Millaisesta miehestä/naisesta unelmoit salaa?
Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.
Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
45-50v parrakas "eräjorma" joka veisi minut, kaupunkilaisnaisen, vaeltamaan ja villiin luontoon. Hän metsästäisi ja kalastaisi meille ruuat ja yöksi ottaisi turvallisesti lusikkaan jossain tähtitaivaan alla tai autiotuvassa.
N39
Mulle samanlainen, mutta 30-40v versio!
N27
”Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.”
Minulla tämä epäsopiva ja epärealistinen haave on ihan suoraan että KENET haluaisin. Olen siis toivottoman rakastunut naimisissa olevaan mieheen. En todellakaan huutele tätä kylillä tai kuvittele asioiden koskaan etenevän, mutta haaveilemattakaan en voi enkä aio olla. Ja mitäpä mun ajatukset kenellekään kuuluisivatkaan.
Kyseinen mies on ulkoisesti kaikkea muuta mitä palstamiehet jankuttavat, ja sisäisesti onneksi myös. Eli maailman ihanin. Voisin kuunnella häntä vuosia putkeen, niin fiksu ja ihana hän on.
”Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.”
En edes pidä klassisen komeista ja rikkaus olisi vain ahdistavaa (koska ei olisi varaa samanlaiseen elintasoon enkä todellakaan ota keneltäkään ikinä mitään vastaan). Muutenkin nuo stereotypiat ovat mielestäni myytti, harva nainen ainakaan omassa lähipiirissäni niistä kertoo haaveilevansa. (Tai sitten juuri ne ovatkin se salainen haave?)
Miestyyppini on samanpituinen kuin minä tai korkeintaan vähän pidempi, hoikka ja siro ennemmin kuin mitään muuta (eikä ikimaailmassa ainakaan treenattu, koska lihas ei tunnu kivalta), minua nuorempi (miehet ovat aina olleet silmääni parhaimmillaan kaksvitosina, omasta iästäni viis), vaalea ja sinisilmäinen. Silmälasit plussaa. Pianonsoittotaito plussaa. Shakinpelaustaito plussaa. Sivistystä on pakko olla ja paljon, tai en syty. Ja kun sytyn, otan enkä vain anna.
En tosin salaile miestyyppiäni mitenkään, joten ehkei se sitten kuulu koko ketjuun ollenkaan. Menköön nyt. Alapeukuttakaa rauhassa, ei muuta mielipiteissäni yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
harmaantuneesta miehestä, jolla kasvaa siisti parta. (Ei nyt sentään joulupukki silti)
Käy työssä ja on itsenäinen. Osaa siis itse tiskata, pyykätä ja huoltaa kotiaan.
Pieni masu. Ei siis lihava, mutta ei laihakaan.
AMK tai yliopisto. Ylläpitää ammatillista osaamistaan, eli kouluttautuu ja päivittää osaamistaan.
Jos on lapsia, niin lapset täysipäisiä aikuisia. Lasten äidin pitää olla myös täyspäinen. Ei halua lapsia (lisää).
Ei persu.
Intohimoinen kiinnostus musiikkiin, taiteeseen ja/tai kirjallisuuteen. Musiikissa proge, klassinen, jazz (esim free, fuusio, bop) tai joku muu kuin älyvapaa listapoppi. Näiden hamstrauksesta plussaa.
Tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa. Pitää kumppaniaan tasavertaisena.
Nyt osui kohdalleen melkein kaikki muu paitsi koulutus :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Elän kauniissa parisuhteessa. Puoliso on hoikka tosi kaunis ja urheilullinen. Oikein unelmasuhde ulkoa päin. Tehdään paljon asioita yhdessä jne.
Unelmoin ja unelmoinut kauan mua vanhemmasta, XL-kokoisesta muodokkaasta naisesta. Itsevarma, tosi avoin seksuaalisesti ja maailmankatsomuksellisesti. Viettää myös paljon aikaa omassa kaveripiirissään ja harrastuksissaan. Pistää mut myös välillä vähän koville. On ehkä jollain tapaa mua konservatiivisempi. Sellanen, jonka kanssa meillä ois kokoajan himo toisia kohtaan ku ollaan yhdessä. Hauskaa ja avointa oleilua.
Olen 29 vuotias, mies tai poika mitä lie. Pitkä ja hyvässä kunnossa. Komeat tai ainakin huomiota herättävät kasvot. Aika paljo ”särmää” ja vahva oma tyyli. Tiedän mitä teen ja haluan.
Niin varmaan juu.
Kiinnostaa, että mikä tässä oli ongelmallista?
-allekirjoittanut
Se valehtelu. Kukaan ei todellakaan halua mitään vanhaa itsevarmaa valasläskiä, varsinkin jos on hoikkaa ja mukautuvaists kaunotarta tarjolla.
Tuossa ei mistään "valasläskeistä" puhuta, terveen itsevarma osaa olla mukautuvainenkin sopivissa tilanteissa ja on paljon parempaa seuraa.
Ulostaudu välillä palstalta ja hanki elämä, totuus on täällä ulkopuolella toisenlainen, onneksi :)
XL-kokoinen on miesten mielestä valasläskilehmä. Terveen itsevarmat ei miehiä kiinnosta, vaan pelkät myötäilijät.
Puhut "miehistä", et miehistä.
No siinä tapauksessa näitä MIÄHIÄ ei sitten ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesta jolla on anaalifiksaatio
Niin ne kaikki väittää. Totuus on että sinne pillun puolelle kaikki änkeää koko ajan kumminkin.
No voisihan sinnekin ehkä kerran kuussa laittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne kaikki väittää. Totuus on että sinne pillun puolelle kaikki änkeää koko ajan kumminkin.
Laittele vaan kämmeniisi jatkossakin
Saispa kerran elämässään oikeasti isoa, eli vähintään 25 cm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkis vaan. Aina on pojilla kovat lupaukset mut pillua sitä vaan lopulta halutaan.
Sellaisesta "alternative" naisesta, joka ymmärtää kulttuurin päälle ja on persoonallinen. Ei siis ole mikään hippi, mutta ei myöskään kulje sitä valtavirtaisinta reittiä. Ajattelee omilla aivoillaan eikä vain toista samoja juttuja somessa mitä kaikki muut. Viime viikolla lentokoneessa viereen istahti ruotsia puhunut sen tyylinen tapaus. En toki tuntenut häntä, mutta näin heti olemuksesta, että kyseessä on persoonallinen ja koulutettu nainen. Halusin tosi kovasti avata keskustelun, mutta en uskaltanut kun olen vähän ujo.
Pitkästä, hoikasta sekä pitkähiuksisesta nuoresta miehestä. Tyyliltään "hevari" tai sellainen "skate"- tyylinen. Tai sitten mikä vaan kunhan on ne pitkät hiukset ja pitkä tarjoittaa siis todella pitkää ainakin puoleen selkään. Luonteeltaan sellainen hauska ja iloinen, mutta myös kohtelias ja kohtelee muita hyvin. Kasvoiltaan nuorekas ja sellainen hiukan persoonallinen. Kun on sellaisen nähnyt ja häntä näkee vielä jatkossakin voin vaan aina ajatella mielessäni, että sinä olet minulle unelma. Suosittelisin mallin töitä jos voisin. Hänellä on muutenkin niin upeat hiukset, että häpeän omiani. Saisi moni curly girl kyllä hävetä niitä pitkiä luonnon kiharoita.Toivon vaan hänelle kaikkia hyvää ja että olisi hyvä elämä. Itse olen nuori nainen.
Yksi mies jonka tiedän, hänestä haaveilen. Meillä on ikäeroa , mutta se miten hän on läsnä, kirvottaa mielkuvituksessani fantasioita. Läsnä ja varma, miehekäs. Lempeä, älykäs, keskittyy minuun. Perusteellinen. Tällainen kuva hänestä minulla on.
Mistä en puhu julkisesti on se, että haaveilen vakavasta suhteesta - ei vain seksisuhteesta - itseäni vanhemman naisen kanssa. Olen 30, mutta voisin hyvin ryhtyä suhteeseen 40-vuotiaan kanssa. Mä olen jo pyörinyt baareissa tarpeeksi, eikä rauhallisempi elämäntyyli haittaisi yhtään. Ei ole myöskään pakkoa saada biologisesti omia lapsia, joten ei olisi ongelma jos niitä ei tulisi. Eikä haittaisi jos naisella olisi omia, pidän lapsista. Vanhempi nainen olisi varmasti mua fiksumpi ja voisi tasapainottaa omaa elämääni. Lisäksi monet nelikymppiset ovat ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin kolmekymppiset, joten silläkään puolella ei olisi suurta eroa.
Vanhanaikaisesta miehestä joka tienaa ja minä voisin olla kotona/tehdä lyhennettyä työaikaa. En kuitenkaan halua lapsia, voisin olla kotivaimo :D
Palkaksi tekisin ruuan ja pitäisin kodin kunnossa, toteuttaisin kaikki miehen fantasiat ja pitäisin hyvänä. Mies sitten ottaisi minut joka ilta ja vetäisi hiuksista.
Olen urheilullinen ja muodokas, pitkähiuksinen nainen ja miehiä kyllä riittäisi, mutta olen parisuhteessa yltiömustasukkaisen duunarin kanssa ja joudun käymään töissä. Buhuu.
Ryhdikäs, hieman harteikas ja lihaksikas nainen. Ei siro vaan sellainen jonka olemuksessa on tasapainoa ja voimaa. Harrastaisi esimerkiksi jääkiekkoa tai jalkapalloa (ei pakko, kunhan maalailen mielikuvaa), olisi järjestyksenvalvoja tai muu sellainen. Saisi olla pulskakin, kunhan olisi terve. Hän sallisi minun hoitaa lapsia.
T. laiha ujohko taiteenharrastajamies
Mun unelmien nainen olisi ulkonäöltään minua miellyttävä, pitkä, vähintään 175cm, koska itse olen 189cm. Lievä ylipaino ei haittaa ja mielellään silmälasit. Ja saa olla lapsia. Jostakin syystä blondit viehättää eniten, mutta loppupeleissä sillä ei ole väliä. Toivoisin, että hän olisi fiksu, ymmärtäväinen, leikkisä, huumorintajuinen, romanttinen, keskustelu taitoinen, luotettava, itsestään huoltapitävä, huomioiva, arjen hallinta ja talous pitää olla kunnossa, musikaalinen ja harrastaisi jotain käsitöitä. Ja ehdottomasti pussais ja halaisi. Mutta saa olla itsenäinen, koska en ole ketään vangitsemassa kotiin vaan luottamus toimii, että saa mennä omiinkin menoihin. On mullakin kavereita ja omia menoja.
Temperamenttia saa olla ja sopivassa määrin mustasukkaisuutta on ok. Seksistä saa ja pitää tykätä ja olla avoin ja kokeilunhaluinen. Pukautumistyyli olisi klassinen.
Mä pystyn tarjoamaan kaiken tuon pl. pukeutumistyyli on enemmänkin tavallinen, mutta olen halukas siinäkin petraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmoin xl-kokoisesta, räväkästä, ronskiotteisesta naisesta, joka käyttää alkoholia, irrottelee ja on himokas sängyssä. Tummat, lyhyet hiukset, rento rokkityyli.
En tule koskaan saamaan, olen itse pieni, laiha hissukka mies, varmaan liian rauhallinen ja epäkiinnostava.Tämä oli kai vitsi?
Ei ollut.
Pitääkö vielä vakuutella?
Tiedän, että kuvailun kuulostaa ehkä jonkun mielestä kliseiseltä, mutta minkä minä sille mahdan.
Tuollaiset naiset, itseni vastakohdat, vaan vetävät minua puoleensa.
Jotenkin liikuttavaa, että pidät juuri sellaisesta naistyypistä, joita aika monet miehet inhovat, mutta sitten puhut ettet saa sellaista naista. Se kyllä surettaa - kyllä sinulle varmaan ottajia olisi.
Tiedän esimerkiksi parikin pariskuntaa, jotka ovat juuri kuvailemasi pariskunta, tiedän sen, että jos naisella on kerran ollut pieni, laiha mies - hänelle tuntuu luontevalta ottaa sellainen kumppanikseen jälleen.
Tee rohkea aloite tällaiselle naiselle - ihan vaan kutsut kahville ja juttelemaan, ei tiedä miten hyvin vielä käykään.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdikäs, hieman harteikas ja lihaksikas nainen. Ei siro vaan sellainen jonka olemuksessa on tasapainoa ja voimaa. Harrastaisi esimerkiksi jääkiekkoa tai jalkapalloa (ei pakko, kunhan maalailen mielikuvaa), olisi järjestyksenvalvoja tai muu sellainen. Saisi olla pulskakin, kunhan olisi terve. Hän sallisi minun hoitaa lapsia.
T. laiha ujohko taiteenharrastajamies
Oi ihana - paitsi haetko itsellesi henkivartijaa vai tyttöystävää/vaimoa?? =)
Unelmoin tummasta, esim espanjalaisesta 30v lihaksikkaasta ja n.180cm miehestä. Miehekkäät komeat kasvot ja rennot mutta tyylikkäät vaatteet. Osaisi kuitenkin suomea, itseasiassa täydellisesti. Se olisi yhteinen kielemme. Lapsillemme hän puhuisi espanjaa.
Hän voisi olla ammatiltaan esim.perus insinööri tai vaikka arkkitehti. Hän olisi perhekeskeinen ja luotettava. Asuisimme ulkomaille, vaikka siellä Espanjassa.