Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisilla estää keskustelun aloittamisen treffipalveluissa?

Vierailija
20.11.2019 |

En halua ilkeillä vaan ihan asiallisia vastauksia ja pohdintaa kaipailen. Mikä on yleisesti syynä että naiset eivät ikinä aloita keskustelua deittipalvelussa? Sitten jos heitä lähestyy viestillä ovat ihan hyvällä mielellä ja tyytyväisiä että yhteyttä ottaa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehny alotuksia. Kysyny aina jotaan profiilista tai jostaan muusta. Yksikään niistä ei oo johtanut mihinkään, kun ilmeisesti miehet vaan lisäilee kaikki naiset vaikkei kiinnostaisi. Tyypit joko vastaa "joo", "hahaha" tai sit jotaan muuta lyhyttä ilman, että koskaan kysyisivät mitään takasin.

Jos taas ajattelee että miehen "tehtävä" alottaa, niin silloin tietää, että on ees kiinnostunut. Tosin niistä moni kuihtuu nopeesti, kun ilmeisesti kiinnostaa vain seksi, muttei halua sanoa suoraan jne tai sitten ei uskalla pyytää treffeille heti tai sitten tuli laitettua alotus 10 samaan aikaan eikäoikee kerkee jutella kenellekkään, kun pitää kaikkia pitää kyydissä.

Vierailija
22/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun aloituksiin ei koskaan vastata :( jos en 24 tuntiin saa vastausta, poistan matchin. T. N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehka sun profiili vaan ei ole tarpeeksi kiinnostava. Onko paljon tekstia, kerrotko itsestasi muutakin kuin ammatin ja harrastukset? 

Vierailija
24/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää nettideiteissä, koska olen "varattu" ja löysin puolisoni ihan livenä. Silloin kun olin, tein kyllä aloitteita kaikille kiinnostavan oloisille miehille, JOS mahduin varmasti heidän kriteereihinsä ja JOS minä vierailin heidän profiilissaan ennen kuin he vierailivat omassani. Jos joku oli jo käynyt profiilissani laittamatta viestiä, tulkitsin sen niin, että hän ei ollut pitänyt näkemästään/kiinnostunut minusta,

Tinderiä en ole koskaan edes käyttänyt mutta olen lukenut täältäkin lukuisia kertoja, että miehet pyyhkäisevät lähes kaikki oikealle ja alkavat karsia vasta sitten, jos tulee match. Eli en todellakaan laittaisi Tinderissä ensimmäistä viestiä.

Vierailija
25/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kukaaaaaaan ei laittanut viestiä. Minä aina laitoin eikä kaikki edes vastannut.

Vierailija
26/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska iso osa miehistä svaippaa lähes kaikki profiilit oikealle, vaikka todellisuudessa eivät edes olisi kiinnostuneita. Turha laittaa viestiä, vastakaikua tuskin tulee. Tämä on oma kokemus. Matsien keräilijöitä riittää. Odottelen yhteydentottoa, en haluta tuhlata aikaani.

No itse kuulin, että kannattaisi miehenäkin olla "nirso" ja valkkasin sitten oikealla vain ne jotka oikeasti kiinnostaa. Harrastukset, koulutukset samansuuntaisia jne. Hyvin harvalla oli joku mielenkiintoinen esittelyteksti niin sitä oli vähän vaikea käyttää kriteerinä. Emmä nyt tiiä onko tää 0 matchia sen kummempi vaihtoehto.... Instagrammin tissivako ja perseenesittelijät lähti kaikki hylkyyn, joten ei oo kyse siitäkään että pelkkiä kauniita naisia(tai ainakin kauneuden esittlijöitä) haluaisin mätseiksi. Vaan eipä keskitason naisia kiinnosta keskitason mies jos on mahdollista hauskuuttaa itseään niiden komeiden miesten kanssa. Tämä ei ole ulinaa vaan ihan testattu fakta. 

Vierailija
27/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aloita, koska silloin juttu ei ikinä johda mihinkään. Joko miestä ei kiinnosta tai ei osaa, mutta lopputulos olisi kummassakin tapauksessa huono kannaltani. Olen itse aktiivisempi, kun on alkuun päästy ja mies vaikuttaa kiinnostuneelta ja itseäni kiinnostaa parin live alkututustumisen jälkeen. Jos minua ei kiinnosta yhtään en, enää ota yhteyttä tai vastaa mitä kuuluu kyselyihin.

Vierailija
28/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan sekin, että jos tekee aloitteen, saa helposti vain törkeitä seksiehdotuksia ja kikkelikuvia, joiden lähettäminen sitten oikeutetaan sillä, että itsepähän se aloitti ja sitähän se kerjäsi. Mitä muutakaan?

Vierailija
29/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska iso osa miehistä svaippaa lähes kaikki profiilit oikealle, vaikka todellisuudessa eivät edes olisi kiinnostuneita. Turha laittaa viestiä, vastakaikua tuskin tulee. Tämä on oma kokemus. Matsien keräilijöitä riittää. Odottelen yhteydentottoa, en haluta tuhlata aikaani.

No itse kuulin, että kannattaisi miehenäkin olla "nirso" ja valkkasin sitten oikealla vain ne jotka oikeasti kiinnostaa. Harrastukset, koulutukset samansuuntaisia jne. Hyvin harvalla oli joku mielenkiintoinen esittelyteksti niin sitä oli vähän vaikea käyttää kriteerinä. Emmä nyt tiiä onko tää 0 matchia sen kummempi vaihtoehto.... Instagrammin tissivako ja perseenesittelijät lähti kaikki hylkyyn, joten ei oo kyse siitäkään että pelkkiä kauniita naisia(tai ainakin kauneuden esittlijöitä) haluaisin mätseiksi. Vaan eipä keskitason naisia kiinnosta keskitason mies jos on mahdollista hauskuuttaa itseään niiden komeiden miesten kanssa. Tämä ei ole ulinaa vaan ihan testattu fakta. 

Olisitko siis onnellisempi, jos olisit saanut matcheja mutta ne kaikki olisivat sellaisten naisten kanssa, jotka eivät sinua kiinnosta?

Vierailija
30/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... 

Olen ollut semi-aktiivinen tinderissä (tällä kertaa, välillä kauan poissa) nyt n. 2kk.

Ehkä selaan ja käytän tinderiä ns. "väärin" valtaosan mukaan, mutta minä selailen vuorokaudessa ainoastaan kunnes vastaan tulee se yksi "superlike", järkevältä etäisyydeltä.

Kaikki muut vedän vasuriin (mm. tyhjät profiilitekstit, pelkät snappi-osoitteet, vain emojeita eikä sanakaan kirjoitettuna, ja profiilit jossa ainoastaan kuva kukkasesta (mitä ihmettä muuten nämä on, niitä on VALTAVASTI?) .

Matcheja tulee luonnollisesti suht rajatusti, ehkä joka kolmas kerta,  mutta näissä sitten on jo luonnostaan joko yhteistä jutunjuurta profiileissa tai jokin muu yhteinen nimittäjä joka saa mut superliken antamaan.

Keskustelun EHTII matchin tultua aloittaa nainen aika useasti, mutta menee varmaan aikalailla 50-50 (johtuen työajoistani, selailen tinderiä lähinnä todella aikaisin aamulla, enkä vilkaise puhelinta uudelleen ennen kuin alkuillasta).

Toki olen panostanut omaan esittelyyn hieman, siellä on pari-kolme "täkyä" johon matchin on helppo tarttua ekassa viestissä, ja pari kuvistani on myös sellaisia jotka herättävät mielenkiintoa ja uteluita.

M39, Turku

Vierailija
31/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuani pitkästä suhteesta muutama vuosi sitten olin todella aktiivinen näissä asioissa. Jälkikäteen ajatellen jopa epäluonteenomaisen rohkea. Saatoin etsiä livenä tapaamani kiinnostavan miehen somesta ja lähestyä häntä siellä. Deittipalstalla selailin aktiivisesti miesten profiileja ja otin yhteyttä kiinnostaviin. Totesin kuitenkin, että niistä ei koskaan tullut mitään. Ei yhdestäkään. Muutamilla treffeillä saatettiin käydä, ei muuta. Vedin sen johtopäätöksen, että omat valintaperusteeni ovat vääriä ja muutin taktiikkaa. Menin tyrkylle (en tyrkkymäiseen tapaan kuitenkaan vaan omana itsenäni) ja jäin odottamaan. Lopputulos: satoja viestejä ja moni niistä miehiltä, joita en olisi ikinä uskaltanut itse lähestyä. Yhden kanssa olen nyt jo kauan ollut suhteessa. En mä tiedä mikä taika siinä oli, mutta kyllä mä vähän jäin siihen ajatukseen että mies haluaa olla aloitteellinen.

Vierailija
32/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tällanen, että olin kirjoitellut naisen kanssa. Sovittiin treffit, käytiin treffeillä, molemmat tykkäs ja sovittiin vielä viestilläkin, että nähdään taas uudestaan. Enempää ei viestitelty moneen päivään. Sitten kysyin, että tavattaisko seuraavana viikonloppuna uudelleen. Naisella oli silloin este (lapsi), ettei voinut. En sitten uudelleen enää kysynyt, eikä naisestakaan kuulunut mitään.

Täytyy siis tulkita, ettei häntä kiinnostanut tarpeeksi.

Vierailija
34/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini latasi tinderin ja sai heti +50 matchia joista kaikki sanoivat "hei, miten menee"

Ei ole edes vieläkään ehtinyt vastata niille kaikille koska keskittyy muutaman ukon kanssa viestittelyyn kerrallaan.

Nainen ei aloita keskustelua kanssasi koska hänellä on kymmenen muuta keskustelua käynnissä muiden miesten kanssa.

Kyllä se on jotenkin vain yritettävä miehen olla aktiivinen ja erottua joukosta. Epäreilua ehkä mutta näin se nyt menee

Mä en kyllä jaksa keksiä mitään erikoista erottautumista. En alennu miksikään pelleksi jollekin täysin tuntemattomalle, kun en mikään sirkuspelle ole luonnossakaan. Jos profiilissa on jotain, johon tarttua niin kommentoin tai kysyn siihen liittyvää.

No silloinhan tavoitteesti täyttyy, etkä erotu niiden muiden joukosta millään tavalla. eri

Vierailija
35/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tällanen, että olin kirjoitellut naisen kanssa. Sovittiin treffit, käytiin treffeillä, molemmat tykkäs ja sovittiin vielä viestilläkin, että nähdään taas uudestaan. Enempää ei viestitelty moneen päivään. Sitten kysyin, että tavattaisko seuraavana viikonloppuna uudelleen. Naisella oli silloin este (lapsi), ettei voinut. En sitten uudelleen enää kysynyt, eikä naisestakaan kuulunut mitään.

Ei kiinnostanut tarpeeksi, ei joko uskaltanut sanoa heti että kiitos tämä oli tässä, tai ei halunnut lopettaa treffejä niin negatiivisella tavalla.

Vierailija
36/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini latasi tinderin ja sai heti +50 matchia joista kaikki sanoivat "hei, miten menee"

Ei ole edes vieläkään ehtinyt vastata niille kaikille koska keskittyy muutaman ukon kanssa viestittelyyn kerrallaan.

Nainen ei aloita keskustelua kanssasi koska hänellä on kymmenen muuta keskustelua käynnissä muiden miesten kanssa.

Kyllä se on jotenkin vain yritettävä miehen olla aktiivinen ja erottua joukosta. Epäreilua ehkä mutta näin se nyt menee

Mä en kyllä jaksa keksiä mitään erikoista erottautumista. En alennu miksikään pelleksi jollekin täysin tuntemattomalle, kun en mikään sirkuspelle ole luonnossakaan. Jos profiilissa on jotain, johon tarttua niin kommentoin tai kysyn siihen liittyvää.

No silloinhan tavoitteesti täyttyy, etkä erotu niiden muiden joukosta millään tavalla. eri

Moni haluaa olla oma itsensä. Jos tavallinen juttelu ei tuota tulosta, niin ei voi mitään. Hoitakoon hauskuuttajat sitten leiviskänsä ja erottukoon muista.

Vierailija
37/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset tulkinnat saattaa olla molemminpuolisia. Et säkään tuossa varsinaisesti kunnostautunut sen ilmaisemisessa että olet kiinnostunut. 

Vierailija
38/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää sun testatut faktat olisi uskottavampia jos et esittäisi niitä isolle joukolle keskitason naisia joita kiinnostaa keskitason miehet.

Vierailija
39/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset tulkinnat saattaa olla molemminpuolisia. Et säkään tuossa varsinaisesti kunnostautunut sen ilmaisemisessa että olet kiinnostunut. 

En niin. Tein kuitenkin aloitteen toisista treffeistä. Jos ei toinen ehdota uutta aikaa tai lähetä mitään viestiä enää, niin helpompaa itsellekin antaa olla. Toki jos olisi ollut todella kova haku päällä itsellä, niin olisin yrittänyt vielä uudelleenkin myöhemmin.

Vierailija
40/63 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa avata keskustelua. Ehkä yksi viidestä tai kymmenestä johtaa käymisen arvoiseen viestinvaihtoon, loput sitten ankeaa betonissa kahlausta jota kuitenkin väkisin yrittää saada lentoon kun nyt tuli aloittaneeksi. 

Mitä teille oikein pitäisi laittaa että kiinnostutte? Ja onko pakko vastata ollenkaan jos tiedätte ettei oikeasti huvita jutella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan