Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisilla estää keskustelun aloittamisen treffipalveluissa?

Vierailija
20.11.2019 |

En halua ilkeillä vaan ihan asiallisia vastauksia ja pohdintaa kaipailen. Mikä on yleisesti syynä että naiset eivät ikinä aloita keskustelua deittipalvelussa? Sitten jos heitä lähestyy viestillä ovat ihan hyvällä mielellä ja tyytyväisiä että yhteyttä ottaa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saavat muutenkin sen 100+ yhteydenottoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon viime aikoina huomannut. etteivät edes vastaakaan juuri. Ehkä "markkina-arvoni" on vuodessa laskenut jostain syystä, mutta aika nihkeetä tuntuu olevan.

Vierailija
4/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehetkään harvemmin tekevät aloitteita minulle. Tiedostan olevani b-luokan nainen. Ei miehet halua kaltaiseni yhteydenottoa.

Vierailija
5/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään :-) Lähetin suosikiksi merkitsemälleni miehelle keskustelunaloituksen ja nyt seurustellaan.

Vierailija
6/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini latasi tinderin ja sai heti +50 matchia joista kaikki sanoivat "hei, miten menee"

Ei ole edes vieläkään ehtinyt vastata niille kaikille koska keskittyy muutaman ukon kanssa viestittelyyn kerrallaan.

Nainen ei aloita keskustelua kanssasi koska hänellä on kymmenen muuta keskustelua käynnissä muiden miesten kanssa.

Kyllä se on jotenkin vain yritettävä miehen olla aktiivinen ja erottua joukosta. Epäreilua ehkä mutta näin se nyt menee

Vierailija
7/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään :-) Lähetin suosikiksi merkitsemälleni miehelle keskustelunaloituksen ja nyt seurustellaan.

Minäkin tein näin :)

Vierailija
8/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini latasi tinderin ja sai heti +50 matchia joista kaikki sanoivat "hei, miten menee"

Ei ole edes vieläkään ehtinyt vastata niille kaikille koska keskittyy muutaman ukon kanssa viestittelyyn kerrallaan.

Nainen ei aloita keskustelua kanssasi koska hänellä on kymmenen muuta keskustelua käynnissä muiden miesten kanssa.

Kyllä se on jotenkin vain yritettävä miehen olla aktiivinen ja erottua joukosta. Epäreilua ehkä mutta näin se nyt menee

Mä en kyllä jaksa keksiä mitään erikoista erottautumista. En alennu miksikään pelleksi jollekin täysin tuntemattomalle, kun en mikään sirkuspelle ole luonnossakaan. Jos profiilissa on jotain, johon tarttua niin kommentoin tai kysyn siihen liittyvää.

Vierailija
9/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina nuorempana reipas ottamaan kontaktia miehiin, ihan kivasti enkä painostavasti, mutta aika huono menestys oli. Sitten yksi ystävä neuvoi että pitää antaa miehen vähän pyytää, miehet ei kiinnostu yleensä, jos tuntevat että ovat saaneet helposti. Tottelin ystävän neuvoa ja vastasin vasta jos minuun otettiin kontakti ja sainkin sitten ihanan miehen. Huomasin tinderissä että miehet laittaa vain sen moi mitä kuuluu ja vaikka siihen vastaisikin niin miehet antavat keskustelun lopahtaa. Todella yleistä on vain se eka moikkaus mutta sitten ei mitään.

Vierailija
10/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aina nuorempana reipas ottamaan kontaktia miehiin, ihan kivasti enkä painostavasti, mutta aika huono menestys oli. Sitten yksi ystävä neuvoi että pitää antaa miehen vähän pyytää, miehet ei kiinnostu yleensä, jos tuntevat että ovat saaneet helposti. Tottelin ystävän neuvoa ja vastasin vasta jos minuun otettiin kontakti ja sainkin sitten ihanan miehen. Huomasin tinderissä että miehet laittaa vain sen moi mitä kuuluu ja vaikka siihen vastaisikin niin miehet antavat keskustelun lopahtaa. Todella yleistä on vain se eka moikkaus mutta sitten ei mitään.

Taitaa olla naisilla sellainen juttu, että jos mies laittaa että "moi mitä kuuluu?", niin nainen vastaa siihen että "moi ihan hyvää".

.

.

.

.

Ja?

.

.

.

Ööööööö........

.

.

.

Miksi naisille on niin kovin vaikeaa olla aktiivisia, ja ehkä jopa omalta osaltaan esittää kysymyksiä eikä aina leikkiä passiivista ja epäkiinnostunutta?

Vierailija
11/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjottelen vaan yhden kanssa kerrallaan. Eli voi olla, että teen sen aloitteen myöhemmin.

Vierailija
12/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla naisilla sellainen juttu, että jos mies laittaa että "moi mitä kuuluu?", niin nainen vastaa siihen että "moi ihan hyvää".

.

.

.

.

Ja?

.

.

.

Ööööööö........

.

.

.

Miksi naisille on niin kovin vaikeaa olla aktiivisia, ja ehkä jopa omalta osaltaan esittää kysymyksiä eikä aina leikkiä passiivista ja epäkiinnostunutta?

Ne naiset, jotka vastaa lyhyesti tai pitkällä viiveellä ovat juuri niitä, joita pitää hauskuuttaa. Siellä on 10 muuta äijää heittämässä läpändeerosta ja se on sille naiselle parasta ajanvietettä ikinä. Kannattaa unohtaa samantien ja jatkaa eteenpäin.

Vierailija
13/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti treffisivustoilla kukaan nainen ei laita viestiä, mutta tässä muutama kuukausi takaperin tein kuvattoman tinderin, ja sinne sain jopa aloitusviestejä naisilta. Tämä oli kerrassaan hämmentävää, koska ei ollut kuvaa enkä ollut koskaan aiemmin saanut naiselta viestiä. Kuvallisella profiililla ei laittanut kyllä kukaan viestiä :D

Terveisin Naispelko26

Vierailija
14/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota itse ensin yhteyttä koska olen sen näköinen että 99-100% mätseistä on automaattipyyhkijöiltä.

Vierailija
15/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska iso osa miehistä svaippaa lähes kaikki profiilit oikealle, vaikka todellisuudessa eivät edes olisi kiinnostuneita. Turha laittaa viestiä, vastakaikua tuskin tulee. Tämä on oma kokemus. Matsien keräilijöitä riittää. Odottelen yhteydentottoa, en haluta tuhlata aikaani.

Vierailija
16/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helposti siellä voi mies esiintyä edukseen. Voihan ne samat läpät käyttää joka naiseenkin. Pienellä vaivannäöllä saa naisen, koska suurin osa ei kykene koskaan sanomaan mitään muuta kuin sen moi mitä kuuluu. Ja ehkä jotain seksiä ehdottelemaan seuraavassa lauseessa. Jos tekee naista mieli, niin miksi et panostaisi. Naisetkin joutuu panostamaan esimerkiksi laittautumalla ja nyppimällä ihokarvoja ja muuta sellaista inhottavaa mitä miehet ei koskaa joudu, ja lisäksi stressaamaan ehkäisystä. 

Vierailija
17/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ja kavereiden kokemus (tinderissä) on, että jos nainen aloittaa keskustelun, tapaamiseen päätymisen mahdollisuus on paljon pienempi.

Vierailija
18/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavallisen näköinen nainen. Joskus alussa laitoin jotain moikkaa matcheille. Yleensä homma päättyi niin, että moikkauksen jälkeen mies poisti mut matcheista, olin vaan joku ylimääräinen swaippaus ollut.

Vierailija
19/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole romanttista. Vie koko homman kaveripohjalle heti.

Vierailija
20/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua estää perfektionismi ja valinnanvaikeus. Harvoin on miestä joka olisi selvästi kaikkia muita kiinnostavampi, yleensä on 3-4 suunnilleen yhtä lupaavanoloista tyyppiä. Pitäisi valita yksi randomilla ja sitten kirjoittaa sille lyhyehkö viesti yrittämättä sanoa siinä heti ihan kaikkea mitä haluan sanoa, mutta olla silti kiinnostava. Tuo on sen verran vaikeaa että laittelen niitä aloitusviestejä sitten vaan harvoin ja hitaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän