Mikä naisilla estää keskustelun aloittamisen treffipalveluissa?
En halua ilkeillä vaan ihan asiallisia vastauksia ja pohdintaa kaipailen. Mikä on yleisesti syynä että naiset eivät ikinä aloita keskustelua deittipalvelussa? Sitten jos heitä lähestyy viestillä ovat ihan hyvällä mielellä ja tyytyväisiä että yhteyttä ottaa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut, että nainen tekee aloitteen, jos on kiinnostunut.
Itse tekemiini aloitteisiin vastataan, koska olen niihin panostanut. Treffeille saakkakin saatetaan päätyä, mutta ei nainen tunne niillä kemiaa muusta synkkauksesta huolimatta. Hän on jo profiiliani katsellessa päätynyt olemaan tekemättä aloitetta, koska epäilee kemian puuttumista ja hakee ennakkokäsitykselleen vain vahvistuksen treffeiltä.
Sitä vastoin aloitteen tehneet naiset tuntevat lähes poikkeuksetta kemiaa ja tapaamme uudelleen, jos niin haluan. Toki alkuhuuman jälkeen dumppaavat hekin. Arki ei maita. Minulle taas arki on parhautta.
M
Minäkin olen huomannut. Tai ei välttämättä tee aloitetta, mutta jos tekee, niin tosiaan se kemian tunne on jo heti läsnä naisen puolelta. Ja onhan se myönnettävä, että se on itselle paljon helpompaa, kun toinen on jo valmiiksi täysin kiinnostunut, niin ei muuta kuin hyppää mukaan kyytiin. Edellyttäen siis, että itseäkin kiinnostaa.
Siksi vierastan tuota "vanhanaikaista" väitettä, että nainen haluaa, että mies tekee aloitteen, vedoten vanhanaikaiseen tapaan. Kyse ei ole mistään muusta kuin helppoudesta. On paljon helpompaa olla se kohde, joka vain odottaa ja valitsee sitten haluaako jatkaa kiinnostusta osoittaneen kanssa vai ei. Se kiinnostuksen osoittaja on oikeasti se raskaan työn tekijä, joka laittaa itsensä peliin.
Kyllä, samoja kokemuksia täälläkin.
No ei minua mikään estä. Heitin pari viestiä juuri flirtin heittäneelle. Muuten en olisi noihin typeriin flirtteihin reagoinut ollenkaan, mutta tyyppi näytti tavallaan mukiinmenevältä.
No, ehkä ne 2 viestiäni olivat vähän provosoivia kun vähän valitin että se flirttien lähettäminen ei naisiin välttämättä tehoa, mutta silti, tämä esti minut.
Hyvä näin, olkoon tämmöiset herkkis-prinsessamiehet, en suhteessakaan viitsi munankuorilla kävellä.
Minäkin olen parissa suhteessa törmännyt tuohon arkijuttuun. Arki sitä ja arki tätä ja arki ei toimi, mitä se käytännössä tarkoittaa? Miksi siihen pitää kompastua, jos muuten kohdataan kaikin puolin? Ei minulle ainakaan joka päivä kävele vastaan ihmistä, jonka kanssa klikkaa niin hyvin että haluaisin elämäni jakaa hänen kanssaan.