Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin ja uskoin pitkään, että Jumala vastaa rukouksiin. Nyt 40 v ikäisenä on myönnettävä, ei kuule eikä vastaa.

Vierailija
18.11.2019 |

Parempi kun ei usko mihinkään vaan tekee työtä ja toimii asioiden eteen.

Kommentit (481)

Vierailija
481/481 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on semmoinen mielikuvituskaveri. Sille voi kyllä jutella, mutta ne vastaukset pitää itse keksiä. 🙂

Todista se, että Jumalaa ei ole olemassa. Todisteeksi ei riitä se, että sinä et itse usko.

Tähän olisikin aika mielenkiintoista saada todistusaineisto :D

Vakavasti sairaat pienet viattomat lapset.

Ei riitä todisteeksi. Kristinuskon mukaan maailma on pahan  ja synnin vallassa ja täällä on sairauksia, myös lapsilla. Ja jos se sairas ja viaton lapsi kuolee, niin se menee sen jälkeen taivaaseen, jossa sillä on hyvä olla.

Ei mene ,jos ei ole kastettu. Johtuu perisynnistä.

Menee pir.un grilliin kebaabiksi.

Kristus sovitti kaikki synnit. Kastamatonkin voi päästä taivaaseen, siitä on ihan mustaa valkoisella Raamatussa. Muista Kristuksen sanat sille katuvalle rosmolle joka oli yhtäaikaa ristii-nnaulittuna.

Jos lasta ei ole kastettu..niin h.elvetti odottaa.

Jeesus kortti kuuluu vain kastetuille.

No kun ei pidä paikkaansa. Lue Raamattu.

2. Sam. 12:13

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

2. Sam. 12:15

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

Puhe oli Kristuksen sovitustyöstä. Silloin ei kannata plärätä VTtä, retardi.

Kerro se sille vauvalle jota jumala löi

Edes VT ei väitä että se vauva joutui helvettiin.

Daavid oli yhä Vanhan Liiton, ankaran lakiliiton alainen. Hän rettelöi Jumalan tahtoa vastaan vaikka hän oli Jumalan valittu ja hänellä oli erityinen vastuu jahveuskonnon eteenpäinviemisestä, myös kohti Messiaan tuloa. Daavidhan oli Jeesuksen esi-isä. Joten tietämättään Daavid oli sen henkilön esi-isä joka tulisi pelastamaan myös hänen vauvansa, jonka kuoleman Daavid aiheutti.

Miten ihmeessä,  Jeesushan sikisi Pyhästä Hengestä, eikä ollut siis Joosefin poika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla