuun ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on siirtynyt kuolemasta elämään.” 👏🏼👏🏼
Vierailija kirjoitti:
Mitä nälkään kuollut 8-vuotias afrikkalainen vastaa tuohon kysymykseen?
Puppua koko uskonnot.
Afrikkalaiset vasta lihavia ovat. Tyhmä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vl kirjoitti:
Valehtelet.
Lk 23:
Väärin. Ryöväri kuolemansa hetkellä vilpittömästi uskoi Jeesukseen ja siksi pelastui.
Se on eri asia kuin elellä halulla synnissä ja laskea että kunhan vain tunnustaa ennen kuolemaansa kaiken niin hyvin käy.
Vierailija kirjoitti:
ei turhia kyselyitä kirjoitti:
Juhlista ei ole kyse, koska olet itse se, jota grillataan - aina uudestaan ja uudestaan.
Ilm 14:
10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä.
Vähän tylysti kirjoitit, mutta totuuden. Hel.vetissä ei ole mitään grillijuhlia vaan se on hirveä olotila. Suuri avioero Luojasta ja koko lunastetusta ihmiskunnasta. Kuin joutuisi ikuisesti roskikseen heitetyiksi, ilman mitään toivoa kierrätyksestä. Kaikki turhaan. Koska niin helposti kuin ”usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut” pääsee sinne hyvälle puolelle.
Haistatin sille pitkät v*tut.