Millaisesta miehestä/naisesta unelmoit salaa?
Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.
Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä ketju näyttämään naisten kaksinaamaisuuden. Yläpeukut viuhuu naisten haluille nuoresta timmistä rokkarimiehestä, mutta auta armias jos keski-ikää lähestyvä mies unelmoi nuoresta naisesta :D Välitön paskamyrsky kun jokainen tammamamma ei kelpaakaan.
Ei siinä nuoruudessa mitään, kunhan se on järjen rajoissa, max 15v. Ja yököttää nämä lapsivartaloiden ihannoijat. En minäkään teinipojan näköistä halua vaikka jossain tapauksessa itseä nuorempi voisi tulla kysymykseen.
Eiköhän nämä mammat jotka haluavat nimenomaan hoikkaa ja siroa nuorta miestä, kiihotu siitä, että mies näyttää hoikalta ja nuorelta eikä miltään pullealta isukkinallekarhulta. Eli sama asia.
Hoikka ja nuori on eri asia kuin lapsi/teini.
Vierailija kirjoitti:
45-50v parrakas "eräjorma" joka veisi minut, kaupunkilaisnaisen, vaeltamaan ja villiin luontoon. Hän metsästäisi ja kalastaisi meille ruuat ja yöksi ottaisi turvallisesti lusikkaan jossain tähtitaivaan alla tai autiotuvassa.
N39
Tämä. Paitsi että ikää voisi olla 30-35. Itse olen 26 v.
Olen hieman lapsellisen ihastunut erääseen työpaikkani it-asioita hoitavaan nörttimieheen. Jotenki hyvä kombo rauhallisuutta, älyä, hyvä työmotivaatio, urheilullinen, todella solakka, jäntevä ja pitkä, samalla miehekäs.
Miellyttävän näköisestä (minua miellyttävän) miehestä, joka ei ole heti ensi treffeillä kourimassa rintoja (kourijoita olen valitettavasti tavannut, olen rintava ja heidän kohdalla mietin, olenko heille vain kaksi tissiä, en nauti tilanteesta.) Miehestä, joka tykkää keskustella ja jonka kanssa voi käydä pitkiä, syvällisiä keskusteluja. Unelmieni mies tykkäisi patikoida, telttailla, yleensä olla luonnossa. Miehen pitäisi olla luotettava. En hirveästi toivo enää mitään, pettymyksiä takana. T. Nainen 47 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä ketju näyttämään naisten kaksinaamaisuuden. Yläpeukut viuhuu naisten haluille nuoresta timmistä rokkarimiehestä, mutta auta armias jos keski-ikää lähestyvä mies unelmoi nuoresta naisesta :D Välitön paskamyrsky kun jokainen tammamamma ei kelpaakaan.
No niin sitä minäkin ihmettelen. Luulin, että täällä saa avoimesti kertoa salaisesta unelmastaan. Kerroin, että salaisesti haaveilen toisinaan kiihkeästi tummaverisistä arabimiehistä, niin heti 15 alapeukkua. Se on kylläkin totuus. Ei täällä nähtävästi sitten saakaan kertoa avoimesti salaisista unelmistaan.
Näköjään myös jos nainen haluaa tyydyttävää seksiä eikä vaan levittää sukuelimiään miehen miellyttämiseen aiheuttaa alapeukkujen tulvan. Tämän takia parempi haaveilla salaa ja yksin kotona eikö edes etsiä mitään.
Ei oikeen toimi mikään ku on psykoosilääkitys.
Pitkästä ja komeasta ruotsalaisesta sielunkumppanistani. Meillä on liikaa välimatkaa, onneksi. Totesimme, että onnistuisimme polttamaan näppimme toistemme kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten vielä harmittelin, miksen valinnut puolisokseni introverttia, rauhallista, kotona viihtyvää, raitista, savutonta, liikunnallista fiksua, koulutettua ja kädentaitoja omaavaa miestä. Kohtalo puuttui peliin ja jouduin yllättäen sinkkumarkkinoille. Päätin alkaa etsimään unelmamiestäni, vaikka en ihmeitä odottanutkaan luettuani kauhutarinoita tinder-deittailusta. Yllätyksekseni löysin täydellisen miehen treffisivustolta. T. Onnellinen
Voi että, myöhästyin t. kaikkea tuota
Kaikki varmaan tietää että on yksilöllistä, mitkä tavat luoda ja ylläpitää yhteyksiä toisiin, kokea läheisyyttä ja rakastaa toimii kenellekin. Jotkut rakastuu ja rakastaa huumorin kautta, jotkut kosketuksen, yhteistyön, yhteisten päämäärien tavoittelemisen, hiljaisen läsnäolon, jakamisen, molemminpuolisen huolenpidon, seksin, arvostavien sanojen, antamisen ja saamisen, kuuntelemisen, tukemisen jne, mitä näitä nyt on.
Musta tuntuu että olen jotenkin nyrjähtänyt ihminen, kun rakkaus on mulle ensisijaisesti älyllinen yhteys. Haaveilen miehestä jossa on sama vika. Meidän ajatukset kohtaa, nähdään maailma samalla tavalla. Hän arvostaa mun ajatuksiani, kiinnostuu niistä ja ottaa ne vastaan. Hänellä on ajatuksia, joista on helppo kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Elän kauniissa parisuhteessa. Puoliso on hoikka tosi kaunis ja urheilullinen. Oikein unelmasuhde ulkoa päin. Tehdään paljon asioita yhdessä jne.
Unelmoin ja unelmoinut kauan mua vanhemmasta, XL-kokoisesta muodokkaasta naisesta. Itsevarma, tosi avoin seksuaalisesti ja maailmankatsomuksellisesti. Viettää myös paljon aikaa omassa kaveripiirissään ja harrastuksissaan. Pistää mut myös välillä vähän koville. On ehkä jollain tapaa mua konservatiivisempi. Sellanen, jonka kanssa meillä ois kokoajan himo toisia kohtaan ku ollaan yhdessä. Hauskaa ja avointa oleilua.
Olen 29 vuotias, mies tai poika mitä lie. Pitkä ja hyvässä kunnossa. Komeat tai ainakin huomiota herättävät kasvot. Aika paljo ”särmää” ja vahva oma tyyli. Tiedän mitä teen ja haluan.
Niin varmaan juu.
Kiinnostaa, että mikä tässä oli ongelmallista?
-allekirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Elän kauniissa parisuhteessa. Puoliso on hoikka tosi kaunis ja urheilullinen. Oikein unelmasuhde ulkoa päin. Tehdään paljon asioita yhdessä jne.
Unelmoin ja unelmoinut kauan mua vanhemmasta, XL-kokoisesta muodokkaasta naisesta. Itsevarma, tosi avoin seksuaalisesti ja maailmankatsomuksellisesti. Viettää myös paljon aikaa omassa kaveripiirissään ja harrastuksissaan. Pistää mut myös välillä vähän koville. On ehkä jollain tapaa mua konservatiivisempi. Sellanen, jonka kanssa meillä ois kokoajan himo toisia kohtaan ku ollaan yhdessä. Hauskaa ja avointa oleilua.
Olen 29 vuotias, mies tai poika mitä lie. Pitkä ja hyvässä kunnossa. Komeat tai ainakin huomiota herättävät kasvot. Aika paljo ”särmää” ja vahva oma tyyli. Tiedän mitä teen ja haluan.
Niin varmaan juu.
-allekirjoittanut
Luepa palstaa vähän tarkemmin. Kukaan, korostan ei kukaan, ole kiinnostunut pullukoista paitsi jos eivät muita saa.
Vierailija kirjoitti:
S marketin n. 25v myyjästä, pitkä, tumma komea.
Naapurin isi miehestä, pitkä, tumma komea.
Tänne ei kuulemma saanut laittaa tavallisia unelmointeja. Eli ei hyväksytä kaikkien naisten perus: pitkä, tumma ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Niin varmaan juu.
-allekirjoittanut
Se valehtelu. Kukaan ei todellakaan halua mitään vanhaa itsevarmaa valasläskiä, varsinkin jos on hoikkaa ja mukautuvaists kaunotarta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ylempi sama, tosin lähikauppani K-supermarketin myyjä. Vaikka harvemmin kiinnostun alle kolmekymppisistä.
Tänään tuli moikkaamaan minua kaupassa, kotiintullessa oli pakko mennä makkarin puolelle "mietiskelemään"... ,:D
t. kymmenisen vuotta vanhempi kahden lapsen sinkkuäiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Niin varmaan juu.
-allekirjoittanut
Se valehtelu. Kukaan ei todellakaan halua mitään vanhaa itsevarmaa valasläskiä, varsinkin jos on hoikkaa ja mukautuvaists kaunotarta tarjolla.
Tuossa ei mistään "valasläskeistä" puhuta, terveen itsevarma osaa olla mukautuvainenkin sopivissa tilanteissa ja on paljon parempaa seuraa.
Ulostaudu välillä palstalta ja hanki elämä, totuus on täällä ulkopuolella toisenlainen, onneksi :)
Minulla on aika täydellinen mies, haaveilen hänestä. Ainoastaan toivoisin, että hän olisi vähän hassuttelevampi arjessa ja saisi minut nauramaan useammin. Ehkä ihan vähän enemmän lihaksia, mutta ei missään nimessä paljoa. Tykkään hänestä kuin hullu puurosta, näin jo 15 vuoden ajan.
Ai niin, ja toivoisin, että hänellä olisi vähän enemmän aikaa perheelle ja minulle tällä hetkellä. Hänellä on kaikenlaista meneillään, mutta jaksan kyllä odottaa. Kaipaan sitä, että vain makoiltaisiin, puhuttaisiin ja rakasteltaisiin tunteja sängyssä niin kuin aikaisemmin.
Aasialaisneitosista ja goottitytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen maksimissaan 5 vuotta vanhasta tai 5 vuotta nuoremmasta miehestä joka on kiinnostunut itsensä kehittämisestä. Osaa nauraa itselleen, osaa huomioida muita, Ystävällinen, kohtelias, saisi jakaa ilot,surut ja ei niin mukavat asiat keskenään luottamuksellisesti ilman, että käyttää niitä myöhemmin hyväksi. Näkee minun sisimpäni ja rakastaa minua tällaisena kuin olen. Kehitytään yhdessä elämässä eteenpiän toisia kannustaen/rohkaisten. Hyväksyy erilaisuuden, osaa keskittyä nykyhetkeen, mutta ajatella kuitenkin pidemmälle tarvittavia asioita. Mahdollisesti yhteinen harrastus kuten kalastus, vaellus, taidegalleriassa käynti, lenkkeily, salilla käynti, elokuvateatteri tai joku muu vastaava. Mieluummin aika sopusuhtaisen rajoissa oleva. Ei haittaa pieni vatsainen tai vähän laiha henkilö. Mutta aina saa haaveilla.
5 vuotta vanhassa miehessä onkin paljon kehittymisen varaa :D
Meiltä löytyy tuollainen mies, joka harjoittelee tällä hetkellä kovasti mm. kurahousujen pukemista ilman kiukkua.
En ole kyllä valmis luovuttamaan häntä kenellekään täti-ikäiselle.
Sellaisesta opettaja/lääkärityyppisestä fiksusta mimmistä jonka kanssa voi keskustella vähän kaikesta.