Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta miehestä/naisesta unelmoit salaa?

Vierailija
17.11.2019 |

Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.

Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta opettaja/lääkärityyppisestä fiksusta mimmistä jonka kanssa voi keskustella vähän kaikesta.

Toisaalta miksi ei sellainen tatuoitu tempperamenttinen naaras kävisi oikein vallan mainiosti. Vähän kukkaruukkuja paiskotaan ja puhutaan asiat halkipoikki ja pinoon. Sitteen kiihkeän sovintoseksin parissa paikkaillaan tilannetta.

Vierailija
122/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin xl-kokoisesta, räväkästä, ronskiotteisesta naisesta, joka käyttää alkoholia, irrottelee ja on himokas sängyssä. Tummat, lyhyet hiukset, rento rokkityyli.

En tule koskaan saamaan, olen itse pieni, laiha hissukka mies, varmaan liian rauhallinen ja epäkiinnostava.

Todellakin on vitsi. Ellei xl-kokoisella tarkoiteta jotain bmi 20-22.

Ei ollut vitsi.

Ajattelin jotakin ehkä tyyliin bmi 30-35, ei haittaa jos on vähän enemmänkin.

Pidän siis valtavasti naisista, joissa on.. no, enemmän naista.

Olen siis seurustellutkin tällaisen hieman isompikokoisen naisen kanssa. Hän oli ulkoisesti aivan fantastinen, mutta ikävä kyllä pahasti itsetunto-ongelmainen.

Se heijastui sitten parisuhteeseen, läheisyyteen, seksielämään ja yleiseen fiilikseen. En pystynyt korjaamaan hänen haavojaan ja suhde päättyi tämän vuoksi eroon. Juuri tästä syystä salaa toivoisin naiselta juuri hyvää itsetuntoa ja räväkkää ulospäinsuuntautuneisuutta.

nro 5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika täydellinen mies, haaveilen hänestä. Ainoastaan toivoisin, että hän olisi vähän hassuttelevampi arjessa ja saisi minut nauramaan useammin. Ehkä ihan vähän enemmän lihaksia, mutta ei missään nimessä paljoa. Tykkään hänestä kuin hullu puurosta, näin jo 15 vuoden ajan.

Ai niin, ja toivoisin, että hänellä olisi vähän enemmän aikaa perheelle ja minulle tällä hetkellä. Hänellä on kaikenlaista meneillään, mutta jaksan kyllä odottaa. Kaipaan sitä, että vain makoiltaisiin, puhuttaisiin ja rakasteltaisiin tunteja sängyssä niin kuin aikaisemmin. 

Voi kun oma vaimonikin ajattelisi minusta edes puoliksi näin kauniisti :/ taitaa olla turha toivo.

Vierailija
124/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies,joka tekee kotitöitä oman työnsä lisäksi ja on hyvä isä.Tahtoo hemmotella vaimoaan ja perhettään ja viedä heitä ulkomaille,kylpylään ym.Rahaa pitäis tietenkin olla kohtuullisesti ja kiva ulkonäkö.Kiltti pitäisi olla,mutta ei vässykkä.Puolustaa perhettään vaaran uhatessa.Lisäksi saisi olla älykäs,muttei liian korkeakulttuuria.Tykkää keskustelusta ja on tanssitaitoinen.

Vierailija
125/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harmaantuneesta miehestä, jolla kasvaa siisti parta. (Ei nyt sentään joulupukki silti)

Käy työssä ja on itsenäinen. Osaa siis itse tiskata, pyykätä ja huoltaa kotiaan. 

Pieni masu. Ei siis lihava, mutta ei laihakaan.  

AMK tai yliopisto. Ylläpitää ammatillista osaamistaan, eli kouluttautuu ja päivittää osaamistaan. 

Jos on lapsia, niin lapset täysipäisiä aikuisia. Lasten äidin pitää olla myös täyspäinen. Ei halua lapsia (lisää).

Ei persu.

Intohimoinen kiinnostus musiikkiin, taiteeseen ja/tai kirjallisuuteen. Musiikissa proge, klassinen, jazz (esim free, fuusio, bop) tai joku muu kuin älyvapaa listapoppi. Näiden hamstrauksesta plussaa.

Tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa. Pitää kumppaniaan tasavertaisena.

Yksi mielenkiintoinen piirre, joka on toistunut useassa naisten vastauksessa: "ylläpitää ammatillista osaamistaan", "haluaa kehittää itseään", "haluaa kehittää osaamistaan".

Muuten ihan hyvä tavoite ihmisessä, mutta ihmetyttää, onko se juuri parisuhteessa supertärkeä asia? Jos haluaisikin kehittyä jotenkin muuten kuin ammatillisesti, tai elää elämäänsä ilman, että olisi jatkuva ammatillinen FOMO päällä?

Onko konsulttivetoinen itsensäkehittämiseetos lyömässä läpi jo parisuhteissakin, jatkuva osaamispäivitys on siis vaatimuksena, tai muuten?

Vierailija
126/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden,on varattu.Ihmekös tuo.Täydellinen mies.Koskaan en häntä tavoittelisi,on toisen naisen mies.Minä en varattuun koske.

Vierailija
127/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies,joka tekee kotitöitä oman työnsä lisäksi ja on hyvä isä.Tahtoo hemmotella vaimoaan ja perhettään ja viedä heitä ulkomaille,kylpylään ym.Rahaa pitäis tietenkin olla kohtuullisesti ja kiva ulkonäkö.Kiltti pitäisi olla,mutta ei vässykkä.Puolustaa perhettään vaaran uhatessa.Lisäksi saisi olla älykäs,muttei liian korkeakulttuuria.Tykkää keskustelusta ja on tanssitaitoinen.

Anteeksi, mutta on pakko kysyä, oletko venäläinen / virolainen / muualta Itä-Euroopasta?

Vierailija
128/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rauhallisen, vähän hiljaisen, hoikan/ melkein laihan miehen tämän nykyisen vatsakkaan huumoripelle alfauroksen tilalle. 

Mä en vaan jaksa tätä jatkuvaa mukahauskaa paskanjauhantaa.

Vierailija
129/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmattomasta miehestä. Sellaisesta, jolla asiat on menneet aina kivasti ja luonne on muovautunut ystävälliseksi ja itseluottamus hyväksi. Älyäkin saisi olla, jos käyttäisi sitä lähinnä minun viihdyttämiseeni. Mitään uraohjusta ja työppöä en todellakaan haluaisi. Ulkonäkö saisi olla myös ok, mutta siihen riittäisi normaali paino ja mielellään saisi olla vähintään yhtä pitkä kuin minä.

Vierailija
130/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi fifty shades leffan mies on KUUMA, huh, huh. Joo kyllä, kyllä, kyllä. Tän Pirkon pöksyt kostuu pelkästä katselusta.

Hah. Jos Jamie Dornania pitää kuumana täysin kemiattomissa Fifty Shades of shite-filmeissä, niin The Fall vie kyllä jalat alta.

Twilight-sarjakin oli sexympi kuin 50 shades.

Vierailija
131/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Elän kauniissa parisuhteessa. Puoliso on hoikka tosi kaunis ja urheilullinen. Oikein unelmasuhde ulkoa päin. Tehdään paljon asioita yhdessä jne.

Unelmoin ja unelmoinut kauan mua vanhemmasta, XL-kokoisesta muodokkaasta naisesta. Itsevarma, tosi avoin seksuaalisesti ja maailmankatsomuksellisesti. Viettää myös paljon aikaa omassa kaveripiirissään ja harrastuksissaan. Pistää mut myös välillä vähän koville. On ehkä jollain tapaa mua konservatiivisempi. Sellanen, jonka kanssa meillä ois kokoajan himo toisia kohtaan ku ollaan yhdessä. Hauskaa ja avointa oleilua.

Olen 29 vuotias, mies tai poika mitä lie. Pitkä ja hyvässä kunnossa. Komeat tai ainakin huomiota herättävät kasvot. Aika paljo ”särmää” ja vahva oma tyyli. Tiedän mitä teen ja haluan.

Niin varmaan juu.

Kiinnostaa, että mikä tässä oli ongelmallista?

-allekirjoittanut

Se valehtelu. Kukaan ei todellakaan halua mitään vanhaa itsevarmaa valasläskiä, varsinkin jos on hoikkaa ja mukautuvaists kaunotarta tarjolla.

Tuossa ei mistään "valasläskeistä" puhuta, terveen itsevarma osaa olla mukautuvainenkin sopivissa tilanteissa ja on paljon parempaa seuraa.

Ulostaudu välillä palstalta ja hanki elämä, totuus on täällä ulkopuolella toisenlainen, onneksi :)

XL-kokoinen on miesten mielestä valasläskilehmä. Terveen itsevarmat ei miehiä kiinnosta, vaan pelkät myötäilijät.

Vierailija
132/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin xl-kokoisesta, räväkästä, ronskiotteisesta naisesta, joka käyttää alkoholia, irrottelee ja on himokas sängyssä. Tummat, lyhyet hiukset, rento rokkityyli.

En tule koskaan saamaan, olen itse pieni, laiha hissukka mies, varmaan liian rauhallinen ja epäkiinnostava.

Todellakin on vitsi. Ellei xl-kokoisella tarkoiteta jotain bmi 20-22.

Ei ollut vitsi.

Ajattelin jotakin ehkä tyyliin bmi 30-35, ei haittaa jos on vähän enemmänkin.

Pidän siis valtavasti naisista, joissa on.. no, enemmän naista.

Olen siis seurustellutkin tällaisen hieman isompikokoisen naisen kanssa. Hän oli ulkoisesti aivan fantastinen, mutta ikävä kyllä pahasti itsetunto-ongelmainen.

Se heijastui sitten parisuhteeseen, läheisyyteen, seksielämään ja yleiseen fiilikseen. En pystynyt korjaamaan hänen haavojaan ja suhde päättyi tämän vuoksi eroon. Juuri tästä syystä salaa toivoisin naiselta juuri hyvää itsetuntoa ja räväkkää ulospäinsuuntautuneisuutta.

nro 5.

Älä valehtele. Tällaiset naiset saa miehet juoksemaan karkuun ja lujaa.

Vierailija
133/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä, joka pitää juuri minua seksikkäimpänä ja parhaimpana naisena maailmassa. Miehestä, jolle minä olisin se ykkönen, joka flirttailisi, naurattaisi, koskettaisi ja arvostaisi.

Joo, olen lukenut liikaa romantiikkaa. Mutta ainahan sitä voi unelmoida :D.

Vierailija
134/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinaisesta, ikä 35-38normaalivartalo ja pitää kunnostaan huolta, käy töissä, ei polta, alkoholia kohtuudella eikä koskaan krapularyyppyjä, haluaa aloittaa parisuhteen jos sopiva osuu kohdalle ja haluaa yrittää lasta kun on yhteinen tunne että suhteella on tulevaisuus

Vierailija
135/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on introvertti, nalkuttaa paljon kotiasioista ja ärtyy helposti. Hän ei monesti halua tehdä mitään uusia juttuja vaan aina nyhjöttää kämpillä. Hänellä on myös jotain komplekseja, on epävarma ja aina miettii mitä muut ajattelevat. Hän on kyllä ihan komea ja tietenkin on paljon välittämistä ja tunteita häntä kohtaan, miksi ylipäätään olen hänen kanssaan. Hän ei ole mikään tossun alla olija, mutta kuitenkin suostuu monesti asioihin, mikä on ihan positiivista, mutta häntä pitää taivutella paljon että saa lähtemään vaikka elokuviin tai illanviettoon...

Haaveilen välillä, että olisi mies, joka olisi rennompi, olisi sosiaalisempi, maailmalla matkaillut ja sivistynyt, huumorintajuinen, tietenkin komea Hän olisi myös Idearikas sen suhteen, että en aina olisi itse suunnittelemassa, mitä voitaisiin tehdä, muutakin kuin nyhjätä kotona. Tietyt piirteet mitkä ärsyttää nykyisessä miehessäni voisin vaihtaa pois :-D

Joskus tapailin alla olevan tyyppistä miestä, mutta mikä oli oudointa, niin tunteet ei herännyt kunnolla :D Ehkä hänessä ei sitten riittävästi ollut potkua.

Mutta en itsekään ole täydellinen ja välitän miehestäni joten olen valmis hyväksymään hänet sellaisena kuin hän on, vikoineenkin.

Vierailija
136/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin itsevarman miehen, joka hankkii minulle tapailukumppaneiksi naisia. Ja olisi tietenkin sinut tuon asian kanssa ja tekisi sen mielellään. Myös miehellä voisi olla välillä sänkykumppaneita ja pääsisin itse katsomaan toimintaa. Mies myös saisi minun nähteni flirttailla muille naisille, mutta tietenkin olisin kuitenkin itse se, jonka kanssa illat vietetään.

Semmoset fantasiat juuh.

Unelmoin sinusta.

Vierailija
137/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonid Breznhev.

Vierailija
138/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonid Breznhev.

Kaverilla isommat kulmakarvat kun mulla koko pää. 

Vierailija
139/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella isopeppuisesta mustasta naisesta. Sellaisesta joita oli vanhemmissa rap-videoissa.

Vierailija
140/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä jo edesmenneestä, pitkästä, hoikasta, pitkätukkaisesta rockmuusikosta joka ei vain ulkonäöltään ollut 5/5 mutta vaikutti myös ihmisenä aivan ihanalta. :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan