Kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa
Tähän johtopäätökseen olen tullut sinkkuiltuani useamman vuoden.
Varatut, itsestään huolta pitävät muttei urheilulliset, tasapainoiset, fiksut, mukavat, tavalliset, toisia kunnioittavat ja uskolliset naiset aina ihmettelevät miksen löydä itselleni parisuhdetta, vaikka olen ok näköinen, älykäs, hauska ja tunnollinen. Muistavat vielä aina mainita, että hänelle kyllä kelpaisin. Ja heistä jokaisen ottaisin kiljuen vastaan, jos olisivat sinkkuja.
Mutta sinkkunaisista minusta kiinnostuu vain itsestään huoltapitämättömät, masentuneet, elämänhallintaongelmaiset, ei niin fiksut kummajaiset joihin en tunne edes fyysistä vetoa.
Eli pakko uskoa, että kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa mitä en tietenkään ihmettele. Heistä pidetään kiinni.
Jos kuitenkin joku tällainen päätyy sinkuksi, niin hänelle löytyy varmasti nopeasti pikkaisen varakkaampi, raamikkaampi, menestyneempi ja itsevarmempi mies kuin minä, koska sellaiset miehet ovat aloitteellisempia ja lähtökohtaisesti kiinnostavampia. Kemiasta ne ei kerro, mutta sitähän en pääse edes testaamaan.
Toki niistä masentuneista, itsestään huoltapitämättömistä naisista joku voisi tasapainoisena ollakin minua kiinnostava ja vaikka kuinka ihana. Ehkä elämänhallintaongelmat johtuvat juuri parisuhteettomuudesta ja korjautuisivat kanssani, mutta kun se alkukiinnostus jää puuttumaan. Ja ailahtelevat naiset myös itse ovat herkempiä muuttamaan mieltään mikä ei ole tällaiselle herkälle miehelle kovin hyvä lähtökohta. Pysyn mieluummin tasapainoisena sinkkuna kuin lähden rikkomaan itseäni sellaiseen suhteeseen.
Vaikka sinkkuuteni on siis osin oma valinta, ei se yhtään vähennä kumppanin kaipuuta. Vaan kun en pysty kelpuuttamaan ketä tahansa. "Vaatimukseni" ovat kuitenkin aika kohtuulliset, eli nuo mainitsemani itsestään huolta pitävä muttei urheilullinen, tasapainoinen, fiksu, mukava, tavallinen, toisia kunnioittava ja uskollinen, kuten itsekin olen.
Ja kyllä, on ristiriitaista puhua toisen kunnioittamisesta ja ei niin fiksuista kummajaisista, mutta näin minä nyt pointtini yritin pukea sanoiksi. Parisuhteeseen ei liene ole pakko kelpuuttaa itseään merkittävästi lahjattomampaa ulkoisesti täysin poikkeavaa ihmistä, vaikka häntä ihmisenä muuten kohtelisikin.
P*skamyrskyä odotellessa...
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua maskuliinista suojelijaa enkä rahantienaajaa, enkä sängyssä tai muualla dominoivaa miestä. Ns. maskuliiniset ominaisuudet eivät mua viehätä. Mutta olenkin nollatason nainen, niin ihan sama. Kun ei kelpaa muut kuin ne kauniit ja naiselliset, niin ei ehkä tarvitse ihmetellä että ne haluavat komean ja maskuliinisen miehen.
Miksi uskot olevasi nollatason nainen?
En väitä olevani täysin vapaa pinnallisuudesta, joskin ulkonäön osalta makuni poikkeaa ainakin tietyissä asioissa valtavirrasta.
Perinteinen naisellisuus ei ole se mistä tykkään eniten. Mutta totta kai se tarkoittaa että on muita asioita joista tykkään. Tuskin sinullekaan riittäisi mies joka ei ole ns. maskuliininen, vaan miehessä pitäisi olla sinua miellyttäviä piirteitä jotka tekevät hänet mielenkiintoiseksi ja haluttavaksi.
Ylipainoiset naiset on automaattisesti nollatasoa. Tekeekö se musta rikollisen jos miehessä pitäisi olla jotain miellyttäviä piirteitä?
Kukaan, jolla on vähänkin sosiaalisia taitoja ei ole nollatasoa.
M -71
Joku sanoi ettei suosi perinteisen naisellisia naisia.
Voisin olla samaa mieltä. Mutta yleensä se "ei perinteisen naisellinen nainen" tarkoittaa naista joka haluaisi yhtä lailla olla se prinsessa, mutta ei jaksa panostaa (ylipainoa, epänaisellinen tyyli) ja siksi sallii miehelläkin kaljamahan ja pienehköt tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyrät ja kiltit ovat parisuhteessa, koska he ovat hyviä huushollin pitäjiä, itsensä unohtaen, perheen etu aina ensimmäisenä mielessä.
Kouluttautuneet ja itsevarmat naiset eivät saa niin helposti miehiä, koska tasa-arvoa kannattavia, kouluttautuneita, fiksuja, itsenäisiä, myös taloudellisesti pärjääviä, seksikkäitä ja osaavia miehiä on vähemmistö miehistä.
Ei vaan koska kouluttautunut/menestynyt/itsevarma nainen asettaa riman noiden ominaisuuksien perusteella hieman oman päänsä yläpuolelle. Koska osa niistä miehistä on naimisissa kilttien kodin hengettärien kanssa, kaikille ei menestyjiä riitä.
Tuo on sama ongelma kuin urheilullisella ja tyylikkäällä, mutta pienituloisella ja ujolla miehellä joka haluaa naiselta samaa. Tietyt ominaisuudet ovat arvostetumpia vastakkaisessa sukupuolessa.
Nämä on vissiin todella korkealentoisia vaatimuksia:
-Hyvät käytöstavat
-Malta luopua siitä puhelimeen tuijottelusta kun olet treffeillä
-Ole ajoissa tai ilmoita esteestä
-Hyvä hygienia
-Kohtuullinen alkoholinkäyttö
-Toisen huomioiminen myös kammarissa
-Vaikka olisit työtön niin osoitat kiinnostusta maailmanmenoon ja harkitset meneväni johonkin koulutukseen
-Kiinnostunut tutustumaan johonkin uuteen harrastukseen ja käymään edes kerran teatterissaViestistä johon vastasin:
Kouluttautuneet ja itsevarmat naiset eivät saa niin helposti miehiä, koska tasa-arvoa kannattavia, kouluttautuneita, fiksuja, itsenäisiä, myös taloudellisesti pärjääviä, seksikkäitä ja osaavia miehiä on vähemmistö miehistä.
Korjaa minulle mikäli suomennen nämä naiskielestä väärin:
Kouluttautunut = korkeakoulutettu
Taloudellisesti pärjäävä = ainakin melko hyvätuloinen
Seksikäs = komea, aloitteellinen, kokenut, pituusvaatimuskin sisältynee tähän
Osaava = osaa muutakin kuin elämän perustaidot, ts. naista osaavampi miesten töissäNoita on vähemmistö miehistä = selkeästikin haetaan keskiarvon ylittävää tasoa mainituissa asioissa.
Miksi siteeraat täysin eri kriteerejä kuin vastaamassasi viestissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua maskuliinista suojelijaa enkä rahantienaajaa, enkä sängyssä tai muualla dominoivaa miestä. Ns. maskuliiniset ominaisuudet eivät mua viehätä. Mutta olenkin nollatason nainen, niin ihan sama. Kun ei kelpaa muut kuin ne kauniit ja naiselliset, niin ei ehkä tarvitse ihmetellä että ne haluavat komean ja maskuliinisen miehen.
En väitä olevani täysin vapaa pinnallisuudesta, joskin ulkonäön osalta makuni poikkeaa ainakin tietyissä asioissa valtavirrasta.
Perinteinen naisellisuus ei ole se mistä tykkään eniten. Mutta totta kai se tarkoittaa että on muita asioita joista tykkään. Tuskin sinullekaan riittäisi mies joka ei ole ns. maskuliininen, vaan miehessä pitäisi olla sinua miellyttäviä piirteitä jotka tekevät hänet mielenkiintoiseksi ja haluttavaksi.
Ylipainoiset naiset on automaattisesti nollatasoa. Tekeekö se musta rikollisen jos miehessä pitäisi olla jotain miellyttäviä piirteitä?
Kukaan, jolla on vähänkin sosiaalisia taitoja ei ole nollatasoa.
M -71
Naisessa sosiaaliset taidot on oletusarvo, sosiaalisilla taidoilla saa yhtä paljon ”pisteitä” kuin sillä että hengittää ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ylipainoinen nainen? Joillekin miehille naisen lievä ylipaino voi olla turn-on, verrattuna laihempaan, joka onkin ihan lauta (rinnat). Itse pidän vähän tuhdimmista naisita, enkä niinkään laiheliineista.
Jossain Dubaissa ylipainoiset naiset arvostetaan korkeammalle, pääsevät baareihin ilmaiseksi ja saavat ilmaisia drinkejä.
M.45
Mä en ole Dubaissa enkä aikeissa mennäkään. Turha känistä mistään ”itsesäälistä” kun miehet on hyvin selväksi sen täälläkin tehneet että läski on nollatasoa. Miehille se ”lievä ylipaino” ja ”vähän tuhdimpi” on myös noin BMI 23.
No kyllä saisi itsesäälissä kieriskellä jos kuvittelisi tämän palstan kommenttien vaastaavan reaalimaailmaa :D Onneksi näin ei ole. Itselläni varmaan 30kg ylipainoa, deittejä on riittänyt viimeiset 3v kun sinkkuna olen ollut eikä kukaan ole läskiksi haukkunut, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi kieriä itsesäälissä. Moni ylipainoinen nainen on hyvinkin vetävä ja monella on myös oikein tasokas mies.
Lässyn lää. Katso näitten tasopellejen juttuja. Kaikki miehet on automaattisesti tasoa vähintään 7 jo pelkän munan takia, ja naiset on nollasta enintään viiteen. BMI yli 20 on jo täysvalas. Miksi hakisin seuraa kun suoraan ilmoitetaan mun olevan mihinkään kelpaamaton? Tasohuuhaaseen uskomattomat miehet on niin vähemmistö että niistä ei riitä kaikille, ja muu ei kelpaa.
Veikkaan että sellaisen saadakseen on ainakin ilmaistava vastaavasti itsekin vähän viehättävämpää asennetta kuin liioitella omia vaikeuksiaan saadakseen syyn luovuttaa ja katkeroitua.
Btw mä olin ennen ylipainoinen ja mun silloisistakaan eksistä kukaan ei uskonut tasoteoriaan.
Lässyn lää. Katso näitten tasopellejen juttuja. Kaikki miehet on automaattisesti tasoa vähintään 7 jo pelkän munan takia, ja naiset on nollasta enintään viiteen. BMI yli 20 on jo täysvalas. Miksi hakisin seuraa kun suoraan ilmoitetaan mun olevan mihinkään kelpaamaton? Tasohuuhaaseen uskomattomat miehet on niin vähemmistö että niistä ei riitä kaikille, ja muu ei kelpaa.