80-LUKU OFFICIAL -elokuva-, tv-, musiikki- ym muistoja elämästä silloin
Itse olin 80-luvulla 8-18v, joten se eittämättä on itselleni rakkain vuosikymmen lapsuusmuistoineen, karkkeineen, MTV-musiikkivideoineen ja ensirakkauksineen.
Ajattelin tehdä ketjun, upean ajan kunniaksi.
Mitä sinä muistat 80-luvulta. Tai mitä musiikkia ja viihdettä haluat jakaa siltä ajalta.
Jos laitat linkin esim tubevideoon, muista laittaa myös teksti, mitä linkki sisältää.
Toki saa osallistua, vaikkei olisi sillon vielä syntynytkään. Moni nuorikin on onneksi löytänyt 80-luvun.
Laitan ketjun nyt alulle näin arkisena aikana, toivottavasti se ajan kanssa kuitenkin tuottaa hedelmää, ainakin viikonloppuisin kun ihmiset haluavat viihdyttää itseään kasarihelmien parissa.
ps. Official tarkoittaa tässä tapauksessa, että vain virallinen kasarimatsku tervetullutta, älä siis laita matskua muilta vuosikymmeniltä, vaikka ne jäljittelisivät kasaria.
Kommentit (933)
Sammy Hagar - I Can't Drive 55
80-luvulla oli muusikoilla huumorintajua ja videot oli hauskoja tai jänniä tai mitä vaan, musavideoita pursusi.. Ei taida nykypenskat musavideoiden päälle ymmärtää, ipodejaan vaan kuuntelevat. Voi voi, jäivät paitsi ihanasta MTV(mUSICtv)-ajasta.
MUTTA, onneksi nykyään on TUBE, josta vanhoihin helmiin pääsee käsiksi, nuoretkin.
Olen itsekin löytänyt ihan uutta musaa (itselleni tuntematonta) kasarilta, tämäkin oli uusi tuttavuus.
Judas Priest - Breaking The Law (1980)
Pat Benatar - Shadows Of The Night
Hanoi Rocks- Dont' You Ever Leave Me
RIP Hanoin Razzle
Razzle Tribute(Don't You Ever Leave Me)
Nuoruus oli ihanaa, mutta kasari kamalaa. Pelättiin ydinsotaa ja aids-pandemiaa. Naisten seksuaalinen ahdistelu oli maan tapa. Kulttuuuri yksipuisen amerikkalaista. Ei siinä Miami vicessä tai Tankki täyteen sarjassa nyt oikeasti mitään jää kaipaamaan.
Ja muodista puhumattakaan... Säkkäräpermanentit ja kauheat olkatoppaukset! Hyi. Minullakin oli pahimmillaan kolmet päällekäin: paidassa, jakussa ja päällistakissa...
Olin kasarilla 13-23 -vuotias
Komea poika toi Razzle, miltähän näyttäisi hopeakettuna nyt. :)
Dingo - Kerjäläisten valtakunta
Muistatteko tätä sarjaa, olin varhaisteininä vähän ihastunut tohon toiseen. :P
"Hollywood Beat" Intro
Vierailija kirjoitti:
Dingo: Autiotalo (live 1986)
♥
Kysymys Dingofaneille: Kuka oli suosikki-dingonne????
Omani oli Jonttu.
Dingon haastattelu vuodelta 1985
Olen varmaan tämänkin tuolloin kovana dingofanina ja varhaisteininä katsonut töllöstä... Aww. Ihanaa.
Tulee mieleen skeittausleffa Thrashin' ja sen tunnari.
Ja Tyttökullat.
Murharyhmä (Crime Story) sarja joka sijoittui 50-luvun Las Vegasiin pyöri myös kasarilla. Parissa jaksossa vieraili Chris Isaak murhattuna rock'n'roll starana. Anekdoottina yhdessä sivuosassa oli puoliksi suomalaissukuinen mafiajermu nimeltä Pauli Taglia.
Chris isaak - Wicked Game
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dingo: Autiotalo (live 1986)
♥
Kysymys Dingofaneille: Kuka oli suosikki-dingonne????
Omani oli Jonttu.
Neumann 🤩 sain tavatakin pari kolme kertaa ja ne fanipusut ja halit on jääneet tietty ikuisesti mieleen
Vm 71
LONDON BOYS - I'm gonna give my heart
Tässä iltajumppa London Boysien johdolla.