Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin ja uskoin pitkään, että Jumala vastaa rukouksiin. Nyt 40 v ikäisenä on myönnettävä, ei kuule eikä vastaa.

Vierailija
18.11.2019 |

Parempi kun ei usko mihinkään vaan tekee työtä ja toimii asioiden eteen.

Kommentit (477)

Vierailija
461/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsikää ensin Hänen valtakuntaa,.."

"Joka kadottaa elämänsä minun tähteni, löytää sen"..

Yksittäisiä raamatunpaikkoja kun nostaa esiin on siinä vaara ymmärtää asia väärin. Täytyisi aina lukea koko luku ymmärtääjseen koko asiayhteyden. Kuitenkin nämä ylläolevat kohdat tuli mieleen ja toivoisin niitä pohdi ja tutki.

Vierailija
462/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäisiä raamatunpaikkoja kun nostaa esiin on siinä vaara ymmärtää asia väärin. Täytyisi aina lukea koko luku ymmärtääjseen koko asiayhteyden. Kuitenkin nämä ylläolevat kohdat tuli mieleen ja toivoisin niitä pohdi ja tutki.

Kerro oi viisas , miksi Gandhin olisi pitänyt etsiä juutalaisten jumalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro oi viisas , miksi Gandhin olisi pitänyt etsiä juutalaisten jumalaa?

Siksi kun nyt se on siellä ikuisissa liekeissä, vaikka oli hyvä mies.

Vierailija
464/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Matti Nykänen juoppo naistenhakkaaja on taivaan ilossa?

Vierailija
465/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ja koraani ovat siinä milessä hyvin kirjoitettuja, että niillä voi perustella mitä tahansa.

Vierailija
466/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Matti Nykänen juoppo naistenhakkaaja on taivaan ilossa?

Jumala rakastaa v.äkivalta rikollisia , siksi

Vierailija
467/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisena oleminen ei ole helppoa, päinvastoin se on todella vaikeaa - ei siksi että muut vaatisivat jotain vaan siksi

että tekisi mieli tehdä syntiä vaikka tietää että siitä tulisi vain paha olo ja morkkis.

Ilman Jumalaa eläisin todella erilaista elämää.

Elän selibaatissa ennen avioliittoa ja just lähti vuosi nro 7 käyntiin ilman kosketusta miehen. Olen todella seksuaalinen ihminen ja tämä on minulle vaikeaa.

Tämä ei ole ainut asia. Kaipaan kiroilua joskus todella paljon. Joskus on vaikeaa miettiä sopivaa lausahdusta ei-uskovan kaverini edessä, sellaista mikä tuntuu ilmaisevan minua. Joskus haluaisin sanoa todella rumasti joillekin ihmisille. Jne. Jne.

Jos uskoa ei olisi, löytäisin aina perustelun, miksi just minä en voi laittaa rahaa kolehtiin kun pitää ne joululahjatkin ostaa jne.

Ja minullakin on hetkeni kun mietin kuuleeko Jumala

Vierailija
468/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANETTAAVITTUPRKLE kirjoitti:

Uskovaisena oleminen ei ole helppoa, päinvastoin se on todella vaikeaa - ei siksi että muut vaatisivat jotain vaan siksi

että tekisi mieli tehdä syntiä vaikka tietää että siitä tulisi vain paha olo ja morkkis.

Elän selibaatissa ennen avioliittoa ja just lähti vuosi nro 7 käyntiin ilman kosketusta miehen. Olen todella seksuaalinen ihminen ja tämä on minulle vaikeaa.

Tämä ei ole ainut asia. Kaipaan kiroilua joskus todella paljon. Joskus on vaikeaa miettiä sopivaa lausahdusta ei-uskovan kaverini edessä, sellaista mikä tuntuu ilmaisevan minua. Joskus haluaisin sanoa todella rumasti joillekin ihmisille. Jne. Jne.

Jos uskoa ei olisi, löytäisin aina perustelun, miksi just minä en voi laittaa rahaa kolehtiin kun pitää ne joululahjatkin ostaa jne.

Kuules nyt...sähän sekoot..osta iso jolly jortikka ja masturboi.

Lisäksi huudat kylpä ..illu...nittu..multa uleee!!!!

Vierailija
469/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millä motiivilla rukoilit, mutta ainakin minun mielestäni rukouksen tarkoitus ei ole se, että Jumala täyttäisi meidän tarpeitamme, vaan se, että me opettelisimme Jumalan tahtoon alistumista. Olen siis minäkin varmaan miljoonia ja miljoonia kertoja rukoillut lottovoittoa. Ja perustellut Jumalalle tosi hyvin, miksi se olisi tarpeellista ja järkevää. Mutta valitettavasti Jumala arvostaa köyhyyttä...

Jumala myös täyttää ihmisen tarpeita mikäli on olemassa.

Ja on eri asia rukoilla lottovoittoa kuin vaikka sairaudesta paranemista tai ystäviä, jos on yksinäinen. Lottovoiton saaminen ei ole kenellekään välttämätöntä, mutta sairauksia ei välttämättä kestä tai yksinäisyyttä, ja se voi johtaa pahimmillaan vaikka itsemurhaan. Ja uskovaisten mielestä itsemurhan tekeminenkin on syntiä.

Jos tuollaisinkaan rukouksiin ei vastata niin onko se ihme, jos ihmiseltä menee myös usko.

Isäni teki itsemurha.n

Näin myöhemmin unen jossa isäni katseli minua liekkien keskeltä.

Olen ateisti samoin oli isäni.

Eli jos näet unta profeetta muhammedista, käännyt välittömästi muslimiksi?

Kiitos kun pilkkaat kuollutta isääni.

Ja isäni ja minä olemme olleet aina ateisteja ja olen edelleen itse.

Vierailija
470/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on käynyt hyvä tuuri monessa asiassa, mutta en ole esimerkiksi 41:een ikävuoteen mennessä harrastanut seksiä saati suudellut naista. Olen kipuillut sitä paljon,

Sinulla on varmaan käynyt huonoa tuuria ja olen pahoillani siitä. Toivottavasti jaksat lähteä työstämään mieltäsi, koska se palkitsee sinut lopulta. Se on kivinen tie, mutta sen arvoinen.

Vierailija
471/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla on käynyt hyvä tuuri monessa asiassa, mutta en ole esimerkiksi 41:een ikävuoteen mennessä harrastanut seksiä saati suudellut naista. Olen kipuillut sitä paljon,

Sinulla on varmaan käynyt huonoa tuuria ja olen pahoillani siitä. Toivottavasti jaksat lähteä työstämään mieltäsi, koska se palkitsee sinut lopulta. Se on kivinen tie, mutta sen arvoinen.

Oletteko huomannut miten PUUTTEESSA nämä himouskovat ovat?

Vierailija
472/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I asked God for wife, but I know God doesn't work that way. So i paid for sex and asked forgiveness"

Vierailija
473/477 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt...sähän sekoot..osta iso jolly jortikka ja masturboi.

Lisäksi huudat kylpä ..illu...nittu..multa uleee!!!!

Ajattelen että Jumala, rakkaus ajattelee myös koko kuvaa eli välttämättä ei toimi, eikä suurin onni ja autuus tule edes siitä että MINÄ SAAN JUST NYT

Vierailija
474/477 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millä motiivilla rukoilit, mutta ainakin minun mielestäni rukouksen tarkoitus ei ole se, että Jumala täyttäisi meidän tarpeitamme, vaan se, että me opettelisimme Jumalan tahtoon alistumista. Olen siis minäkin varmaan miljoonia ja miljoonia kertoja rukoillut lottovoittoa. Ja perustellut Jumalalle tosi hyvin, miksi se olisi tarpeellista ja järkevää. Mutta valitettavasti Jumala arvostaa köyhyyttä...

Jumala myös täyttää ihmisen tarpeita mikäli on olemassa.

Ja on eri asia rukoilla lottovoittoa kuin vaikka sairaudesta paranemista tai ystäviä, jos on yksinäinen. Lottovoiton saaminen ei ole kenellekään välttämätöntä, mutta sairauksia ei välttämättä kestä tai yksinäisyyttä, ja se voi johtaa pahimmillaan vaikka itsemurhaan. Ja uskovaisten mielestä itsemurhan tekeminenkin on syntiä.

Jos tuollaisinkaan rukouksiin ei vastata niin onko se ihme, jos ihmiseltä menee myös usko.

Isäni teki itsemurha.n

Näin myöhemmin unen jossa isäni katseli minua liekkien keskeltä.

Olen ateisti samoin oli isäni.

Eli jos näet unta profeetta muhammedista, käännyt välittömästi muslimiksi?

Kiitos kun pilkkaat kuollutta isääni.

Ja isäni ja minä olemme olleet aina ateisteja ja olen edelleen itse.

En pilkannut isääsi, vaan untasi. Ehkä ymmärsin väärin sen, mitä ajoit takaa sillä.

Vierailija
475/477 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa jo se satumainen jumalolento ja menkää elämässä älyllisesti eteenpäin! Ihminen voi olla moraalinen ilmankin jumalharhaa.

Vierailija
476/477 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parikyt vuotta, niin hoksaat että satuolennoilla pidetään ymmärtämätön rahvas kurissa.

Vierailija
477/477 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasit sen hetken sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä