Millaisesta miehestä/naisesta unelmoit salaa?
Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.
Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä ketju näyttämään naisten kaksinaamaisuuden. Yläpeukut viuhuu naisten haluille nuoresta timmistä rokkarimiehestä, mutta auta armias jos keski-ikää lähestyvä mies unelmoi nuoresta naisesta :D Välitön paskamyrsky kun jokainen tammamamma ei kelpaakaan.
Ei siinä nuoruudessa mitään, kunhan se on järjen rajoissa, max 15v. Ja yököttää nämä lapsivartaloiden ihannoijat. En minäkään teinipojan näköistä halua vaikka jossain tapauksessa itseä nuorempi voisi tulla kysymykseen.
Mikä on tammamamma? Mahdollisimman tarkka kuvaus, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä ketju näyttämään naisten kaksinaamaisuuden. Yläpeukut viuhuu naisten haluille nuoresta timmistä rokkarimiehestä, mutta auta armias jos keski-ikää lähestyvä mies unelmoi nuoresta naisesta :D Välitön paskamyrsky kun jokainen tammamamma ei kelpaakaan.
Ei siinä nuoruudessa mitään, kunhan se on järjen rajoissa, max 15v. Ja yököttää nämä lapsivartaloiden ihannoijat. En minäkään teinipojan näköistä halua vaikka jossain tapauksessa itseä nuorempi voisi tulla kysymykseen.
Eiköhän nämä mammat jotka haluavat nimenomaan hoikkaa ja siroa nuorta miestä, kiihotu siitä, että mies näyttää hoikalta ja nuorelta eikä miltään pullealta isukkinallekarhulta. Eli sama asia.
Unelmamieheni:
- +190 cm
- komeakasvoinen
- raamikas
- hyväpeppuinen
- kivat huulet
- sivistynyt
- rakastava
- romanttinen
- toiset huomioonottava/empaattinen
- kykenee syvälliseenkin keskusteluun
- pitää itsensä haastamisesta
- eläinrakas (erityisesti koirarakas)
- osaa kokata ja hoitaa mm. auton perustsekkaukset kuten öljyt, renkaat ym.
Siinäpä se. Tällaisia timantteja on yksi miljoonasta, eivätkä he kyllä vapaana liiku.
Chris Evans. Näyttää hyvälle, vaikuttaa hauskalta ja ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Unelmamieheni:
- +190 cm
- komeakasvoinen
- raamikas
- hyväpeppuinen
- kivat huulet
- sivistynyt
- rakastava
- romanttinen
- toiset huomioonottava/empaattinen
- kykenee syvälliseenkin keskusteluun
- pitää itsensä haastamisesta
- eläinrakas (erityisesti koirarakas)
- osaa kokata ja hoitaa mm. auton perustsekkaukset kuten öljyt, renkaat ym.Siinäpä se. Tällaisia timantteja on yksi miljoonasta, eivätkä he kyllä vapaana liiku.
Tiedän yhden listaan muuten sopivan, kaiken pilaa vain narsistisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tammamamma? Mahdollisimman tarkka kuvaus, kiitos?
Sellainen joka korskuu sieraimet avoimina räyhäten kuin villi tamma takajaloillaan silloin kun miehet kertovat asioita jotka eivät tammamammaa miellytä.
Hieman pulleasta, mutta kauniskasvoisesta naisesti joka on luomu alapäästään sekä mahd myös kainaloistaan. JA silti eroottiinen ja ylpeä itsestään naisena vaikka ei ahtaukaan mm. karvattomuuden muottiin. Kiihottava näky naidessa kun nainen nostaa käsiään ja hänellä olisi kainaloissa tupot karvoitusta kuten aikuisella naaraalla on.
Mature/MILF/GILF-osastoon menee..... roolileikkeihin - esim poika tulee koulusta kotiin. Joo...pervoa , mutta ah niin kiihottavaa, ainakin fantasioissa.
Unelmoin ei-nalkuttavasta aviovaimosta. Sellaisesta joka olisi rento mutta tekisi kuitenkin osuutensa kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Lue otsikko ajatuksen kanssa ja mussuta sitten vasta
Isot tissit, pieni vyötärö, mielellään blondi tai punapää.
Ei kun hetkinen, eihän tämä ollut mikään salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
No niin sitä minäkin ihmettelen. Luulin, että täällä saa avoimesti kertoa salaisesta unelmastaan. Kerroin, että salaisesti haaveilen toisinaan kiihkeästi tummaverisistä arabimiehistä, niin heti 15 alapeukkua. Se on kylläkin totuus. Ei täällä nähtävästi sitten saakaan kertoa avoimesti salaisista unelmistaan.
Kliseisesti - pitkasta, tummasta ja komeasta. Miehesta, joka palvoisi ja palvelisi minua; toisi viinia, syottaisi rypaleita ja hieroisi mun jalkoja. Mies olisi mua 10+ vuotta nuorempi ja viriili.
Miehesta, jonka kanssa voisin nauraa vatsalihakseni kipeiksi, mutta toisaalta myos keskustella ns. henkevia. Han omaisi hyvan yleissivistyksen, halveksisi Fast&Furious -tyyppisia elokuvia ja rakastaisi Tarantinoa. Tykkaisi kayda piknikeilla ja pitkilla metsalenkeilla mun ja koiran kanssa, mutta ei vieroksuisi myoskaan fine dining -ravintoloita.
Mies olisi erinomainen kokki ja siivoaisi, tiskaisi ja pesisi pyykit ja rakastelisi mun kanssa joka paiva.
Halisi ja suukottelisi ja sopostelisi ja nukkuisi mun kanssa lusikassa.
Ja nyt tulee se haave-osuus, silla kaikki yllaoleva mulla jo on: haaveilen, etta mies saa tulevaisuudessa niin hyvapalkkaisen duunin, etta voin itse jaada kotiin ja luoda uraani kirjailijana.
Sellaisesta miehestä joka ihan rehellisesti haluaisi mieluummin panna peppuun kuin pimppiin. Ainakin jonkin verran keskivertoa isommin varusteltu. Kärsivällinen ja tykkää leluista. Ei vaadi suuseksiä kovin usein.
Ensirakkaudestani. Pidän hänen saamistaan jossain määrin realistisena, mutten "soveliaana" ja ehkä edes onnellisena ratkaisuna. Olemme ns. samantasoisia, ihan perustyyppejä, tavista paremmannäköisiä. Hän on tavallinen duunari, mikä ehkä sitten laskee sitä "tasoa", mutta minusta aivan täydellinen mies. Omaa "tasoani" laskee se, että minulla on jo lapsia (hänelläkin on). Että ei meistä varmaan niin onnellisia tulisi kuitenkaan yhdessä, joten yritän olla vaivaamatta itseäni sellaisilla suunnitelmilla. Sitten toisaalta kaipaan häntä aivan hirveästi, näin hänet yhden lehden artikkelissa enkä pysty taas ajattelemaan mitään tai ketään muuta. Loukkasin häntä kuitenkin erotessamme, hän loukkasi minua ensin, vai minä häntä, tätä ei ole ihan käsitelty... Molemmat kuitenkin töppäsivät monesti (pettämisistä ei ole kyse). Jotenkin tuntuu siltä, että se juna meni jo. Toisaalta tunteeni ovat ihmeen vahvat edelleen ja uskoisin hänenkin olevan jossain määrin kiinnostunut. Kerran otin häneen varovasti yhteyttä ja tunne oli aivan yhtä oikea kuin silloin... Mutta todennäköisesti siitä ei mitään tulisi, en tiedä. Ainakaan seuraavat 10 vuotta aion elää välttäen isoja riskejä. Jos sitten jonain päivänä tilanne olisi sopivampi niin saan hänet. Jos en niin ei voi mitään. Suurin syy miksi en tavoittele suhdetta häneen juuri nyt on se, etten ole varma haluaisiko hän samaa ja kun ei hänestäkään kuulu, niin ei varmaan. Ehkä tämä on asia, jota vielä kadun, niin luulen, mutta sain ainakin kokea sen täydellisen onnen hänen kanssaan eli kaikkea en kadu.
Vierailija kirjoitti:
Noin viisikymppinen menestynyt johtajatar. Silmälasit, jakkupuku, huoliteltu olemus, itsevarma käytös.
Sellaisesta olisi mukavasti positiivista vastusta,
T. Pitkätukkarokkari 36v
Minä taas haaveilen fiksusta pitkätukasta, joka ei olisi paljoa vanhempi. Harmi että en ole jakkupukutyyppiä vaan boheemiporvari ja hyvin säilynyt. Vastustakin löytyisi riittämiin;)
Haaveilen salaa:
Itseään kunnioitettavasta ja rakastavasta, tasapainoisesta ja kärsivällisestä naisesta.
Sellaisesta joka ei heti ärsyyntyessään alkaisi nipottamaan miehelle ja joka rakastaisi ja kunnioittaisi miestä niin paljon ettei koskaan sanoisi mitään kauhean pahaa edes riidellessä. Naisesta, joka rakastaisi pyyteettömästi miestä silloinkin kun mies sitä vähiten ansaitsisi. Joka tukisi miestä ja antaisi miehen olla se mitä hän on.
Naisesta, joka olisi tyytyväinen omaan ulkonäköön, osaisi nauttia siitä, että on vielä hyvännäköinen ja uskoisi omiin kykyihin. Joka ei pelkäisi tulevaisuutta tai murehtisi turhasta.
Unelmoin, että minä olisi sellainen nainen.
..
Noin viisikymppinen menestynyt johtajatar. Silmälasit, jakkupuku, huoliteltu olemus, itsevarma käytös.
Sellaisesta olisi mukavasti positiivista vastusta,
T. Pitkätukkarokkari 36v