Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa

Vierailija
23.11.2019 |

Tähän johtopäätökseen olen tullut sinkkuiltuani useamman vuoden.
Varatut, itsestään huolta pitävät muttei urheilulliset, tasapainoiset, fiksut, mukavat, tavalliset, toisia kunnioittavat ja uskolliset naiset aina ihmettelevät miksen löydä itselleni parisuhdetta, vaikka olen ok näköinen, älykäs, hauska ja tunnollinen. Muistavat vielä aina mainita, että hänelle kyllä kelpaisin. Ja heistä jokaisen ottaisin kiljuen vastaan, jos olisivat sinkkuja.
Mutta sinkkunaisista minusta kiinnostuu vain itsestään huoltapitämättömät, masentuneet, elämänhallintaongelmaiset, ei niin fiksut kummajaiset joihin en tunne edes fyysistä vetoa.

Eli pakko uskoa, että kaikki hyvät naiset ovat parisuhteessa mitä en tietenkään ihmettele. Heistä pidetään kiinni.
Jos kuitenkin joku tällainen päätyy sinkuksi, niin hänelle löytyy varmasti nopeasti pikkaisen varakkaampi, raamikkaampi, menestyneempi ja itsevarmempi mies kuin minä, koska sellaiset miehet ovat aloitteellisempia ja lähtökohtaisesti kiinnostavampia. Kemiasta ne ei kerro, mutta sitähän en pääse edes testaamaan.

Toki niistä masentuneista, itsestään huoltapitämättömistä naisista joku voisi tasapainoisena ollakin minua kiinnostava ja vaikka kuinka ihana. Ehkä elämänhallintaongelmat johtuvat juuri parisuhteettomuudesta ja korjautuisivat kanssani, mutta kun se alkukiinnostus jää puuttumaan. Ja ailahtelevat naiset myös itse ovat herkempiä muuttamaan mieltään mikä ei ole tällaiselle herkälle miehelle kovin hyvä lähtökohta. Pysyn mieluummin tasapainoisena sinkkuna kuin lähden rikkomaan itseäni sellaiseen suhteeseen.
Vaikka sinkkuuteni on siis osin oma valinta, ei se yhtään vähennä kumppanin kaipuuta. Vaan kun en pysty kelpuuttamaan ketä tahansa. "Vaatimukseni" ovat kuitenkin aika kohtuulliset, eli nuo mainitsemani itsestään huolta pitävä muttei urheilullinen, tasapainoinen, fiksu, mukava, tavallinen, toisia kunnioittava ja uskollinen, kuten itsekin olen.

Ja kyllä, on ristiriitaista puhua toisen kunnioittamisesta ja ei niin fiksuista kummajaisista, mutta näin minä nyt pointtini yritin pukea sanoiksi. Parisuhteeseen ei liene ole pakko kelpuuttaa itseään merkittävästi lahjattomampaa ulkoisesti täysin poikkeavaa ihmistä, vaikka häntä ihmisenä muuten kohtelisikin.

P*skamyrskyä odotellessa...

Kommentit (307)

Vierailija
221/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää että naisella kiva ulkonäkö riittää parisuhteen saamiseen ja olen itse elävä todiste siitä.

Olen ujo, introvertti, raskas tyyppi enkä ystävysty helposti. Teinistä asti olen seurustellut paria kuukautta lukuunottamatta, nykyään olen naimisissa. Baareissa yms. miehet koittavat pokata ja eräskin miespuolinen kaveri kysyi suoraan voisinko jättää mieheni hänen vuokseen. Vientiä olisi vaikken ihmisenä ole mukava ja millään mittarilla mahtava.

Miehiltä vaaditaan mielestäni muutakin kuin ulkonäköä, naisilla se miltä näyttää on tärkeintä ja luonne ei niinkään, kunhan ei ole täysin hullu sekoboltsi.

Mitä sinä siellä baareissa teet?

Varattu ei saisi käydä baareissa?

Vierailija
222/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kokonaan, mutta olen yksinkertainen ja aloitekyvytön, kunnollinen, itsestä huolta pitävä, urheilullinen, luonnonläheinen ja naapurintyttömäinen nainen. Olen monien mielestä mukava, mutta aika hiljainen, enkä löydä miestä koska en tapaa niitä missään. Mikäs ratkaisu keksittäisiin?

Korjasin vähän kuvaustasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut kyllä valitettavasti saman, että naiset joista olisin kiinnostunut on varattuja.

Mielestäni täällä naisetkin kyllä sanoo ihan vastaavaa miehistä.

M37

Vierailija
224/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Parhaat varataan ekana.

Vierailija
225/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok juttu mutta ootko sä ap kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee

Vierailija
226/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää että naisella kiva ulkonäkö riittää parisuhteen saamiseen ja olen itse elävä todiste siitä.

Olen ujo, introvertti, raskas tyyppi enkä ystävysty helposti. Teinistä asti olen seurustellut paria kuukautta lukuunottamatta, nykyään olen naimisissa. Baareissa yms. miehet koittavat pokata ja eräskin miespuolinen kaveri kysyi suoraan voisinko jättää mieheni hänen vuokseen. Vientiä olisi vaikken ihmisenä ole mukava ja millään mittarilla mahtava.

Miehiltä vaaditaan mielestäni muutakin kuin ulkonäköä, naisilla se miltä näyttää on tärkeintä ja luonne ei niinkään, kunhan ei ole täysin hullu sekoboltsi.

Kuinka kaunis sä sitten olet? "Kiva ulkonäkö" kuulostaa aika vaatimattomalta ja just sellaiselta johon itsekin ajattelen ehdottomasti yltäväni, mutta tuo ei ole koskaan ollut mun kokemus.

Olen se ketä lainasit.

Joku täällä kirjoitti tuosta Josefiinasta ja olen kyllä ulkonäöllisesti häntä kauniimpi.

Lisäksi olen hoikka ja suhteellisen lihaksikas. Mutta niin kuin jo sanoin, luonteessani ei ole kehumista.

Ok, no sen voin uskoakin, sittenhän olet jo aika pientä tosikauniiden eliittiä.

Vierailija
227/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kaunis sä sitten olet? "Kiva ulkonäkö" kuulostaa aika vaatimattomalta ja just sellaiselta johon itsekin ajattelen ehdottomasti yltäväni, mutta tuo ei ole koskaan ollut mun kokemus.

Kivan kaunis lienee sellainen 8-9 nainen. Eli kaunis muttei jumalatar, joten miehet uskaltaa lähestyä. Esimerkkinä temppareiden josefiina.

No sitten voin sanoa että olet väärässä. En mä ainakaan paljon sitä rumempi ole, eikä se riitä mihinkään.

Tiedostat ainakin siis olevasi rumempi. Hyvä, koska se on enemmän kuin todennäköistä. Toisekseen kukaan ei ole tutkimuksissa keskimääräistä huonompi kuski... sama homma näissäkin. Vielä kun olet varmasti saanut aloitteita kiimaisilta komistuksilta, niin tämä seikka vinouttanee arviotasi. Voitkin itse laskea laskun loppuun.

Käytin temppareiden josefiinaa esimerkkinä, koska hän saa miehet sekaisin ulkonäöllään, mutta ei hänellä tunnu olevan henkisesti paljoakaan tarjottavana. Aikalailla siitä kai tuossa puhuttiin alunperin.

En tiedosta olevani rumempi, vaan jos ero alaspäin se ei ole suuri. Ihan peilistä ja valokuvistani katson enkä kenenkään miehen ulkonäöstä. Mulla on Josefinia mielestäni selvästi kauniimmat kasvot ja tukka, kun koitan arvioida sen kautta mitä ihmiset yleisesti pitää ihanteellisena. Kasvoista saatan olla väärässä, koska mulla on angelinajolie-oliviawildeleuka ja se ei välttämättä mun tavisnaamassani ole ihan yhtä ihailua herättävä kuin heillä.

Vierailija
228/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa, vaikka olen ihan hyvä nainen, jopa kauniiksi sanottu. Olisin todella halunnut parisuhteeseen kaksi kertaa, mutta ne miehet eivät halunneet.

Vierailija
229/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivan kaunis lienee sellainen 8-9 nainen. Eli kaunis muttei jumalatar, joten miehet uskaltaa lähestyä. Esimerkkinä temppareiden josefiina.

Naiselle riittää ihan hyvin joku 5/10 ulkonäkö, ettei ole täysin sussiruma, niin miehiä riittää baareissa jonoksi asti. Mutta nämä sitten ovat vain sekksin perässä todennäköisesti. Jos nainen haluaa parisuhteeseen niin tasovaatimus nousee. Jännä miten se menee naisilla toisinpäin kuin miehillä. Jos nainen haluaa miehen yhden illan panoxksi pitää olla 10/10 alfa chad mutta parisuhteeseen kelpaa pentti betauroskin. Tämä ei ole kyllä kivaa pentti betalle, jos tietää että muija valkkaisi aina mielummin toisen miehen kuin hänet petipuuhiin jos eivät tuntisi toisiaan kun baarissa pentti koittaisi iskeä häntä pettipuuhiin.

Itselläni ei kestäisi itsetunto tilannetta että muijakaverilla on ollut sekxsisuhde jonkun tunnetun alfachadin kanssa jolle on "antanut" tyyliin heti ja sitten mun ois pitäny lämmitellä kuukausia ja vakuutella rakkautta ennenkuin haarrat on levinny. Tämähän kertoisi siitä että muijakaverini on asettanut minut ns bettauros kategoriaan joka kelpaa turvalliseksi poitsukaveriksi ja lasten elättäjäksi muttei koe samanlaista himoa minua kohtaan kuin sitä alffachadia.

Tämän takia kannattaakin yrittää onkia naisen sekxsuaalinen historia selville. Jos muijalla paljastuukin kuullikaruselli historia niin parisuhteen muodostamisen kannattavuus kannattaa kyseenalaistaa, nimittäin ensimmäisen riidan sattuessa muija voi olla nopeasti hakemassa lohtua alfffachadeiltään.

Voi härrekuuden! Nyt jollakulla ei oo nitrot kohdillaan.

Jestas mitä alentamista ja halveerausta naisia kohtaan. Kaikkia naisia.

Millä tavalla? Kaikki tietää mitä puhuin on puhdasta faktaa. Tästä eivät miehet vain naisten kuullen puhu koska naiset vetäisi herneet nenään ja siinä menee sekxsimahikat, mutta jätkäporukassa kaikki kyllä tietävät tämän asian ja puhuvat siitä muutaman oluen jälkeen. Naiset taas haluavat ns salata tätä, vaikka tietävätkin että se on tosi. Periaatteessa ihan tieteellinen asia, biologiaa/evoluutiopsykologiaa. Googlaa vaikka "female sexual strategy".

Voi mussukka. Tutustuisit siihen tieteeseen oikeasti, niin selviäis sullekin että tuo on kaikkea muuta kuin tieteellistä faktaa.

Vierailija
230/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oikeassa, ihmiset pariutuu noin 20+vuotiaina ja on tuossa iässä useimmiten parisuhteessa. Sekä miehet että naiset. Sitten hankitaan lapset ja erotaan 30-vuotiaina. Enää ei oo lapsien jälkeen kroppa timmi, nuorekas ja isotissinen (paitsi, jos on ylipainoa). Lisäksi vaikka koulut tuli käytyä niin työkokenimus jäi saamatta. Että jos sä 20+missiä etit niin kyllä se tod.näk on varattu.

Vierailija
231/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot oikeassa, ihmiset pariutuu noin 20+vuotiaina ja on tuossa iässä useimmiten parisuhteessa. Sekä miehet että naiset. Sitten hankitaan lapset ja erotaan 30-vuotiaina. Enää ei oo lapsien jälkeen kroppa timmi, nuorekas ja isotissinen (paitsi, jos on ylipainoa). Lisäksi vaikka koulut tuli käytyä niin työkokenimus jäi saamatta. Että jos sä 20+missiä etit niin kyllä se tod.näk on varattu.

Missä ihmeen piireissä sä elät kun korkeakoulutetut ihmiset hankkii lapset alle kolmekymppisinä?

Vierailija
232/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kokonaan, mutta olen kunnollinen, itsestä huolta pitävä, urheilullinen, luonnonläheinen ja naapurintyttömäinen nainen. Olen monien mielestä mukava, mutta aika hiljainen, enkä löydä miestä koska en tapaa niitä missään. Mikäs ratkaisu keksittäisiin?

Sun ongelma on vissiin tuo urheilullisuus 😏 Sivusta.

Urheilullinen=pienet tissit

Vierailija
233/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle riittää ihan hyvin joku 5/10 ulkonäkö, ettei ole täysin sussiruma, niin miehiä riittää baareissa jonoksi asti. Mutta nämä sitten ovat vain sekksin perässä todennäköisesti. Jos nainen haluaa parisuhteeseen niin tasovaatimus nousee. Jännä miten se menee naisilla toisinpäin kuin miehillä. Jos nainen haluaa miehen yhden illan panoxksi pitää olla 10/10 alfa chad mutta parisuhteeseen kelpaa pentti betauroskin. Tämä ei ole kyllä kivaa pentti betalle, jos tietää että muija valkkaisi aina mielummin toisen miehen kuin hänet petipuuhiin jos eivät tuntisi toisiaan kun baarissa pentti koittaisi iskeä häntä pettipuuhiin.

Itselläni ei kestäisi itsetunto tilannetta että muijakaverilla on ollut sekxsisuhde jonkun tunnetun alfachadin kanssa jolle on "antanut" tyyliin heti ja sitten mun ois pitäny lämmitellä kuukausia ja vakuutella rakkautta ennenkuin haarrat on levinny. Tämähän kertoisi siitä että muijakaverini on asettanut minut ns bettauros kategoriaan joka kelpaa turvalliseksi poitsukaveriksi ja lasten elättäjäksi muttei koe samanlaista himoa minua kohtaan kuin sitä alffachadia.

Tämän takia kannattaakin yrittää onkia naisen sekxsuaalinen historia selville. Jos muijalla paljastuukin kuullikaruselli historia niin parisuhteen muodostamisen kannattavuus kannattaa kyseenalaistaa, nimittäin ensimmäisen riidan sattuessa muija voi olla nopeasti hakemassa lohtua alfffachadeiltään.

Millä tavalla? Kaikki tietää mitä puhuin on puhdasta faktaa. Tästä eivät miehet vain naisten kuullen puhu koska naiset vetäisi herneet nenään ja siinä menee sekxsimahikat, mutta jätkäporukassa kaikki kyllä tietävät tämän asian ja puhuvat siitä muutaman oluen jälkeen. Naiset taas haluavat ns salata tätä, vaikka tietävätkin että se on tosi. Periaatteessa ihan tieteellinen asia, biologiaa/evoluutiopsykologiaa. Googlaa vaikka "female sexual strategy".

Voi mussukka. Tutustuisit siihen tieteeseen oikeasti, niin selviäis sullekin että tuo on kaikkea muuta kuin tieteellistä faktaa.

Lähdeviitteitä kiitos. Mussukka.

Vierailija
234/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Liian pienillä nitroilla oleva on kuunnellut ns. isojen poikien juttuja joissa kateus on päällimmäisenä. Kuvitellaan alentamalla joku ihminen tulevan itse paremmaksi. Vaikka todellisuudessa ei ole mitään käryä onko vaiko ei ole tapahtunut. Ihmiset ja tässä tapauksessa isot pojat levittelevät juttua jonka todenperäisyyttä eivät tiedä.

Joku on saanut pakit himoitsemaltaan naiselta joka jäänyt juttelemaan jonkun toisen miehen kanssa = pannu on siinä ensin tämän kanssa ja myöhemmin illalla jonkun toisen. Näin ne huhut saavat alkunsa.

Vierailija
235/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en karsisi pois "kummajaisia" enkä masentuneita. Myös urheilullinen kävisi, vaikken itse ole sellainen.

Sama ilmiö pätee silti. Minusta kiinnostuvat vain jollain tapaa huonossa tilanteessa olevat naiset, joille ilmeisesti olisin pelastusrengas johon turvautua. Kellä on mieli maassa kun exä osoittautui narsistiksi, kellä rahat loppu, kellä on taustalla joku tragedia.

Itse en halua laastarimieheksi tai parisuhteeseen jossa nainen on neito tornissa ja mies ritari.

(Vakikysymykseen "jospa nämä kyseiset naiset eivät tavanneet sinua ollessaan paremmassa tilanteessa" vastaan: kyllä tapasivat, ja silloin olin näkymätön parisuhdemielessä.)

Tämä lienee tasaisen ja rauhallisen miehen rooli.

Ihme oletuksia ja ennakkoluuloja. Minulla on traumataustaa ja karu lapsuus, olen käynyt 14 vuotiaasta lähtien terapiassa. Mutta huonoista lähtökohdistani huolimatta olen ihan ihminen ja varsin kelvollinen parisuhteeseen. Terapiatyöskentelyn ansiosta tunnistan omat tunteeni, mielitekoni ja impulssini huomattavasti keskivertoihmistä paremmin. Hallitsen tunteeni paremmin mitä moni muu. En pura negatiivisia tunteitani kumppaniin, jos elämässäni tulee notkahdus ja mieleni meinaa palata traumamuistoihin ja käyttäytymiseen, haen itselleni apua. Otan vastuun omasta elämästäni ja hyvinvoinnistani, pyrin ratkaisukeskeiseen lähestymistapaan ja elämäntyyliin. Olen rakastava ja hellä, huumorintajuinen, eläväinen, älykäs. Moni ei aavista mitään traumataustani ennen lähempää tuttavuutta. Olen toimintakykyinen ja aktiivinen ihminen.

Traumatausta ja eritasoinen mt-oireilu ei tee ihmisestä vielä mitenkään huonoa ja kelvotonta. Ne voi jopa tehdä ihmisestä paljon vastuuntuntoisemman ja oikeudenmukaisemman, sillä oma tilanne ja elämän haltuun ottaminen vaatii kyseisiä ominaisuuksia. Mitä olen ihmisistä elämäni varrella oppinut, niin kaikilla on omat pimeät puolensa ja sokeat pisteensä. Niilläkin jotka omasta mielestään ovat todella tasapainoisia ja hyvistä olosuhteista. Ja yleensä ne ihmiset, jotka kieltävät omat vajavaisuutensa ja ovat ankaria muiden vajavaisuuksia kohtaan ovat kaikista raskaimpia ihmisiä läheisilleen ja muille, koska ego estää näkemästä omia huonoja puoliaan. Kehitystä ei tapahdu ja ihminen tuhoaa ihmissuhteitaan ympäriltään, jos kuvittelee olevansa täydellinen. Meissä kaikissa on paikattavaa, mutta ennen kaikkea, lähes kaikissa on paljon myös hyvää ja kaunista. Poislukien narsistit, sadistit ja psykopaatit.

Vierailija
236/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdeviitteitä kiitos. Mussukka.

Koulutusta ei voi antaa lähdeviitteiden kautta, mussukka.

Vierailija
237/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet AP?

Minä olen pieni, siro, hoikka, urheilullinen ja rahoitusalalla hyvissä töissä. Pitkä tukka ja naisellinen. Pidän itsestäni huolen, olen iloinen, huumorintajuinen ja kiltti. Tykkään seksistä, herkkä, en harrasta irtojuttuja.

Tinder on täys minun ikähaarukassa 40- 55 v, joko näitä puolialkkiksia, työttömiä elämänkoululaisia tai sitten itsestään huoltapitäviä, komeita yritysjohtajia.

Itse etsin työssäkäyvää, tavallista ja fiksua miestä, mielellään liikunnallinen kuten itse.

Komeat bodarit ei kiinnosta. Pleierit yritysjohtajat ei kiinnosta, he pyörittävät vain naisia ja ovat liian vaativia minun makuuni.

Tinderistä puuttuu ne tavikset, fiksut, tosimielellä liikkuvat miehet.

Vierailija
238/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet AP?

Minä olen pieni, siro, hoikka, urheilullinen ja rahoitusalalla hyvissä töissä. Pitkä tukka ja naisellinen. Pidän itsestäni huolen, olen iloinen, huumorintajuinen ja kiltti. Tykkään seksistä, herkkä, en harrasta irtojuttuja.

Tinder on täys minun ikähaarukassa 40- 55 v, joko näitä puolialkkiksia, työttömiä elämänkoululaisia tai sitten itsestään huoltapitäviä, komeita yritysjohtajia.

Itse etsin työssäkäyvää, tavallista ja fiksua miestä, mielellään liikunnallinen kuten itse.

Komeat bodarit ei kiinnosta. Pleierit yritysjohtajat ei kiinnosta, he pyörittävät vain naisia ja ovat liian vaativia minun makuuni.

Tinderistä puuttuu ne tavikset, fiksut, tosimielellä liikkuvat miehet.

Onpas se taas yllätys, että panosovelluksesta puuttuu kaikki täyspäiset.

Vierailija
239/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rähmä! *otsapalm*

Vierailija
240/307 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pilasi siis se että exmiehellä alkoi olla sellaisia mielenterveysongelmia että näin kaikille parhaaksi vaihtoehdoksi eron?

En pidä terveenä sitäkään että samantien eron jälkeen aletaan etsimään uutta parisuhdetta. Tulee jos on tullakseen.

3v sinkkuna, ei mielenterveysongelmia, ei velkoja, ei sairaalloista ylipainoa, itsenäinen mutta muut huomioiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi